toch zou je dr hard in dr bek spuitenquote:
zet beckham erinquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga er geen lekkere mannen inzetten he? Dan krijg ik OOK gezeik.
mein idoolquote:
Over der gezicht, vernederen dat wijfquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toch zou je dr hard in dr bek spuiten
Tip: Met Scarlett scoor je altijd plus puntenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga er geen lekkere mannen inzetten he? Dan krijg ik OOK gezeik.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tip: Met Scarlett scoor je altijd plus punten
quote:
met zn NEUSquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die is wel lekker. En Zlatan
Beter ga je weer wegquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter ga je weer wegje spoort niet
Ja daar hadden we laatst al een topic vol van.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tip: Met Scarlett scoor je altijd plus punten
Nee. Dit is Inso. Heb account van stylo gekregen.quote:
Zet de playstation ns uitquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Dit is Inso. Heb account van stylo gekregen.
Hahaha xd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Dit is Inso. Heb account van stylo gekregen.
Na alles wat ik naar jou toegestuurd heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou met een meisje.
En foto's stuur ik niet
Hoho, ik heb ook genoeg moois naar jou gestuurdquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na alles wat ik naar jou toegestuurd heb.
Stond 5-3. Ik moet er nog 2 van jou krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ook genoeg moois naar jou gestuurd
Mijne waren mooier en telde voor 2. Dus ik krijg er nog eentje van jouquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stond 5-3. Ik moet er nog 2 van jou krijgen.
Ze is dus lelijk? Anders zou je niet zo doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijne waren mooier en telde voor 2. Dus ik krijg er nog eentje van jou
Van ei ga je ook stinken...quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo lekker broodje ei gemaakt, nu smullen
Sowieso.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Euh.. JR en Stylo stuurde elkaar dickpics toe.
ik stink sowieso uit mn anusjequote:
een echte man stinkt en kan scheten laten.quote:
Ik zal je een geheimpje vertellen, dat doen vrouwen soms ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een echte man stinkt en kan scheten laten.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Ik zal je een geheimpje vertellen, dat doen vrouwen soms ook.
Uh nee. Maar ik bescherm privacyquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is dus lelijk? Anders zou je niet zo doen.
Lieten ze dus ook nog even zien. Dat eerste. Wat een knal.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Tering Petrosyan KO slaan en een walk over tegen van Rosmalenrespect
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En die jongen werd door iedereen gezien als de GOAT in zijn gewichtsklasse.. en dan hem KO slaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Lieten ze dus ook nog even zien. Dat eerste. Wat een knal.
Nee hoor ik rook niks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ruikt 'm van meters afstand.
Kijk dat is in dit geval dus een voordeel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Amsterdammer bent. Die worden geboren met een verstopte neus.
Tot over een paar maanden. Is mrstylo23@gmail.com nog actief?quote:
quote:
Hahaha....neequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot over een paar maanden. Is mrstylo23@gmail.com nog actief?
Waarom mij eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Geo en Mexicano al getroost
Waar deed ik boos dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook dan nog evenMaar je deed zo boos ik durfde al niet meer
Misschien dat ik die op zetquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Best of the best op RTL7. Met Eric Roberts.
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.quote:
Toffe film welquote:
Gaat wel goed.quote:
Knap dat je daar nog een voordeel in weet te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is in dit geval dus een voordeel.
Die heeft mij eens zwaar ge'NSBt, naar ik uit betrouwbare bron heb gehoord.quote:
Nee viel me ook al opquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Karina, die acteur z iet er echt niet uit met lang haar
Ik zag deze:quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.
Zo heequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Even plassen in de wetenschap dat je op de WC zit tijdens de dag overgang.
Mmm ergens zit hier een belediging maar ik weet niet waar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knap dat je daar nog een voordeel in weet te zien.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_eigen_risico.html
Toen stond ik ook even te kijken
Met die trampoline dus.quote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk die hond blij zijn. OPENBEENBREUK KWISPEL KWISPEL.
DM me je nummer even. Knal ik hem even door. Jij bent toch ook een moslim. Leuk om te zien man.quote:
Ik ben geen moslim, vieze boeddhist dat je bentquote:Op zondag 8 december 2013 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DM me je nummer even. Knal ik hem even door. Jij bent toch ook een moslim. Leuk om te zien man.
Nou zegquote:Op zondag 8 december 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, vieze boeddhist dat je bent
Tyf effe op. Geitenneuker. (of is het geiteneuker?) Ik ben niet heel goed met die nieuwe spelling.quote:Op zondag 8 december 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, vieze boeddhist dat je bent
Ook een Iphone?quote:Op zondag 8 december 2013 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tyf effe op. Geitenneuker. (of is het geiteneuker?) Ik ben niet heel goed met die nieuwe spelling.
Ja. Ik ben Apple minded.quote:
Android is echt kut. Mijn moesje heeft een Samung phone. Pure aids.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik keur je spelvout goet, Iphone is altijd kut qua spelling
Samsung is idd kut jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Android is echt kut. Mijn moesje heeft een Samung phone. Pure aids.
Hahahaha is hier ook. Mijn vriendin is jaloers op mijn iPhone.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Android is echt kut. Mijn moesje heeft een Samung phone. Pure aids.
WTFquote:Op zondag 8 december 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video/176498-de-notenkraker-van-enschede.html
Jongens, wat moeten we hiermee?
Heb ik ook man. Echt na halve dag al op.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samsung is idd kut ja
Ik heb een Iphone 5, ben wel tevreden, alleen batterij snel leeg sinds ik naar IOS 7 ging, heb jij daar ook last van?
Ik ben niet jaloers op de iPhone van mijn vriendin.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha is hier ook. Mijn vriendin is jaloers op mijn iPhone.
ik heb nog 4S. Mijn bits heeft wel een 5. Moet net als ik, iedere avond laden.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samsung is idd kut ja
Ik heb een Iphone 5, ben wel tevreden, alleen batterij snel leeg sinds ik naar IOS 7 ging, heb jij daar ook last van?
Windows phones zijn best leuk ja, maar ben je na paar dagen wel zat.quote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb nog 4S. Mijn bits heeft wel een 5. Moet net als ik, iedere avond laden.
Mijn pa heeft een Windows phone. Die ga ik denk ik ook een kopen.
Ik heb inmiddels al 9 chinaphones besteld voor familie. Ze zijn er superblij mee.quote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb nog 4S. Mijn bits heeft wel een 5. Moet net als ik, iedere avond laden.
Mijn pa heeft een Windows phone. Die ga ik denk ik ook een kopen.
Ze dwingen ons gewoon de Iphone 5s te kopenquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF
[..]
Heb ik ook man. Echt na halve dag al op.
Trusten Lansjequote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een aflevering Sherlock kijken en daarna naar bed. Tabee.
Niets mis mee inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 9 chinaphones besteld voor familie. Ze zijn er superblij mee.
Welke?quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 9 chinaphones besteld voor familie. Ze zijn er superblij mee.
Trusten.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:
quote:
Welterusten.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Maakt dat uit dan? Meestal zijn ze zo mierenmeukerachtig dat ze gewoon de volle pond geven.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Hoe hoog zal de boete zijn als je ongeveer 25km te hard hebt gereden?
Ajax wordt wel kampioen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, doe me er nog zo eentje.
http://www.flitsers.nl/boetequote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Hoe hoog zal de boete zijn als je ongeveer 25km te hard hebt gereden?
Moet de pond wel varen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Meestal zijn ze zo mierenmeukerachtig dat ze gewoon de volle pond geven.
In Nederland betalen ze met euros xdquote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Meestal zijn ze zo mierenmeukerachtig dat ze gewoon de volle pond geven.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland betalen ze met euros xd
quote:
Als je dacht dat het na het livetopic van vandaag niet erger konquote:Op zondag 8 december 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland betalen ze met euros xd
Is het nog beter geworden toen ik Overspel ging kijken?quote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Als je dacht dat het na het livetopic van vandaag niet erger kon
Volgens mij fucking 35 euro.quote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en administratiekosten, die zijn er altijd ook nog.
Weet ik veel wanneer jij Overspel ging kijken? Je denkt toch niet dat ik onder je bed zit en op een kladblok notities maakt van je handelingen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het nog beter geworden toen ik Overspel ging kijken?
Geen profielschetsen hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer jij Overspel ging kijken? Je denkt toch niet dat ik onder je bed zit en op een kladblok notities maakt van je handelingen?
Dat denk ik wel ja. Vooral tijdens het bekkenstoten tochquote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer jij Overspel ging kijken? Je denkt toch niet dat ik onder je bed zit en op een kladblok notities maakt van je handelingen?
The horror.quote:Op zondag 8 december 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Vooral tijdens het bekkenstoten toch
iig krijg je er in nederland geen punten voor toch?quote:Op zondag 8 december 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, toch maar eens die flitsapp dowloaden
Ja, alleen iets anders dan in Engeland volgensmij, beginnend mag je maar 3x iets flikkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iig krijg je er in nederland geen punten voor toch?
hier wel.
nog een keer flitsen en ik mag met het ov en opnieuw rij examen
Thanks voor de tips nog.quote:Op zondag 8 december 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet Louis de almachtige.
Ja man. Beelden zien er geil uit.quote:
Gaat mijn eerste PS4 game worden denk ik, maar die ga ik pas in mei halenquote:
Duurt toch lang voordat de PS4 weer normaal verkrijgbaar is.quote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat mijn eerste PS4 game worden denk ik, maar die ga ik pas in mei halen
Ja klopt, belachelijk wel. Net als de Xbox, die gewoon in april pas te koop isquote:Op zondag 8 december 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Duurt toch lang voordat de PS4 weer normaal verkrijgbaar is.
Waarom zou je 2K14 typen, 2014 heeft evenveel tekens en dan hoef je niet met shift e.d. te klooien...quote:
Ik twijfel wel. Vind de UI van Xbox toch echt veel beter.quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja klopt, belachelijk wel. Net als de Xbox, die gewoon in april pas te koop is
Is naam van Basketbal spel. Dus hetzelfde als je Fifa14 zou zeggen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je 2K14 typen, 2014 heeft evenveel tekens en dan hoef je niet met shift e.d. te klooien...
quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja klopt, belachelijk wel. Net als de Xbox, die gewoon in april pas te koop is
hey vitessequote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel wel. Vind de UI van Xbox toch echt veel beter.
[..]
Is naam van Basketbal spel. Dus hetzelfde als je Fifa14 zou zeggen.
Als je niet weet, hou dan gewoon je mond dicht.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je 2K14 typen, 2014 heeft evenveel tekens en dan hoef je niet met shift e.d. te klooien...
Snap ik. Maakt het niet minder stom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Kinect gaat hem niet wordenquote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Knut.quote:
Ben hoofdpiet.quote:
quote:
Mijn jiayu g4 haalde laatst 5 dagen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF
[..]
Heb ik ook man. Echt na halve dag al op.
Tuurlijk ken ik diequote:Op zondag 8 december 2013 00:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Die ken je toch wel, een wereldster.
Knut is een van de grootste Heino fans, Heino komt niet ver na Japan bij hem en Tanja.quote:Op zondag 8 december 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dieMaar ik herkende hem niet. Ik dacht heel even dat het Duke Nukem was
Ja ik weet het maar hij kan beter een herkenbaarder plaatje zoekenquote:Op zondag 8 december 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knut is een van de grootste Heino fans, Heino komt niet ver na Japan bij hem en Tanja.
Misschien helpt een heel hoofd wel ja.quote:Op zondag 8 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar hij kan beter een herkenbaarder plaatje zoeken
Ik ben alvast aan het balen. Heb ik dat al gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu al aan de wedstrijd van woensdag te denken. Het zal wel weer net misgaan.
Ik ga gewoon weer inzetten. Hielp vorige keer ookquote:Op zondag 8 december 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu al aan de wedstrijd van woensdag te denken. Het zal wel weer net misgaan.
Ach troost je. Zelfs als Ajaxhet zou verknallen, spelen ze nog steeds Europees in 2014. Zullen dus niet al te hard uitgelachen kunen worden...quote:Op zondag 8 december 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alvast aan het balen. Heb ik dat al gehad.
Ik snap dat je zo denkt als Feyenoorderquote:Op zondag 8 december 2013 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach troost je. Zelfs als Ajaxhet zou verknallen, spelen ze nog steeds Europees in 2014. Zullen dus niet al te hard uitgelachen kunen worden...
Milan is nog steeds uit vorm, ik hoop woensdag ook en wij in vorm.quote:Op zondag 8 december 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alvast aan het balen. Heb ik dat al gehad.
Dat is best gay.quote:Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan is nog steeds uit vorm, ik hoop woensdag ook en wij in vorm.
Jullie mogen ook wel weer eens wat verder komen, maar de lotingen zitten ook niet altijd echt mee.quote:Op zondag 8 december 2013 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach troost je. Zelfs als Ajaxhet zou verknallen, spelen ze nog steeds Europees in 2014. Zullen dus niet al te hard uitgelachen kunen worden...
quote:
Ja tuurlijk, maar die Italianen altijd ....quote:Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al mijn favo teams spelen kut dit seizoenquote:Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat die lotingen niet meezitten is niet zo gek als ze er elk jaar al voor het begin van het schooljaar uitliggen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie mogen ook wel weer eens wat verder komen, maar de lotingen zitten ook niet altijd echt mee.
quote:
Je zou daar maar fan van zijn zegquote:Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al mijn favo teams spelen kut dit seizoen
PSV, United, Milan...
Je zou je bed maar neuken..quote:Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou daar maar fan van zijn zeg
Onzin. Je wil wat er mogelijk is. Niets meer en niets minder. Tot een half uur voor Ajax-Barca had iedere Ajacied getekend voor overwinteren in de EL. Dus nu niet stoer doen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat je zo denkt als Feyenoorder. Maar Ajacieden willen ietsje meer
Neequote:Op zondag 8 december 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd een stuk beter.
Donquote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin. Je wil wat er mogelijk is. Niets meer en niets minder. Tot een half uur voor Ajax-Barca had iedere Ajacied getekend voor overwinteren in de EL. Dus nu niet stoer doen.
Ik wel, nu overwinteren er misschien toch nog 3 clubs.quote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin. Je wil wat er mogelijk is. Niets meer en niets minder. Tot een half uur voor Ajax-Barca had iedere Ajacied getekend voor overwinteren in de EL. Dus nu niet stoer doen.
Ja vind je het gek. Maar nu is er sowieso al EL en dus is het een teleurstelling als je volgende ronde CL niet haalt.quote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, met dit team hebben wij het tegen iedere Europese tegenstander moeilijk.quote:Op zondag 8 december 2013 01:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie mogen ook wel weer eens wat verder komen, maar de lotingen zitten ook niet altijd echt mee.
Wij?quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, met dit team hebben wij het tegen iedere Europese tegenstander moeilijk.
AZ overwintert ook vrij makkelijk, die zijn toch niet echt slechter dan Feyenoord. PSV gaat het ook wel halen als ze nu niet nog verder instorten.quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, met dit team hebben wij het tegen iedere Europese tegenstander moeilijk.
Je bevestigt mijn punt dus.quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Maar nu is er sowieso al EL en dus is het een teleurstelling als je volgende ronde CL niet haalt.
quote:
Ga eens speeddaten en open eens met "Ik ben PSV fan" en eens met "Ik neuk mijn matras"quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jazeker wel. PSV fan zijn is het laagste wat je kan bereiken.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga eens speeddaten en open eens met "Ik ben PSV fan" en eens met "Ik neuk mijn matras"
gozer jij bent zelf een en al triestquote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jazeker wel. PSV fan zijn is het laagste wat je kan bereiken.
Ik denk dat ik met bekkenstoten verder kom danquote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga eens speeddaten en open eens met "Ik ben PSV fan" en eens met "Ik neuk mijn matras"
Haha nee johquote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gozer jij bent zelf een en al triest
Ik denk dat iedereen wel blij is dat jij je niet gaat voortplanten net als Tongquote:Op zondag 8 december 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met bekkenstoten verder kom dan.
Liever geen kinderen dan een downie die voor PSV is.
Klopt, maar op de een of andere manier winnen wij gewoon niet van de Kubans van deze wereld...quote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ overwintert ook vrij makkelijk, die zijn toch niet echt slechter dan Feyenoord. PSV gaat het ook wel halen als ze nu niet nog verder instorten.
Verder in je depressie jaquote:Op zondag 8 december 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met bekkenstoten verder kom dan.
Liever geen kinderen dan een downie die voor PSV is.
Ooh ga ik dat niet dan?quote:Op zondag 8 december 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel blij is dat jij je niet gaat voortplanten net als Tong
ah de drugstore psychiatrist is in the houseeeeequote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leuke is dat je daar zelf in zit.
Die waren ook niet echt slecht. Van een Luxemburgse club verliezen zou wel heel triest zijn, zoals Utrecht.quote:Op zondag 8 december 2013 01:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar op de een of andere manier winnen wij gewoon niet van de Kubans van deze wereld...
Eens. Maar ik ben het stadium van mezelf opmonteren door te kijken naar andere clubs die het nog slechter doen wel voorbij.quote:Op zondag 8 december 2013 01:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die waren ook niet echt slecht. Van een Luxemburgse club verliezen zou wel heel triest zijn, zoals Utrecht.
Bij jullie is dat tenminste minstens 15. Bij ons is het maar 9.quote:Op zondag 8 december 2013 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens. Maar ik ben het stadium van mezelf opmonteren door te kijken naar andere clubs die het nog slechter doen wel voorbij.
Ik keek net even, maar ze hebben in de groepsfase 2x gelijk gespeeld tegen Swansea, die spelen toch op een behoorlijk niveau.quote:Op zondag 8 december 2013 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens. Maar ik ben het stadium van mezelf opmonteren door te kijken naar andere clubs die het nog slechter doen wel voorbij.
Haha oke man.quote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ah de drugstore psychiatrist is in the houseeeee
Denk jij dat PSV doorgaat in Europa, ik denk het wel.quote:Op zondag 8 december 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij jullie is dat tenminste minstens 15. Bij ons is het maar 9.
Huh?quote:Op zondag 8 december 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij jullie is dat tenminste minstens 15. Bij ons is het maar 9.
Weet echt niet. Durf geen voorspelling te geven.quote:Op zondag 8 december 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat PSV doorgaat in Europa, ik denk het wel.
Ik hoop van nietquote:Op zondag 8 december 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat PSV doorgaat in Europa, ik denk het wel.
Tuurlijk wel. In de competitie spelen jullie geen moer meer klaar, laat die jonge selectie dan maar extra 'vlieguren' maken in Europa.quote:
Lijkt me ook, gewoon zoveel mogelijk wedstrijden meepakken.quote:Op zondag 8 december 2013 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In de competitie spelen jullie geen moer meer klaar, laat die jonge selectie dan maar extra 'vlieguren' maken in Europa.
As we speak? Nee, je bedoelt vast een andere uitdrukking.quote:Op zondag 8 december 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Jupiler League as we speak.
een appel valt niet ver van de tree bedoelt ie vastquote:Op zondag 8 december 2013 01:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
As we speak? Nee, je bedoelt vast een andere uitdrukking.
Trusten.quote:Op zondag 8 december 2013 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek mijn bed ook maar eens op.
12:30 Heerenveen - Feyenoord wordt een 1
Zou zomaar kunnen, vroeg spelen en eerst een hele reis.quote:Op zondag 8 december 2013 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek mijn bed ook maar eens op.
12:30 Heerenveen - Feyenoord wordt een 1
finnbogasonquote:Op zondag 8 december 2013 01:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, vroeg spelen en eerst een hele reis.
Jij staat nog steeds boven mijquote:
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 01:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb nog steeds een matig team.
[ afbeelding ]
Ik haal Stijn niet meer in ben ik bangquote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds boven mij![]()
[ afbeelding ]
Die heeft heel veel Vitessespelers.quote:Op zondag 8 december 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haal Stijn niet meer in ben ik bang
Hij heeft een mooie slag geslagen ja. Ik had sowieso Duarte er al in die niet speelt. Is Finnbogason alweer fit?quote:Op zondag 8 december 2013 01:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft heel veel Vitessespelers.
Volgens mij is Finnbogason een twijfelgeval. Gelukkig scoorde PSV wel, anders had hij helemaal veel punten gehaald.quote:Op zondag 8 december 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie slag geslagen ja. Ik had sowieso Duarte er al in die niet speelt. Is Finnbogason alweer fit?
Ja maar ik heb ook Pietje Showduik op goalquote:Op zondag 8 december 2013 01:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is Finnbogason een twijfelgeval. Gelukkig scoorde PSV wel, anders had hij helemaal veel punten gehaald.
Ik heb Mulderquote:Op zondag 8 december 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook Pietje Showduik op goal. Dus dat is weer minder voor me.
Trusten.quote:
Was ooit nummer 1.quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds boven mij![]()
[ afbeelding ]
Incl warming upquote:Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan mijn keeper nou 2,4km gelopen hebben in een wedstrijd?
Vliegende keepquote:Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan mijn keeper nou 2,4km gelopen hebben in een wedstrijd?
2.4 km lopen tijdens de warming up? Even over de breedte heen en weer lopen, sigaretje roken en dan voetballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |