Je kan ook dates hebben waar je wel erg naar uitkijkt maar wat uiteindelijk niets is. Dus kan het toch net zo goed andersom zo zijn dat je er niet echt naar uitkijkt maar dat je onverwachts de leukste tijd hebt. Op een gegeven moment lijkt het echt alsof mensen worden afgewezen om de meest onbenullige redenen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als het een twijfelgeval is, kan t ja.
Is t een absolute nee, dan zeker niet. Zou dan echt niet uitkijken naar de date en als ik in een opwelling wel had afgesproken, deze alsnog afzeggen
Dat lijkt niet eens zo, dat IS zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kan ook dates hebben waar je wel erg naar uitkijkt maar wat uiteindelijk niets is. Dus kan het toch net zo goed andersom zo zijn dat je er niet echt naar uitkijkt maar dat je onverwachts de leukste tijd hebt. Op een gegeven moment lijkt het echt alsof mensen worden afgewezen om de meest onbenullige redenen.
Je hebt geen ongelijk maar dat is wel zoals het is. Voordat je op die date gaat heb je al meerdere mensen voorbij zien komen. Ik word ook vaak zat afgewezen maar als ik daar wakker van ga liggen kan ik net zo goed niet daten via een datingsite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kan ook dates hebben waar je wel erg naar uitkijkt maar wat uiteindelijk niets is. Dus kan het toch net zo goed andersom zo zijn dat je er niet echt naar uitkijkt maar dat je onverwachts de leukste tijd hebt. Op een gegeven moment lijkt het echt alsof mensen worden afgewezen om de meest onbenullige redenen.
Dat lijkt mij op termijn het meest vermoeiende van online daten. In de kroeg selecteer je veel sneller/makkelijker en loop je hetzelfde 'risico'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Klopt en klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op termijn het meest vermoeiende van online daten. In de kroeg selecteer je veel sneller/makkelijker en loop je hetzelfde 'risico'.
Eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.
Het kloterige is dat je niet gelijk ziet hoe ze beweegt, hoe ze uit haar ogen kijkt, hoe ze ruikt etc, hoe stem/intonatie is enzovoort
Online krijgt ze de kans om na te denken over wat er via dat toetsenbord naar je toe komt.
Ofwel, ik heb irl binnen 1 minuut (20 seconden) gescand van: yep Like. En in 90% van de gevallen heb ik het bij het juiste eind.
Disclaimer: alcohol.
Das toch precies wat ik zeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.
Het kloterige is dat je niet gelijk ziet hoe ze beweegt, hoe ze uit haar ogen kijkt, hoe ze ruikt etc, hoe stem/intonatie is enzovoort
Online krijgt ze de kans om na te denken over wat er via dat toetsenbord naar je toe komt.
Ofwel, ik heb irl binnen 1 minuut (20 seconden) gescand van: yep Like. En in 90% van de gevallen heb ik het bij het juiste eind.
Zeer belangrijke disclaimer!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee.
Bij mij hetzelfde, alleen was de afloop dat ik van het eerste type toch gelukkiger werdquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik ging altijd met het zelfde type en dat eindigde altijd in drama
toen dacht ik: misschien is het zinvol om eens juist een ander type te daten
beste beslissing ooit
Zeg me niet dat je op foute mannen viel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik ging altijd met het zelfde type en dat eindigde altijd in drama
toen dacht ik: misschien is het zinvol om eens juist een ander type te daten
beste beslissing ooit
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je op foute mannen viel.
Je ouders moeten er ook niet mee weg lopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nah zo erg was het nou ook weer niet.
Fout voor mij, dat wel
Mijn ouders liepen niet met ze weg nee
[..]
Vandaar je nicknamequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Je ouders moeten er ook niet mee weg lopen
Heb je alsnog niks
Maar denk dat de insteek waarmee je date ook nogal scheelt
Merk dat ik laatste tijd vooral short term denk. Leuke avond, misschien iets meer maar niet echt met een relatie bezig ben. Merk daardoor dus wel dat ik m'n criteria ook verander en sneller doorklik naar de volgende
Eigenlijk is klikken het verkeerde woord met al die touchscreens tegenwoordigquote:
Ik begrijp je (en dat heb ik niet vaak met vrouwenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Mijn signature vat de boel wel een beetje samenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Haha, als hij een vriendin heeft vreet ik mijn bolhoed op. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met zo'n bedroevend EQ uberhaupt wat weet te hosselen wat uit zichzelf ademt.
Je plaatje is wel coolquote:
Dit is smerig en ik doe een reportquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn signature vat de boel wel een beetje samen
Je leest mijn gedachten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit is smerig en ik doe een report
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 stond er in de signature van firefly3 het volgende:
Als je wilt weten hoe je binnen drie jaar een single-parent wordt, dan moet je bij Hungry_Joe zijn. Daarna zul je wanhopig met middelmatige vrouwen gaan internet-daten die op zoek zijn naar een open relatie en seks met anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |