abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133923702
Maandag weer een leuke date gehad met pabomeisje. Ze kwam een dagje rondhangen bij het vakantiehuisje van m'n ouders. Burgerlijk de bossen doorgelopen en wat wezen hangen in het huisje. Was weer leuk en er zit zeker weer een vervolgdate aan te komen :)
pi_133924240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef theKiD het volgende:

[..]

Hoe het nu verder gaat met de date? Euh.. :@ Eigenlijk, werkelijk waar geen idee.
Ben er in de tussentijd wel achter gekomen waarom ik nog niet open sta voor een relatie met welke date dan ook. Ik zit hier niet op mijn plek (thuis/ mijn woning/ werk) En heb mijn eigen leven dus blijkbaar nog niet op orde. En dat moet eerst in orde gemaakt worden vind ik. Tot aan dan, zal ik er niet voor open staan.
Dat was trouwens best interessant hoe een indruk dat maakte toen dan tot me doordrong.. :') Ik werd er even stil van :') :@
hahah netjes!!, we hebben dus officieel met een pretty boy te maken :P
Waz met jou!
pi_133927141
Just curious ...

Na hoeveel dates/of na hoe een lange dateperiode gaan jullie ongeveer over tot het voorstellen van de date aan vrienden en/of familie? En is het dan trouwens eerst vrienden en dan pas familie?

Of valt daar niets algemeens over te zeggen.
  woensdag 4 december 2013 @ 22:36:54 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133927275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Just curious ...

Na hoeveel dates/of na hoe een lange dateperiode gaan jullie ongeveer over tot het voorstellen van de date aan vrienden en/of familie? En is het dan trouwens eerst vrienden en dan pas familie?

Verschilt :P
Sowieso eerst vrienden (vaak gebeurt dat perongeluk tijdens het daten :P).
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 4 december 2013 @ 22:37:51 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133927328
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Verschilt :P
Sowieso eerst vrienden (vaak gebeurt dat perongeluk tijdens het daten :P).
Idd eerst vrienden, maar niet op een verjaardag ofzo, dat vind ik gemeen :P
  woensdag 4 december 2013 @ 22:42:16 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133927548
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Idd eerst vrienden, maar niet op een verjaardag ofzo, dat vind ik gemeen :P
Toen ik net (een maandje) met m'n ex had kwam m'n verjaardag er al snel aan...
Ik heb toen maar voorgesteld dat we een avondje moesten inplannen met een paar van mijn vrienden zodat ze iig een paar had ontmoet al _O- wel zo prettig vaak :)
pi_133927979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn date van vrijdag is van de baan. Ze zit met allerlei zaken en weet nog niet wat ze wil..

Paar clichés erin, its not you. Prima, next!
Jammer man. Maar een bekende manier van goedkoop afwimpelen. Andere dates al in de planning?
pi_133929034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Jammer man. Maar een bekende manier van goedkoop afwimpelen. Andere dates al in de planning?
Precies, smoesjes ;(

Nee, op het moment niet. Jij wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 23:15:18 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 23:27:17 #109
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133929581
Ik zat laatst op ontmoeting 2 of 3 ineens aan tafel met broer van date en zijn vrouw. Bleek achteraf dat we al aan elkaar waren voorgesteld, een weekje eerder op een party. Uiteraard wist ik dit niet meer, want zo scheel als een wiewau.
pi_133930556
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133930633
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef macondo het volgende:

[..]

Nostalgie, Cinderella. En hou ik een beetje feeling met de markt, zodat ik er met mijn zoon over kan praten over een paar jaar ;)
haha...goed om te horen!!!
  donderdag 5 december 2013 @ 00:48:57 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133932158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:53 schreef Deezertje het volgende:
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nou je zelf antwoord te geven op je zoen verhaal :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133932365
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, smoesjes ;(

Nee, op het moment niet. Jij wel?
Ja joh. Ik heb ook de pech gehad dat mijn date van afgelopen zaterdag het niet meer dan gezellig vond. Heb nog wel met een andere dame contact maar het loopt nogal moeizaam om daar mee af te spreken. We hebben wel regelmatig whatsapp contact, maar volgens mij durft ze (nog) niet :P
pi_133933684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hahah netjes!!, we hebben dus officieel met een pretty boy te maken :P
:') _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133933699
quote:

SPOILER
Nu al op de bank :') !

Kerel, als je haar binnenkort niet 's nachts achterlangs tegen een boomstam aan neemt, wordt het niks. Het is nu wel erg burgerlijk. Tenzij jij rammelende ballen heb en zij rammelende eierstokken. Dan match made in heaven, zo niet, pass maar door :9

Maar je UI zegt al een hoop :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133934176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Just curious ...

Uhm... in dit geval kennen de meeste vrienden ons al, dus zo moeilijk was dat niet.
Familie wachten we nog eventjes mee (zeer waarschijnlijk niet met kerst enzo... ik vind dat zelf echt heel erg geforceerd dan).
pi_133935075
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou.. de looks werken ook niet geheel mee om veel keuze te hebben hoor ;)

Maar de mannen die mij leuk vinden die vind ik niet leuk
De mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk (genoeg)
En mocht het eens wederzijds zijn, dan ben ik vaak na een paar dates uitgekeken.
Zooo herkenbaar... De opmerking; 'Hoe kan zo'n mooie vrouw nou vrijgezel zijn?' Komt je dan ook vast heel bekend voor ;)

Dat is pas echt een cliché bericht :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 5 december 2013 @ 10:59:01 #118
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_133937358
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:09 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Zooo herkenbaar... De opmerking; 'Hoe kan zo'n mooie vrouw nou vrijgezel zijn?' Komt je dan ook vast heel bekend voor ;)

Dat is pas echt een cliché bericht :P
Dat is niet cliche, dat is zelfs beledigend en dom. Alsof mensen alleen vrijgezel kunnen zijn als ze lelijk zijn. Alsof geen relatie hebben voor losers is.

Hoe lang date jij al dan?
Overal verstand van.
pi_133937748
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2013 05:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kerel, als je haar binnenkort niet 's nachts achterlangs tegen een boomstam aan neemt, wordt het niks. Het is nu wel erg burgerlijk. Tenzij jij rammelende ballen heb en zij rammelende eierstokken. Dan match made in heaven, zo niet, pass maar door :9

Eerste date: drankje
Tweede date: thuis
Derde: ? waarschijnlijk doe-activiteit bowlen ofzo

Niet iedereen ramt er meteen tijdens de eerste date op los, al willen films en ruige avonturen van je vrienden dat natuurlijk graag laten geloven :') Bij mij zijn vaak de dates waar je rustig mee opbouwt relatiemateriaal en degene die wel erg snel gaan ook zo ineens afgekapt daarna, was alleen maar als tussendoortje... :)
Lijkt me normaal toch? :)
pi_133937888
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja joh. Ik heb ook de pech gehad dat mijn date van afgelopen zaterdag het niet meer dan gezellig vond. Heb nog wel met een andere dame contact maar het loopt nogal moeizaam om daar mee af te spreken. We hebben wel regelmatig whatsapp contact, maar volgens mij durft ze (nog) niet :P
Toch jammer als het ineens eindigt, het moeizaam afspreken herken ik. Hoe en wat erachter zit, daar kom je waarschijnlijk niet achter.

En niet durven? Waarom sta je dan in godsnaam op een datingsite? Ik merk het bij meer dames, chatten en aandacht is fijn en op het moment dat het dichtbij komt dan haken ze af.
  donderdag 5 december 2013 @ 11:25:27 #121
242666 BeamofLight
pi_133938043
quote:

SPOILER
Waarom heb ik de hoop dat dit een onzin-post is, maar vrees ik dat dit serieus bedoeld was??
pi_133938161
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Toch jammer als het ineens eindigt, het moeizaam afspreken herken ik. Hoe en wat erachter zit, daar kom je waarschijnlijk niet achter.

En niet durven? Waarom sta je dan in godsnaam op een datingsite? Ik merk het bij meer dames, chatten en aandacht is fijn en op het moment dat het dichtbij komt dan haken ze af.
Ja klopt. Vond ik ook erg jammer. Maar ze heeft mij iig niet het gevoel gegeven dat er wat meer in zat itt andere dames in het verleden die het dan ook afkapten, dus dat waardeerde ik wel. Maar blijft jammer.

Nou ik heb haar leren kennen via Tinder en denk dat ze dat meer voor de lol op haar tel. had gezet niet realiserend dat ze ineens dr telefoonnummer aan mij gaf en dat we vrolijk verder gingen via de whatsapp en dat de kans op een gegeven moment wel groot zou worden dat ik haar op date zou vragen :P. Maar ik heb goede hoop dat ik het wel voor elkaar ga krijgen ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 11:34:41 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133938275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Waarom heb ik de hoop dat dit een onzin-post is, maar vrees ik dat dit serieus bedoeld was??
Niet zo flauw, gun die jongen gewoon z'n succes! Er is in ieder geval gezoend. (met tong) (net geen second base) (volgend weekend zachtjes aan de borstjes voelen)
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 5 december 2013 @ 11:35:03 #124
57047 macondo
pi_133938292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

+1
Overal verstand van.
pi_133940388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat is niet cliche, dat is zelfs beledigend en dom. Alsof mensen alleen vrijgezel kunnen zijn als ze lelijk zijn. Alsof geen relatie hebben voor losers is.

Hoe lang date jij al dan?
Dat niet alleen... Dat mannen wel op mij vallen betekent nog niet dat dat wederzijds is. Ik heb zelf ook nog wat te zeggen toch?

Ik date nu een jaar ofzo, maar niet echt heel actief, heb het momenteel erg druk op mijn werk en niet echt tijd. Zit nu op Into my life en OkCupid en reageer selectief wel eens op een berichtje. Nog niet echt veel IRL gedate eigenlijk, misschien moet ik dat eens meer gaan doen haha.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_133941289
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bleek iemand te zijn die af en toe in de pauze met een buitenwandeling, ons tegemoet kwam lopen met zijn collega's.
Blijkbaar vond ie me leuk, heeft bedacht welk bedrijf het zou zijn, op onze bedrijfssite rondgekeken en toen via linkedin gezocht en berichtje gestuurd.
Not done imo.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133941472
quote:

SPOILER
En dat werd geen rampetampen? :{
pi_133941652
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:22 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Not done imo.
Waarom niet? Ik vind het wel getuigen van daadkracht en nu was hij toevallig niet haar type, maar als dat wel zo was geweest was het natuurlijk best een leuke manier van versierd te worden. Ik ben een keer na een feest opgespoord op FB. (via alleen voornaam en stad). Bleek dat we op dezelfde middelbare school hadden gezeten. Hij: "Wat raar dat ik je daar nooit heb gespot!" Ik kijk naar zijn geboortedatum: "Uh, misschien omdat toen jij naar de brugklas ging, ik al 2 jaar eindexamen had gedaan?" :+ Was overigens ook niet mijn type, dus niks geworden verder.
  donderdag 5 december 2013 @ 13:34:01 #129
57047 macondo
pi_133941708
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat niet alleen... Dat mannen wel op mij vallen betekent nog niet dat dat wederzijds is. Ik heb zelf ook nog wat te zeggen toch?

Ik date nu een jaar ofzo, maar niet echt heel actief, heb het momenteel erg druk op mijn werk en niet echt tijd. Zit nu op Into my life en OkCupid en reageer selectief wel eens op een berichtje. Nog niet echt veel IRL gedate eigenlijk, misschien moet ik dat eens meer gaan doen haha.
Geen tijd? Geen prioriteit zal je bedoelen. Natuurlijk heb je wel tijd.

Ik zou wel die datingsites verlaten voor wat meer mainstream (RP, Lexa,..) want OkCupid is vooral voor vluchtige expats. Interessant hoor, internationale dates en zo. Heb je uiteindelijk toch niets aan.
Overal verstand van.
pi_133942483
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik vind het wel getuigen van daadkracht en nu was hij toevallig niet haar type, maar als dat wel zo was geweest was het natuurlijk best een leuke manier van versierd te worden. Ik ben een keer na een feest opgespoord op FB. (via alleen voornaam en stad). Bleek dat we op dezelfde middelbare school hadden gezeten. Hij: "Wat raar dat ik je daar nooit heb gespot!" Ik kijk naar zijn geboortedatum: "Uh, misschien omdat toen jij naar de brugklas ging, ik al 2 jaar eindexamen had gedaan?" :+ Was overigens ook niet mijn type, dus niks geworden verder.
Facebook is geen linkedin. Als ik mijn cv op monsterboard plaatst verwacht ik geen geile sletjes in mijn inbox.
  donderdag 5 december 2013 @ 13:59:55 #131
57047 macondo
pi_133942585
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:57 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Facebook is geen linkedin. Als ik mijn cv op monsterboard plaatst verwacht ik geen geile sletjes in mijn inbox.
Gossie, wat een stoere taal. Wat vindt je moeder daar van, knulletje?
Overal verstand van.
  donderdag 5 december 2013 @ 14:02:43 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133942686
Je verwacht het niet nee, maar het is natuurlijk ook geen verschrikkelijke ramp om een leuk berichtje van iemand te krijgen. Ook al is het via linkedin.

Ik zou zelf alleen nooit iemand via linkedin benaderen voor romantische bedoelingen. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_133945178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Gossie, wat een stoere taal. Wat vindt je moeder daar van, knulletje?
Ik zal het vanavond even voorleggen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 december 2013 @ 15:08:42 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133945229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
Je verwacht het niet nee, maar het is natuurlijk ook geen verschrikkelijke ramp om een leuk berichtje van iemand te krijgen. Ook al is het via linkedin.

Ik zou zelf alleen nooit iemand via linkedin benaderen voor romantische bedoelingen. :+
Soms kruipt het waar het niet gaan kan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133945323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:10 schreef Elvi het volgende:
Hoe kan je nou niet weten dat iemand dik is? Het is niet alleen het lichaam wat dik is: ook het gezicht :')

Maar goed daarom wil ik graag naast mn chatfoto ook een foto waar ik helemaal op sta zodat ik na de eerste 10 minuten al wordt afgewezen en niet door de hel van een afspraakje hoef te gaan. Anders verdoe ik mijn tijd (en hij zijn tijd...).
Ik zie dat in de regel ook best snel hoor of iemand wel of niet dik/stevig is.

Haha.. Heel slim, ik snap ook echt niet dat meerdere mensen dat niet gewoon doen.
Hoe simpel kan het zijn?
  donderdag 5 december 2013 @ 15:18:51 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133945652
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2013 05:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Aan je topic te zien laatst ben je ook een beetje bevooroordeeld.

Al vind ik het maar een vaag verhaal van Deezer (met tong!!!), dat dan weer wel.
  donderdag 5 december 2013 @ 15:20:45 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133945735
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eerste date: drankje
Tweede date: thuis
Derde: ? waarschijnlijk doe-activiteit bowlen ofzo

Niet iedereen ramt er meteen tijdens de eerste date op los, al willen films en ruige avonturen van je vrienden dat natuurlijk graag laten geloven :') Bij mij zijn vaak de dates waar je rustig mee opbouwt relatiemateriaal en degene die wel erg snel gaan ook zo ineens afgekapt daarna, was alleen maar als tussendoortje... :)
Lijkt me normaal toch? :)
Je beschrijving was gewoon een beetje.. anders :) Leuk dat het zo goed loopt!

Ik ben overigens echt winter/datemoe. Op Paiq denk ik steeds: Meh...geen zin in. Ook druk geweest en vermaak eigenlijk prima, dan is de zin er ook niet zo om "op zoek" te gaan.
pi_133945794
Hoe toepasselijk de titel ook mag zijn, ik ben net als Eefje een beetje date-moe. Ik zet de boel even op "pauze" en ga mij bezig houden met andere dingen.
pi_133945831
quote:
12s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Aan je topic te zien laatst ben je ook een beetje bevooroordeeld.

Al vind ik het maar een vaag verhaal van Deezer (met tong!!!), dat dan weer wel.
Misschien wel, maar goed, mij lijkt het niets. We zullen horen van Deezertje hoe het loopt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 5 december 2013 @ 15:35:50 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133946300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:31 schreef conleche het volgende:

[..]

:) Da's wel lief idd.

Moet toegeven dat toen ik weg was bij een bedrijf waar ik werkte ik ook een keer een leuke collega heb toegevoegd in de hoop er meer mee te doen maar uiteindelijk durfde ik niet :') Kon hem ook niet op een andere plaats vinden dan Linkedin :D Maar meestal gebruik ik het zuiver voor werk.
  donderdag 5 december 2013 @ 15:37:20 #141
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133946362
quote:
5s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien wel, maar goed, mij lijkt het niets. We zullen horen van Deezertje hoe het loopt.
Je was toch benieuwd naar waarom veel vrouwen graag bankhangen in een relatie? Zeker, we wachten af in spanning :)
pi_133946991
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef macondo het volgende:

[..]

Geen tijd? Geen prioriteit zal je bedoelen. Natuurlijk heb je wel tijd.

Ik zou wel die datingsites verlaten voor wat meer mainstream (RP, Lexa,..) want OkCupid is vooral voor vluchtige expats. Interessant hoor, internationale dates en zo. Heb je uiteindelijk toch niets aan.
RP en Lexa spreken me totaal niet aan... OkCupid is idd best fout, de meeste mannen daar zijn gewoon op zoek naar contacten in een nieuwe stad of een goedkope slet voor 1 nacht. Maar heel af en toe zit er een normaal bericht tussen. Into my life vind ik wel grappig en volgens mij zitten er ook wel leuke mannen.

Prioriteit... Tja... Wat kan ik daar op zeggen? Ik vind dat een relatie echt een toevoeging moet zijn, ik ben niet op zoek naar 'de vader' van mijn toekomstige kinderen ofzo. Kan prima alleen zijn en zeker niet desperate voor een relatie. :P
  donderdag 5 december 2013 @ 16:03:42 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133947366
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

RP en Lexa spreken me totaal niet aan... OkCupid is idd best fout, de meeste mannen daar zijn gewoon op zoek naar contacten in een nieuwe stad of een goedkope slet voor 1 nacht. Maar heel af en toe zit er een normaal bericht tussen. Into my life vind ik wel grappig en volgens mij zitten er ook wel leuke mannen.

Prioriteit... Tja... Wat kan ik daar op zeggen? Ik vind dat een relatie echt een toevoeging moet zijn, ik ben niet op zoek naar 'de vader' van mijn toekomstige kinderen ofzo. Kan prima alleen zijn en zeker niet desperate voor een relatie. :P
Cliché ;) Of ben je nog vrij jong? Okcupid heeft wel superleuke testjes! *O*
  donderdag 5 december 2013 @ 16:05:20 #144
57047 macondo
pi_133947423
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Tja, de sites hoeven je niet aan te spreken - maar de mensen op de site, daar gaat het om. En bij beiden is het gewoon een dwarsdoorsnede van Nederland. Grote vijver = veel vissen.
Overal verstand van.
pi_133950996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Cliché ;) Of ben je nog vrij jong? Okcupid heeft wel superleuke testjes! *O*
Haha, waarom denk je dat er een :P achter staat? Ik ben 31, dus helaas nu in de leeftijd dat iedereen in mijn omgeving vindt dat mijn eierstokken moeten gaan rammelen. Maar ik wil dus geen kinderen :)

Ja, die testjes zijn echt grappig. En de vragen soms echt te raar!
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 december 2013 @ 18:01:24 #146
Brabo Bastard
pi_133951402
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, waarom denk je dat er een :P achter staat? Ik ben 31, dus helaas nu in de leeftijd dat iedereen in mijn omgeving vindt dat mijn eierstokken moeten gaan rammelen. Maar ik wil dus geen kinderen :)

Ja, die testjes zijn echt grappig. En de vragen soms echt te raar!
Alsof je met 31 kinderen moet nemen :') Sommige worden op hun 20 al een moeder/vader, en anderen hebben op 40 nog geen kinderen. Lekker boeiend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 december 2013 @ 18:04:38 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133951474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Alsof je met 31 kinderen moet nemen :') Sommige worden op hun 20 al een moeder/vader, en anderen hebben op 40 nog geen kinderen. Lekker boeiend.
Toch is het soms wel vermoeiend. Ik wil ze wel maar ik ben geen lopend roze wolkje. En dan die collega's.. Ik begin laat (kan bij ons) en dan gelijk: owww heb je kindertjes??? Nee, ik ben gewoon een avondmens :')
Natuurlijk heb ik wel eens zo'n momentje dat ik er bij stil sta maar sommige mensen met kinderen lijken soms te denken dat voor mensen zonder kinderen de wereld ook om (hun) kinderen draait.
pi_133951644
quote:

[..]

Ben ik met je eens... Maar om de een of andere reden krijg ik het wel steeds vaker te horen haha. Of het bij mij ook niet eens tijd wordt? Nou nee }:|
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 december 2013 @ 18:57:22 #149
Brabo Bastard
pi_133953170
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Toch is het soms wel vermoeiend. Ik wil ze wel maar ik ben geen lopend roze wolkje. En dan die collega's.. Ik begin laat (kan bij ons) en dan gelijk: owww heb je kindertjes??? Nee, ik ben gewoon een avondmens :')
Natuurlijk heb ik wel eens zo'n momentje dat ik er bij stil sta maar sommige mensen met kinderen lijken soms te denken dat voor mensen zonder kinderen de wereld ook om (hun) kinderen draait.
Oh ja. Leuk als anderen kinderen hebben, maar zadel mij er niet mee op.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:10 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ben ik met je eens... Maar om de een of andere reden krijg ik het wel steeds vaker te horen haha. Of het bij mij ook niet eens tijd wordt? Nou nee }:|
Dat beslis je nog altijd zelf ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 december 2013 @ 20:22:15 #150
57047 macondo
pi_133956843
quote:

[..]

Sorry, maar dat is wel boeiend. Op je 40e kan je als vrouw nu eenmaal niet echt kinderen meer krijgen. Dus op je 40e geen kinderen als vrouw - dan helemaal nooit meer kinderen.

Best definitief, en als vrouwen een jaar of 35 zijn is het geen theoretisch vraagstuk meer..

(Niet dat iedereen er zich mee moet bemoeien dan, maar toch..)
Overal verstand van.
pi_133961967
Zo.. maar eens wat lef getoond en ook een Pepper account aangemaakt. Alleen mijn profiel is niet goedgekeurd? :') Hoe lang duurt dat normaal? *noob*
  donderdag 5 december 2013 @ 22:24:31 #152
57047 macondo
pi_133962240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Krengetje2 het volgende:
Zo.. maar eens wat lef getoond en ook een Pepper account aangemaakt. Alleen mijn profiel is niet goedgekeurd? :') Hoe lang duurt dat normaal? *noob*
Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat daten ;)
Overal verstand van.
pi_133962275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef macondo het volgende:

[..]

Geen idee, maar lef - dat heb je pas nodig als je gaat daten ;)
Voor mij was dit al een grote stap :P Enne.. ik ben nog een newbie he ;)
pi_134021216
Wat een rust :)
pi_134021713
Iedereen is op date :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 19:09:45 #156
Brabo Bastard
pi_134023196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:03 schreef Caithlinn het volgende:
Was het maar zo'n feest ;( :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:12:24 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134023259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:03 schreef Caithlinn het volgende:
:@
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 19:22:57 #158
Brabo Bastard
pi_134023567
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En jij zit op je date te fokken?! :(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134023655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest ;( :P
Haha, ach, je bent niet alleen ;)
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:41:50 #160
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134024167
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En jij zit op je date te fokken?! :(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 20:01:28 #161
Brabo Bastard
pi_134024908
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:26 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ach, je bent niet alleen ;)
Gelukkig niet, en een rustige zaterdagavond is ook niet verkeerd :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134030064
Derde date is gepland, naar de bios. Gaat alleen wel haar vriendin + d'r vriend mee... Blijkbaar vinden vrouwen dat altijd leuk :') Gelukkig gaf ze al snel aan dat we vooraf de date maar even moesten afspreken samen..
pi_134030372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Deezertje het volgende:
Derde date is gepland, naar de bios. Gaat alleen wel haar vriendin + d'r vriend mee... Blijkbaar vinden vrouwen dat altijd leuk :') Gelukkig gaf ze al snel aan dat we vooraf de date maar even moesten afspreken samen..
Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?
pi_134030429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Kola het volgende:

[..]

Bioscoopdates zijn zo vreselijk! Gebrek aan opties zeker?
Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer... :P Normaal erger ik me altijd aan die overdreven verliefde stelletjes bij de film, nu ben ik er waarschijnlijk zelf een... :')
pi_134033204
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze heeft het komende weken druk dus dit was snel tussendoor te plannen. Uiteraard een echte zwijmelfilm weer... :P Normaal erger ik me altijd aan die overdreven verliefde stelletjes bij de film, nu ben ik er waarschijnlijk zelf een... :')
Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.
De laatste keer dat ik een wijvencomedy zag waren het ook de mannen daar die het hardst lachten. De treurigheid.
Dat was een paar jaar geleden en is tegenwoordig alom geaccepteerd zo schijnt, jouw toekomst. Achter mij zat een meisje te vreten, de ganse film lang. Op een gegeven moment was dat alles wat ik hoorde in mijn oren en mijn hoofd, het gekraak tussen haar kaken die ik wilde breken met de souplesse van Sammo Hung. Het moment waarop je beseft dat je te autistisch bent voor de bioscoop. Sindsdien nooit meer heen geweest. Waar zijn de tijden dat je in rust een film kon kijken.
En hier ben jij, een medestander die zich bekeert en wordt wat hij veracht. Mijn hoop is vergaan, nu.
pi_134034695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Kola het volgende:

[..]

Ja je wordt één van hen, een zwijmelaar, een knuffelbeer... en meer.
De laatste keer dat ik een wijvencomedy zag waren het ook de mannen daar die het hardst lachten. De treurigheid.
Dat was een paar jaar geleden en is tegenwoordig alom geaccepteerd zo schijnt, jouw toekomst. Achter mij zat een meisje te vreten, de ganse film lang. Op een gegeven moment was dat alles wat ik hoorde in mijn oren en mijn hoofd, het gekraak tussen haar kaken die ik wilde breken met de souplesse van Sammo Hung. Het moment waarop je beseft dat je te autistisch bent voor de bioscoop. Sindsdien nooit meer heen geweest. Waar zijn de tijden dat je in rust een film kon kijken.
En hier ben jij, een medestander die zich bekeert en wordt wat hij veracht. Mijn hoop is vergaan, nu.
Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten. :D
Heb het 1x gedaan, en was fuaark irritant, ik wil dan die film volgen en niet lopen kutten met persoon naast me _O- :') Agressief worden van overige bezoekers is ook heel normaal. :@ Igg ik kan mijzelf er wel degelijk in vinden en niet alleen bij de bios. :+
pi_134034926
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef practics het volgende:

[..]

Er is altijd hoop, zijn wel meer mensen die een bios haten. :D
Heb het 1x gedaan, en was fuaark irritant, ik wil dan die film volgen en niet lopen kutten met persoon naast me _O- :') Agressief worden van overige bezoekers is ook heel normaal. :@ Igg ik kan mijzelf er wel degelijk in vinden en niet alleen bij de bios. :+
Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.
pi_134035058
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik word afgeleid door je smileys, ben je bipolair? Dat zijn veel emoties om te hebben in 4 zinnen, het overdondert mij.
Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten. :W
pi_134035583
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef practics het volgende:

[..]

Nee gewoon smiley whore op zijn tijd. Maar bedankt dat je mij direct een aandoening in de schoenen wil schuiven, zal ik op een date achterwege laten. :W
Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.
pi_134035675
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:04 schreef Kola het volgende:

[..]

Amai, direct de verdediging in. Daar gaat het idee van een misconceptie.
Belg, het is je vergeven.
pi_134037230
Ook maar weer even een update:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...
Maar toch voelt het alsof er iets mis is :')
pi_134037702
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Rickario het volgende:
Maandag een geweldige dag gehad met date. Maar sinds woensdag lijkt er wat veranderd te zijn. Van overmatig geïnteresseerd enthousiast is ze een beetje afstandelijk/enorm ongeïnteresseerd geworden. Maar toen ik haar hier vanavond op aansprak reageerde ze enorm ontkennend. En zei ze dat ik me onterecht zorgen maakte....dus het zou goed moeten zitten...

Psychologes... ;)
  zondag 8 december 2013 @ 01:11:54 #173
242666 BeamofLight
pi_134037771
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef Kola het volgende:

[..]

Psychologes... ;)

oh ja, wat was dat met psychologes? Want die date ik nu een.
pi_134037820
Ach ja, heel erg herkenbaar Rickario, degene die mij afwees onder het mom van: "boehoe, ik heb issues en ik wil even geen man". Zit vervolgens wel uren op de site, tot zover de geloofwaardigheid. Inmiddels ben ik al zover dat ik erachter ben, dat als mijn gevoel zegt dater iets niet klopt, dan doet het dat ook niet. Dat komende van mij (een voorheen rasechte rationele denker), zegt heel veel.

En om even in te haken op de bioscoopverhalen. Tijd terug nog één keer geweest, tig mobieltjes (lees: vervelende lichtbronnen) tijdens de film, en niemand die hun klep kan houden, waardoor je niet eens je duur betaalde film kan kijken.
pi_134037885
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

oh ja, wat was dat met psychologes? Want die date ik nu een.
Dat is precies wat Rickario zei, een maand geleden.
pi_134038019
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef Kola het volgende:

[..]

Psychologes... ;)

Pabo studente...jammer joh! :')14.gif
pi_134041424
Snap niet dat jullie zoveel dates uit Tinder halen. Heb nog nooit een match eruit gehaald dus laat staan een date. Owja toch wel 2 keer een match. Allebei fake-profielen.

Relatieplanet bevalt me veel beter. Heb nu erg leuk contact met iemand :)
  Moderator / Redactie FP zondag 8 december 2013 @ 11:47:44 #178
Brabo Bastard
pi_134042871
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Snap niet dat jullie zoveel dates uit Tinder halen. Heb nog nooit een match eruit gehaald dus laat staan een date. Owja toch wel 2 keer een match. Allebei fake-profielen.

Ik heb 3 matches en die zeggen niks :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134043325
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb 3 matches en die zeggen niks :')
Ik had in een week of 2 tijd, circa 15-20 matches, 5-8 daarvan hebben wat teruggezegd. 2 dates, waarvan 1 vrij nietszeggend was, en met de andere heb ik nu 3 succesvolle dates achter de rug :)
pi_134043561
Ik vind het zo'n brakke kutapp dat ik eigenlijk alleen eens wat foto's kijk. Zo'n rondje levert vaak al snel een stuk of tien matches op maar ik ouwehoer er nooit mee. En af en toe beginnen zij het gesprek en dan zie ik dat een week later ofzo pas. :')

De notificaties werken maar half, je berichten komen of niet aan of dubbel, of staan helemaal door elkaar heen. Kan ook zijn dat ik een nieuwer model telefoon nodig heb. Deze is zo oud dat ik de accu zo ongeveer met riempjes op mijn rug vastgegespt heb.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134046450
Hihi is het fok fotoboek ook al een datingsite? :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134046719
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer even een update:
Maar toch voelt het alsof er iets mis is :')
Oh jee, bereid je maar voor op het ergste dan. Ik zou gewoon op je gevoel afgaan als het niet meer juist voelt. Heb dit soort vrouwen ook regelmatig meegemaakt en tegenwoordig ga ik niet meer lopen afwachten en gewoon direct vragen of er wat is. Maar goed, dat heb je dus al gedaan.

Zelf ben ik al een paar weken aan het appen met iemand waarmee ik maar geen afspraak geregeld krijg. Ik weet alleen niet of dat ze geen zin heeft of gewoonweg niet durft. Ik wacht het sowieso nog een paar daagjes af en dan confronteer ik haar er maar eens direct mee. Dan kijk ik wel hoe ze reageert.
pi_134046900
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:56 schreef PeterPastoor het volgende:

Tja geen idee. Voor mij werkt het dus wel beter dan een datingsite. Nou moet ik wel zeggen dat van de 4 vrouwen die ik nu via Tinder heb gedate ik eigenlijk alleen maar gezellige avondjes heb gehad en meer niet.
pi_134047656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eergisteren een betaald account genomen op pepper.nl. Ben benieuwd!

Vraag me af of mijn niet-Nederlandse naam een probleem vormt op pepper. Bij paiq heb ik sinds ik een andere naam gebruik meer chatcontact, totdat de foto beschikbaar wordt en duidelijk is dat ik niet Nederlands ben. :') Niet iedereen lijkt af te knappen op mijn afkomst, maar goed. :P
Wanneer krijg je de foto te zien op paiq van de ander? Ik ben al maanden aan het chatten met iemand en die foto wordt wel duidelijker, maar de foto krijg ik nog niet te zien.
''Deugd is weten, de deugdzame is gelukkig er wordt alleen gezondigd uit onwetendheid'' Socrates.
pi_134047821
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2013 14:31 schreef Telong het volgende:

[..]

Wanneer krijg je de foto te zien op paiq van de ander? Ik ben al maanden aan het chatten met iemand en die foto wordt wel duidelijker, maar de foto krijg ik nog niet te zien.
Dan loopt ze je te trollen en heeft ze een geblurde ge-upload. Normaal gesproken is dat na vijf minuten wel vrij.
pi_134047836
quote:

[..]

oh ik ben pas net aan het rondgluren maar ik kreeg hem na 5 minuten al te zien bij iemand
misschien ligt het aan de foto
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 8 december 2013 @ 14:42:57 #187
242666 BeamofLight
pi_134047996
quote:

[..]

Whaha, jij bent gewoon in je poep genaaid. En ze is lelijk. Zonde, maar ja wat is een paar maanden nu eigenlijk op een mensenleven.
pi_134048230
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan loopt ze je te trollen en heeft ze een geblurde ge-upload. Normaal gesproken is dat na vijf minuten wel vrij.
Heb ik ook al eens gedaan :')
Te flauw, maar leverde wel een date op
pi_134048266
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Oh jee, bereid je maar voor op het ergste dan. Ik zou gewoon op je gevoel afgaan als het niet meer juist voelt. Heb dit soort vrouwen ook regelmatig meegemaakt en tegenwoordig ga ik niet meer lopen afwachten en gewoon direct vragen of er wat is. Maar goed, dat heb je dus al gedaan.

Zelf ben ik al een paar weken aan het appen met iemand waarmee ik maar geen afspraak geregeld krijg. Ik weet alleen niet of dat ze geen zin heeft of gewoonweg niet durft. Ik wacht het sowieso nog een paar daagjes af en dan confronteer ik haar er maar eens direct mee. Dan kijk ik wel hoe ze reageert.
We zullen zien. Ik ga haar de komende dagen niet meer appen. Dinsdag bel ik haar wel even.
pi_134048393
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:50 schreef Rickario het volgende:

[..]

Heb ik ook al eens gedaan :')

waarom?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134049065
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik ga haar de komende dagen niet meer appen. Dinsdag bel ik haar wel even.
Vaak moet je de eerste drie dates ook zien als graadmeter. Blijft het bij gezelligheid of voel je dat het een relatie gaat worden? Doordeweeks kan je nog zo leuk appen met elkaar maar als je tijdens de date gewoon merkt dat ze de helft van wat je hebt gezegd vergeten is, dan heeft ze blijkbaar niet voldoende interesse in je dat ze zorgt dat het blijft hangen. Hier zelf gelukkig geen last van momenteel, derde date is morgen en daarna eens zien of het gezellig blijft. Straks kerstvakantie en ze is zelf op vakantie die 2 weken dus daarna is vaak moment van de waarheid. Hoor je hele vakantie niks van haar (tegenwoordig is overal wel ergens internet) dan is dat vaak geen goed teken, maar we zullen zien :)
  zondag 8 december 2013 @ 15:28:10 #192
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_134049253
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Hihi is het fok fotoboek ook al een datingsite? :P
Van oudsher. Al daten de meesten normaliter geen kommen soep en damesschoenen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_134049338
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2013 15:28 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Van oudsher. Al daten de meesten normaliter geen kommen soep en damesschoenen.
ze kunnen allebei heerlijk zijn :9 ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134049419
Date bios morgen gaat niet door. Film thuis bij haar nu, zonder vriendin en d'r vriend :)
pi_134049449
Heb je een leuk gesprek op paiq blijkt ze helaas een kop groter te zijn. Hoe kijken de dames hier tegen lengte verschil aan?
pi_134049479
Who cares wat de dames hier er van denken :')
Zolang de dame waar je mee wil daten er geen problemen mee heeft zit je goed toch..
pi_134049508
Ja dat is helemaal waar. Heb een vriendin gehad die was bijna 20 cm groter. Maar merk dat veel vrouwen dat toch wel een ding vinden
pi_134049512
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:35 schreef thaeastwood het volgende:
Heb je een leuk gesprek op paiq blijkt ze helaas een kop groter te zijn. Hoe kijken de dames hier tegen lengte verschil aan?
Volgens mij staat er in de voorgaande 413 delen wel ergens iets over.
pi_134049587
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Pvoesss het volgende:
Zolang de dame waar je mee wil daten er geen problemen mee heeft zit je goed toch..
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134050116
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vaak moet je de eerste drie dates ook zien als graadmeter. Blijft het bij gezelligheid of voel je dat het een relatie gaat worden? Doordeweeks kan je nog zo leuk appen met elkaar maar als je tijdens de date gewoon merkt dat ze de helft van wat je hebt gezegd vergeten is, dan heeft ze blijkbaar niet voldoende interesse in je dat ze zorgt dat het blijft hangen. Hier zelf gelukkig geen last van momenteel, derde date is morgen en daarna eens zien of het gezellig blijft. Straks kerstvakantie en ze is zelf op vakantie die 2 weken dus daarna is vaak moment van de waarheid. Hoor je hele vakantie niks van haar (tegenwoordig is overal wel ergens internet) dan is dat vaak geen goed teken, maar we zullen zien :)
Daar is geen sprake van. Juist zij liep nogal hard van stapel. Ze stelde al voor om volgende week een dagje naar de sauna te gaan etc. Ik heb er wel wat van gezegd en misschien dat ze daarom nogal stil is geworden. :') Het is nu gewoon een kwestie van afwachten.
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Pvoesss het volgende:
Precies. Zo lang zij en jijzelf het niet erg vindt. Wat is dan het probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')