The horror.quote:Op zondag 8 december 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Vooral tijdens het bekkenstoten toch
iig krijg je er in nederland geen punten voor toch?quote:Op zondag 8 december 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, toch maar eens die flitsapp dowloaden
Ja, alleen iets anders dan in Engeland volgensmij, beginnend mag je maar 3x iets flikkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iig krijg je er in nederland geen punten voor toch?
hier wel.
nog een keer flitsen en ik mag met het ov en opnieuw rij examen
Thanks voor de tips nog.quote:Op zondag 8 december 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet Louis de almachtige.
Ja man. Beelden zien er geil uit.quote:
Gaat mijn eerste PS4 game worden denk ik, maar die ga ik pas in mei halenquote:
Duurt toch lang voordat de PS4 weer normaal verkrijgbaar is.quote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat mijn eerste PS4 game worden denk ik, maar die ga ik pas in mei halen
Ja klopt, belachelijk wel. Net als de Xbox, die gewoon in april pas te koop isquote:Op zondag 8 december 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Duurt toch lang voordat de PS4 weer normaal verkrijgbaar is.
Waarom zou je 2K14 typen, 2014 heeft evenveel tekens en dan hoef je niet met shift e.d. te klooien...quote:
Ik twijfel wel. Vind de UI van Xbox toch echt veel beter.quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja klopt, belachelijk wel. Net als de Xbox, die gewoon in april pas te koop is
Is naam van Basketbal spel. Dus hetzelfde als je Fifa14 zou zeggen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je 2K14 typen, 2014 heeft evenveel tekens en dan hoef je niet met shift e.d. te klooien...
quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja klopt, belachelijk wel. Net als de Xbox, die gewoon in april pas te koop is
hey vitessequote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel wel. Vind de UI van Xbox toch echt veel beter.
[..]
Is naam van Basketbal spel. Dus hetzelfde als je Fifa14 zou zeggen.
Als je niet weet, hou dan gewoon je mond dicht.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je 2K14 typen, 2014 heeft evenveel tekens en dan hoef je niet met shift e.d. te klooien...
Snap ik. Maakt het niet minder stom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Kinect gaat hem niet wordenquote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |