Misschien dat ik die op zetquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Best of the best op RTL7. Met Eric Roberts.
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.quote:
Toffe film welquote:
Gaat wel goed.quote:
Knap dat je daar nog een voordeel in weet te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is in dit geval dus een voordeel.
Die heeft mij eens zwaar ge'NSBt, naar ik uit betrouwbare bron heb gehoord.quote:
Nee viel me ook al opquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Karina, die acteur z iet er echt niet uit met lang haar
Ik zag deze:quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.
Zo heequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Even plassen in de wetenschap dat je op de WC zit tijdens de dag overgang.
Mmm ergens zit hier een belediging maar ik weet niet waar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knap dat je daar nog een voordeel in weet te zien.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_eigen_risico.html
Toen stond ik ook even te kijken
Met die trampoline dus.quote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk die hond blij zijn. OPENBEENBREUK KWISPEL KWISPEL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |