Haha. Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen, dat doen vrouwen soms ook.
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen, dat doen vrouwen soms ook.
En die jongen werd door iedereen gezien als de GOAT in zijn gewichtsklasse.. en dan hem KO slaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Lieten ze dus ook nog even zien. Dat eerste. Wat een knal.
Nee hoor ik rook niks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ruikt 'm van meters afstand.
Kijk dat is in dit geval dus een voordeel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Amsterdammer bent. Die worden geboren met een verstopte neus.
Tot over een paar maanden. Is mrstylo23@gmail.com nog actief?quote:
quote:
Hahaha....neequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot over een paar maanden. Is mrstylo23@gmail.com nog actief?
Waarom mij eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Geo en Mexicano al getroost
Waar deed ik boos dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook dan nog evenMaar je deed zo boos ik durfde al niet meer
Misschien dat ik die op zetquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Best of the best op RTL7. Met Eric Roberts.
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.quote:
Toffe film welquote:
Gaat wel goed.quote:
Knap dat je daar nog een voordeel in weet te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is in dit geval dus een voordeel.
Die heeft mij eens zwaar ge'NSBt, naar ik uit betrouwbare bron heb gehoord.quote:
Nee viel me ook al opquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Karina, die acteur z iet er echt niet uit met lang haar
Ik zag deze:quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.
Zo heequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Even plassen in de wetenschap dat je op de WC zit tijdens de dag overgang.
Mmm ergens zit hier een belediging maar ik weet niet waar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knap dat je daar nog een voordeel in weet te zien.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een filmpje via WA binnen, dat iemand zijn eikel eraf snijdt met een mes. Daar stond ik wel even van te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |