jaaa dat is juist een grappig spelletjequote:Op zondag 8 december 2013 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Instant match, zie je meteen de foto, interesses, e.d. en komt ze meteen in je lijst te staan. Kost geld en is de moeite niet waard vind ik. Veel leuker om de foto's e.d. gewoon vrij te chatten.
Haha, neeeee. Afgelopen nacht ook gewerkt op Time Warp, en dan zijn er echt wel hele knappe mannen. Maar toch mis ik mijn vriendje dan, en maakt het me niet zoveel uit als die knappe mannen met me flirten. Afschuwelijk zoet word ik ervan.quote:
Haha, thanks. Gelukkig is mijn vriend zo'n 11 cm langer dan ik, dus durf ik ze gewoon nog te dragen.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh als ze jouw type is, dan is ze niet mijn type
jij was van dun en gespierd en zo toch?
Ik ben niet dun en gespierd hoor, haha. Wel vrij slank idd, al ben ik nog steeds niet tevreden, als een typische vrouw zijnde.quote:
Wie stelde een nieuwe date voor jij of zij? Als ik in jouw situatie had gezeten zou ik het ws wel afgekapt hebben. Tot nu toe heb ik nog altijd 100 procent gelijk gehad als mijn gevoel zei dat het niet klopte. Dus ik ga daar ook voortaan gewoon op af.quote:Op zondag 8 december 2013 23:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Net toch maar even gebeld omdat het me niet lekker zat. Weer totaal ontkennend en ze gaf ook toe dat ze wat lullig was de afgelopen dagen.Uitgebreide excuses enz. en stelde weer een nieuwe date voor. Maar toch zit het me op de een of andere manier niet lekker. Het is zo enorm anders dan hoe ik zelf zou reageren. Beetje vaag dat ik haar moest bellen om hier achter te komen ipv andersom.
Naja, maar even kijken hoe het loopt. Anders kap ik het zelf wel af. (misschien wel haar bedoeling)
Ok, het hoge woord is er zojuist uitgekomen. Ze zegt dat ze niet uit is op een serieuze relatie omdat ze daar nog niet aan toe is na haar vorige relatie. Ze stelde nu een friends with benefits relatie voor. Ik weet alleen niet of ik daar mijn tijd aan wil verspillen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:07 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wie stelde een nieuwe date voor jij of zij? Als ik in jouw situatie had gezeten zou ik het ws wel afgekapt hebben. Tot nu toe heb ik nog altijd 100 procent gelijk gehad als mijn gevoel zei dat het niet klopte. Dus ik ga daar ook voortaan gewoon op af.
Ik zit overigens te denken om mezelf weer in te schrijven op een echte datingsite naast Tinder. Denk dat ik op RP weer eens een poging ga wagen.
Dat moet je altijd volmondig met ja be-amen. Ook al denk je: mèh..quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok, het hoge woord is er zojuist uitgekomen. Ze zegt dat ze niet uit is op een serieuze relatie omdat ze daar nog niet aan toe is na haar vorige relatie. Ze stelde nu een friends with benefits relatie voor. Ik weet alleen niet of ik daar mijn tijd aan wil verspillen.Lastig, lastig weer.
Zoveel tijd hoef je er nu ook weer niet in te steken natuurlijk. Wat BOL zegt.quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ok, het hoge woord is er zojuist uitgekomen. Ze zegt dat ze niet uit is op een serieuze relatie omdat ze daar nog niet aan toe is na haar vorige relatie. Ze stelde nu een friends with benefits relatie voor. Ik weet alleen niet of ik daar mijn tijd aan wil verspillen.Lastig, lastig weer.
Ik wist het wel. Toen ik jouw verhaal zo hoorde had ik al zoiets van, dat is er weer zo één.quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
logische reactie: Was je vast niet goed genoeg in bedquote:Op maandag 9 december 2013 09:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik wist het wel. Toen ik jouw verhaal zo hoorde had ik al zoiets van, dat is er weer zo één.Trouwens jij hebt iig nog de mazzel dat ze friends with benefits wil zijn. Dat geluk heb ik nog nooit gehad. Meestal is het dan ook meteen klaar
.
QFTquote:Op maandag 9 december 2013 08:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat moet je altijd volmondig met ja be-amen. Ook al denk je: mèh..
Er komt een moment (vrijdagavond a.s. bijvoorbeeld, als je een paar pilsje op hebt) dat je denkt: hhhooooeeeiiiii ben geil; en dan bel je haar en verneder je haar anaal.
Dat is inderdaad wel het geval zeg maar. Ze is ook al dagen niet meer op PaiQ geweest (en ik zelf ook niet zo vaak, alleen maar oude matches wegwerken), en we praten nog elke dag met elkaar. Na de feestdagen weer afsprekenquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
El_Thijs, hoe zit het met jouw date-leven eigenlijk? Was je nu al soort van exclusief aan het daten met het kegel-meisje?
Tsja, ik ben eigenlijk wel opzoek naar een normale wat serieuzere relatie. De afgelopen maanden ook zo'n FWB relatie gehad. En ik merk gewoon dat ik er lui van wordtquote:Op maandag 9 december 2013 08:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zoveel tijd hoef je er nu ook weer niet in te steken natuurlijk. Wat BOL zegt.
Och, heb je wat om in te ejaculeren terwijl je rustig verder blijft kijken toch?quote:Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja, ik ben eigenlijk wel opzoek naar een normale wat serieuzere relatie. De afgelopen maanden ook zo'n FWB relatie gehad. En ik merk gewoon dat ik er lui van wordt
Dus dat bedoel ik met tijd verspillen
Het is veel fijner verder zoeken als je wat te neuken achter de hand hebt..quote:Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja, ik ben eigenlijk wel opzoek naar een normale wat serieuzere relatie. De afgelopen maanden ook zo'n FWB relatie gehad. En ik merk gewoon dat ik er lui van wordt
Dus dat bedoel ik met tijd verspillen
Zover ben ik dan nog niet eens gekomenquote:Op maandag 9 december 2013 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
logische reactie: Was je vast niet goed genoeg in bed
Dan is het ook niet raar dat ze ook niet met de optie komt hequote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Zover ben ik dan nog niet eens gekomen. Ik doe sowieso altijd redelijk rustig aan daarmee.
Klinkt goed! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?quote:Op maandag 9 december 2013 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het geval zeg maar. Ze is ook al dagen niet meer op PaiQ geweest (en ik zelf ook niet zo vaak, alleen maar oude matches wegwerken), en we praten nog elke dag met elkaar. Na de feestdagen weer afspreken
Ik snap wel wat rickario bedoeltquote:Op maandag 9 december 2013 09:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Och, heb je wat om in te ejaculeren terwijl je rustig verder blijft kijken toch?
2quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
Je kunt wat meer relaxed om je heen kijken, klopt. Maar als je echt op zoek bent naar iets serieus vlakt het één het ander toch niet ineens uit? Zo écht op zoek ben je dan niet lijkt me.quote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wel wat rickario bedoelt
Omdat de druk regelmatig van de ketel af wordt gehaald, word je ook erg lui met om je heen kijken![]()
Niks mis mee, tenzij je wel echt op zoek bent naar iets serieus.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
Klinkt dus helemaal niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2
1x midget-golf
1x gekegeld
dus na de fesstdagen wordt het de 3e date. In ruim 3 maanden.
Zoenen met tong staat dan op de planning.
Graag gedaan.
Was ook mijn gedachte.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Klinkt dus helemaal niet goed.
Hij vindt zelf van wel. Hij is exclusief aan het daten. En zij ook (denkt hij). Nou ja, dan is het prima toch.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Klinkt dus helemaal niet goed.
Nee, ik ook niet. Maar inderdaad, als die jongen daar blij mee is, ach...quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij vindt zelf van wel. Hij is exclusief aan het daten. En zij ook (denkt hij). Nou ja, dan is het prima toch.
Ik zou dit zelf never nooit kunnen volhouden. Iedere dag maieln/whatsappen of weet ik veel wat en elkaar in 3 maanden pas 2x gezien..
Ik loop in 3 maanden echt teveel mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |