serieus daten is wat anders dan 1e date toch..quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Seikcid het volgende:
Als je rond blijft neuken terwijl je serieus aan het daten bent met één persoon ben je inderdaad een respectloze snol. Als ik het zou ontdekken zou het serieuze daten in ieder geval direct afgelopen zijn.
wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Seikcid het volgende:
Als je rond blijft neuken terwijl je serieus aan het daten bent met één persoon ben je inderdaad een respectloze snol. Als ik het zou ontdekken zou het serieuze daten in ieder geval direct afgelopen zijn.
Yup.quote:Op maandag 9 december 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan na een eerste / tweede date.
Broederquote:
praten over datenquote:
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Over fwb gesproken: date vanavond heeft wel zin gok ik. Krijg opmerkingen als 'je moet wel fit zijn' en 'ik heb niet veel in huis maar wel mezelf'maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates
maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Over fwb gesproken: date vanavond heeft wel zin gok ik. Krijg opmerkingen als 'je moet wel fit zijn' en 'ik heb niet veel in huis maar wel mezelf'maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates
maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Jailbaitquote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?
oWw sHiT oVerHeEn GeleZeN!quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?
Daar had ik gisteren al voor gezorgd, had al zo'n voorgevoel..quote:Op maandag 9 december 2013 17:11 schreef BeamofLight het volgende:
Oh ja dat was Deezertje ja. Zorg dat het onder het randje lekker schoon is en de balletjes kaal zijn.
Morgen verslag aub. Zet hem op!
X
Die stoppels mag je ook wel wegwerken hoorquote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef Deezertje het volgende:
Daar had ik gisteren al voor gezorgd, had al zo'n voorgevoel..
En eventueel een trio scoren zeker?quote:
op zijn minst!quote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En eventueel een trio scoren zeker?
Ik kreeg het idee dat je krullenbolletje wel leuk leuk vond, dus erg leuk, als in, dat zou best wel eens wat kunnen worden leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even op hetzelfde thema voortbordurend...
De vrolijke krullenbol is van de open relaties. Ik heb daar 0,0 ervaring mee en ben altijd monogaam geweest, binnen een relatie dan. Nu is het zo dat we een fwb-consensus hebben, prima. Dat gaat goed zoals het gaat, al twijfel ik er daardoor wel aan of het meer kan worden dan dat. En het werkt natuurlijk twee kanten op. Ik ben niet écht een jaloers type, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik er op zou reageren. Ik zou niet staan te trappelen van blijdschap als ze zich uit laat wonen door de een of de ander denk ik.
Aan de andere kant; na ruim twee jaar daten en dientengevolge de ene bedpartner na de andere te hebben gehad weet ik ook niet of ik nog wel op een monogame relatie zit te wachten. Dus in die zin zou dit weleens een uitkomst kunnen zijn. Tricky!
Ik ben de aanbiedingen aan het doorlopen. Zijn er tientallen, uiteraard.quote:
nu alleen nog even je vriendin haar mond laten houden met haar eisenquote:Op maandag 9 december 2013 17:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ben de aanbiedingen aan het doorlopen. Zijn er tientallen, uiteraard.
Dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu alleen nog even je vriendin haar mond laten houden met haar eisen![]()
Nee, je gaat op stap met nonnen. Of ze voelen zich te weinig fysiek aangetrokken tot je, anders zou je het vaker meemaken. Ik gok het laatste.quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Dat is ook wel zo, en ik ben haar leuker gaan vinden, maar het is mwah, ook weer geen volle wowfactor© te noemen. Wat ook in verband met datgene wat jij noemt misschien des te beter is. Ik weet nog niet waar dit heen kan gaan momenteel.quote:Op maandag 9 december 2013 17:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat je krullenbolletje wel leuk leuk vond, dus erg leuk, als in, dat zou best wel eens wat kunnen worden leuk.
Mijn ervaringen met open relaties, zeker wanneer je de ander echt heel leuk vind, zijn slecht. Jaloezie ligt dan echt constant just around the corner, maakt je leven erg onrustig.
Maar als je nog nooit ervaringen op dat gebied hebt gehad, en sowieso twijfelt aan het nut van een monogame relatie, dan kan een keer proberen geen kwaad.
Je vult weer dingen in, dombo. Ik wist dit al langer, en zij heeft altijd open relaties gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Die vriendin van krullenbol "ze straalt als je er bent", en dan zoiets.. Als zij ermee komt ineens over open relatie is het meestal bad news.
ik voldoe toch niet. ik ben leuker dan zij isquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken vrees ik.Wil je ook nog solliciteren?
In ieder geval naar je bedquote:Op maandag 9 december 2013 17:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je gaat op stap met nonnen. Of ze voelen zich te weinig fysiek aangetrokken tot je, anders zou je het vaker meemaken. Ik gok het laatste.
[..]
Dat is ook wel zo, en ik ben haar leuker gaan vinden, maar het is mwah, ook weer geen volle wowfactor© te noemen. Wat ook in verband met datgene wat jij noemt misschien des te beter is. Ik weet nog niet waar dit heen kan gaan momenteel.
Dat mogen jullie samen uitvechten, in de modder ofzo. Naakt.quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik voldoe toch niet. ik ben leuker dan zij is
Pics or it didn't happen uiteraard.quote:Op maandag 9 december 2013 17:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat mogen jullie samen uitvechten, in de modder ofzo. Naakt.
Hoe je het schreef en over kwam op fok leek het iemand die je voor jezelf wilde houden en het daar ook naar toe leek te gaan. Ineens kom je met dit soort dingen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je vult weer dingen in, dombo. Ik wist dit al langer, en zij heeft altijd open relaties gehad.
Ja, en? Ze was er vanaf het begin af aan duidelijk over. Iets waar ik over nadenk, en nu post ik het hier. Het zal mij aan mijn harige aars jeuken hoe het op jou overkomt eerlijk gezegd. Stort je wereld nu in?quote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe je het schreef en over kwam op fok leek het iemand die je voor jezelf wilde houden en het daar ook naar toe leek te gaan. Ineens kom je met dit soort dingen.
Ik denk dat je stiekem op meer gehoopt en verwacht had. Nu ineens komt de vraagstelling bij je naar boven wat te doen. Een vraagstelling die eigenlijk vanaf date 0 er al was. Een switch in mindset kan er alsnog voor zorgen dat het goed komt, maar dan moet je wel open staan voor nieuwe inzichten en de route die je nu bewandeld aanpassen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, en? Ze was er vanaf het begin af aan duidelijk over. Iets waar ik over nadenk, en nu post ik het hier. Het zal mij aan mijn harige aars jeuken hoe het op jou overkomt eerlijk gezegd. Stort je wereld nu in?
Moeten we de EOD bellen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef SilentChaos het volgende:
Over harige aarsen gesproken... Ik zit me hier een partij te schijten dat ik wel snap dat ik single ben
Wil je best meehelpen, alleen kost wat.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou geen open relatie kunnen hebben. Ik zou iedereen met wie ze zou hebben geneukt moeten vermoorden. Kost teveel tijd enzo.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef SilentChaos het volgende:
Over harige aarsen gesproken... Ik zit me hier een partij te schijten dat ik wel snap dat ik single ben
Nope. Geen wow-factor, dat schreef ik al he? Ik zie wel hoe het loopt en verwacht eigenlijk zelden iets. Je slaat de plank wederom mis, Einstein. Met je switchen van mindset.quote:Op maandag 9 december 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je stiekem op meer gehoopt en verwacht had. Nu ineens komt de vraagstelling bij je naar boven wat te doen. Een vraagstelling die eigenlijk vanaf date 0 er al was. Een switch in mindset kan er alsnog voor zorgen dat het goed komt, maar dan moet je wel open staan voor nieuwe inzichten en de route die je nu bewandeld aanpassen.
Auwquote:Op maandag 9 december 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in.
HJ was vrij duidelijk volgensmij.
Het is altijd makkelijk voor je gevoel om achteraf te zeggen tegen jezelf dat ze het toch niet helemaal was, na meerdere verhalen over haar gepost te hebben zelfs. Het opkroppen van gevoelens vuurt altijd later terug. :/quote:Op maandag 9 december 2013 18:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. Geen wow-factor, dat schreef ik al he? Ik zie wel hoe het loopt en verwacht eigenlijk zelden iets. Je slaat de plank wederom mis, Einstein. Met je switchen van mindset.
Begin maar vanaf verslag 1 zou ik zeggen en wijs me erop waar ik het tegendeel zei. Mooie uitdaging voor je. Maar dat kun je niet.quote:Op maandag 9 december 2013 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk voor je gevoel om achteraf te zeggen tegen jezelf dat ze het toch niet helemaal was, na meerdere verhalen over haar gepost te hebben zelfs. Het opkroppen van gevoelens vuurt altijd later terug. :/
Ik las het verkeerd, en kende die uitdrukking ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh...wel eens van een uitdrukking gehoord?
Hij leest nooit schreef hij eerder. Dat mag verder ook geen wonder heten.quote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh...wel eens van een uitdrukking gehoord?
Je kunt niet alles wetenquote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, en kende die uitdrukking ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |