finnbogasonquote:Op zondag 8 december 2013 01:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, vroeg spelen en eerst een hele reis.
Jij staat nog steeds boven mijquote:
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 01:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb nog steeds een matig team.
[ afbeelding ]
Ik haal Stijn niet meer in ben ik bangquote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds boven mij![]()
[ afbeelding ]
Die heeft heel veel Vitessespelers.quote:Op zondag 8 december 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haal Stijn niet meer in ben ik bang
Hij heeft een mooie slag geslagen ja. Ik had sowieso Duarte er al in die niet speelt. Is Finnbogason alweer fit?quote:Op zondag 8 december 2013 01:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft heel veel Vitessespelers.
Volgens mij is Finnbogason een twijfelgeval. Gelukkig scoorde PSV wel, anders had hij helemaal veel punten gehaald.quote:Op zondag 8 december 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie slag geslagen ja. Ik had sowieso Duarte er al in die niet speelt. Is Finnbogason alweer fit?
Ja maar ik heb ook Pietje Showduik op goalquote:Op zondag 8 december 2013 01:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is Finnbogason een twijfelgeval. Gelukkig scoorde PSV wel, anders had hij helemaal veel punten gehaald.
Ik heb Mulderquote:Op zondag 8 december 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook Pietje Showduik op goal. Dus dat is weer minder voor me.
Trusten.quote:
Was ooit nummer 1.quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds boven mij![]()
[ afbeelding ]
Incl warming upquote:Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan mijn keeper nou 2,4km gelopen hebben in een wedstrijd?
Vliegende keepquote:Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
2.4 km lopen tijdens de warming up? Even over de breedte heen en weer lopen, sigaretje roken en dan voetballen.quote:
Ik snap dat ook nooitquote:Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |