Not done imo.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bleek iemand te zijn die af en toe in de pauze met een buitenwandeling, ons tegemoet kwam lopen met zijn collega's.
Blijkbaar vond ie me leuk, heeft bedacht welk bedrijf het zou zijn, op onze bedrijfssite rondgekeken en toen via linkedin gezocht en berichtje gestuurd.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:53 schreef Deezertje het volgende:
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders!En dat werd geen rampetampen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Waarom niet? Ik vind het wel getuigen van daadkracht en nu was hij toevallig niet haar type, maar als dat wel zo was geweest was het natuurlijk best een leuke manier van versierd te worden. Ik ben een keer na een feest opgespoord op FB. (via alleen voornaam en stad). Bleek dat we op dezelfde middelbare school hadden gezeten. Hij: "Wat raar dat ik je daar nooit heb gespot!" Ik kijk naar zijn geboortedatum: "Uh, misschien omdat toen jij naar de brugklas ging, ik al 2 jaar eindexamen had gedaan?"quote:
Geen tijd? Geen prioriteit zal je bedoelen. Natuurlijk heb je wel tijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat niet alleen... Dat mannen wel op mij vallen betekent nog niet dat dat wederzijds is. Ik heb zelf ook nog wat te zeggen toch?
Ik date nu een jaar ofzo, maar niet echt heel actief, heb het momenteel erg druk op mijn werk en niet echt tijd. Zit nu op Into my life en OkCupid en reageer selectief wel eens op een berichtje. Nog niet echt veel IRL gedate eigenlijk, misschien moet ik dat eens meer gaan doen haha.
Facebook is geen linkedin. Als ik mijn cv op monsterboard plaatst verwacht ik geen geile sletjes in mijn inbox.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het wel getuigen van daadkracht en nu was hij toevallig niet haar type, maar als dat wel zo was geweest was het natuurlijk best een leuke manier van versierd te worden. Ik ben een keer na een feest opgespoord op FB. (via alleen voornaam en stad). Bleek dat we op dezelfde middelbare school hadden gezeten. Hij: "Wat raar dat ik je daar nooit heb gespot!" Ik kijk naar zijn geboortedatum: "Uh, misschien omdat toen jij naar de brugklas ging, ik al 2 jaar eindexamen had gedaan?"Was overigens ook niet mijn type, dus niks geworden verder.
Gossie, wat een stoere taal. Wat vindt je moeder daar van, knulletje?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Facebook is geen linkedin. Als ik mijn cv op monsterboard plaatst verwacht ik geen geile sletjes in mijn inbox.
Ik zal het vanavond even voorleggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Gossie, wat een stoere taal. Wat vindt je moeder daar van, knulletje?
Soms kruipt het waar het niet gaan kan.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
Je verwacht het niet nee, maar het is natuurlijk ook geen verschrikkelijke ramp om een leuk berichtje van iemand te krijgen. Ook al is het via linkedin.
Ik zou zelf alleen nooit iemand via linkedin benaderen voor romantische bedoelingen.
Ik zie dat in de regel ook best snel hoor of iemand wel of niet dik/stevig is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:10 schreef Elvi het volgende:
Hoe kan je nou niet weten dat iemand dik is? Het is niet alleen het lichaam wat dik is: ook het gezicht![]()
Maar goed daarom wil ik graag naast mn chatfoto ook een foto waar ik helemaal op sta zodat ik na de eerste 10 minuten al wordt afgewezen en niet door de hel van een afspraakje hoef te gaan. Anders verdoe ik mijn tijd (en hij zijn tijd...).
Aan je topic te zien laatst ben je ook een beetje bevooroordeeld.quote:Op donderdag 5 december 2013 05:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu al op de bank!
Kerel, als je haar binnenkort niet 's nachts achterlangs tegen een boomstam aan neemt, wordt het niks. Het is nu wel erg burgerlijk. Tenzij jij rammelende ballen heb en zij rammelende eierstokken. Dan match made in heaven, zo niet, pass maar door
Maar je UI zegt al een hoop
Je beschrijving was gewoon een beetje.. andersquote:Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eerste date: drankje
Tweede date: thuis
Derde: ? waarschijnlijk doe-activiteit bowlen ofzo
Niet iedereen ramt er meteen tijdens de eerste date op los, al willen films en ruige avonturen van je vrienden dat natuurlijk graag laten gelovenBij mij zijn vaak de dates waar je rustig mee opbouwt relatiemateriaal en degene die wel erg snel gaan ook zo ineens afgekapt daarna, was alleen maar als tussendoortje...
Lijkt me normaal toch?
Misschien wel, maar goed, mij lijkt het niets. We zullen horen van Deezertje hoe het loopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aan je topic te zien laatst ben je ook een beetje bevooroordeeld.
Al vind ik het maar een vaag verhaal van Deezer (met tong!!!), dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het wel getuigen van daadkracht en nu was hij toevallig niet haar type, maar als dat wel zo was geweest was het natuurlijk best een leuke manier van versierd te worden. Ik ben een keer na een feest opgespoord op FB. (via alleen voornaam en stad). Bleek dat we op dezelfde middelbare school hadden gezeten. Hij: "Wat raar dat ik je daar nooit heb gespot!" Ik kijk naar zijn geboortedatum: "Uh, misschien omdat toen jij naar de brugklas ging, ik al 2 jaar eindexamen had gedaan?"Was overigens ook niet mijn type, dus niks geworden verder.
Je was toch benieuwd naar waarom veel vrouwen graag bankhangen in een relatie? Zeker, we wachten af in spanningquote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien wel, maar goed, mij lijkt het niets. We zullen horen van Deezertje hoe het loopt.
RP en Lexa spreken me totaal niet aan... OkCupid is idd best fout, de meeste mannen daar zijn gewoon op zoek naar contacten in een nieuwe stad of een goedkope slet voor 1 nacht. Maar heel af en toe zit er een normaal bericht tussen. Into my life vind ik wel grappig en volgens mij zitten er ook wel leuke mannen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen tijd? Geen prioriteit zal je bedoelen. Natuurlijk heb je wel tijd.
Ik zou wel die datingsites verlaten voor wat meer mainstream (RP, Lexa,..) want OkCupid is vooral voor vluchtige expats. Interessant hoor, internationale dates en zo. Heb je uiteindelijk toch niets aan.
Clichéquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
RP en Lexa spreken me totaal niet aan... OkCupid is idd best fout, de meeste mannen daar zijn gewoon op zoek naar contacten in een nieuwe stad of een goedkope slet voor 1 nacht. Maar heel af en toe zit er een normaal bericht tussen. Into my life vind ik wel grappig en volgens mij zitten er ook wel leuke mannen.
Prioriteit... Tja... Wat kan ik daar op zeggen? Ik vind dat een relatie echt een toevoeging moet zijn, ik ben niet op zoek naar 'de vader' van mijn toekomstige kinderen ofzo. Kan prima alleen zijn en zeker niet desperate voor een relatie.
Tja, de sites hoeven je niet aan te spreken - maar de mensen op de site, daar gaat het om. En bij beiden is het gewoon een dwarsdoorsnede van Nederland. Grote vijver = veel vissen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
RP en Lexa spreken me totaal niet aan... OkCupid is idd best fout, de meeste mannen daar zijn gewoon op zoek naar contacten in een nieuwe stad of een goedkope slet voor 1 nacht. Maar heel af en toe zit er een normaal bericht tussen. Into my life vind ik wel grappig en volgens mij zitten er ook wel leuke mannen.
Prioriteit... Tja... Wat kan ik daar op zeggen? Ik vind dat een relatie echt een toevoeging moet zijn, ik ben niet op zoek naar 'de vader' van mijn toekomstige kinderen ofzo. Kan prima alleen zijn en zeker niet desperate voor een relatie.
Haha, waarom denk je dat er eenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ClichéOf ben je nog vrij jong? Okcupid heeft wel superleuke testjes!
Alsof je met 31 kinderen moet nemenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, waarom denk je dat er eenachter staat? Ik ben 31, dus helaas nu in de leeftijd dat iedereen in mijn omgeving vindt dat mijn eierstokken moeten gaan rammelen. Maar ik wil dus geen kinderen
Ja, die testjes zijn echt grappig. En de vragen soms echt te raar!
Toch is het soms wel vermoeiend. Ik wil ze wel maar ik ben geen lopend roze wolkje. En dan die collega's.. Ik begin laat (kan bij ons) en dan gelijk: owww heb je kindertjes??? Nee, ik ben gewoon een avondmensquote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alsof je met 31 kinderen moet nemenSommige worden op hun 20 al een moeder/vader, en anderen hebben op 40 nog geen kinderen. Lekker boeiend.
Ben ik met je eens... Maar om de een of andere reden krijg ik het wel steeds vaker te horen haha. Of het bij mij ook niet eens tijd wordt? Nou neequote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alsof je met 31 kinderen moet nemenSommige worden op hun 20 al een moeder/vader, en anderen hebben op 40 nog geen kinderen. Lekker boeiend.
Oh ja. Leuk als anderen kinderen hebben, maar zadel mij er niet mee op.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch is het soms wel vermoeiend. Ik wil ze wel maar ik ben geen lopend roze wolkje. En dan die collega's.. Ik begin laat (kan bij ons) en dan gelijk: owww heb je kindertjes??? Nee, ik ben gewoon een avondmens![]()
Natuurlijk heb ik wel eens zo'n momentje dat ik er bij stil sta maar sommige mensen met kinderen lijken soms te denken dat voor mensen zonder kinderen de wereld ook om (hun) kinderen draait.
Dat beslis je nog altijd zelfquote:Op donderdag 5 december 2013 18:10 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ben ik met je eens... Maar om de een of andere reden krijg ik het wel steeds vaker te horen haha. Of het bij mij ook niet eens tijd wordt? Nou nee
Sorry, maar dat is wel boeiend. Op je 40e kan je als vrouw nu eenmaal niet echt kinderen meer krijgen. Dus op je 40e geen kinderen als vrouw - dan helemaal nooit meer kinderen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |