serieus daten is wat anders dan 1e date toch..quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Seikcid het volgende:
Als je rond blijft neuken terwijl je serieus aan het daten bent met één persoon ben je inderdaad een respectloze snol. Als ik het zou ontdekken zou het serieuze daten in ieder geval direct afgelopen zijn.
wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Seikcid het volgende:
Als je rond blijft neuken terwijl je serieus aan het daten bent met één persoon ben je inderdaad een respectloze snol. Als ik het zou ontdekken zou het serieuze daten in ieder geval direct afgelopen zijn.
Yup.quote:Op maandag 9 december 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan na een eerste / tweede date.
Broederquote:
praten over datenquote:
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Over fwb gesproken: date vanavond heeft wel zin gok ik. Krijg opmerkingen als 'je moet wel fit zijn' en 'ik heb niet veel in huis maar wel mezelf'maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates
maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Over fwb gesproken: date vanavond heeft wel zin gok ik. Krijg opmerkingen als 'je moet wel fit zijn' en 'ik heb niet veel in huis maar wel mezelf'maak niet vaak mee dat een vrouw zelf aangeeft zin te hebben tijdens de eerste dates
maar ga meestal ook op stap met normale meiden en niet de party hard breezer generatie..
Jailbaitquote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?
oWw sHiT oVerHeEn GeleZeN!quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt dus een date met iemand van de party hard breezer-generatie?
Daar had ik gisteren al voor gezorgd, had al zo'n voorgevoel..quote:Op maandag 9 december 2013 17:11 schreef BeamofLight het volgende:
Oh ja dat was Deezertje ja. Zorg dat het onder het randje lekker schoon is en de balletjes kaal zijn.
Morgen verslag aub. Zet hem op!
X
Die stoppels mag je ook wel wegwerken hoorquote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef Deezertje het volgende:
Daar had ik gisteren al voor gezorgd, had al zo'n voorgevoel..
En eventueel een trio scoren zeker?quote:
op zijn minst!quote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En eventueel een trio scoren zeker?
Ik kreeg het idee dat je krullenbolletje wel leuk leuk vond, dus erg leuk, als in, dat zou best wel eens wat kunnen worden leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even op hetzelfde thema voortbordurend...
De vrolijke krullenbol is van de open relaties. Ik heb daar 0,0 ervaring mee en ben altijd monogaam geweest, binnen een relatie dan. Nu is het zo dat we een fwb-consensus hebben, prima. Dat gaat goed zoals het gaat, al twijfel ik er daardoor wel aan of het meer kan worden dan dat. En het werkt natuurlijk twee kanten op. Ik ben niet écht een jaloers type, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik er op zou reageren. Ik zou niet staan te trappelen van blijdschap als ze zich uit laat wonen door de een of de ander denk ik.
Aan de andere kant; na ruim twee jaar daten en dientengevolge de ene bedpartner na de andere te hebben gehad weet ik ook niet of ik nog wel op een monogame relatie zit te wachten. Dus in die zin zou dit weleens een uitkomst kunnen zijn. Tricky!
Ik ben de aanbiedingen aan het doorlopen. Zijn er tientallen, uiteraard.quote:
nu alleen nog even je vriendin haar mond laten houden met haar eisenquote:Op maandag 9 december 2013 17:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ben de aanbiedingen aan het doorlopen. Zijn er tientallen, uiteraard.
Dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu alleen nog even je vriendin haar mond laten houden met haar eisen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |