Welterusten.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een aflevering Sherlock kijken en daarna naar bed. Tabee.
Maakt dat uit dan? Meestal zijn ze zo mierenmeukerachtig dat ze gewoon de volle pond geven.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Hoe hoog zal de boete zijn als je ongeveer 25km te hard hebt gereden?
Ajax wordt wel kampioen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, doe me er nog zo eentje.
http://www.flitsers.nl/boetequote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Hoe hoog zal de boete zijn als je ongeveer 25km te hard hebt gereden?
Moet de pond wel varen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Meestal zijn ze zo mierenmeukerachtig dat ze gewoon de volle pond geven.
In Nederland betalen ze met euros xdquote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Meestal zijn ze zo mierenmeukerachtig dat ze gewoon de volle pond geven.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland betalen ze met euros xd
quote:
Als je dacht dat het na het livetopic van vandaag niet erger konquote:Op zondag 8 december 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland betalen ze met euros xd
Is het nog beter geworden toen ik Overspel ging kijken?quote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Als je dacht dat het na het livetopic van vandaag niet erger kon
Volgens mij fucking 35 euro.quote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en administratiekosten, die zijn er altijd ook nog.
Weet ik veel wanneer jij Overspel ging kijken? Je denkt toch niet dat ik onder je bed zit en op een kladblok notities maakt van je handelingen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het nog beter geworden toen ik Overspel ging kijken?
Geen profielschetsen hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer jij Overspel ging kijken? Je denkt toch niet dat ik onder je bed zit en op een kladblok notities maakt van je handelingen?
Dat denk ik wel ja. Vooral tijdens het bekkenstoten tochquote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer jij Overspel ging kijken? Je denkt toch niet dat ik onder je bed zit en op een kladblok notities maakt van je handelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |