Ik zou het niet doen HJ. Vaak is de open relatie ook maar op verzoek van één van beiden en doet de ander mee omdat 'ze/hij zo leuk is'. Als een open relatie niet je ding is dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik heb namelijk nog nooit van een open relatie gehoord waar beiden toekomst in zien en van elkaar houden en er samen voor gaan met af en toe eens een extra optie. En ik kom emosmileys tekort nu. Het blijft me verbazen hoe compleet wereldvreemd je bent. Gaat het een beetje?
2e dame? Wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met die tweede dame afgelopen die je ging daten?
Ik heb zelf besloten toch maar eens te betalen voor een datingsite. Goed voornemen. In een grijs verleden bij Lexa gedaan maar dat was heel ellendig om weer vanaf te komen en je kon nog net niks met een abonnement dus het wordt denk ik RP.
We zijn natuurlijk wel benieuwd naar dat cijferquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die foto's op paiq?
er staat een cijfer bij mijn eigen foto, maar ik kan zelf geen cijfers geven alleen maar 'leuker/minder leuk dan etc'
rekent paiq dat dan om of zo?
Dat rekent PaiQ om ja. Hoe meer goede beoordelingen, hoe hoger het cijfer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die foto's op paiq?
er staat een cijfer bij mijn eigen foto, maar ik kan zelf geen cijfers geven alleen maar 'leuker/minder leuk dan etc'
rekent paiq dat dan om of zo?
Mwah, hoe meer mensen je foto leuk vinden hoe hoger je cijfer wordt klinkt logischquote:
waar staat fwb voor?quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Bij m'n vorige fwb vriendin hadden we gewoon heel open naar elkaar wat daten betreft. We gunden elkaar wel een leuke relatie. Wij kunnen het verdomd goed met elkaar vinden. Maar we weten beiden dat een relatie niet zou werken. Dus we besproken ook uitgebreid dates met elkaar
Nu had zij op een gegeven moment een leuke kerel gevonden en tsja toen stopten we gewoon met afspreken. Gelukkig kwam ik ook snel een leuke meid tegen
Het was eigenlijk wel perfect zo.
Nog steeds leuk contact met haar. Maar nog gewoon 's avonds een filmpje kijken als gewone vrienden is wel wat te tricky. Dus dat doen we maar niet meer
ik reageerde op degene voor jequote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, hoe meer mensen je foto leuk vinden hoe hoger je cijfer wordt klinkt logisch
Weet ik het iets met iemand die interessanter was dan de seksverslaafde dame.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2e dame? Wie was dat ook alweer?
Dus je schaamt je ervoorquote:
Die tactiek werkt niet bij iemand boven de 16 hoorquote:
Ik ben natuurlijk ook de leeftijdscategorie van 18-22 gewend, daar werkt dat ook gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die tactiek werkt niet bij iemand boven de 16 hoor
probeer hem eens op Kola, die is daar onzeker genoeg voor
Bij mij werkt paiq gewoon hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die tactiek werkt niet bij iemand boven de 16 hoor
probeer hem eens op Kola, die is daar onzeker genoeg voor
Volgens mij is paiq kapot trouwens
kreeg net al een fout melding en nu kan ik niet inloggen
Je moet de foto's vrij praten. Dus hoe meer je praat met elkaar hoe meer je ziet van de foto en na een 10 tal minuten ofzo krijg je toegang tot de foto's.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef Telong het volgende:
[..]
Bij mij werkt paiq gewoon hoor.
Ik zit met 5 mensen te chatten 3 ervan reageren gewoon niet. Maar de foto's, ze zouden toch niet allemaal geblurred hebben wat is de kan daar nou op?
Bij mijn speeddate ook, had zelf nergens last van. Kan ook mozilla zijn soms.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ja hij doet het weer
maar hij deed echt even raar
Ok, dat had ik dus niet door, maar de meiden bij mij praten ook bar weinigquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet de foto's vrij praten. Dus hoe meer je praat met elkaar hoe meer je ziet van de foto en na een 10 tal minuten ofzo krijg je toegang tot de foto's.
dat is het hele eieren eten van paiq.
Telkens 10 minuten lullen om vervolgens te constateren dat de foto je totaaaaal niet aanspreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |