hahah netjes!!, we hebben dus officieel met een pretty boy te makenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe het nu verder gaat met de date? Euh..Eigenlijk, werkelijk waar geen idee.
Ben er in de tussentijd wel achter gekomen waarom ik nog niet open sta voor een relatie met welke date dan ook. Ik zit hier niet op mijn plek (thuis/ mijn woning/ werk) En heb mijn eigen leven dus blijkbaar nog niet op orde. En dat moet eerst in orde gemaakt worden vind ik. Tot aan dan, zal ik er niet voor open staan.
Dat was trouwens best interessant hoe een indruk dat maakte toen dan tot me doordrong..Ik werd er even stil van
![]()
Verschiltquote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Just curious ...
Na hoeveel dates/of na hoe een lange dateperiode gaan jullie ongeveer over tot het voorstellen van de date aan vrienden en/of familie? En is het dan trouwens eerst vrienden en dan pas familie?
Of valt daar niets algemeens over te zeggen.
Idd eerst vrienden, maar niet op een verjaardag ofzo, dat vind ik gemeenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschilt
Sowieso eerst vrienden (vaak gebeurt dat perongeluk tijdens het daten).
Toen ik net (een maandje) met m'n ex had kwam m'n verjaardag er al snel aan...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Idd eerst vrienden, maar niet op een verjaardag ofzo, dat vind ik gemeen
Jammer man. Maar een bekende manier van goedkoop afwimpelen. Andere dates al in de planning?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn date van vrijdag is van de baan. Ze zit met allerlei zaken en weet nog niet wat ze wil..
Paar clichés erin, its not you. Prima, next!
Precies, smoesjesquote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Jammer man. Maar een bekende manier van goedkoop afwimpelen. Andere dates al in de planning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha...goed om te horen!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Nostalgie, Cinderella. En hou ik een beetje feeling met de markt, zodat ik er met mijn zoon over kan praten over een paar jaar
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:53 schreef Deezertje het volgende:
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders!Zit je nou je zelf antwoord te geven op je zoen verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ja joh. Ik heb ook de pech gehad dat mijn date van afgelopen zaterdag het niet meer dan gezellig vond. Heb nog wel met een andere dame contact maar het loopt nogal moeizaam om daar mee af te spreken. We hebben wel regelmatig whatsapp contact, maar volgens mij durft ze (nog) nietquote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, smoesjes
Nee, op het moment niet. Jij wel?
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah netjes!!, we hebben dus officieel met een pretty boy te maken
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders!Nu al op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Kerel, als je haar binnenkort niet 's nachts achterlangs tegen een boomstam aan neemt, wordt het niks. Het is nu wel erg burgerlijk. Tenzij jij rammelende ballen heb en zij rammelende eierstokken. Dan match made in heaven, zo niet, pass maar door
Maar je UI zegt al een hoop
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Uhm... in dit geval kennen de meeste vrienden ons al, dus zo moeilijk was dat niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Just curious ...
Na hoeveel dates/of na hoe een lange dateperiode gaan jullie ongeveer over tot het voorstellen van de date aan vrienden en/of familie? En is het dan trouwens eerst vrienden en dan pas familie?
Of valt daar niets algemeens over te zeggen.
Zooo herkenbaar... De opmerking; 'Hoe kan zo'n mooie vrouw nou vrijgezel zijn?' Komt je dan ook vast heel bekend voorquote:Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. de looks werken ook niet geheel mee om veel keuze te hebben hoor
Maar de mannen die mij leuk vinden die vind ik niet leuk
De mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk (genoeg)
En mocht het eens wederzijds zijn, dan ben ik vaak na een paar dates uitgekeken.
Dat is niet cliche, dat is zelfs beledigend en dom. Alsof mensen alleen vrijgezel kunnen zijn als ze lelijk zijn. Alsof geen relatie hebben voor losers is.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar... De opmerking; 'Hoe kan zo'n mooie vrouw nou vrijgezel zijn?' Komt je dan ook vast heel bekend voor![]()
Dat is pas echt een cliché bericht
Eerste date: drankjequote:Op donderdag 5 december 2013 05:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu al op de bank!
Kerel, als je haar binnenkort niet 's nachts achterlangs tegen een boomstam aan neemt, wordt het niks. Het is nu wel erg burgerlijk. Tenzij jij rammelende ballen heb en zij rammelende eierstokken. Dan match made in heaven, zo niet, pass maar door
Maar je UI zegt al een hoop
Toch jammer als het ineens eindigt, het moeizaam afspreken herken ik. Hoe en wat erachter zit, daar kom je waarschijnlijk niet achter.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja joh. Ik heb ook de pech gehad dat mijn date van afgelopen zaterdag het niet meer dan gezellig vond. Heb nog wel met een andere dame contact maar het loopt nogal moeizaam om daar mee af te spreken. We hebben wel regelmatig whatsapp contact, maar volgens mij durft ze (nog) niet
Tweede date was leuk! Lekker op de bank tv gekeken, geknuffeld en daarna gezoend (ook tong). Ze was een beetje ziek zei ze en nu heb ik ineens pijn in mijn buik... hopelijk zijn dat de vlinders!Waarom heb ik de hoop dat dit een onzin-post is, maar vrees ik dat dit serieus bedoeld was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt. Vond ik ook erg jammer. Maar ze heeft mij iig niet het gevoel gegeven dat er wat meer in zat itt andere dames in het verleden die het dan ook afkapten, dus dat waardeerde ik wel. Maar blijft jammer.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Toch jammer als het ineens eindigt, het moeizaam afspreken herken ik. Hoe en wat erachter zit, daar kom je waarschijnlijk niet achter.
En niet durven? Waarom sta je dan in godsnaam op een datingsite? Ik merk het bij meer dames, chatten en aandacht is fijn en op het moment dat het dichtbij komt dan haken ze af.
Niet zo flauw, gun die jongen gewoon z'n succes! Er is in ieder geval gezoend. (met tong) (net geen second base) (volgend weekend zachtjes aan de borstjes voelen)quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waarom heb ik de hoop dat dit een onzin-post is, maar vrees ik dat dit serieus bedoeld was??
+1quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waarom heb ik de hoop dat dit een onzin-post is, maar vrees ik dat dit serieus bedoeld was??
Dat niet alleen... Dat mannen wel op mij vallen betekent nog niet dat dat wederzijds is. Ik heb zelf ook nog wat te zeggen toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is niet cliche, dat is zelfs beledigend en dom. Alsof mensen alleen vrijgezel kunnen zijn als ze lelijk zijn. Alsof geen relatie hebben voor losers is.
Hoe lang date jij al dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |