Na alles wat ik naar jou toegestuurd heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou met een meisje.
En foto's stuur ik niet
Hoho, ik heb ook genoeg moois naar jou gestuurdquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na alles wat ik naar jou toegestuurd heb.
Stond 5-3. Ik moet er nog 2 van jou krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ook genoeg moois naar jou gestuurd
Mijne waren mooier en telde voor 2. Dus ik krijg er nog eentje van jouquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stond 5-3. Ik moet er nog 2 van jou krijgen.
Ze is dus lelijk? Anders zou je niet zo doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijne waren mooier en telde voor 2. Dus ik krijg er nog eentje van jou
Van ei ga je ook stinken...quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo lekker broodje ei gemaakt, nu smullen
Sowieso.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Euh.. JR en Stylo stuurde elkaar dickpics toe.
ik stink sowieso uit mn anusjequote:
een echte man stinkt en kan scheten laten.quote:
Ik zal je een geheimpje vertellen, dat doen vrouwen soms ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een echte man stinkt en kan scheten laten.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Ik zal je een geheimpje vertellen, dat doen vrouwen soms ook.
Uh nee. Maar ik bescherm privacyquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is dus lelijk? Anders zou je niet zo doen.
Lieten ze dus ook nog even zien. Dat eerste. Wat een knal.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Tering Petrosyan KO slaan en een walk over tegen van Rosmalenrespect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |