abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133887351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:24 schreef theKiD het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar er is voor ieder type uiterlijk een markt.. Zolang je er maar vooraf eerlijk over bent, komt vanzelf diegene bovendrijven die niet of minder kritisch naar uiterlijk kijkt.
Mijn date van paar weken geleden valt niet op dunnen mannen. Ik stond gewoon echt raar te kijken dat ze me gewoon mooi en lekker vind, en nog steeds :') Toch wel leuk om een keer mee te maken. En zeker gezien het feit dat dit een van de mooiste meiden, met echt het meest perfecte figuur is, waar ik ooit mee heb gedate.
Wat volgens jou 'dik' is, hoeft voor een ander natuurlijk niet dik te zijn :)
pi_133887548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Wat volgens jou 'dik' is, hoeft voor een ander natuurlijk niet dik te zijn :)
Heb je het nu over die opmerking van 'vallen op BBW'? Of over mij? Want als je het over mij hebt.. Je hebt gelijk, alleen, I know so :+
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133888794
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:06 schreef Wolken het volgende:
Het is toch niet alleen of diegene ruimdenkend is maar je moet ook op het type uiterlijk vallen? Als je alleen maar opgewonden raakt van iemand met blond haar en blauwe ogen, dan heeft chatten met Ali of Mohammed niet zo heel veel zin. Misschien voor de gezelligheid, maar daarvoor zitten de meesten niet op datingsites.
Dat bedoel ik nou, ik word op datingsites dikwijls afgerekend op mijn naam en niet op mijn karakter en looks. Enerzijds begrijp ik dat het een snelle pre-selectie is (dat er relatief veel foute medelanders zijn is helaas een feit), anderzijds vind ik het jammer dat ik geen kans krijg. Ik kan het ook omdenken: ik vind het jammer voor haar dat ze mij geen kans geeft. 8-)

Afgerekend worden op mijn karakter en looks vind ik niet zo erg, dat is gewoon een kwestie van smaak. Afgerekend worden op een naam (en bijbehorend bevooroordeeld beeld van mij) echter vind ik gewoon jammer.

Ik heb mijn naam overigens ook niet mee: Nederlander met Turkse roots (Nederturk) met een Arabische naam. :')
pi_133889305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou, ik word op datingsites dikwijls afgerekend op mijn naam en niet op mijn karakter en looks. Enerzijds begrijp ik dat het een snelle pre-selectie is (dat er relatief veel foute medelanders zijn is helaas een feit), anderzijds vind ik het jammer dat ik geen kans krijg. Ik kan het ook omdenken: ik vind het jammer voor haar dat ze mij geen kans geeft. 8-)

Afgerekend worden op mijn karakter en looks vind ik niet zo erg, dat is gewoon een kwestie van smaak. Afgerekend worden op een naam (en bijbehorend bevooroordeeld beeld van mij) echter vind ik gewoon jammer.

Ik heb mijn naam overigens ook niet mee: Nederlander met Turkse roots (Nederturk) met een Arabische naam. :')
Is dat niet gewoon hoe datingsites werken? Het is toch een soort koemarkt waarbij de minste geringste mensen worden afgekeurd? Of dat nou is op basis van naam, uiterlijk, hobbies of werk.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_133889461
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef Wolken het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon hoe datingsites werken? Het is toch een soort koemarkt waarbij de minste geringste mensen worden afgekeurd? Of dat nou is op basis van naam, uiterlijk, hobbies of werk.
Hmm... heb ik dan zo'n slecht beeld van datingsites?
pi_133889566
Zit nu een week tussen de vervolgdate en merk wel dat we het op zo'n date heel leuk hebben en dat het whatsapp contact dan juist weer stroef verloopt... en op de date zelf alles weer goed is. :) Begint haast op een relatie te lijken dat je ook steeds echt bij elkaar bent ;)
pi_133890184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens eerste date betaalde dame alle drankjes, wou geen geld zien. Geef d'r morgen een zakje chocolademunten. Verwijzing naar vorige date én sinterklaas... ;)

Merk alleen wel dat 't stiller is op whatsapp nu de tweede date nadert. Op zich niet echt gek, moet ook wat te vertellen hebben op avond zelf natuurlijk. Kan me er soms echt alleen druk om maken wat ook totaal zinloos is soms, iedere meid is anders daarin. :') Juist de meiden die je eerst de oren van de kop af kletsen zijn vervolgens dagen stil dan een stille muis die je onder de tafel lult tijdens een real life date..
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Deezertje het volgende:
Zit nu een week tussen de vervolgdate en merk wel dat we het op zo'n date heel leuk hebben en dat het whatsapp contact dan juist weer stroef verloopt... en op de date zelf alles weer goed is. :) Begint haast op een relatie te lijken dat je ook steeds echt bij elkaar bent ;)
:? :? :?
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:47:51 #58
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133890276
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:45 schreef MissGump het volgende:

[..]

[..]

ja snapte er ook geen reet van. Of hij heeft net een half uur gedate. En ze hebben nu een relatie, maar das dan logisch.
pi_133890299
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:45 schreef MissGump het volgende:

[..]

[..]

Ja, weet nu dat ze gewoon bewust stiller is op Whatsapp om de komende dates leuker te maken... Heb je elkaar ook meer te vertellen dan dat je eigenlijk al weet wat ze de hele vorige week heeft meegemaakt :) Mag van mij persoonlijk ook wel wat vaker via whatsapp, nu zit ik haast gewoon te wachten tot de volgende date, maar als zij het zo wil. voila :) het werkt!
pi_133890382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, weet nu dat ze gewoon bewust stiller is op Whatsapp om de komende dates leuker te maken... Heb je elkaar ook meer te vertellen dan dat je eigenlijk al weet wat ze de hele vorige week heeft meegemaakt :) Mag van mij persoonlijk ook wel wat vaker via whatsapp, nu zit ik haast gewoon te wachten tot de volgende date, maar als zij het zo wil. voila :) het werkt!
Hoe ga je dat in een eventuele relatie doen? Zes dagen elkaar doodzwijgen om de zevende dag maar wat te vertellen te hebben tijdens de warme piepers?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133890492
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoe ga je dat in een eventuele relatie doen? Zes dagen elkaar doodzwijgen om de zevende dag maar wat te vertellen te hebben tijdens de warme piepers?
Dan zie je elkaar toch iedere dag? Probleem opgelost. Nu wil ze gewoon niet zoveel vertellen om de date leuk te houden. Heb ook weleens meiden gedatet waarmee je echt hele dagen zit te appen, maar dan is het tijdens een date verrekte stil soms omdat je alles al weet. Lijkt me ook niet de bedoeling :')
pi_133890537
Maar als het echt klikt raak je toch juist niet uitgeluld?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133890626
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klopt. Dat hadden we dus ook de vorige real life date, waren de laatste die het café verlieten. Virtueel klikt het gewoon niet zo echt, zij is meer van het real life gebeuren.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 december 2013 @ 22:01:34 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133890873
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt. Dat hadden we dus ook de vorige real life date, waren de laatste die het café verlieten. Virtueel klikt het gewoon niet zo echt, zij is meer van het real life gebeuren.
Ik herken dit ook wel. Als ik online met d'r praat valt het allemaal wel mee, maar tijdens de dates stond d'r mond niet stil zeg maar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133890893
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit :)

@Sylvesterrr: Als ze je al afkeuren op je naam en er een bevooroordeeld beeld bij hebben, wil je hen dan überhaupt nog wel leren kennen?

Ik vond je een leuke jongen tijdens de schaatsmeet, niks mis mee :) Misschien speeddates doen ofzo? Dan zien ze je in het echt.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 december 2013 @ 22:03:26 #66
Brabo Bastard
pi_133890944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

@Sylvesterrr: Als ze je al afkeuren op je naam en er een bevooroordeeld beeld bij hebben, wil je hen dan überhaupt nog wel leren kennen?

Ik vond je een leuke jongen tijdens de schaatsmeet, niks mis mee :) Misschien speeddates doen ofzo? Dan zien ze je in het echt.
Spijker en kop. Als ze al zo doen dan zouden ze voor mij de moeite al niet meer waard zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133891109
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik hen wel leren kennen, voor wetenschappelijk onderzoek. :+ Even zonder dollen... Nee, ik heb dan niet veel zin om hen dan nog te leren kennen. :)

En thnx. :s)

Speeddates? Hmm, wel regelmatig wat over gelezen maar iets weerhoudt mij ervan om dat te doen. :P
pi_133894442
quote:

[..]

Geloof het of niet, maar er is voor ieder type uiterlijk een markt.. Zolang je er maar vooraf eerlijk over bent, komt vanzelf diegene bovendrijven die niet of minder kritisch naar uiterlijk kijkt.
Mijn date van paar weken geleden valt niet op dunnen mannen. Ik stond gewoon echt raar te kijken dat ze me gewoon mooi en lekker vind, en nog steeds :') Toch wel leuk om een keer mee te maken. En zeker gezien het feit dat dit een van de mooiste meiden, met echt het meest perfecte figuur is, waar ik ooit mee heb gedate.
Dat weet ik hoor :P...

Soms komt het voor dat je iemand weet versieren die normaal gesproken niet op jou zou vallen maar goed :P. Nice man! dus hoe gaat het verder met je date dan? :D.
Waz met jou!
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:27:02 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133895015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik hen wel leren kennen, voor wetenschappelijk onderzoek. :+ Even zonder dollen... Nee, ik heb dan niet veel zin om hen dan nog te leren kennen. :)

En thnx. :s)

Speeddates? Hmm, wel regelmatig wat over gelezen maar iets weerhoudt mij ervan om dat te doen. :P
Gebruik je nu dan wel je naam? Of heb ik dat gemist? Zou namelijk wel mijn wenkbrauwen optrekken in zo'n geval en vragen waarom er zo'n aanname wordt gedaan over hoe ik zal reageren op een naam. En nee, ben niet naïef en weet hoe de maatschappij soms werkt.

Speeddates zijn overigens vaak best tof, heb er de leukste dates aan overgehouden :) Wel ff het afstandsbalkje checken!
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:28:31 #70
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133895098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Soms komt het voor dat je iemand weet versieren die normaal gesproken niet op jou zou vallen maar goed :P. Nice man! dus hoe gaat het verder met je date dan? :D.
Lol, hoe weet je dat?
pi_133897752
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lol, hoe weet je dat?
Omdat ik wel eens meiden heb versierd die niet op bruin/donkere jongens vallen :P
Waz met jou!
  woensdag 4 december 2013 @ 06:37:01 #72
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133899206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Omdat ik wel eens meiden heb versierd die niet op bruin/donkere jongens vallen :P
Dat bedoelde ik niet :)

quote:

[..]

Wel herkenbaar overigens. Ieder zijn meug, dus ;)
pi_133899464
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gebruik je nu dan wel je naam? Of heb ik dat gemist? Zou namelijk wel mijn wenkbrauwen optrekken in zo'n geval en vragen waarom er zo'n aanname wordt gedaan over hoe ik zal reageren op een naam. En nee, ben niet naïef en weet hoe de maatschappij soms werkt.

Speeddates zijn overigens vaak best tof, heb er de leukste dates aan overgehouden :) Wel ff het afstandsbalkje checken!
Op pepper gebruik ik wel mijn eigen naam. Ik kan mezelf niet Henk of Hans noemen als ik foto's van mezelf heb geplaatst he? :P

Op paiq gebruik ik gewoon een nickname.
pi_133899594
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:06 schreef Wolken het volgende:
Het is toch niet alleen of diegene ruimdenkend is maar je moet ook op het type uiterlijk vallen? Als je alleen maar opgewonden raakt van iemand met blond haar en blauwe ogen, dan heeft chatten met Ali of Mohammed niet zo heel veel zin. Misschien voor de gezelligheid, maar daarvoor zitten de meesten niet op datingsites.
Laten we eerlijk zijn, dat is meestal niet de reden.
pi_133899817
Een Turkse datingsite is ook weer niks voor mij. Ik ben te Nederlands voor de meeste Turken die met Turken willen daten. :D
pi_133900182
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Op pepper gebruik ik wel mijn eigen naam. Ik kan mezelf niet Henk of Hans noemen als ik foto's van mezelf heb geplaatst he? :P

Op paiq gebruik ik gewoon een nickname.
Op Paiq en Relatieplanet gebruikte ik altijd een Nickname. Ook omdat ik niet geGoogled wil worden en dat er dan een RP profiel zichtbaar wordt :')

Ging altijd prima, met name op Paiq. Als ze het kletsen gezellig vonden, en mijn foto kwam tevoorschijn vonden ze het wel leuk. "Je hebt een leuk kleurtje", zeggen ze dan. En dan passen vragen ze waar ik vandaan kom.

Een enkele keer krijg je wel iemand die zegt "Oh, een buitenlander, dat hoef ik niet!" en je dan meteen verwijderd. Zulke figuren ben je toch liever kwijt dan rijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 4 december 2013 @ 09:18:00 #77
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133900298
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Op Paiq en Relatieplanet gebruikte ik altijd een Nickname. Ook omdat ik niet geGoogled wil worden en dat er dan een RP profiel zichtbaar wordt :')

Ging altijd prima, met name op Paiq. Als ze het kletsen gezellig vonden, en mijn foto kwam tevoorschijn vonden ze het wel leuk. "Je hebt een leuk kleurtje", zeggen ze dan. En dan passen vragen ze waar ik vandaan kom.

Een enkele keer krijg je wel iemand die zegt "Oh, een buitenlander, dat hoef ik niet!" en je dan meteen verwijderd. Zulke figuren ben je toch liever kwijt dan rijk.
waar slaat dat op. Dat laatste? Ik hoef ook geen buitenlandse. Prima toch. Of mag ik die mening niet hebben?
pi_133900341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

waar slaat dat op. Dat laatste? Ik hoef ook geen buitenlandse. Prima toch. Of mag ik die mening niet hebben?
Dat je niet op buitenlanders valt, prima. Maar een kleurtje betekent niet, dat je het Nederlanderschap niet hebt. En meteen na verschijnen van je foto op Paiq roepen "Oh, buitenlander!" is dus wel erg kort door de bocht.

En ten tweede heb je niets aan ze, want ze gaan toch geen relatie met je aan, dus dan kan je ze beter kwijt zijn in je matches, dan rijk :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 december 2013 @ 10:32:37 #79
Brabo Bastard
pi_133901718
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat je niet op buitenlanders valt, prima. Maar een kleurtje betekent niet, dat je het Nederlanderschap niet hebt. En meteen na verschijnen van je foto op Paiq roepen "Oh, buitenlander!" is dus wel erg kort door de bocht.

En ten tweede heb je niets aan ze, want ze gaan toch geen relatie met je aan, dus dan kan je ze beter kwijt zijn in je matches, dan rijk :)
Eens.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 4 december 2013 @ 10:45:28 #80
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_133902022
Ik zou niet happig zijn om (serieus) te daten met een Roemeense / Poolse vrouw..
Overal verstand van.
  woensdag 4 december 2013 @ 10:46:22 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133902043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:45 schreef macondo het volgende:
Ik zou niet happig zijn om (serieus) te daten met een Roemeense / Poolse vrouw..
Dan heb je een van mijn buurvrouwen nog nooit gezien :~ :~ :~
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 4 december 2013 @ 10:47:25 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133902065
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan heb je een van mijn buurvrouwen nog nooit gezien :~ :~ :~
Misschien daarom de toevoeging van 'serieus'
  woensdag 4 december 2013 @ 10:52:50 #83
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133902207
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik geef haar het voordeel van de twijfel :P
Moet ze wel eerst Nederlands leren :')

Ik zou wel serieus een buitenlander kunnen daten iig :Y. Alhoewel ik met Polen wel idd op m'n hoede zou zijn :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 4 december 2013 @ 10:56:56 #84
57047 macondo
pi_133902299
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Precies, wil best een beschuitje met ze eten maar daarna moeten ze wel weer weg gaan.

(nu date ik natuurlijk helemaal niemand..)
Overal verstand van.
pi_133903919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hoe het nu verder gaat met de date? Euh.. :@ Eigenlijk, werkelijk waar geen idee.
Ben er in de tussentijd wel achter gekomen waarom ik nog niet open sta voor een relatie met welke date dan ook. Ik zit hier niet op mijn plek (thuis/ mijn woning/ werk) En heb mijn eigen leven dus blijkbaar nog niet op orde. En dat moet eerst in orde gemaakt worden vind ik. Tot aan dan, zal ik er niet voor open staan.
Dat was trouwens best interessant hoe een indruk dat maakte toen dan tot me doordrong.. :') Ik werd er even stil van :') :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133904662
Iemand weleens een onbekende op linkedin benaderd en er vervolgens mee gaan daten? :D
  woensdag 4 december 2013 @ 12:27:36 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133904777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:23 schreef MangoLotion het volgende:
Iemand weleens een onbekende op linkedin benaderd en er vervolgens mee gaan daten? :D
Ben zelf wel eens benaderd via linkedin, wel een tijdje op en neer gemaild, maar nooit gedate.
pi_133904859
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben zelf wel eens benaderd via linkedin, wel een tijdje op en neer gemaild, maar nooit gedate.
Door iemand die je IRL nooit ontmoet hebt?

Was je zakelijk benaderd?
  woensdag 4 december 2013 @ 12:52:42 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133905523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef MangoLotion het volgende:

Door iemand die je IRL nooit ontmoet hebt?

Was je zakelijk benaderd?
Bleek iemand te zijn die af en toe in de pauze met een buitenwandeling, ons tegemoet kwam lopen met zijn collega's.
Blijkbaar vond ie me leuk, heeft bedacht welk bedrijf het zou zijn, op onze bedrijfssite rondgekeken en toen via linkedin gezocht en berichtje gestuurd.
pi_133905863
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bleek iemand te zijn die af en toe in de pauze met een buitenwandeling, ons tegemoet kwam lopen met zijn collega's.
Blijkbaar vond ie me leuk, heeft bedacht welk bedrijf het zou zijn, op onze bedrijfssite rondgekeken en toen via linkedin gezocht en berichtje gestuurd.
Ah leuk, jammer dat het niks geworden is, hij leek er veel moeite in hebben gestoken :)
  woensdag 4 december 2013 @ 13:10:52 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133905953
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:07 schreef MangoLotion het volgende:

Ah leuk, jammer dat het niks geworden is, hij leek er veel moeite in hebben gestoken :)
Was best geinig. Het was verder niet mijn type, dus hield het snel op.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:36:19 #92
57047 macondo
pi_133910553
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was best geinig. Het was verder niet mijn type, dus hield het snel op.
Niet mijn type = ik vond het een lelijke nerd
Overal verstand van.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:37:32 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133910596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef macondo het volgende:
Niet mijn type = ik vond het een lelijke nerd
Ik vond hem idd niet echt knap
Maar hij was ook te verlegen enzo.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:56:02 #94
57047 macondo
pi_133911257
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vond hem idd niet echt knap
Maar hij was ook te verlegen enzo.
Jij loopt ook al jaren in dit topic Cue, waar gaat het mis? Aan je looks ligt het niet.
Overal verstand van.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:59:03 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133911365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:56 schreef macondo het volgende:
Jij loopt ook al jaren in dit topic Cue, waar gaat het mis? Aan je looks ligt het niet.
Nou.. de looks werken ook niet geheel mee om veel keuze te hebben hoor ;)

Maar de mannen die mij leuk vinden die vind ik niet leuk
De mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk (genoeg)
En mocht het eens wederzijds zijn, dan ben ik vaak na een paar dates uitgekeken.
  woensdag 4 december 2013 @ 16:11:16 #96
57047 macondo
pi_133911752
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou.. de looks werken ook niet geheel mee om veel keuze te hebben hoor ;)

Maar de mannen die mij leuk vinden die vind ik niet leuk
De mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk (genoeg)
En mocht het eens wederzijds zijn, dan ben ik vaak na een paar dates uitgekeken.
Een verdorven karakter, dat kan natuurlijk ook een rol spelen - das waar ;)

Keuze, keuze ; je hebt er uiteindelijk maar eentje nodig natuurlijk..
Overal verstand van.
pi_133911898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef macondo het volgende:

[..]

Wat doe jij trouwens weer in dit topic Macondo ?
  woensdag 4 december 2013 @ 16:16:31 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133911940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef macondo het volgende:

Het is allemaal nog niet zo makkelijk ;(
  woensdag 4 december 2013 @ 16:18:01 #99
57047 macondo
pi_133911994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:15 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Wat doe jij trouwens weer in dit topic Macondo ?
Nostalgie, Cinderella. En hou ik een beetje feeling met de markt, zodat ik er met mijn zoon over kan praten over een paar jaar ;)
Overal verstand van.
pi_133920181
Mijn date van vrijdag is van de baan. Ze zit met allerlei zaken en weet nog niet wat ze wil..

Paar clichés erin, its not you. Prima, next!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')