Haha. als je IEEEEEUHHHW NEEE GADSIE hoort weet je wel gelijk veel over die persoon en zijn denkbeelden ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh reactie krijg je er wel op hoorKun je gelijk testen hoe openminded iemand erover denkt. Denk ook dat dat vaak de achterliggende gedachte van die vraag is. Maar bij Telong zag ik meer iets anders voor me en dat is ook een grote populatie op Paiq.
Die bi zijn? Zou goed kunnen, het blijft wel taboe voor veel mannen.
Preciesquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. als je IEEEEEUHHHW NEEE GADSIE hoort weet je wel gelijk veel over die persoon en zijn denkbeelden ja.
vrouwen zouden eigenlijk echt per 2 verkocht moeten worden hequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef Seikcid het volgende:
Nee mannen denken dat 90% van de vrouwen graag een reservekut voor manlief onder handbereik willen hebben.
Ik ook overigens. Dat moet gewoon zo zijn.
Die reactie zou me nog veel eerder aan een hysterische nicht doen denken eerlijk gezegd. Verder oneens, ik ben ook niet van de herenliefde, moet ik dan zeggen dat ik het lekker vind?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. als je IEEEEEUHHHW NEEE GADSIE hoort weet je wel gelijk veel over die persoon en zijn denkbeelden ja.
nee. dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die reactie zou me nog veel eerder aan een hysterische nicht doen denken eerlijk gezegd. Verder oneens, ik ben ook niet van de herenliefde, moet ik dan zeggen dat ik het lekker vind?
Nee, net als ik niet hoef te zeggen dat ik het met een vrouw lekker vind. Als je zegt dat je niet van de herenliefde bent is dat toch antwoord genoeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die reactie zou me nog veel eerder aan een hysterische nicht doen denken eerlijk gezegd. Verder oneens, ik ben ook niet van de herenliefde, moet ik dan zeggen dat ik het lekker vind?
En per kilo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen zouden eigenlijk echt per 2 verkocht moeten worden he
Ja, ik ga niet aan het andere einde van het spectrum zitten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Wacht even, zeg je nou dat jij in je open relatie kunt rondneuken wat je wilt, want als pua heb je daar natuurlijk alle mogelijkheden toe (), maar dat zij zich wat dat betreft moet inhouden?
Jaja, offtopic, maar ben nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet aan het andere einde van het spectrum zitten.
In de filmpjes zag je dat hij voornamelijk optrad bij KKK conventies.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien was die baard al weer weg?
en wat bedoel je met 'niet zo sympathiek' ?
Je kent hem niet eens. Had je eindelijk iets kunnen beleven, ben je te oppervlakkig om ervoor te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef eefje801 het volgende:
Heb die muziekgast weer verwijderd. Was wat aan het googlen en zag vooral een hele viezige baard en in de filmpjes niet zo'n sympathiek persoon. Muziek was welEigenlijk zou het best leuk zijn op zo'n site als Pepper als je een kort filmpje als introductie kunt uploaden
Je kunt op Pepper toch youtube filmpjes in je profiel zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef eefje801 het volgende:
Heb die muziekgast weer verwijderd. Was wat aan het googlen en zag vooral een hele viezige baard en in de filmpjes niet zo'n sympathiek persoon. Muziek was welEigenlijk zou het best leuk zijn op zo'n site als Pepper als je een kort filmpje als introductie kunt uploaden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Welnee, Kola is gewoon een vrouwelijke kloon van die Puntenjagerdude.
Ik vind het van jou gewoon een complimentquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kent hem niet eens. Had je eindelijk iets kunnen beleven, ben je te oppervlakkig om ervoor te gaan.
Wist ik niet! Vind ik eigenlijk best een goed iets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:32 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Je kunt op Pepper toch youtube filmpjes in je profiel zetten?
Zet je eigen filmpje op youtube en dan heb je je introductie...
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kent hem niet eens. Had je eindelijk iets kunnen beleven, ben je te oppervlakkig om ervoor te gaan.
Ik zie het eerder als niet oppervlakkig genoeg om alleen maar "om iets te beleven" er voor te gaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Kola het volgende:
[..]
als iemand echt heel leuk is dan word de fysieke aantrekkingskracht ook groterquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Als je het er niet op kan, dan is het toch zinloos zo iemand nog verder te leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |