Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat datenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Krengetje2 het volgende:
Zo.. maar eens wat lef getoond en ook een Pepper account aangemaakt. Alleen mijn profiel is niet goedgekeurd?Hoe lang duurt dat normaal? *noob*
Voor mij was dit al een grote stapquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat daten
Was het maar zo'n feestquote:
quote:
En jij zit op je date te fokken?!quote:
Haha, ach, je bent niet alleenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij zit op je date te fokken?!
Gelukkig niet, en een rustige zaterdagavond is ook niet verkeerdquote:
quote:
Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Deezertje het volgende:
Derde date is gepland, naar de bios. Gaat alleen wel haar vriendin + d'r vriend mee... Blijkbaar vinden vrouwen dat altijd leukGelukkig gaf ze al snel aan dat we vooraf de date maar even moesten afspreken samen..
Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Kola het volgende:
[..]
Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?
Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer...Normaal erger ik me altijd aan die overdreven verliefde stelletjes bij de film, nu ben ik er waarschijnlijk zelf een...
Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.
De laatste keer dat ik een wijvencomedy zag waren het ook de mannen daar die het hardst lachten. De treurigheid.
Dat was een paar jaar geleden en is tegenwoordig alom geaccepteerd zo schijnt, jouw toekomst. Achter mij zat een meisje te vreten, de ganse film lang. Op een gegeven moment was dat alles wat ik hoorde in mijn oren en mijn hoofd, het gekraak tussen haar kaken die ik wilde breken met de souplesse van Sammo Hung. Het moment waarop je beseft dat je te autistisch bent voor de bioscoop. Sindsdien nooit meer heen geweest. Waar zijn de tijden dat je in rust een film kon kijken.
En hier ben jij, een medestander die zich bekeert en wordt wat hij veracht. Mijn hoop is vergaan, nu.
Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef practics het volgende:
[..]
Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten.![]()
Heb het 1x gedaan, en was fuaark irritant, ik wil dan die film volgen en niet lopen kutten met persoon naast me![]()
Agressief worden van overige bezoekers is ook heel normaal.
Igg ik kan mijzelf er wel degelijk in vinden en niet alleen bij de bios.
![]()
Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.
Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef practics het volgende:
[..]
Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten.
Belg, het is je vergeven.quote:Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.
Psychologes...quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Rickario het volgende:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...
Dat is precies wat Rickario zei, een maand geleden.quote:Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh ja, wat was dat met psychologes? Want die date ik nu een.
Ik heb 3 matches en die zeggen niksquote:Op zondag 8 december 2013 09:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Snap niet dat jullie zoveel dates uit Tinder halen. Heb nog nooit een match eruit gehaald dus laat staan een date. Owja toch wel 2 keer een match. Allebei fake-profielen.
Relatieplanet bevalt me veel beter. Heb nu erg leuk contact met iemand
Ik had in een week of 2 tijd, circa 15-20 matches, 5-8 daarvan hebben wat teruggezegd. 2 dates, waarvan 1 vrij nietszeggend was, en met de andere heb ik nu 3 succesvolle dates achter de rugquote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb 3 matches en die zeggen niks
Oh jee, bereid je maar voor op het ergste dan. Ik zou gewoon op je gevoel afgaan als het niet meer juist voelt. Heb dit soort vrouwen ook regelmatig meegemaakt en tegenwoordig ga ik niet meer lopen afwachten en gewoon direct vragen of er wat is. Maar goed, dat heb je dus al gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer even een update:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...
Maar toch voelt het alsof er iets mis is
Tja geen idee. Voor mij werkt het dus wel beter dan een datingsite. Nou moet ik wel zeggen dat van de 4 vrouwen die ik nu via Tinder heb gedate ik eigenlijk alleen maar gezellige avondjes heb gehad en meer niet.quote:Op zondag 8 december 2013 09:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Snap niet dat jullie zoveel dates uit Tinder halen. Heb nog nooit een match eruit gehaald dus laat staan een date. Owja toch wel 2 keer een match. Allebei fake-profielen.
Relatieplanet bevalt me veel beter. Heb nu erg leuk contact met iemand
Wanneer krijg je de foto te zien op paiq van de ander? Ik ben al maanden aan het chatten met iemand en die foto wordt wel duidelijker, maar de foto krijg ik nog niet te zien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eergisteren een betaald account genomen op pepper.nl. Ben benieuwd!
Vraag me af of mijn niet-Nederlandse naam een probleem vormt op pepper. Bij paiq heb ik sinds ik een andere naam gebruik meer chatcontact, totdat de foto beschikbaar wordt en duidelijk is dat ik niet Nederlands ben.Niet iedereen lijkt af te knappen op mijn afkomst, maar goed.
Dan loopt ze je te trollen en heeft ze een geblurde ge-upload. Normaal gesproken is dat na vijf minuten wel vrij.quote:Op zondag 8 december 2013 14:31 schreef Telong het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de foto te zien op paiq van de ander? Ik ben al maanden aan het chatten met iemand en die foto wordt wel duidelijker, maar de foto krijg ik nog niet te zien.
oh ik ben pas net aan het rondgluren maar ik kreeg hem na 5 minuten al te zien bij iemandquote:Op zondag 8 december 2013 14:31 schreef Telong het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de foto te zien op paiq van de ander? Ik ben al maanden aan het chatten met iemand en die foto wordt wel duidelijker, maar de foto krijg ik nog niet te zien.
Whaha, jij bent gewoon in je poep genaaid. En ze is lelijk. Zonde, maar ja wat is een paar maanden nu eigenlijk op een mensenleven.quote:Op zondag 8 december 2013 14:31 schreef Telong het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan loopt ze je te trollen en heeft ze een geblurde ge-upload. Normaal gesproken is dat na vijf minuten wel vrij.
We zullen zien. Ik ga haar de komende dagen niet meer appen. Dinsdag bel ik haar wel even.quote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Oh jee, bereid je maar voor op het ergste dan. Ik zou gewoon op je gevoel afgaan als het niet meer juist voelt. Heb dit soort vrouwen ook regelmatig meegemaakt en tegenwoordig ga ik niet meer lopen afwachten en gewoon direct vragen of er wat is. Maar goed, dat heb je dus al gedaan.
Zelf ben ik al een paar weken aan het appen met iemand waarmee ik maar geen afspraak geregeld krijg. Ik weet alleen niet of dat ze geen zin heeft of gewoonweg niet durft. Ik wacht het sowieso nog een paar daagjes af en dan confronteer ik haar er maar eens direct mee. Dan kijk ik wel hoe ze reageert.
waarom?quote:
Vaak moet je de eerste drie dates ook zien als graadmeter. Blijft het bij gezelligheid of voel je dat het een relatie gaat worden? Doordeweeks kan je nog zo leuk appen met elkaar maar als je tijdens de date gewoon merkt dat ze de helft van wat je hebt gezegd vergeten is, dan heeft ze blijkbaar niet voldoende interesse in je dat ze zorgt dat het blijft hangen. Hier zelf gelukkig geen last van momenteel, derde date is morgen en daarna eens zien of het gezellig blijft. Straks kerstvakantie en ze is zelf op vakantie die 2 weken dus daarna is vaak moment van de waarheid. Hoor je hele vakantie niks van haar (tegenwoordig is overal wel ergens internet) dan is dat vaak geen goed teken, maar we zullen zienquote:Op zondag 8 december 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik ga haar de komende dagen niet meer appen. Dinsdag bel ik haar wel even.
Van oudsher. Al daten de meesten normaliter geen kommen soep en damesschoenen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Hihi is het fok fotoboek ook al een datingsite?
ze kunnen allebei heerlijk zijnquote:Op zondag 8 december 2013 15:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Van oudsher. Al daten de meesten normaliter geen kommen soep en damesschoenen.
Volgens mij staat er in de voorgaande 413 delen wel ergens iets over.quote:Op zondag 8 december 2013 15:35 schreef thaeastwood het volgende:
Heb je een leuk gesprek op paiq blijkt ze helaas een kop groter te zijn. Hoe kijken de dames hier tegen lengte verschil aan?
quote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Pvoesss het volgende:
Who cares wat de dames hier er van denken![]()
Zolang de dame waar je mee wil daten er geen problemen mee heeft zit je goed toch..
Daar is geen sprake van. Juist zij liep nogal hard van stapel. Ze stelde al voor om volgende week een dagje naar de sauna te gaan etc. Ik heb er wel wat van gezegd en misschien dat ze daarom nogal stil is geworden.quote:Op zondag 8 december 2013 15:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaak moet je de eerste drie dates ook zien als graadmeter. Blijft het bij gezelligheid of voel je dat het een relatie gaat worden? Doordeweeks kan je nog zo leuk appen met elkaar maar als je tijdens de date gewoon merkt dat ze de helft van wat je hebt gezegd vergeten is, dan heeft ze blijkbaar niet voldoende interesse in je dat ze zorgt dat het blijft hangen. Hier zelf gelukkig geen last van momenteel, derde date is morgen en daarna eens zien of het gezellig blijft. Straks kerstvakantie en ze is zelf op vakantie die 2 weken dus daarna is vaak moment van de waarheid. Hoor je hele vakantie niks van haar (tegenwoordig is overal wel ergens internet) dan is dat vaak geen goed teken, maar we zullen zien
Precies. Zo lang zij en jijzelf het niet erg vindt. Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Pvoesss het volgende:
Who cares wat de dames hier er van denken![]()
Zolang de dame waar je mee wil daten er geen problemen mee heeft zit je goed toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |