abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133961967
Zo.. maar eens wat lef getoond en ook een Pepper account aangemaakt. Alleen mijn profiel is niet goedgekeurd? :') Hoe lang duurt dat normaal? *noob*
  donderdag 5 december 2013 @ 22:24:31 #152
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_133962240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Krengetje2 het volgende:
Zo.. maar eens wat lef getoond en ook een Pepper account aangemaakt. Alleen mijn profiel is niet goedgekeurd? :') Hoe lang duurt dat normaal? *noob*
Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat daten ;)
Overal verstand van.
pi_133962275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef macondo het volgende:

[..]

Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat daten ;)
Voor mij was dit al een grote stap :P Enne.. ik ben nog een newbie he ;)
pi_134021216
Wat een rust :)
pi_134021713
Iedereen is op date :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 19:09:45 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134023196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:03 schreef Caithlinn het volgende:
Was het maar zo'n feest ;( :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:12:24 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134023259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:03 schreef Caithlinn het volgende:
:@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 19:22:57 #158
Brabo Bastard
pi_134023567
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En jij zit op je date te fokken?! :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134023655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest ;( :P
Haha, ach, je bent niet alleen ;)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:41:50 #160
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134024167
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En jij zit op je date te fokken?! :(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 20:01:28 #161
Brabo Bastard
pi_134024908
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:26 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ach, je bent niet alleen ;)
Gelukkig niet, en een rustige zaterdagavond is ook niet verkeerd :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134030064
Derde date is gepland, naar de bios. Gaat alleen wel haar vriendin + d'r vriend mee... Blijkbaar vinden vrouwen dat altijd leuk :') Gelukkig gaf ze al snel aan dat we vooraf de date maar even moesten afspreken samen..
pi_134030372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Deezertje het volgende:
Derde date is gepland, naar de bios. Gaat alleen wel haar vriendin + d'r vriend mee... Blijkbaar vinden vrouwen dat altijd leuk :') Gelukkig gaf ze al snel aan dat we vooraf de date maar even moesten afspreken samen..
Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?
pi_134030429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Kola het volgende:

[..]

Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?
Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer... :P Normaal erger ik me altijd aan die overdreven verliefde stelletjes bij de film, nu ben ik er waarschijnlijk zelf een... :')
pi_134033204
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer... :P Normaal erger ik me altijd aan die overdreven verliefde stelletjes bij de film, nu ben ik er waarschijnlijk zelf een... :')
Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.
De laatste keer dat ik een wijvencomedy zag waren het ook de mannen daar die het hardst lachten. De treurigheid.
Dat was een paar jaar geleden en is tegenwoordig alom geaccepteerd zo schijnt, jouw toekomst. Achter mij zat een meisje te vreten, de ganse film lang. Op een gegeven moment was dat alles wat ik hoorde in mijn oren en mijn hoofd, het gekraak tussen haar kaken die ik wilde breken met de souplesse van Sammo Hung. Het moment waarop je beseft dat je te autistisch bent voor de bioscoop. Sindsdien nooit meer heen geweest. Waar zijn de tijden dat je in rust een film kon kijken.
En hier ben jij, een medestander die zich bekeert en wordt wat hij veracht. Mijn hoop is vergaan, nu.
pi_134034695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Kola het volgende:

[..]

Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.
De laatste keer dat ik een wijvencomedy zag waren het ook de mannen daar die het hardst lachten. De treurigheid.
Dat was een paar jaar geleden en is tegenwoordig alom geaccepteerd zo schijnt, jouw toekomst. Achter mij zat een meisje te vreten, de ganse film lang. Op een gegeven moment was dat alles wat ik hoorde in mijn oren en mijn hoofd, het gekraak tussen haar kaken die ik wilde breken met de souplesse van Sammo Hung. Het moment waarop je beseft dat je te autistisch bent voor de bioscoop. Sindsdien nooit meer heen geweest. Waar zijn de tijden dat je in rust een film kon kijken.
En hier ben jij, een medestander die zich bekeert en wordt wat hij veracht. Mijn hoop is vergaan, nu.
Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten. :D
Heb het 1x gedaan, en was fuaark irritant, ik wil dan die film volgen en niet lopen kutten met persoon naast me _O- :') Agressief worden van overige bezoekers is ook heel normaal. :@ Igg ik kan mijzelf er wel degelijk in vinden en niet alleen bij de bios. :+
pi_134034926
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef practics het volgende:

[..]

Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten. :D
Heb het 1x gedaan, en was fuaark irritant, ik wil dan die film volgen en niet lopen kutten met persoon naast me _O- :') Agressief worden van overige bezoekers is ook heel normaal. :@ Igg ik kan mijzelf er wel degelijk in vinden en niet alleen bij de bios. :+
Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.
pi_134035058
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.
Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten. :W
pi_134035583
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef practics het volgende:

[..]

Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten. :W
Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.
pi_134035675
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef Kola het volgende:

[..]

Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.
Belg, het is je vergeven.
pi_134037230
Ook maar weer even een update:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...
Maar toch voelt het alsof er iets mis is :')
pi_134037702
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Rickario het volgende:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...

Psychologes... ;)
  zondag 8 december 2013 @ 01:11:54 #173
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_134037771
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef Kola het volgende:

[..]

Psychologes... ;)

oh ja, wat was dat met psychologes? Want die date ik nu een.
pi_134037820
Ach ja, heel erg herkenbaar Rickario, degene die mij afwees onder het mom van: "boehoe, ik heb issues en ik wil even geen man". Zit vervolgens wel uren op de site, tot zover de geloofwaardigheid. Inmiddels ben ik al zover dat ik erachter ben, dat als mijn gevoel zegt dater iets niet klopt, dan doet het dat ook niet. Dat komende van mij (een voorheen rasechte rationele denker), zegt heel veel.

En om even in te haken op de bioscoopverhalen. Tijd terug nog één keer geweest, tig mobieltjes (lees: vervelende lichtbronnen) tijdens de film, en niemand die hun klep kan houden, waardoor je niet eens je duur betaalde film kan kijken.
pi_134037885
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

oh ja, wat was dat met psychologes? Want die date ik nu een.
Dat is precies wat Rickario zei, een maand geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')