Als het woordje "liefde" is, je kunt ook verliefd worden op een fuck buddy. Het maakt niets uit wat voor label je erop plakt. Het gaat er alsnog om wat je voelt, wat je samen afspreekt en doet. Ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in 1 woord zelfs, ik vind het alleen altijd vrij dom als mensen dat zelf niet kunnen bedenken en bovendien mag ik jou niet.
Waarmee je een "open relatie/zij kan rond spelen " mee hebt toch ook niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij zou je fuckbuddy meenemen naar je ouders, vrienden, familie, er een huis mee kopen, gaan samenwonen, er een koter mee krijgen, ziet jezelf er samen oud mee worden? Apart.
Nee, dat is waar. Ik heb namelijk nog nooit van een open relatie gehoord waar beiden toekomst in zien en van elkaar houden en er samen voor gaan met af en toe eens een extra optie. En ik kom emosmileys tekort nu. Het blijft me verbazen hoe compleet wereldvreemd je bent. Gaat het een beetje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarmee je een "open relatie/zij kan rond spelen " mee hebt toch ook niet?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat JIJ het niet kan/wilt betekent nog niet dat iemand anders het niet kan/wil...quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed fuckbuddies met benefits noemen, waarbij de benefits in dit geval liefde is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik heb namelijk nog nooit van een open relatie gehoord waar beiden toekomst in zien en van elkaar houden en er samen voor gaan met af en toe eens een extra optie. En ik kom emosmileys tekort nu. Het blijft me verbazen hoe compleet wereldvreemd je bent. Gaat het een beetje?
Hier ga ik niet eens serieus op in, onvoorstelbaar...quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed fuckbuddies met benefits noemen, waarbij de benefits in dit geval liefde is.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat JIJ het niet kan/wilt betekent nog niet dat iemand anders het niet kan/wil...
Waarom? Ik vind het wel vermakelijk en negeren werkt niet bij hem is gebleken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Mensen, kap nou eens om op vuurvliegje te reageren. Hij zit alleen maar met jullie te fucken en hij zit alleen maar te lachen op zijn zolderkamertje.
en samenwonen en kinderen en familiebezoek, onenigheden, rekening houden met elkaar en je zorgen maken als er iets is...quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed fuckbuddies met benefits noemen, waarbij de benefits in dit geval liefde is.
Is best irritant. Naja vind ik danquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel vermakelijk en negeren werkt niet bij hem is gebleken.
Daarom moet het ook weer eens een keer finaal escaleren. Komt deze reeks weer een tijdje ten goede.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Is best irritant. Naja vind ik dan
BoL, nog geneukt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:21 schreef BeamofLight het volgende:
Als alle mensen met een relatie en firefly hier op zouden tyfen dan zou het eventueel ook over datingsite-ervaringen kunnen gaan. Je weet wel, waar dit topic voor bedoeld is. Kunnen die anderen een van die andere dingetjes hier op fok aanklikken en verder steggelen.
Hoe is het met die tweede dame afgelopen die je ging daten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:21 schreef BeamofLight het volgende:
Als alle mensen met een relatie en firefly hier op zouden tyfen dan zou het eventueel ook over datingsite-ervaringen kunnen gaan. Je weet wel, waar dit topic voor bedoeld is. Kunnen die anderen een van die andere dingetjes hier op fok aanklikken en verder steggelen.
Als je dan een betaalde site wilt is RP nog je beste optie imho. Al moet je wel bereid zijn om je door hordes gruwelijke cliché profielen heen te worstelen. Paiq beviel niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met die tweede dame afgelopen die je ging daten?
Ik heb zelf besloten toch maar eens te betalen voor een datingsite. Goed voornemen. In een grijs verleden bij Lexa gedaan maar dat was heel ellendig om weer vanaf te komen en je kon nog net niks met een abonnement dus het wordt denk ik RP.
Ik denk dat de leuke mannen op Paiq hier in de omgeving "op" zijn, ik werd nogal zuur van die rare types die je daar moet doorspitten voor je eens een leuke date hebt gevonden. Ik kan er best om lachen met een vriendin die ik dat laat zien maar eigenlijk is het ook best deprimerendquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je dan een betaalde site wilt is RP nog je beste optie imho. Al moet je wel bereid zijn om je door hordes gruwelijke cliché profielen heen te worstelen. Paiq beviel niet?
33, liever niet ouder dan 40 en liever geen mannen met kinderen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud ben je dan en wat is je grens?
Is ook best confronterend ja. En leeftijd zegt ook lang niet altijd iets over hoe iemand in het leven staat, dat weet ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm dat word misschien wel wat lastiger, al snap ik de eisen
ik hanteerde de eis 'maximaal zo'n 10 jaar ouder' maar die zijn dan ook al bijna 40
daar schrok ik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |