Zoals over alle andere onderwerpen. Serie maar sluiten dan :-)quote:Op zondag 8 december 2013 15:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de voorgaande 413 delen wel ergens iets over.
Oh oh, dat wordt een ban in 1, 2, 3....quote:
99, 100,101...quote:Op zondag 8 december 2013 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oh, dat wordt een ban in 1, 2, 3....
Nee, maar daar staat echt een ban op hier op fok.quote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
99, 100,101...
Edit: Farm Date. Zoek je een boerenmeid Hiergaanwedan?
Wist ik niet. Even gerectificeerd.quote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar daar staat echt een ban op hier op fok.
Ik denk maar zo dat dat je antwoord is hoor. En anders gewoon vragen als je haar weer ziet.quote:Op zondag 8 december 2013 15:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Daar is geen sprake van. Juist zij liep nogal hard van stapel. Ze stelde al voor om volgende week een dagje naar de sauna te gaan etc. Ik heb er wel wat van gezegd en misschien dat ze daarom nogal stil is geworden.Het is nu gewoon een kwestie van afwachten.
[..]
Precies. Zo lang zij en jijzelf het niet erg vindt. Wat is dan het probleem?
Nee dat niet, ook al hoeft er niks mis te zijn met een meid van de boerderij lijkt mequote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
99, 100,101...
Edit: Farm Date. Zoek je een boerenmeid Hiergaanwedan?
Dat er 'gratis inschrijven' staat, wil niet zeggen dat de rest ook gratis is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat niet, ook al hoeft er niks mis te zijn met een meid van de boerderij lijkt meZag het en dacht aan dat programma van boer zoekt vrouw. En nu dit. Dus misschien dat de doelgroep groter is dan ik zou denken
En er staat gratis dus sowieso niet slecht lijkt me als idee voor hier
Ik weet niet wat jij met schoenen doet dat je dat vindt, maar voel je niet geremd ons er deelgenoot van te maken.quote:
het is meer een pavlov ding geloof ikquote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met schoenen doet dat je dat vindt, maar voel je niet geremd ons er deelgenoot van te maken.
Maar je twijfelde nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb me maar eens uitgeschreven op Paiq. Het is niet alsof ik dat account nog gebruik ofzo.
Had nog best een leuk berichtje ontvangen, haha.
jammer, je schoenen beloven veelquote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb me maar eens uitgeschreven op Paiq. Het is niet alsof ik dat account nog gebruik ofzo.
Had nog best een leuk berichtje ontvangen, haha.
oh als ze jouw type is, dan is ze niet mijn typequote:
Klopt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh als ze jouw type is, dan is ze niet mijn type
jij was van dun en gespierd en zo toch?
Net toch maar even gebeld omdat het me niet lekker zat. Weer totaal ontkennend en ze gaf ook toe dat ze wat lullig was de afgelopen dagen.Uitgebreide excuses enz. en stelde weer een nieuwe date voor. Maar toch zit het me op de een of andere manier niet lekker. Het is zo enorm anders dan hoe ik zelf zou reageren. Beetje vaag dat ik haar moest bellen om hier achter te komen ipv andersom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer even een update:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...
Maar toch voelt het alsof er iets mis is
Instant match, zie je meteen de foto, interesses, e.d. en komt ze meteen in je lijst te staan. Kost geld en is de moeite niet waard vind ik. Veel leuker om de foto's e.d. gewoon vrij te chatten.quote:
Subtiel even op het rooster leggenquote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Net toch maar even gebeld omdat het me niet lekker zat. Weer totaal ontkennend en ze gaf ook toe dat ze wat lullig was de afgelopen dagen.Uitgebreide excuses enz. en stelde weer een nieuwe date voor. Maar toch zit het me op de een of andere manier niet lekker. Het is zo enorm anders dan hoe ik zelf zou reageren. Beetje vaag dat ik haar moest bellen om hier achter te komen ipv andersom.
Naja, maar even kijken hoe het loopt. Anders kap ik het zelf wel af. (misschien wel haar bedoeling)
jaaa dat is juist een grappig spelletjequote:Op zondag 8 december 2013 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Instant match, zie je meteen de foto, interesses, e.d. en komt ze meteen in je lijst te staan. Kost geld en is de moeite niet waard vind ik. Veel leuker om de foto's e.d. gewoon vrij te chatten.
Haha, neeeee. Afgelopen nacht ook gewerkt op Time Warp, en dan zijn er echt wel hele knappe mannen. Maar toch mis ik mijn vriendje dan, en maakt het me niet zoveel uit als die knappe mannen met me flirten. Afschuwelijk zoet word ik ervan.quote:
Haha, thanks. Gelukkig is mijn vriend zo'n 11 cm langer dan ik, dus durf ik ze gewoon nog te dragen.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh als ze jouw type is, dan is ze niet mijn type
jij was van dun en gespierd en zo toch?
Ik ben niet dun en gespierd hoor, haha. Wel vrij slank idd, al ben ik nog steeds niet tevreden, als een typische vrouw zijnde.quote:
Wie stelde een nieuwe date voor jij of zij? Als ik in jouw situatie had gezeten zou ik het ws wel afgekapt hebben. Tot nu toe heb ik nog altijd 100 procent gelijk gehad als mijn gevoel zei dat het niet klopte. Dus ik ga daar ook voortaan gewoon op af.quote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Net toch maar even gebeld omdat het me niet lekker zat. Weer totaal ontkennend en ze gaf ook toe dat ze wat lullig was de afgelopen dagen.Uitgebreide excuses enz. en stelde weer een nieuwe date voor. Maar toch zit het me op de een of andere manier niet lekker. Het is zo enorm anders dan hoe ik zelf zou reageren. Beetje vaag dat ik haar moest bellen om hier achter te komen ipv andersom.
Naja, maar even kijken hoe het loopt. Anders kap ik het zelf wel af. (misschien wel haar bedoeling)
Ok, het hoge woord is er zojuist uitgekomen. Ze zegt dat ze niet uit is op een serieuze relatie omdat ze daar nog niet aan toe is na haar vorige relatie. Ze stelde nu een friends with benefits relatie voor. Ik weet alleen niet of ik daar mijn tijd aan wil verspillen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:07 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wie stelde een nieuwe date voor jij of zij? Als ik in jouw situatie had gezeten zou ik het ws wel afgekapt hebben. Tot nu toe heb ik nog altijd 100 procent gelijk gehad als mijn gevoel zei dat het niet klopte. Dus ik ga daar ook voortaan gewoon op af.
Ik zit overigens te denken om mezelf weer in te schrijven op een echte datingsite naast Tinder. Denk dat ik op RP weer eens een poging ga wagen.
Dat moet je altijd volmondig met ja be-amen. Ook al denk je: mèh..quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok, het hoge woord is er zojuist uitgekomen. Ze zegt dat ze niet uit is op een serieuze relatie omdat ze daar nog niet aan toe is na haar vorige relatie. Ze stelde nu een friends with benefits relatie voor. Ik weet alleen niet of ik daar mijn tijd aan wil verspillen.Lastig, lastig weer.
Zoveel tijd hoef je er nu ook weer niet in te steken natuurlijk. Wat BOL zegt.quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok, het hoge woord is er zojuist uitgekomen. Ze zegt dat ze niet uit is op een serieuze relatie omdat ze daar nog niet aan toe is na haar vorige relatie. Ze stelde nu een friends with benefits relatie voor. Ik weet alleen niet of ik daar mijn tijd aan wil verspillen.Lastig, lastig weer.
Ik wist het wel. Toen ik jouw verhaal zo hoorde had ik al zoiets van, dat is er weer zo één.quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
logische reactie: Was je vast niet goed genoeg in bedquote:Op maandag 9 december 2013 09:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik wist het wel. Toen ik jouw verhaal zo hoorde had ik al zoiets van, dat is er weer zo één.Trouwens jij hebt iig nog de mazzel dat ze friends with benefits wil zijn. Dat geluk heb ik nog nooit gehad. Meestal is het dan ook meteen klaar
.
QFTquote:Op maandag 9 december 2013 08:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat moet je altijd volmondig met ja be-amen. Ook al denk je: mèh..
Er komt een moment (vrijdagavond a.s. bijvoorbeeld, als je een paar pilsje op hebt) dat je denkt: hhhooooeeeiiiii ben geil; en dan bel je haar en verneder je haar anaal.
Dat is inderdaad wel het geval zeg maar. Ze is ook al dagen niet meer op PaiQ geweest (en ik zelf ook niet zo vaak, alleen maar oude matches wegwerken), en we praten nog elke dag met elkaar. Na de feestdagen weer afsprekenquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
El_Thijs, hoe zit het met jouw date-leven eigenlijk? Was je nu al soort van exclusief aan het daten met het kegel-meisje?
Tsja, ik ben eigenlijk wel opzoek naar een normale wat serieuzere relatie. De afgelopen maanden ook zo'n FWB relatie gehad. En ik merk gewoon dat ik er lui van wordtquote:Op maandag 9 december 2013 08:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zoveel tijd hoef je er nu ook weer niet in te steken natuurlijk. Wat BOL zegt.
Och, heb je wat om in te ejaculeren terwijl je rustig verder blijft kijken toch?quote:Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja, ik ben eigenlijk wel opzoek naar een normale wat serieuzere relatie. De afgelopen maanden ook zo'n FWB relatie gehad. En ik merk gewoon dat ik er lui van wordt
Dus dat bedoel ik met tijd verspillen
Het is veel fijner verder zoeken als je wat te neuken achter de hand hebt..quote:Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja, ik ben eigenlijk wel opzoek naar een normale wat serieuzere relatie. De afgelopen maanden ook zo'n FWB relatie gehad. En ik merk gewoon dat ik er lui van wordt
Dus dat bedoel ik met tijd verspillen
Zover ben ik dan nog niet eens gekomenquote:Op maandag 9 december 2013 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
logische reactie: Was je vast niet goed genoeg in bed
Dan is het ook niet raar dat ze ook niet met de optie komt hequote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Zover ben ik dan nog niet eens gekomen. Ik doe sowieso altijd redelijk rustig aan daarmee.
Klinkt goed! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?quote:Op maandag 9 december 2013 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het geval zeg maar. Ze is ook al dagen niet meer op PaiQ geweest (en ik zelf ook niet zo vaak, alleen maar oude matches wegwerken), en we praten nog elke dag met elkaar. Na de feestdagen weer afspreken
Ik snap wel wat rickario bedoeltquote:Op maandag 9 december 2013 09:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Och, heb je wat om in te ejaculeren terwijl je rustig verder blijft kijken toch?
2quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
Je kunt wat meer relaxed om je heen kijken, klopt. Maar als je echt op zoek bent naar iets serieus vlakt het één het ander toch niet ineens uit? Zo écht op zoek ben je dan niet lijkt me.quote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wel wat rickario bedoelt
Omdat de druk regelmatig van de ketel af wordt gehaald, word je ook erg lui met om je heen kijken![]()
Niks mis mee, tenzij je wel echt op zoek bent naar iets serieus.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
Klinkt dus helemaal niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2
1x midget-golf
1x gekegeld
dus na de fesstdagen wordt het de 3e date. In ruim 3 maanden.
Zoenen met tong staat dan op de planning.
Graag gedaan.
Was ook mijn gedachte.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Klinkt dus helemaal niet goed.
Hij vindt zelf van wel. Hij is exclusief aan het daten. En zij ook (denkt hij). Nou ja, dan is het prima toch.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Klinkt dus helemaal niet goed.
Nee, ik ook niet. Maar inderdaad, als die jongen daar blij mee is, ach...quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij vindt zelf van wel. Hij is exclusief aan het daten. En zij ook (denkt hij). Nou ja, dan is het prima toch.
Ik zou dit zelf never nooit kunnen volhouden. Iedere dag maieln/whatsappen of weet ik veel wat en elkaar in 3 maanden pas 2x gezien..
Ik loop in 3 maanden echt teveel mis.
ik heb de gewoonte iedere avond naar bed te gaan. Slapen enzo, je hebt er vast van gehoord. Waarom dan niet langs/op/in iemand?quote:Op maandag 9 december 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie willen ook wel tempo hoor!
Hebben jullie het nooit druk?
Vooral december is een hel
Mwoa, ik vind het gewoon niet zo chique om te daten wanneer ik met een andere meid aan het rommelen ben. Tenzij je er erg open in kan zijn. Bij m'n vorige fwb relatie waren we erg open naar elkaar over dates enz. En hadden we ook afgesproken dat we zouden stoppen wanneer 1 van ons een wat serieuzere date had. (nog steeds gewoon een goede vriendin overigens) Maar die meid die nu een fwb relatie voorstelt ken ik eigenlijk nog niet goed genoeg daarvoor.quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kunt wat meer relaxed om je heen kijken, klopt. Maar als je echt op zoek bent naar iets serieus vlakt het één het ander toch niet ineens uit? Zo écht op zoek ben je dan niet lijkt me.
Hoezo niet chique? Je gaat daten, toch niet trouwen? Als het serieuzer wordt kun je het altijd nog afkappen natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 10:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mwoa, ik vind het gewoon niet zo chique om te daten wanneer ik met een andere meid aan het rommelen ben. Tenzij je er erg open in kan zijn. Bij m'n vorige fwb relatie waren we erg open naar elkaar over dates enz. En hadden we ook afgesproken dat we zouden stoppen wanneer 1 van ons een wat serieuzere date had. (nog steeds gewoon een goede vriendin overigens) Maar die meid die nu een fwb relatie voorstelt ken ik eigenlijk nog niet goed genoeg daarvoor.
Een enorm luxeprobleem, ik weet het
omdat neuken niet gelijk staan aan datenquote:Op maandag 9 december 2013 10:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb de gewoonte iedere avond naar bed te gaan. Slapen enzo, je hebt er vast van gehoord. Waarom dan niet langs/op/in iemand?
Maak je nou een grapje?quote:Op maandag 9 december 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie willen ook wel tempo hoor!
Hebben jullie het nooit druk?
Vooral december is een hel
dit jaquote:Op maandag 9 december 2013 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo niet chique? Je gaat daten, toch niet trouwen? Als het serieuzer wordt kun je het altijd nog afkappen natuurlijk.
nee.quote:Op maandag 9 december 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje?
na 3 weken ben ik iemand eigenlijk al vergeten als ik die gene pas 1 keer heb gezien.
Jij hebt een vriend, toch?quote:Op maandag 9 december 2013 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee.
als iemand me al zou willen daten word het lastig deze maand
ik heb tot na kerst geen vrije momenten meer
daten is niet hetzelfde als neuken tochquote:Op maandag 9 december 2013 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee.
omdat je al je vrije tijd met je vriend deelt?quote:Op maandag 9 december 2013 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee.
True, daar zit wel wat in. Ik vind alleen het idee dat ze met andere jongens slaapt zonder dat ik het weet wat minder.quote:Op maandag 9 december 2013 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
en waarom kun je niet open zijn? Zij kapt het af en stelt dit voor
ze zal heus wel beseffen dan je dan door date
Ik ben dan ook niet als jij.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij vindt zelf van wel. Hij is exclusief aan het daten. En zij ook (denkt hij). Nou ja, dan is het prima toch.
Ik zou dit zelf never nooit kunnen volhouden. Iedere dag maieln/whatsappen of weet ik veel wat en elkaar in 3 maanden pas 2x gezien..
Ik loop in 3 maanden echt teveel mis.
Als je andere dingen te doen hebt.quote:Op maandag 9 december 2013 00:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kan neuken nou ooit je tijd verspillen zijn?
Ja hoor, alles goed hier.quote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Alles goed met jou Kaneel?
[..]
Ik ben niet dun en gespierd hoor, haha. Wel vrij slank idd, al ben ik nog steeds niet tevreden, als een typische vrouw zijnde.
dan zeg je dat toch?quote:Op maandag 9 december 2013 10:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
True, daar zit wel wat in. Ik vind alleen het idee dat ze met andere jongens slaapt zonder dat ik het weet wat minder.![]()
Dan weet ik het liever zodat ik zelf kan bepalen of ik nog af wil spreken
Jaa, ik ben wel benieuwd naar je huisje hoor! En ik vond het echt heerlijk, om allemaal dingetjes voor op mijn kamer te kopen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed hier.
Gister nog even een nieuwe spiegel opgehangen. Straks even kijken voor een nieuwe bordenset. Ik ben zo huiselijk
Ja, dat zei ik ook.Maar Rhu weet wel een beetje waar ik normaal gesproken op val, dus het was te verwachten.
Ergens in januari komt er een feestje.quote:Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa, ik ben wel benieuwd naar je huisje hoor! En ik vond het echt heerlijk, om allemaal dingetjes voor op mijn kamer te kopen.
Oh wacht, om on topic te gaan; nog date-ervaringen opgedaan?
Alsnog niet fatsoenlijk. Kan me geen zelf respecterende vrouw voorstellen die dat ok vindt. Wil je nog rondkijken voor wat anders, dan zoek je maar een ander.quote:Op maandag 9 december 2013 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo niet chique? Je gaat daten, toch niet trouwen? Als het serieuzer wordt kun je het altijd nog afkappen natuurlijk.
ik vind het oke en respecteer mezelf enormquote:Op maandag 9 december 2013 15:40 schreef Kola het volgende:
[..]
Alsnog niet fatsoenlijk. Kan me geen zelf respecterende vrouw voorstellen die dat ok vindt. Wil je nog rondkijken voor wat anders, dan zoek je maar een ander.
Om friends with benefits te zijn? Vrouwen kunnen ook gewoon van seks houden zonder er gelijk een relatielabel op te plakken hoor. Het zijn net mensen soms.quote:Op maandag 9 december 2013 15:40 schreef Kola het volgende:
[..]
Alsnog niet fatsoenlijk. Kan me geen zelf respecterende vrouw voorstellen die dat ok vindt. Wil je nog rondkijken voor wat anders, dan zoek je maar een ander.
he zeg eens niet van die on-fokachtige dingenquote:
Ik kan het me niet voorstellen. Gaat uit met jou en de dag erna met iemand anders, en dan weer met jou. Alsof het een competitie wordt van wie het leukste is. Je bent toch wel beter dan dat? Als iemand niet eens de moeite kan nemen om alleen voor jou te gaan, al is het enkel nog maar daten. Komt nogal achteloos over. Wordt het niets dan kun je daarna altijd een ander zoeken, tegelijkertijd is gewoon laag..quote:Op maandag 9 december 2013 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het oke en respecteer mezelf enorm
met iemand anders het bed delen hoeft mij te leren kennen echt niet in de weg te staan
en ik heb liever dat iemand uit zichzelf voor mij kiest dan dat ik daarin zou dwingen
En hier zit 'm het verschil tussen een relatie en een fwb-dingetje, want daar hebben we het over.quote:Op maandag 9 december 2013 15:51 schreef Kola het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Gaat uit met jou en de dag erna met iemand anders, en dan weer met jou. Alsof het een competitie wordt van wie het leukste is. Je bent toch wel beter dan dat? Als iemand niet eens de moeite kan nemen om alleen voor jou te gaan, al is het enkel nog maar daten. Komt nogal achteloos over. Wordt het niets dan kun je daarna altijd een ander zoeken, tegelijkertijd is gewoon laag..
Over datenquote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En hier zit 'm het verschil tussen een relatie en een fwb-dingetje, want daar hebben we het over.
het gaat over een fwb hebben en daarnaast daten jaquote:
Is ook maar net wat voor een relatie je met elkaar hebt en goede afspraken over maakt. Ben het wel met je eens verder.quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Zelfs in een relatie mag de ander doen wat hij of zij wil van mij hoor
juist omdat het geen competitie is
Daarmee zeg je dus dat - mocht je een fwb hebben - je die onmiddelijk zou laten vallen voor iemand die je zelfs nog nooit gezien hebt irl? Really?quote:
ja uiteraardquote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook maar net wat voor een relatie je met elkaar hebt en goede afspraken over maakt. Ben het wel met je eens verder.
Als je iemand hebt gezien, op een date bent geweest en er ook een vervolg in ziet, dan diezelfde avond nog een ander neuken. Of zelfs na/tussen meerdere dates, omdat het nog geen relatie is. Zou ik niet ok vinden nee.quote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dus dat - mocht je een fwb hebben - je die onmiddelijk zou laten vallen voor iemand die je zelfs nog nooit gezien hebt irl? Really?
Waarom zou ik een leuke scharrel tot ziens zeggen als ik na een eerste date nog niet weet of het meer zal worden. Is toch zonde?quote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef Kola het volgende:
Als je iemand hebt gezien, op een date bent geweest en er ook een vervolg in ziet, dan diezelfde avond nog een ander neuken. Of zelfs na/tussen meerdere dates, omdat het nog geen relatie is. Zou ik niet ok vinden nee.
mwahquote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Je overdrijft ook wel met je zelfde avond
inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef Cue_ het volgende:
En al was het dezelfde avond. Je hebt leuk een drankje gedaan met iemand, je leert diegene dus net beetje kennen. Je weet misschien nog net dat er een tweede date gaat komen.. En dan mag je geen lol in bed meer hebben?
Spreek dan niet met je neukertje af tot je het weet. Is het zo lastig om iemand dat beetje respect te geven.quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou ik een leuke scharrel tot ziens zeggen als ik na een eerste date nog niet weet of het meer zal worden. Is toch zonde?
is het zo lastig dat het niks met respect te maken heeft?quote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Spreek dan niet met je neukertje af tot je het weet. Is het zo lastig om iemand dat beetje respect te geven.
Ik heb meerdere fwb's die het van elkaar weten en er okay mee zijn. Maar die zullen dan vast geen zelfrespect hebben neem ik aan?quote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Spreek dan niet met je neukertje af tot je het weet. Is het zo lastig om iemand dat beetje respect te geven.
Ouderwetsquote:
Volgens mij ben jij behoorlijk onzeker en probeer je dat te maskeren door in termen van respect te praten.quote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Kon er zo geen ander woord voor bedenken. Je mag toch verwachten dat iemand je goed behandeld? En rondneuken of daten met een ander terwijl hij met jou uitgaat vind ik daar zelf niet onder vallen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij behoorlijk onzeker en probeer je dat te maskeren door in termen van respect te praten.
Als iemand je leuk genoeg vindt doet'ie dat vanzelf niet meerquote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Kola het volgende:
[..]
Kon er zo geen ander woord voor bedenken. Je mag toch verwachten dat iemand je goed behandeld? En rondneuken of daten met een ander terwijl hij met jou uitgaat vind ik daar zelf niet onder vallen.
ik snap jouw gedachtegang wel hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Kola het volgende:
[..]
Kon er zo geen ander woord voor bedenken. Je mag toch verwachten dat iemand je goed behandeld? En rondneuken of daten met een ander terwijl hij met jou uitgaat vind ik daar zelf niet onder vallen.
Precies.quote:Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
Wat iedereen denkt kan mij wat schelen
Dat klopt ook wel. Maar dat is dan toch weer die zeldzame wow-factor vaak.quote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef eefje801 het volgende:
mwah, als ik een leuke date had ging ik echt niet tussendoor even de bloemetjes buiten zetten met mijn fwb. Je bent dan toch nieuwsgierig naar je date en de eventuele seks daarmee? Met je fwb weet je al hoe het is en die blijft wel, als je dat zo hebt afgesproken. Ik werd er ook lakser van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |