abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134088071
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik las het verkeerd, en kende die uitdrukking ook niet
Misschien eens wat anders lezen dan je Pua-boekjes, knul.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134088141
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 18:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Begin maar vanaf verslag 1 zou ik zeggen en wijs me erop waar ik het tegendeel zei. Mooie uitdaging voor je. Maar dat kun je niet.
Als ze toch niet zo boeiend voor je was, waarom poste je dan over haar? Hoe zou jij het vinden als je dezelfde posts zag over jou? De dingen die je samen deed, inclusief "nah is toch niet de wow factor"
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134088143
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef eefje801 het volgende:
mwah, als ik een leuke date had ging ik echt niet tussendoor even de bloemetjes buiten zetten met mijn fwb. Je bent dan toch nieuwsgierig naar je date en de eventuele seks daarmee? Met je fwb weet je al hoe het is en die blijft wel, als je dat zo hebt afgesproken. Ik werd er ook lakser van.
Bij m'n vorige fwb vriendin hadden we gewoon heel open naar elkaar wat daten betreft. We gunden elkaar wel een leuke relatie. Wij kunnen het verdomd goed met elkaar vinden. Maar we weten beiden dat een relatie niet zou werken. Dus we besproken ook uitgebreid dates met elkaar :')
Nu had zij op een gegeven moment een leuke kerel gevonden en tsja toen stopten we gewoon met afspreken. Gelukkig kwam ik ook snel een leuke meid tegen :P
Het was eigenlijk wel perfect zo.
Nog steeds leuk contact met haar. Maar nog gewoon 's avonds een filmpje kijken als gewone vrienden is wel wat te tricky. Dus dat doen we maar niet meer :')
pi_134088166
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 18:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je kunt niet alles weten
:)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_134088256
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als ze toch niet zo boeiend voor je was, waarom poste je dan over haar? Hoe zou jij het vinden als je dezelfde posts zag over jou? De dingen die je samen deed, inclusief "nah is toch niet de wow factor"
als je niet open kunt zijn in dit topic dan kun je het wel opdoeken natuurlink
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134088272
quote:

[..]

Kom jij van een andere planeet of iets of heb je onlangs een lobotomie ondergaan? Ik zeg toch ook nergens dat ik haar niet boeiend vind? :?
  maandag 9 december 2013 @ 18:33:09 #57
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134088289
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hij leest nooit schreef hij eerder. Dat mag verder ook geen wonder heten.
Wij komen dan ook uit een tijdperk waarin er nog (halve) spreekwoorden op de zuurtjes stonden.

pi_134088467
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef Rickario het volgende:

[..] Maar nog gewoon 's avonds een filmpje kijken als gewone vrienden is wel wat te tricky. Dus dat doen we maar niet meer :')
hehe bekend verhaal :P heb ik met een vroegere fwb 2 keer geprobeerd, maar viel echt niet te doen :')

Ook bij het openen van de deur al de lust in haar ogen :') neeh
pi_134088487
quote:

[..]

Even een ding:
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Even een datingreport van mijn kant:

[ afbeelding ]

Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.

[ afbeelding ]

Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.

[ afbeelding ]

Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).

[ afbeelding ]

Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.

[ afbeelding ]

Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.

(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13.gif :') :W
pi_134088689
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2013 18:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Even een ding:

[..]

[ afbeelding ] :') :W
Die mensen ken ik niet persoonlijk. Het zijn geen mensen waar ik om geef en een waar gebeurd verhaal tot aan de details van neer plemp :)
pi_134088844
Even een beetje een vent zijn en niet zo huilen, firefly. Het is een datingsite topic waar ervaringen gepost worden. Net zoals jij af en toe filmpjes van gladde fakers bedoelt voor onzekere jochies in je spookstad pua-topic post. Je doet nu net of er namen en adressen en een routebeschrijving bijstaan. Man the fuck up.
  maandag 9 december 2013 @ 19:10:54 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134089555
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bij m'n vorige fwb vriendin hadden we gewoon heel open naar elkaar wat daten betreft. We gunden elkaar wel een leuke relatie. Wij kunnen het verdomd goed met elkaar vinden. Maar we weten beiden dat een relatie niet zou werken. Dus we besproken ook uitgebreid dates met elkaar :')
Nu had zij op een gegeven moment een leuke kerel gevonden en tsja toen stopten we gewoon met afspreken. Gelukkig kwam ik ook snel een leuke meid tegen :P
Het was eigenlijk wel perfect zo.
Nog steeds leuk contact met haar. Maar nog gewoon 's avonds een filmpje kijken als gewone vrienden is wel wat te tricky. Dus dat doen we maar niet meer :')
Best herkenbaar ja. Het blijft een hilarisch verhaal met die vis :D Ik moest met een ninjakat dealen die me dan bovenaan de trap zat op te wachten :')

Bij mij speelt het vooral een rol dat het inmiddels al ruim anderhalf jaar liep en ik niet steeds in die comfortzone wilde blijven zitten met hem, je went eraan en het is toch op een bepaalde manier vertrouwd. Niks mis mee maar als je zoals ik een relatie zou willen sta je daar mijns inziens dan toch minder voor open. Want zo'n nieuw iemand gaat ook dingen van je vragen, daar moet je je kwetsbaar bij opstellen, the whole shebang. Dat hoeft in principe allemaal niet bij een scharrel.
pi_134090397
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even een beetje een vent zijn en niet zo huilen, firefly. Het is een datingsite topic waar ervaringen gepost worden. Net zoals jij af en toe filmpjes van gladde fakers bedoelt voor onzekere jochies in je spookstad pua-topic post. Je doet nu net of er namen en adressen en een routebeschrijving bijstaan. Man the fuck up.
Over "man the fuck up" gesproken, je dierbaren op nummer 1 zetten en er niet over roddelen is één van de meest mannelijke dingen die je kunt doen in het leven. "Ze is niet echt de wow factor" posten is een beetje zwakjes. Ben benieuwt wat zij erover zou zeggen. Het gaat er niet zozeer om of ze het daadwerkelijk leest of niet, het gaat om de plek waar het vandaan komt. In ieder geval hoop ik dat je de mensen om je heen belangrijker vind dat je online reputatie.
  maandag 9 december 2013 @ 19:33:25 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134090578
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Over "man the fuck up" gesproken, je dierbaren op nummer 1 zetten en er niet over roddelen is één van de meest mannelijke dingen die je kunt doen in het leven. "Ze is niet echt de wow factor" posten is een beetje zwakjes. Ben benieuwt wat zij erover zou zeggen. Het gaat er niet zozeer om of ze het daadwerkelijk leest of niet, het gaat om de plek waar het vandaan komt. In ieder geval hoop ik dat je de mensen om je heen belangrijker vind dat je online reputatie.
Zullen we heel fok maar opdoeken dan?
pi_134090711
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

echt he
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134090900
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoiets als de Veronica magazine opdoeken omdat er een Margriet roddel pagina in staat?
  Moderator / Redactie FP maandag 9 december 2013 @ 19:42:30 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134091020
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De kuil wordt wel steeds dieper...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 december 2013 @ 19:44:45 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134091116
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoiets als de Veronica magazine opdoeken omdat er een Margriet roddel pagina in staat?
Je snapt mn punt mag ik hopen..
pi_134091317
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je snapt mn punt mag ik hopen..
Anonimiteit is tegenwoordig niet meer zo anoniem. Ik hoop dat er later zorgvuldiger mee om kan worden gegaan als het gaat om de anonimiteit en vooral respect voor de mensen die we kennen.
pi_134091453
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Anonimiteit is tegenwoordig niet meer zo anoniem. Ik hoop dat er later zorgvuldiger mee om kan worden gegaan als het gaat om de anonimiteit en vooral respect voor de mensen die we kennen.
Echt he... Kunnen ze jou geen permanente ban voor deze topicreeks geven? Je doet niet eens aan online daten dus wat doe je hier behalve iedereen irriteren? Ik heb je in al die topics nog nooit een nuttige of leuke bijdrage zien posten... o|O
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator / Redactie FP maandag 9 december 2013 @ 19:51:35 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134091516
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Echt he... Kunnen ze jou geen permanente ban voor deze topicreeks geven? Je doet niet eens aan online daten dus wat doe je hier behalve iedereen irriteren? Ik heb je in al die topics nog nooit een nuttige of leuke bijdrage zien posten... o|O
Ga er maar niet op in. Pak een bak popcorn en geniet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134091604
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ga er maar niet op in. Pak een bak popcorn en geniet :P
Hmm, heb jij popcorn? Ik heb niks in huis...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_134091683
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Hij verziekt niet alleen deze reeks....
pi_134091800
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij verziekt niet alleen deze reeks....
Dan ga je je toch afvragen waar ie de tijd vandaan haalt om 'al' die chickies te scoren... Of zou dat allemaal alleen in zijn fantasie gebeuren :P
pi_134091869
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dan ga je je toch afvragen waar ie de tijd vandaan haalt om 'al' die chickies te scoren... Of zou dat allemaal alleen in zijn fantasie gebeuren :P
Dat vraag ik me ook serieus af ja....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')