Knut.quote:
Ben hoofdpiet.quote:
quote:
Mijn jiayu g4 haalde laatst 5 dagen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF
[..]
Heb ik ook man. Echt na halve dag al op.
Tuurlijk ken ik diequote:Op zondag 8 december 2013 00:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Die ken je toch wel, een wereldster.
Knut is een van de grootste Heino fans, Heino komt niet ver na Japan bij hem en Tanja.quote:Op zondag 8 december 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dieMaar ik herkende hem niet. Ik dacht heel even dat het Duke Nukem was
Ja ik weet het maar hij kan beter een herkenbaarder plaatje zoekenquote:Op zondag 8 december 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knut is een van de grootste Heino fans, Heino komt niet ver na Japan bij hem en Tanja.
Misschien helpt een heel hoofd wel ja.quote:Op zondag 8 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar hij kan beter een herkenbaarder plaatje zoeken
Ik ben alvast aan het balen. Heb ik dat al gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu al aan de wedstrijd van woensdag te denken. Het zal wel weer net misgaan.
Ik ga gewoon weer inzetten. Hielp vorige keer ookquote:Op zondag 8 december 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu al aan de wedstrijd van woensdag te denken. Het zal wel weer net misgaan.
Ach troost je. Zelfs als Ajaxhet zou verknallen, spelen ze nog steeds Europees in 2014. Zullen dus niet al te hard uitgelachen kunen worden...quote:Op zondag 8 december 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alvast aan het balen. Heb ik dat al gehad.
Ik snap dat je zo denkt als Feyenoorderquote:Op zondag 8 december 2013 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach troost je. Zelfs als Ajaxhet zou verknallen, spelen ze nog steeds Europees in 2014. Zullen dus niet al te hard uitgelachen kunen worden...
Milan is nog steeds uit vorm, ik hoop woensdag ook en wij in vorm.quote:Op zondag 8 december 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alvast aan het balen. Heb ik dat al gehad.
Dat is best gay.quote:Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan is nog steeds uit vorm, ik hoop woensdag ook en wij in vorm.
Jullie mogen ook wel weer eens wat verder komen, maar de lotingen zitten ook niet altijd echt mee.quote:Op zondag 8 december 2013 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach troost je. Zelfs als Ajaxhet zou verknallen, spelen ze nog steeds Europees in 2014. Zullen dus niet al te hard uitgelachen kunen worden...
quote:
Ja tuurlijk, maar die Italianen altijd ....quote:Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al mijn favo teams spelen kut dit seizoenquote:Op zondag 8 december 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat die lotingen niet meezitten is niet zo gek als ze er elk jaar al voor het begin van het schooljaar uitliggen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie mogen ook wel weer eens wat verder komen, maar de lotingen zitten ook niet altijd echt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |