doe dan wat leukerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Telong het volgende:
[..]
Ok, dat had ik dus niet door, maar de meiden bij mij praten ook bar weinig
Thanksquote:
wat doe jij dan?quote:
Gitaar/drum/bas/mondharmonica/pianoquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gitaar/drum/bas/mondharmonica/piano
maar gitaar als hoofdinstrument
ik snap het niet?quote:en geen fotoer s een reden dat ik muzikant ben
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]mondharmonica! sopsop!
[..]
ik snap het niet?
Youtube m'n nickname maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]mondharmonica! sopsop!
[..]
ik snap het niet? :$
Zijn leuke mannen ja.quote:
Ik kan en wil mijn vriendin niet delen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want ze zou in een relatie met jou behoefte hebben aan elke drie dagen een ander?
gedaan en nou snap ik het nog nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Youtube m'n nickname maar(gewoon aan elkaar)
En mondharmonica spelen zegt niks over befkwaliteiten he
Heb je wel de goede gevondenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gedaan en nou snap ik het nog niet
maar als je zegt waar we een filmpje van je kunnen vinden kun je toch net zo goed je foto op fok zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel de goede gevonden
Maar ik zet geen foto op fok, vandaar
Niemand wil een filmpje van hem vinden op jou na, dm hem dan gewoon. Sjezus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je zegt waar we een filmpje van je kunnen vinden kun je toch net zo goed je foto op fok zetten?
huh? hij zegt toch net hoe je het kunt vinden? dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niemand wil een filmpje van hem vinden op jou na, dm hem dan gewoon. Sjezus.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Youtube m'n nickname maar(gewoon aan elkaar)
Ja dat is gewoon interessantdoenerij. Stuur 'm maar een berichtje, voor je het weet zitten we hier weer naar foto's van huiskamers met een gitaar aan de muur te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? hij zegt toch net hoe je het kunt vinden? dat bedoel ik...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon interessantdoenerij. Stuur 'm maar een berichtje, voor je het weet zitten we hier weer naar foto's van huiskamers met een gitaar aan de muur te kijken.
ja daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:26 schreef firefly3 het volgende:
Dus kort samengevat wilt krullenbol alpha mannetjes batsen die allemaal kinky shit met haar uitvoeren in bed en ondertussen dat jij die dure etentjes betaald en voor de entertainment zorgt
Je kent fok en je snapt wel dat het gedoe over een foto niet interessant is voor de rest hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar ik ben nieuw en zo
Ik kan toch niet weten dat ik een blik oud zeer open trek
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon interessantdoenerij. Stuur 'm maar een berichtje, voor je het weet zitten we hier weer naar foto's van huiskamers met een gitaar aan de muur te kijken.
Je raaskalt weer. Welke etentjes?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:26 schreef firefly3 het volgende:
Dus kort samengevat wilt krullenbol alpha mannetjes batsen die allemaal kinky shit met haar uitvoeren in bed en ondertussen dat jij die dure etentjes betaald en voor de entertainment zorgt
sorry hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent fok en je snapt wel dat het gedoe over een foto niet interessant is voor de rest hier
(niet dat alles wat hier gezegd wordt wel interessant is, maar je snapt t wel )
Goed zo. En nu stil.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik zal voortaan eerst even afwachten of iemand anders er op in gaat voor ik iets post
Mijns inziens de belangrijkste eigenschap in een mensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |