abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 9 december 2013 @ 19:58:53 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134091894
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Hmm, heb jij popcorn? Ik heb niks in huis...
Kom straks wel even langs. Heb nog zat. Zoet, zout, chocolade...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134091979
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze is niet echt de wow factor" posten is een beetje zwakjes. Ben benieuwt wat zij erover zou zeggen.
Je blijft maar dingen voor jezelf aannemen he? Ze weet dat al namelijk. Wat maakt dat je hier wederom poep loopt te praten. En ik moet zeggen, fok kent zijn schare retards, maar jij spant echt de kroon in werkelijk iedere reeks waar je post juist door datgene waar je mij van beticht. Een kolossaal gebrek aan empathisch vermogen. Zie je de ironie hier? :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134092174
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dan ga je je toch afvragen waar ie de tijd vandaan haalt om 'al' die chickies te scoren... Of zou dat allemaal alleen in zijn fantasie gebeuren :P
Dat is de wrange grap ervan, het is zo'n beetje 's werelds meest slechte pua. Een keer hoi op straat zeggen ziet hij al als een prestatie van vermogen, maar waar het op resultaat scoren aankomt is het huilen met de pet op, anders hadden we dat al ten overvloede gelezen, rest assured.

Maar wel vanaf zijn zeepkistje prediken hoe een ander het moet doen. Dat is toch hilarisch?
pi_134093503
hoeveel posts over firefly kan ik overslaan op de afgelopen pagina's ?
  Moderator / Redactie FP maandag 9 december 2013 @ 20:31:32 #80
Brabo Bastard
pi_134093622
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
hoeveel posts over firefly kan ik overslaan op de afgelopen pagina's ?
50+. Net als zijn leeftijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134093942
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

50+. Net als zijn leeftijd.
hehe.....
pi_134093944
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kom straks wel even langs. Heb nog zat. Zoet, zout, chocolade...
Ik heb t liefst zoute :)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_134094022
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is de wrange grap ervan, het is zo'n beetje 's werelds meest slechte pua. Een keer hoi op straat zeggen ziet hij al als een prestatie van vermogen, maar waar het op resultaat scoren aankomt is het huilen met de pet op, anders hadden we dat al ten overvloede gelezen, rest assured.

Maar wel vanaf zijn zeepkistje prediken hoe een ander het moet doen. Dat is toch hilarisch?
Hehe, misschien moet ie ook een keer zo'n masterflirt cursus gaan volgen O-) dat kwam beter over dan dat pua gedoe...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator / Redactie FP maandag 9 december 2013 @ 20:43:08 #84
Brabo Bastard
pi_134094197
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik heb t liefst zoute :)
Mooi, komt eraan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134094586
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook serieus af ja....
he, ik ook al
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134095419
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

he, ik ook al
Dat zegt toch wel iets over zijn 'fantastische' verhalen _O-
pi_134099458
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Best herkenbaar ja. Het blijft een hilarisch verhaal met die vis :D Ik moest met een ninjakat dealen die me dan bovenaan de trap zat op te wachten :')

Bij mij speelt het vooral een rol dat het inmiddels al ruim anderhalf jaar liep en ik niet steeds in die comfortzone wilde blijven zitten met hem, je went eraan en het is toch op een bepaalde manier vertrouwd. Niks mis mee maar als je zoals ik een relatie zou willen sta je daar mijns inziens dan toch minder voor open. Want zo'n nieuw iemand gaat ook dingen van je vragen, daar moet je je kwetsbaar bij opstellen, the whole shebang. Dat hoeft in principe allemaal niet bij een scharrel.
Je snapt precies waar ik over twijfel. Zo'n fwb relatie maakt je gewoon lui. En je schiet er weinig mee op :') Los van dat het wel gruwelijk relaxed is.
pi_134103300
Maar je bent er toch zelf bij?
En je bewust van je patroon?

Volgens mij is dat alles wat je nodig hebt om het deze keer anders te doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134107552
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat zegt toch wel iets over zijn 'fantastische' verhalen _O-
Ik ben niet zo'n roddeltante. Over mij hoef je geen zorgen te maken, ik ben hartstikke blij met de vrouwen waar ik nu mee om ga en ook die ik al heel lang ken.

Dit jaar is het een paar keer gelukt om binnen 25 minuten naar huis te gaan met een vrouw, reistijd inbegrepen. Ook heb ik een hoop leuke dates gehad dit jaar, met vrouwen die ik in een club, op straat of in de trein ontmoet heb. Het lukt me ook steeds meer om steeds gemakkelijker contact te houden met vrouwen van een tijd geleden en het vuur warm te houden.

Vorige jaar had ik trouwens tientallen meer telefoonnummers dan dit jaar, maar nu ben ik steeds effectiever geworden. Wordt dus later weer tijd dat ik alles ga combineren. Als een man als ik dat kan, waarom kan een ander dat niet? Vooral als vrouw zijnde moet je wekelijks minstens telefoonnummers krijgen! Mijn groeiproces is als volgt geweest: Ja, ik ben vroeger begonnen met hoi te zeggen op straat, en heb dat steeds verder uitgewerkt. Richting gesprekken, langere gesprekken, nummers uitwisselen en dates. (Van restaurants tot aan pretparken tot bij elkaar thuis). Het is geen rocket-science, maar je moet wel uit je comfort zone durven te gaan en kijken waar je blijft haken. Duidelijk en eerlijk zijn tegen jezelf wat je goed en fout doet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134107593
pi_134107645
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou geen open relatie kunnen hebben. Ik zou iedereen met wie ze zou hebben geneukt moeten vermoorden. Kost teveel tijd enzo.
want ze zou in een relatie met jou behoefte hebben aan elke drie dagen een ander? ;(
compact en kleverig.
pi_134107690
Ik zou ook geen open relatie aan gaan waarbij zij het met jan en alleman doet. Ik zou niet eens met haar daten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134107707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou ook geen open relatie aan gaan waarbij zij het met jan en alleman doet. Ik zou niet eens met haar daten.
ben maar niet bang, zij zou jou ook niet willen :*

(Ik snap overigens niet waarom zoveel mensen denken dat je in een open relatie ineens geen rem meer zou hebben en 'het met jan en alleman zou doen'.)
compact en kleverig.
pi_134107762
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ben maar niet bang, zij zou jou ook niet willen :*

(Ik snap overigens niet waarom zoveel mensen denken dat je in een open relatie ineens geen rem meer zou hebben en 'het met jan en alleman zou doen'.)
Die relatie label heeft dan alleen een psychologische waarde om mensen zoals jij te verwarren :P Het is gewoon een vrijbrief om single activiteiten uit te voeren.
pi_134107777
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die relatie label heeft dan alleen een psychologische waarde om mensen zoals jij te verwarren :P Het is gewoon een vrijbrief om single activiteiten uit te voeren.
nee hoor.
compact en kleverig.
pi_134107793
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee hoor.
Wat is het verschil tussen een open relatie en hechte fuck buddy?
pi_134107810
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een open relatie en hechte fuck buddy?
ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat niet aan je ga uitleggen.

Of nee, eigenlijk kan het me geen bal schelen wat je ervan vindt. ^O^
compact en kleverig.
pi_134107839
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat niet aan je ga uitleggen.

Of nee, eigenlijk kan het me geen bal schelen wat je ervan vindt. ^O^
Het is een serieuze vraag, want met een hechte fuck buddy kan je ook een romantisch iets doen en als je een open relatie hebt kan je ook gewoon puur weken neuken voor een tijdje. Het zijn slechts labeltjes. Als je echt een verschil weet is het vast in 1 zin te zeggen?
pi_134107859
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is een serieuze vraag, want met een hechte fuck buddy kan je ook een romantisch iets doen en als je een open relatie hebt kan je ook gewoon puur weken neuken voor een tijdje. Het zijn slechts labeltjes. Als je echt een verschil weet is het vast in 1 zin te zeggen?
in 1 woord zelfs, ik vind het alleen altijd vrij dom als mensen dat zelf niet kunnen bedenken en bovendien mag ik jou niet.
compact en kleverig.
pi_134107878
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij zou je fuckbuddy meenemen naar je ouders, vrienden, familie, er een huis mee kopen, gaan samenwonen, er een koter mee krijgen, ziet jezelf er samen oud mee worden? Apart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')