goed hequote:
Mag ik vragen wat je precies op paiq zoekt, aangezien je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
Paiq zou trouwens moeten zeggen of iemand met je door wil na zo'n speeddate ook al zeg jij nee
dat vind ik wel leuk om te weten
nou dates, dat leek me wel logischquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je precies op paiq zoekt, aangezien je een relatie hebt?
true, ik denk dat je er zelf minder reactie op krijgt. vrouwen die wel eens wat met vrouwen hebben gedaan, nouja dan zit je bijna op 90% denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is alleen best wel voorspelbaar. Misschien moet ik die vraag andersom ook eens gaan stellen
dat was het puntquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Go big or go home
Zelden zo iets slechts gezien.
open relatie? en dates, pas over een maand dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dates, dat leek me wel logisch
ja en jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
open relatie? en dates, pas over een maand dan?
je leek serieus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was het punt
dit topic is niet mijn publiek
nou dat is een beetje 'we zullen wel zien'quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Man/vrouw, beide? als gewoon leuk, of echt voor extra bij de relatie, seks?
ik heb gewoon serieus mijn dag nietquote:
okquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
nou dat is een beetje 'we zullen wel zien'
Houd je van vis is dan wellicht beter en algemener.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
En toch denk ik dat ie zelfs met die heerlijke riedel meer succes heeft dan met 'lik je wel eens een andere vrouw?' en 'hou je van lasagne?'
Alleen anaal zeker?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
deze vraag kreeg ik 2 min geleden.
Ze vroeg zich af wat ze voor me zou gaan koken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]je date met telong!
wat een vreemd specifieke vraag wel
Oh reactie krijg je er wel op hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
true, ik denk dat je er zelf minder reactie op krijgt. vrouwen die wel eens wat met vrouwen hebben gedaan, nouja dan zit je bijna op 90% denk ik.
Bij mannen misschien 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |