abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133923702
Maandag weer een leuke date gehad met pabomeisje. Ze kwam een dagje rondhangen bij het vakantiehuisje van m'n ouders. Burgerlijk de bossen doorgelopen en wat wezen hangen in het huisje. Was weer leuk en er zit zeker weer een vervolgdate aan te komen :)
pi_133924240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef theKiD het volgende:

[..]

Hoe het nu verder gaat met de date? Euh.. :@ Eigenlijk, werkelijk waar geen idee.
Ben er in de tussentijd wel achter gekomen waarom ik nog niet open sta voor een relatie met welke date dan ook. Ik zit hier niet op mijn plek (thuis/ mijn woning/ werk) En heb mijn eigen leven dus blijkbaar nog niet op orde. En dat moet eerst in orde gemaakt worden vind ik. Tot aan dan, zal ik er niet voor open staan.
Dat was trouwens best interessant hoe een indruk dat maakte toen dan tot me doordrong.. :') Ik werd er even stil van :') :@
hahah netjes!!, we hebben dus officieel met een pretty boy te maken :P
Waz met jou!
pi_133927141
Just curious ...

Na hoeveel dates/of na hoe een lange dateperiode gaan jullie ongeveer over tot het voorstellen van de date aan vrienden en/of familie? En is het dan trouwens eerst vrienden en dan pas familie?

Of valt daar niets algemeens over te zeggen.
  woensdag 4 december 2013 @ 22:36:54 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133927275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Just curious ...

Na hoeveel dates/of na hoe een lange dateperiode gaan jullie ongeveer over tot het voorstellen van de date aan vrienden en/of familie? En is het dan trouwens eerst vrienden en dan pas familie?

Verschilt :P
Sowieso eerst vrienden (vaak gebeurt dat perongeluk tijdens het daten :P).
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 4 december 2013 @ 22:37:51 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133927328
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Verschilt :P
Sowieso eerst vrienden (vaak gebeurt dat perongeluk tijdens het daten :P).
Idd eerst vrienden, maar niet op een verjaardag ofzo, dat vind ik gemeen :P
  woensdag 4 december 2013 @ 22:42:16 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133927548
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Idd eerst vrienden, maar niet op een verjaardag ofzo, dat vind ik gemeen :P
Toen ik net (een maandje) met m'n ex had kwam m'n verjaardag er al snel aan...
Ik heb toen maar voorgesteld dat we een avondje moesten inplannen met een paar van mijn vrienden zodat ze iig een paar had ontmoet al _O- wel zo prettig vaak :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_133927979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn date van vrijdag is van de baan. Ze zit met allerlei zaken en weet nog niet wat ze wil..

Paar clichés erin, its not you. Prima, next!
Jammer man. Maar een bekende manier van goedkoop afwimpelen. Andere dates al in de planning?
pi_133929034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Jammer man. Maar een bekende manier van goedkoop afwimpelen. Andere dates al in de planning?
Precies, smoesjes ;(

Nee, op het moment niet. Jij wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 23:15:18 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 23:27:17 #109
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133929581
Ik zat laatst op ontmoeting 2 of 3 ineens aan tafel met broer van date en zijn vrouw. Bleek achteraf dat we al aan elkaar waren voorgesteld, een weekje eerder op een party. Uiteraard wist ik dit niet meer, want zo scheel als een wiewau.
pi_133930556
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133930633
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef macondo het volgende:

[..]

Nostalgie, Cinderella. En hou ik een beetje feeling met de markt, zodat ik er met mijn zoon over kan praten over een paar jaar ;)
haha...goed om te horen!!!
  donderdag 5 december 2013 @ 00:48:57 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133932158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:53 schreef Deezertje het volgende:
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nou je zelf antwoord te geven op je zoen verhaal :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133932365
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, smoesjes ;(

Nee, op het moment niet. Jij wel?
Ja joh. Ik heb ook de pech gehad dat mijn date van afgelopen zaterdag het niet meer dan gezellig vond. Heb nog wel met een andere dame contact maar het loopt nogal moeizaam om daar mee af te spreken. We hebben wel regelmatig whatsapp contact, maar volgens mij durft ze (nog) niet :P
pi_133933684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hahah netjes!!, we hebben dus officieel met een pretty boy te maken :P
:') _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133933699
quote:

SPOILER
Nu al op de bank :') !

Kerel, als je haar binnenkort niet 's nachts achterlangs tegen een boomstam aan neemt, wordt het niks. Het is nu wel erg burgerlijk. Tenzij jij rammelende ballen heb en zij rammelende eierstokken. Dan match made in heaven, zo niet, pass maar door :9

Maar je UI zegt al een hoop :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133934176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Just curious ...

Uhm... in dit geval kennen de meeste vrienden ons al, dus zo moeilijk was dat niet.
Familie wachten we nog eventjes mee (zeer waarschijnlijk niet met kerst enzo... ik vind dat zelf echt heel erg geforceerd dan).
pi_133935075
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou.. de looks werken ook niet geheel mee om veel keuze te hebben hoor ;)

Maar de mannen die mij leuk vinden die vind ik niet leuk
De mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk (genoeg)
En mocht het eens wederzijds zijn, dan ben ik vaak na een paar dates uitgekeken.
Zooo herkenbaar... De opmerking; 'Hoe kan zo'n mooie vrouw nou vrijgezel zijn?' Komt je dan ook vast heel bekend voor ;)

Dat is pas echt een cliché bericht :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 5 december 2013 @ 10:59:01 #118
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_133937358
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:09 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Zooo herkenbaar... De opmerking; 'Hoe kan zo'n mooie vrouw nou vrijgezel zijn?' Komt je dan ook vast heel bekend voor ;)

Dat is pas echt een cliché bericht :P
Dat is niet cliche, dat is zelfs beledigend en dom. Alsof mensen alleen vrijgezel kunnen zijn als ze lelijk zijn. Alsof geen relatie hebben voor losers is.

Hoe lang date jij al dan?
Overal verstand van.
pi_133937748
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2013 05:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nu al op de bank :') !

Kerel, als je haar binnenkort niet 's nachts achterlangs tegen een boomstam aan neemt, wordt het niks. Het is nu wel erg burgerlijk. Tenzij jij rammelende ballen heb en zij rammelende eierstokken. Dan match made in heaven, zo niet, pass maar door :9

Maar je UI zegt al een hoop :D

Eerste date: drankje
Tweede date: thuis
Derde: ? waarschijnlijk doe-activiteit bowlen ofzo

Niet iedereen ramt er meteen tijdens de eerste date op los, al willen films en ruige avonturen van je vrienden dat natuurlijk graag laten geloven :') Bij mij zijn vaak de dates waar je rustig mee opbouwt relatiemateriaal en degene die wel erg snel gaan ook zo ineens afgekapt daarna, was alleen maar als tussendoortje... :)
Lijkt me normaal toch? :)
pi_133937888
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja joh. Ik heb ook de pech gehad dat mijn date van afgelopen zaterdag het niet meer dan gezellig vond. Heb nog wel met een andere dame contact maar het loopt nogal moeizaam om daar mee af te spreken. We hebben wel regelmatig whatsapp contact, maar volgens mij durft ze (nog) niet :P
Toch jammer als het ineens eindigt, het moeizaam afspreken herken ik. Hoe en wat erachter zit, daar kom je waarschijnlijk niet achter.

En niet durven? Waarom sta je dan in godsnaam op een datingsite? Ik merk het bij meer dames, chatten en aandacht is fijn en op het moment dat het dichtbij komt dan haken ze af.
  donderdag 5 december 2013 @ 11:25:27 #121
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133938043
quote:

SPOILER
Waarom heb ik de hoop dat dit een onzin-post is, maar vrees ik dat dit serieus bedoeld was??
pi_133938161
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Toch jammer als het ineens eindigt, het moeizaam afspreken herken ik. Hoe en wat erachter zit, daar kom je waarschijnlijk niet achter.

En niet durven? Waarom sta je dan in godsnaam op een datingsite? Ik merk het bij meer dames, chatten en aandacht is fijn en op het moment dat het dichtbij komt dan haken ze af.
Ja klopt. Vond ik ook erg jammer. Maar ze heeft mij iig niet het gevoel gegeven dat er wat meer in zat itt andere dames in het verleden die het dan ook afkapten, dus dat waardeerde ik wel. Maar blijft jammer.

Nou ik heb haar leren kennen via Tinder en denk dat ze dat meer voor de lol op haar tel. had gezet niet realiserend dat ze ineens dr telefoonnummer aan mij gaf en dat we vrolijk verder gingen via de whatsapp en dat de kans op een gegeven moment wel groot zou worden dat ik haar op date zou vragen :P. Maar ik heb goede hoop dat ik het wel voor elkaar ga krijgen ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 11:34:41 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133938275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Waarom heb ik de hoop dat dit een onzin-post is, maar vrees ik dat dit serieus bedoeld was??
Niet zo flauw, gun die jongen gewoon z'n succes! Er is in ieder geval gezoend. (met tong) (net geen second base) (volgend weekend zachtjes aan de borstjes voelen)
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 5 december 2013 @ 11:35:03 #124
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_133938292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

+1
Overal verstand van.
pi_133940388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat is niet cliche, dat is zelfs beledigend en dom. Alsof mensen alleen vrijgezel kunnen zijn als ze lelijk zijn. Alsof geen relatie hebben voor losers is.

Hoe lang date jij al dan?
Dat niet alleen... Dat mannen wel op mij vallen betekent nog niet dat dat wederzijds is. Ik heb zelf ook nog wat te zeggen toch?

Ik date nu een jaar ofzo, maar niet echt heel actief, heb het momenteel erg druk op mijn werk en niet echt tijd. Zit nu op Into my life en OkCupid en reageer selectief wel eens op een berichtje. Nog niet echt veel IRL gedate eigenlijk, misschien moet ik dat eens meer gaan doen haha.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')