quote:
Je zou daar maar fan van zijn zegquote:Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al mijn favo teams spelen kut dit seizoen
PSV, United, Milan...
Je zou je bed maar neuken..quote:Op zondag 8 december 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou daar maar fan van zijn zeg
Onzin. Je wil wat er mogelijk is. Niets meer en niets minder. Tot een half uur voor Ajax-Barca had iedere Ajacied getekend voor overwinteren in de EL. Dus nu niet stoer doen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat je zo denkt als Feyenoorder. Maar Ajacieden willen ietsje meer
Neequote:Op zondag 8 december 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd een stuk beter.
Donquote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin. Je wil wat er mogelijk is. Niets meer en niets minder. Tot een half uur voor Ajax-Barca had iedere Ajacied getekend voor overwinteren in de EL. Dus nu niet stoer doen.
Ik wel, nu overwinteren er misschien toch nog 3 clubs.quote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin. Je wil wat er mogelijk is. Niets meer en niets minder. Tot een half uur voor Ajax-Barca had iedere Ajacied getekend voor overwinteren in de EL. Dus nu niet stoer doen.
Ja vind je het gek. Maar nu is er sowieso al EL en dus is het een teleurstelling als je volgende ronde CL niet haalt.quote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, met dit team hebben wij het tegen iedere Europese tegenstander moeilijk.quote:Op zondag 8 december 2013 01:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie mogen ook wel weer eens wat verder komen, maar de lotingen zitten ook niet altijd echt mee.
Wij?quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, met dit team hebben wij het tegen iedere Europese tegenstander moeilijk.
AZ overwintert ook vrij makkelijk, die zijn toch niet echt slechter dan Feyenoord. PSV gaat het ook wel halen als ze nu niet nog verder instorten.quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, met dit team hebben wij het tegen iedere Europese tegenstander moeilijk.
Je bevestigt mijn punt dus.quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Maar nu is er sowieso al EL en dus is het een teleurstelling als je volgende ronde CL niet haalt.
quote:
Ga eens speeddaten en open eens met "Ik ben PSV fan" en eens met "Ik neuk mijn matras"quote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jazeker wel. PSV fan zijn is het laagste wat je kan bereiken.
quote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga eens speeddaten en open eens met "Ik ben PSV fan" en eens met "Ik neuk mijn matras"
gozer jij bent zelf een en al triestquote:Op zondag 8 december 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jazeker wel. PSV fan zijn is het laagste wat je kan bereiken.
Ik denk dat ik met bekkenstoten verder kom danquote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga eens speeddaten en open eens met "Ik ben PSV fan" en eens met "Ik neuk mijn matras"
Haha nee johquote:Op zondag 8 december 2013 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gozer jij bent zelf een en al triest
Ik denk dat iedereen wel blij is dat jij je niet gaat voortplanten net als Tongquote:Op zondag 8 december 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met bekkenstoten verder kom dan.
Liever geen kinderen dan een downie die voor PSV is.
Klopt, maar op de een of andere manier winnen wij gewoon niet van de Kubans van deze wereld...quote:Op zondag 8 december 2013 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ overwintert ook vrij makkelijk, die zijn toch niet echt slechter dan Feyenoord. PSV gaat het ook wel halen als ze nu niet nog verder instorten.
Verder in je depressie jaquote:Op zondag 8 december 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met bekkenstoten verder kom dan.
Liever geen kinderen dan een downie die voor PSV is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |