Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat datenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Krengetje2 het volgende:
Zo.. maar eens wat lef getoond en ook een Pepper account aangemaakt. Alleen mijn profiel is niet goedgekeurd?Hoe lang duurt dat normaal? *noob*
Voor mij was dit al een grote stapquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat daten
Was het maar zo'n feestquote:
quote:
En jij zit op je date te fokken?!quote:
Haha, ach, je bent niet alleenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij zit op je date te fokken?!
Gelukkig niet, en een rustige zaterdagavond is ook niet verkeerdquote:
quote:
Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Deezertje het volgende:
Derde date is gepland, naar de bios. Gaat alleen wel haar vriendin + d'r vriend mee... Blijkbaar vinden vrouwen dat altijd leukGelukkig gaf ze al snel aan dat we vooraf de date maar even moesten afspreken samen..
Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Kola het volgende:
[..]
Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?
Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer...Normaal erger ik me altijd aan die overdreven verliefde stelletjes bij de film, nu ben ik er waarschijnlijk zelf een...
Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.
De laatste keer dat ik een wijvencomedy zag waren het ook de mannen daar die het hardst lachten. De treurigheid.
Dat was een paar jaar geleden en is tegenwoordig alom geaccepteerd zo schijnt, jouw toekomst. Achter mij zat een meisje te vreten, de ganse film lang. Op een gegeven moment was dat alles wat ik hoorde in mijn oren en mijn hoofd, het gekraak tussen haar kaken die ik wilde breken met de souplesse van Sammo Hung. Het moment waarop je beseft dat je te autistisch bent voor de bioscoop. Sindsdien nooit meer heen geweest. Waar zijn de tijden dat je in rust een film kon kijken.
En hier ben jij, een medestander die zich bekeert en wordt wat hij veracht. Mijn hoop is vergaan, nu.
Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef practics het volgende:
[..]
Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten.![]()
Heb het 1x gedaan, en was fuaark irritant, ik wil dan die film volgen en niet lopen kutten met persoon naast me![]()
Agressief worden van overige bezoekers is ook heel normaal.
Igg ik kan mijzelf er wel degelijk in vinden en niet alleen bij de bios.
![]()
Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.
Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef practics het volgende:
[..]
Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten.
Belg, het is je vergeven.quote:Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.
Psychologes...quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Rickario het volgende:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...
Dat is precies wat Rickario zei, een maand geleden.quote:Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh ja, wat was dat met psychologes? Want die date ik nu een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |