DM me je nummer even. Knal ik hem even door. Jij bent toch ook een moslim. Leuk om te zien man.quote:
Ik ben geen moslim, vieze boeddhist dat je bentquote:Op zondag 8 december 2013 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DM me je nummer even. Knal ik hem even door. Jij bent toch ook een moslim. Leuk om te zien man.
Nou zegquote:Op zondag 8 december 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, vieze boeddhist dat je bent
Tyf effe op. Geitenneuker. (of is het geiteneuker?) Ik ben niet heel goed met die nieuwe spelling.quote:Op zondag 8 december 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, vieze boeddhist dat je bent
Ook een Iphone?quote:Op zondag 8 december 2013 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tyf effe op. Geitenneuker. (of is het geiteneuker?) Ik ben niet heel goed met die nieuwe spelling.
Ja. Ik ben Apple minded.quote:
Android is echt kut. Mijn moesje heeft een Samung phone. Pure aids.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik keur je spelvout goet, Iphone is altijd kut qua spelling
Samsung is idd kut jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Android is echt kut. Mijn moesje heeft een Samung phone. Pure aids.
Hahahaha is hier ook. Mijn vriendin is jaloers op mijn iPhone.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Android is echt kut. Mijn moesje heeft een Samung phone. Pure aids.
WTFquote:Op zondag 8 december 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video/176498-de-notenkraker-van-enschede.html
Jongens, wat moeten we hiermee?
Heb ik ook man. Echt na halve dag al op.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samsung is idd kut ja
Ik heb een Iphone 5, ben wel tevreden, alleen batterij snel leeg sinds ik naar IOS 7 ging, heb jij daar ook last van?
Ik ben niet jaloers op de iPhone van mijn vriendin.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha is hier ook. Mijn vriendin is jaloers op mijn iPhone.
ik heb nog 4S. Mijn bits heeft wel een 5. Moet net als ik, iedere avond laden.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samsung is idd kut ja
Ik heb een Iphone 5, ben wel tevreden, alleen batterij snel leeg sinds ik naar IOS 7 ging, heb jij daar ook last van?
Windows phones zijn best leuk ja, maar ben je na paar dagen wel zat.quote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb nog 4S. Mijn bits heeft wel een 5. Moet net als ik, iedere avond laden.
Mijn pa heeft een Windows phone. Die ga ik denk ik ook een kopen.
Ik heb inmiddels al 9 chinaphones besteld voor familie. Ze zijn er superblij mee.quote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb nog 4S. Mijn bits heeft wel een 5. Moet net als ik, iedere avond laden.
Mijn pa heeft een Windows phone. Die ga ik denk ik ook een kopen.
Ze dwingen ons gewoon de Iphone 5s te kopenquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF
[..]
Heb ik ook man. Echt na halve dag al op.
Trusten Lansjequote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een aflevering Sherlock kijken en daarna naar bed. Tabee.
Niets mis mee inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 9 chinaphones besteld voor familie. Ze zijn er superblij mee.
Welke?quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 9 chinaphones besteld voor familie. Ze zijn er superblij mee.
Trusten.quote:Op zondag 8 december 2013 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga een aflevering Sherlock kijken en daarna naar bed. Tabee.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |