Je vat nu goed samen wat ik zelf wilde schrijven, en dat lukt vandaag voor geen meter dus: Bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als niet oppervlakkig genoeg om alleen maar "om iets te beleven" er voor te gaan
Nee, daarom vind ik internetdaten sowieso al NOG oppervlakkiger dan het "echte" levenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als iemand echt heel leuk is dan word de fysieke aantrekkingskracht ook groter
en kun je dat echt inschatten van achter je computer?
Nee maar kijk naar je eigen situatie: jij zoekt iemand "voor erbij". Waar let je dan op? Eerlijk antwoorden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als iemand echt heel leuk is dan word de fysieke aantrekkingskracht ook groter
en kun je dat echt inschatten van achter je computer?
Ja dat ben ik wel met je eens geloof ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik internetdaten sowieso al NOG oppervlakkiger dan het "echte" leven
Je hebt een keuze uit een enorme vijver en op "next" klikken is nog nooit zo makkelijk geweest...
Leuke uitdaging om te zorgen dat je jezelf op zo'n manier presenteert dat niemand je wegklikt, en in ieder geval nieuwsgierig is en je in het echt wil ontmoeten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik internetdaten sowieso al NOG oppervlakkiger dan het "echte" leven
Je hebt een keuze uit een enorme vijver en op "next" klikken is nog nooit zo makkelijk geweest...
aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee maar kijk naar je eigen situatie: jij zoekt iemand "voor erbij". Waar let je dan op? Eerlijk antwoorden.
Jup, maar is dat in "het echte leven" niet net zo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuke uitdaging om te zorgen dat je jezelf op zo'n manier presenteert dat niemand je wegklikt, en in ieder geval nieuwsgierig is en je in het echt wil ontmoeten.
Voor veel mensen is dat inderdaad te moeilijk.
Aantrekkingskracht is natuurlijk ook wel heel subjectief.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aantrekkingskracht
en nu jij eerlijk antwoorden: hoe kom je op maken dat hij niet sympathiek was?
Klopt als een bus. Vandaar dat ik dan ook altijd concludeer dat die mensen andere prioriteiten zouden kunnen hebben dan een beetje zichzelf te slijten aan iemand die daar gek genoeg voor is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, maar is dat in "het echte leven" niet net zo?
Hoevaak zie je van die knuppels afdruipen in de kroeg na 5 minuten met een vrouw gepraat te hebben, gewoon omdat ze de uitstraling hebben van een zoutzak, veel te onzeker zijn en totaal geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren omdat ze de lat voor zichzelf te hoog leggen en het allemaal veels te serieus nemen
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is natuurlijk ook wel heel subjectief.
Wat jij aantrekkelijk vind kan Eefje afstotelijk vinden
Maar dan moet de foto vaak al wel iets tot je verbeelding spreken. Van sommige weet je gewoon dat het niet gaat werken. Hoe aardig of geweldig iemand ook kan zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat snap ik
ik bedoelde alleen maar dat aantrekkingskracht niet te beoordelen is op een foto of filmpje
dat het een samenspel is van verbaal, nonverbaal,, geur, innerlijk etc etc
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet de foto vaak al wel iets tot je verbeelding spreken. Van sommige weet je gewoon dat het niet gaat werken. Hoe aardig of geweldig iemand ook kan zijn.
Ik ben echt lui maar dit is mijn antwoord Rhubarbje.. ik kan dat gewoon wel zien aan een aantal filmpjes van iemand en soms ook aan een aantal foto's. Het zal vast het magische "uitstraling" zijn maar dat zie je gewoon, of iemand iets hééft. En voor mij is dat vast weer anders dan voor jou maar zo werkt dat in de eerste instantie wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet de foto vaak al wel iets tot je verbeelding spreken. Van sommige weet je gewoon dat het niet gaat werken. Hoe aardig of geweldig iemand ook kan zijn.
Filmpjes zeggen natuurlijk meer dan een foto. Foto's kunnen net goed genomen zijn, filmpjes geven al een beter beeld van iemand uiterlijk, hoe die kijkt, hoe zijn handelingen zijn etc.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik vraag me alleen wel af hoe hij eerst heel leuk was en alleen een baardje en een 'onsympathiek filmpje' dat veranderen binnen een dag
Ik neem aan dat het een filmpje was van een optreden? Niet dat hij de oogharen van een eenhoorn er uit aan het trekken was of zo
Niet om haar te veroordelen hoor, ik vraag me gewoon af hoe dat werkt dat je zo snel weer van mening veranderd
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja 'onsympathiek' is wat lastig te zien natuurlijk op een foto. Maar denk dat je dat meer moet lezen als "niet mijn type"
Ze heeft hem nog niet eens ontmoet. Wie weet heeft hij wel veel charisma in persoon, uiterlijk zegt ook niet alles. Lijkt altijd alsof zij met van die standaard mannen uitgaat, de boekenwurm, de pianoman enz. Ik weet al die namen niet meer. Maar dat werd ook niks. Een soort wilde tegenpool kan je weer een vers perspectief geven en misschien klikt het ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Als je het er niet op kan, dan is het toch zinloos zo iemand nog verder te leren kennen
Dat het klikt is leuk en aardig. Maar als je er totaal geen aantrekkingskracht mee hebt (qua uiterlijk) houdt het ook snel op hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft hem nog niet eens ontmoet. Wie weet heeft hij wel veel charisma in persoon, uiterlijk zegt ook niet alles. Lijkt altijd alsof zij met van die standaard mannen uitgaat, de boekenwurm, de pianoman enz. Ik weet al die namen niet meer. Maar dat werd ook niks. Een soort wilde tegenpool kan je weer een vers perspectief geven en misschien klikt het ook nog wel.
Toch een leuke kans om dan iemand te ontmoeten die je anders in het normale leven nooit zou hebben aangesproken.
he ik ben het eens met je eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft hem nog niet eens ontmoet. Wie weet heeft hij wel veel charisma in persoon, uiterlijk zegt ook niet alles. Lijkt altijd alsof zij met van die standaard mannen uitgaat, de boekenwurm, de pianoman enz. Ik weet al die namen niet meer. Maar dat werd ook niks. Een soort wilde tegenpool kan je weer een vers perspectief geven en misschien klikt het ook nog wel.
Toch een leuke kans om dan iemand te ontmoeten die je anders in het normale leven nooit zou hebben aangesproken.
Als je op zoekt bent en het is verder rustig in datingland, waarom niet..quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het klikt is leuk en aardig. Maar als je er totaal geen aantrekkingskracht mee hebt (qua uiterlijk) houdt het ook snel op hoor.
Anders zou je iedereen wel een kans 'moeten' geven. Daar is ook geen beginnen aan.
Hoezo? Ze is de koningin van de leestekens en samenhangende posts.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb me door dit topic heen moeten worstelen dankzij jou.
Ben je wel lekker of iets?
Koop een abbo, dan kun je ze blokken geloof ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb me door dit topic heen moeten worstelen dankzij jou.
Ben je wel lekker of iets?
als het een twijfelgeval is, kan t ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Als je op zoekt bent en het is verder rustig in datingland, waarom niet..
Waarom de kans op een leuke avond vergooien omdat je denkt dat je het er niet op kan. En hij klinkt ook niet als een alledaags persoon, niet dat daar wat mis mee is, maar dus het kan toch best de moeite waard zijn om het uit te proberen. Meteen maar alles afdoen omdat het in een eerste oogopslag niet je type is, daar kom je ook nergens mee.
Ze mag natuurlijk doen wat ze wil maar lijkt mij wel een mooie kans om aan te pakken ja. Een mogelijke verrassing.
Misschien eens wat minder letterlijk naar de wereld kijken? Een interessant beroep waarborgt geen interessant persoon en vice versa. Ik date niet om "eens wat te beleven". Maar dat zei ik eerder ook al.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Als je op zoekt bent en het is verder rustig in datingland, waarom niet..
Waarom de kans op een leuke avond vergooien omdat je denkt dat je het er niet op kan. En hij klinkt ook niet als een alledaags persoon, niet dat daar wat mis mee is, maar dus het kan toch best de moeite waard zijn om het uit te proberen. Meteen maar alles afdoen omdat het in een eerste oogopslag niet je type is, daar kom je ook nergens mee.
Ze mag natuurlijk doen wat ze wil maar lijkt mij wel een mooie kans om aan te pakken ja. Een mogelijke verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |