Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het originele model verkrachten is niet helemaal waar. Een aantal merken ontwerpen eerst een station en vervolgens zagen ze er een stuk vanaf wat ze dan de sedan noemen. Zo ontwerpt auto eerst een avant, hier is de gehele constructie van de auto op aangepast. Pas daarna ontwerpen zij een limosine, dat de limosine eerder wordt gereleast dan een avant zegt daar niets over. Bij BMW ontwerpen ze juist eerst een sedan en dan pas de touring. Inwezen plakken zij er letterlijk een stukje aan vast op de sedan. Ik heb dan ook wel eens gehoord dat de carosserie van een Audi avant een stuk stijver is dan de touring modellen van BMW om dat die in beginsel niet als touring zijn ontworpen. In hoeverre dat waar is, weet ik niet. Met de dagelijkse huis tuin en keuken kilometers zul je dat verschil vast niet merken.
Op zaterdag 7 december 2013 12:12 schreef zazzel het volgende: Heb bij stage regelmatig een A4 avant, de laatste versie. Nou mij hoor je niet klagen Sedan is per definitie gewoon irritant qua achterklep. Mijn eigen Mercedes E al, is echt een slagschip maar je kan er amper wat in kwijt. Komt dan ook door de 90 liter LPG tank achterin...
@Viezze Volvo's rijden goed enzo, maar het is nou niet echt de porno onder de auto's voor mij Waar zit het em in bij jou?
Vooral de rij ervaring inderdaad, die is echt geweldig. Qua design is het niet heel erg gewaagd, maar met bijvoorbeeld de nieuwe S60 en V60 gaat het de goede kant op Daarnaast is een V70 R-design ook gewoon erg gaaf.
Als het buiten je woongebied is, dan moet je natuurlijk vanaf treinstation/busstation beginnen en ook daar eindigen
Joh.
Het gaat me erom hoe ik dit moet aangeven, want ik sta daar vanaf 8:30 tot 17:00, maar het heen en weer reizen naar die plek duurt net geen 3 uur. Moet ik dat dan telefonisch nog doorgeven o.i.d.?
Ik vind Volvo echt een prima merk alleen zo gay dat er tegenwoordig meer mensen met zo'n R-line rondrijden dan met de standaard velgen. Koop je een T6 of D5 krijg je dezelfde velgen, zelfde "diffuser", sportstoelen, alleen de velgen één inch groter :S
Dat geldt btw ook voor de kleur, die zou je alleen moeten kunnen kiezen bij 200+ pk
Al die 14% bakkies met R-design pakket Sorry hoor, maar dan heb je echt dat schaap in wolfskleren effect. Hier in de buurt rijdt een heel elftal aan v40 R-design ecodieseltjes. Zelfs een v60 R-design 1.6 diesel automaat die 0-100 in 15 seconden doet.
Maar iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Meneer uit een straat schuin tegenover mijn straat heeft sinds kort een Tesla Model S. Dat vind ik dan weer wel leuk Het lijkt trouwens wel of de hele buurt van auto wisselt sinds 2 maanden. De ene nieuwe na de andere nieuwe verschijnt voor de deur.
Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef zazzel het volgende: Maandag wordt de 2e Model S geleverd op m'n stage bedrijf. Super sexy wagens zeg! Nu alleen nog een laadpaal regelen op de parking.
Die zijn heel erg lekker inderdaad! Alleen zag ik dat ze nu ook met een soort dichte wieldoppen worden geleverd? Heel lelijk!
Op zondag 8 december 2013 13:00 schreef joppie_saus het volgende: Pa van vriend van me heeft een Tesla Model S in bestelling. Die kan niet meer wachten onderhand
Ik heb laatst even zitten kijken naar zo eentje, ook in deze kleur en deze velgen:
Ben zeker nu met die MRB wijzigingen wel van plan mn MB de deur uit te doen. Wel klote dat die slagschepen nu geen hol meer waard zijn. Heb hier wel eens een rode Ibiza voorbij zien komen. Zoiets zou ik wel willen ipv mn huidige Mercedes. Alleen vaak zijn ze of heel duur, of afgereept.
Op zondag 8 december 2013 15:05 schreef zazzel het volgende: Ben zeker nu met die MRB wijzigingen wel van plan mn MB de deur uit te doen. Wel klote dat die slagschepen nu geen hol meer waard zijn. Heb hier wel eens een rode Ibiza voorbij zien komen. Zoiets zou ik wel willen ipv mn huidige Mercedes. Alleen vaak zijn ze of heel duur, of afgereept.
Als je een half jaartje wacht staat mijne te koop. (Die rode die jij bedoeld..) Zie alleen net dat ze al minder waard zijn als ik dacht...
Die Cupra's zijn erg leuk speelgoed idd. Zou het zelf niet kunnen betalen (na aanschaf) vanwege wegenbelasting en verzekering, en dan moet de brandstof er nog in. Heb zelf een Saxo VTS 1.4, 75pk op zo'n 800kg. Moet zeggen dat dat ook lekker sportief rijdt. Geen dikke acceleraties (11,2sec 0-100km/h), maar het voelt gewoon lekker om hem in de toeren te jagen. Betaal er zo'n ¤50,- in de maand voor om er niet mee te rijden (verzekering, op mn vaders naam, en wegenbelasting)
Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef Kiprollade het volgende: Die Cupra's zijn erg leuk speelgoed idd. Zou het zelf niet kunnen betalen (na aanschaf) vanwege wegenbelasting en verzekering, en dan moet de brandstof er nog in. Heb zelf een Saxo VTS 1.4, 75pk op zo'n 800kg. Moet zeggen dat dat ook lekker sportief rijdt. Geen dikke acceleraties (11,2sec 0-100km/h), maar het voelt gewoon lekker om hem in de toeren te jagen. Betaal er zo'n ¤50,- in de maand voor om er niet mee te rijden (verzekering, op mn vaders naam, en wegenbelasting)
Debiele is dat ze best zuinig zijn(1:15 voor een nieuwere Ibi FR moet lukken, gewicht is ook erg laag en ik weet niet of het bij de Ibiza ook zo is, maar een Corsa GSI (2008)met 150pk kost me qua verzekering per maand net zoveel als mijn huidige Ibiza van 11 jaar en met 100pk.
Op zondag 8 december 2013 13:00 schreef joppie_saus het volgende: Pa van vriend van me heeft een Tesla Model S in bestelling. Die kan niet meer wachten onderhand
Ik heb laatst even zitten kijken naar zo eentje, ook in deze kleur en deze velgen:
Debiele is dat ze best zuinig zijn(1:15 voor een nieuwere Ibi FR moet lukken, gewicht is ook erg laag en ik weet niet of het bij de Ibiza ook zo is, maar een Corsa GSI (2008)met 150pk kost me qua verzekering per maand net zoveel als mijn huidige Ibiza van 11 jaar en met 100pk.
Wegenbelasting zou hier in Z-H voor een Ibiza van 2002 komen op bijna ¤44,- p/m terwijl ik voor m'n Saxo nog geen ¤21,- p/m betaal. Wil dus zeggen dat ik voor datgene wat ik bij een Ibiza aan wegenbelasting kwijt ben, ik bijna een Saxo kan voorzien van verzekering én wegenbelasting. Ik kraak die wagentjes niet af, want zit zelf ook liever in zo'n wagen dan mijn Saxo. Het is alleen zo dat ik liever een wat mindere auto rijd voor een verschil van ¤20-30 vaste lasten in de maand
Net een stukje meegereden in de Tesla Model S, ben erg onder de indruk, vooral door die acceleratie. Wat is dat ding snel zeg, erg makkelijk om in die auto ziek te worden door de G-krachten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef RTS91 het volgende: Net een stukje meegereden in de Tesla Model S, ben erg onder de indruk, vooral door die acceleratie. Wat is dat ding snel zeg, erg makkelijk om in die auto ziek te worden door de G-krachten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky bastard Vind het overigens echt een veel te groot display in het midden, groot is mooi, maar dit is echt huge. Bijna een TV joh
Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef RTS91 het volgende: Net een stukje meegereden in de Tesla Model S, ben erg onder de indruk, vooral door die acceleratie. Wat is dat ding snel zeg, erg makkelijk om in die auto ziek te worden door de G-krachten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf! Dat scherm vind ik juist fantastisch! Helemaal de navigatie dmv google maps!
Op zondag 8 december 2013 15:05 schreef zazzel het volgende: Ben zeker nu met die MRB wijzigingen wel van plan mn MB de deur uit te doen. Wel klote dat die slagschepen nu geen hol meer waard zijn. Heb hier wel eens een rode Ibiza voorbij zien komen. Zoiets zou ik wel willen ipv mn huidige Mercedes. Alleen vaak zijn ze of heel duur, of afgereept.
Wilde zo'n 190D kopen toen ik net m'n rijbewijs had, maar het was al duidelijk dat heel die regeling naar de klote ging, dus uiteindelijk toch maar m'n oranje Tigra gekocht.
Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef Solidberg het volgende: Neem toch aan dat die voor de navigatie wel internet nodig heeft. "Moet je dan met via je mobiel doen of heeft ie zelf iets?
Zo dan, mis alleen wel het geluid bij zulke acceleraties. Heb laatst de laatste nieuwe M3 coupé gereden en een klein maandje daarvoor de M135i. Die zitten qua acceleratie op ongeveer hetzelfde niveau. Lijkt me wel raar, nu ik weet hoe het met die V6 en V8 geluiden klinkt, om in zo'n wagen die volle acceleratie mee te maken.
Hij is erg groot, maar je bedient er eigenlijk de hele auto mee. Voor de rest zit er ook weinig in, bijvoorbeeld ook geen middenconsole.
Overigens ook nog stukje in de 428i gezeten, hele fijne auto, geluid door de speakers is dan weer een beetje apart, al klinkt het goed.
Zeg ook niet dat het niet functioneel is, vind het er alleen niet uitzien. Zal wel de 'nieuwe generatie' van auto's o.i.d. zijn, maar ik vind een mooi afgewerkt dashboard met knoppen en een breed display zoals in BMW's toch een heel stuk mooier
Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef zazzel het volgende: Staat er zo veel km op dan? Als je op marktplaats een beetje rondkijkt zijn ze zo al 4000,-
ik heb morgen 2 ritten en als ik die apart uitvoer, d.w.z. dat ik tussendoor naar huis ga, dan zit ik 1-1,5 uur thuis en dan kan ik weer weg voor de volgende. Maar als ik meteen door ga dan ben ik 2 a 3 uur te vroeg op het ophaaladres... Wat moet ik nu doen?
Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef joppie_saus het volgende: Heb je vaste tijden? Dat wil zeggen: een OM xx uur ophalen/afleveren? Zo ja; dan naar huis gaan.
Vandaag bij de grote LM in Breda werkzaam geweest. Kom ik daar aan met m'n nette kleren, zegt zo'n gast in z'n joggingsbroek dat het helemaal niet hoeft. Telefoniste adviseerde me een warme jas en er stond niks in de ritbeschrijving wat betreft kleding, maar volgens een collega EW'er had dat er moeten staan. Oftewel, kapotte voeten door heel de dag op die nette schoenen rond te lopen. Volgende keer dus gewoon in m'n pyjama met badslippers.
Morgen voor het eerst voor een bepaalde klant rijden, die op hun formulier het volgende hebben staan:
quote:
Hierbij verklaart _____________________* dat bovengenoemd voertuig volgens het schadeprotocol van BEDRIJFSNAAM schadevrij is ingeleverd. (*bedrijfsnaam invullen)
Lekker is dat.. Wat nou als er wel schade op de auto zit? Ik ga dan geen formulier tekenen waar op staat dat er geen schade op de auto zit.
Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Ordinateur het volgende: Morgen voor het eerst voor een bepaalde klant rijden, die op hun formulier het volgende hebben staan:
[..]
Lekker is dat.. Wat nou als er wel schade op de auto zit? Ik ga dan geen formulier tekenen waar op staat dat er geen schade op de auto zit.
Of begrijp ik het verkeerd?
Ik zou dan dat formulier ook niet tekenen. Doen ze daar moeilijk over, dan moet je hen wijzen op die schade, en dat je daardoor niet kan ondertekenen.
Ik zou dan dat formulier ook niet tekenen. Doen ze daar moeilijk over, dan moet je hen wijzen op die schade, en dat je daardoor niet kan ondertekenen.
Het zou ook kunnen dat ik bij ophalen niks hoef in te vullen, maar juist bij het afleveren. Maar dan nog, wat nou als de auto helemaal niet schadevrij is..
Woensdag helaas net als elke andere woensdag werken voor de koeriersdienst. Anders had ik een PC-rit naar Brussel en weer terug gehad, in een BMW 740 van twee maanden oud
Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef joppie_saus het volgende: Woensdag helaas net als elke andere woensdag werken voor de koeriersdienst. Anders had ik een PC-rit naar Brussel en weer terug gehad, in een BMW 740 van twee maanden oud
Voor wat voor een koeriersdienst werk jij als ik vragen mag? Zat er ook nog aan te denken om voor in het weekend voor een koerierdienst te werken.
Btw, hebben hier in de straat een wat oudere BMW 7 staan, die hebben wel lelijke lampen zeg.
Moest gisteren in Tilburg zijn, bij Tesla. Om er een Peugeot 508 op te halen.
Is dat de importeur? Ik vind het wel mooie dingen, maar dat scherm in de auto is toch echt iets te groot. (waarschijnlijk wel de standaard over een aantal jaar)
M.a.w. je mag niet tegelijkertijd voor AR en EW werken?
Nop, ik weet niet of dat in het contract van AR staat maar in het contract van EW staat het duidelijk vermeld. Volgens mij mag je na je dienstverband binnen een half jaar niet bij een andere chauffeursdienst aan de gang.
Nop, ik weet niet of dat in het contract van AR staat maar in het contract van EW staat het duidelijk vermeld. Volgens mij mag je na je dienstverband binnen een half jaar niet bij een andere chauffeursdienst aan de gang.
Stel dat ik ontslag neem bij AR (als ze zo'n zelfde clausule hebben) en ik ga morgen aan de gang bij EW (haha jongens, maak 'm maar ), wat heeft AR dan te vertellen? Of andersom.. En hoe willen ze het achterhalen?
Ik heb geen idee hoe ze daar achter komen, maar ik zou het risico niet willen nemen. EW kan jouw referentie bij AR kunnen navragen en dan val je al meteen door de mand.
Stel dat ik ontslag neem bij AR (als ze zo'n zelfde clausule hebben) en ik ga morgen aan de gang bij EW (haha jongens, maak 'm maar ), wat heeft AR dan te vertellen? Of andersom.. En hoe willen ze het achterhalen?
Ach 't valt gewoon onder concurrentiebeding, wat bij zoveel bedrijven in het contract staat. Hoe ze er achter gaan komen? Bij een bedrijf dat zoveel medewerkers heeft als EW waar ook de belangen niet heel groot zijn acht ik die kans niet zo groot. Maarja, waarom zou je?
Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef DrSnuggle het volgende: Ik heb geen idee hoe ze daar achter komen, maar ik zou het risico niet willen nemen. EW kan jouw referentie bij AR kunnen navragen en dan val je al meteen door de mand.
Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef bokkepoot het volgende: En wat dacht je van alle geheime technieken die Easyway gebruikt, dat is echt iets wat de concurrentie niet mag weten
De transportformulieren zijn ook niet beveiligd opgeslagen, daar kan je ook bij zonder te zijn ingelogd. Denk dat het met chauffeurshandleiding e.d. niet anders is.
In dat emailtje wat ze jou toesturen nadat jij je aangemeld hebt, staat je wachtwoord in. Dat betekent dat de server gewoon jouw wachtwoord als plaintext opslaat, of misschien wel gecodeerd, maar de sleutel staat er dan ook vrolijk bij, aangezien ze anders niet jouw wachtwoord je per email toe kunnen sturen.
Ook zoiets. Ik was de pincode van mijn tankpas vergeten. Heb ooit een nieuwe gekregen en die wist ik niet meer, dus ik een mail sturen of ze me de pincode konden opsturen.
Nou, ze werden bijna kwaad toen ik dat vroeg Ja dat doen we niet, ook nooit gedaan. Nou heb ik toen ik in dienst kwam (drie jaar geleden deze maand trouwens ) de pincode per mail gehad maar daar ging ze niet op in
Bij AR is het net zo erg: wachtwoord ook plaintext per mail ontvangen na sollicitaite, studenten handboek is via Google te downloaden (had ik al doorgelezen voordat ik op sollicitatie ging een jaar geleden ) en ook het overmatig hoofdletter en uitroeptekengebruik.
Edit: inmiddels is het handboek niet meer te vinden via Google, had er ook een opmerking over gemaakt destijds.
[ Bericht 16% gewijzigd door Babananana op 10-12-2013 21:51:50 ]
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik heb komende vrijdag wellicht mijn eerste rit maar zit nog met één vraagje mbt het innameformulier. Ik controleer dan dus van tevoren op schade, loop daarna weer naar binnen en laat het daar door iemand ondertekenen en onderteken het zelf. Dan neem ik dat formulier met 2 handtekening mee en laat ik hem bij het afleveradres door de laatste partij ondertekenen en laat ik het formulier daar achter.
Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef Raw85 het volgende: Ik heb komende vrijdag wellicht mijn eerste rit maar zit nog met één vraagje mbt het innameformulier. Ik controleer dan dus van tevoren op schade, loop daarna weer naar binnen en laat het daar door iemand ondertekenen en onderteken het zelf. Dan neem ik dat formulier met 2 handtekening mee en laat ik hem bij het afleveradres door de laatste partij ondertekenen en laat ik het formulier daar achter.
Klopt dat zo of niet? :p
Formulier moet je altijd weer meenemen. Ze mogen wel een kopie maken, maar jij moet het orginele document houden.
Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef Viezze het volgende: Ook zoiets. Ik was de pincode van mijn tankpas vergeten. Heb ooit een nieuwe gekregen en die wist ik niet meer, dus ik een mail sturen of ze me de pincode konden opsturen.
Nou, ze werden bijna kwaad toen ik dat vroeg Ja dat doen we niet, ook nooit gedaan. Nou heb ik toen ik in dienst kwam (drie jaar geleden deze maand trouwens ) de pincode per mail gehad maar daar ging ze niet op in
Hier idem. Eerste keer ook per e-mail gekregen. Toen ik 6 maanden uit dienst ging in verband met studie buitenland heb ik mijn Tankcard in moeten leveren. Toen ik vervolgens terug mocht komen als Hiker heb ik wederom per post mijn card gekregen en per e-mail de pincode van de Tankcard. Daarnaast ben ik een keer de pincode van mijn card vergeten onderweg. Toen heeft een van de vaste medewerkers die pincode gewoon door de telefoon gezegd . Misschien op basis van stemherkenning.. Ik werkte veel, maar toch..
Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Solidberg het volgende: In dat emailtje wat ze jou toesturen nadat jij je aangemeld hebt, staat je wachtwoord in. Dat betekent dat de server gewoon jouw wachtwoord als plaintext opslaat, of misschien wel gecodeerd, maar de sleutel staat er dan ook vrolijk bij, aangezien ze anders niet jouw wachtwoord je per email toe kunnen sturen.
Hoeft echt niet hoor
Random wachtwoord genereren, dat per mail opsturen, dan hashen, dán pas opslaan in de database en klaar.
Wachtwoorden worden daarnaast praktisch nooit gecodeerd, maar gehashed. Een wezenlijk verschil.
Ik neem formulieren trouwens altijd mee terug. Men mag gerust een kopie maken maar ik wil het origineel hebben.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Gaan jullie op 3 januari lekker karten, dan neem ik al jullie ritjes wel over!
Ik heb trouwens de indruk dat bij AR het wachtwoord dat je toegewezen krijgt altijd een combinatie van woonplaats, geboortejaar en naam is(2 van de 3). Bij mijzelf en 2 anderen die ik ken is dat in ieder geval het geval.
Waar gingen we ook alweer karten? Of hebben we nog keuze uit verschillende opties? Met zoveel man kunnen we misschien wel erg zo'n race arrangement boeken voor weeeinig?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Fiorano het volgende: Waar gingen we ook alweer karten? Of hebben we nog keuze uit verschillende opties? Met zoveel man kunnen we misschien wel erg zo'n race arrangement boeken voor weeeinig?
Dat stond nog open, alleen was de voorkeur in Utrecht omdat het zo lekker centraal ligt
Morgen toch maar mijn beschikbaarheid aan gezet en meteen gebeld. Dan maar niet naar de les Financieel, ik heb de hoop op een voldoende voor dat vak toch al opgegeven.
Karten lijkt mij wel weer leuk, wanneer is de deadline om te beslissen?
Moest vanochtend een auto ophalen in Emmen. Op de heenweg in de qliner moesten we opeens stoppen langs de snelweg... Iets met een kapotte vsnaar . Gelukkig kon een bus erachter ons overnemen. Was wel ff mijn wtf-momentje van de dag!
Ik heb trouwens de indruk dat bij AR het wachtwoord dat je toegewezen krijgt altijd een combinatie van woonplaats, geboortejaar en naam is(2 van de 3). Bij mijzelf en 2 anderen die ik ken is dat in ieder geval het geval.
Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef Amoeba het volgende: Vrijdag weer op locatie werken op de Europalaan waar ik die schade had gemaakt. Ze zien me al aankomen.
Dan krijg je waarschijnlijk deze auto mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Fiorano het volgende: Waar gingen we ook alweer karten? Of hebben we nog keuze uit verschillende opties? Met zoveel man kunnen we misschien wel erg zo'n race arrangement boeken voor weeeinig?
Volgens mij werd Utrecht genoemd, maar dat stond nog niet vast. Heb jij een idee dan waar en of dat kan?
49 euro incl btw vind ik ook wel stevig. Denk ook niet dat je zoveel korting krijgt als dit al op groepen gericht is. En bovendien vond ik die 2 heats van vorige keer in Driebergen ook wel genoeg eigenlijk?
Maar als de rest het wel een goed idee vindt ben ik de moeilijkste niet
Op woensdag 11 december 2013 15:49 schreef Fiorano het volgende: Ik vind het allemaal prima . Gaat mij er ook het meeste om om al die debielen hier eens in real-life te ontmoeten
Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef Irritatie100 het volgende: Laten we maar niet dat voorstel van Fiorano doen dan, ik denk dat Amoeba na die genoemde training de kartbaan niet meer op mag.
Het is verrassend druk in december volgens mij. Kreeg net (alweer) een SMS of ik morgen toch nog kan werken. Dat lukt helaas niet, hopelijk hebben ze vrijdag ook genoeg werk
Althans, ze kunnen wel maar nu komt ie waarschijnlijk niet meer karten... Doe het dan er na stelletje knuppels.
Nee zo ben ik nu ook weer niet. Feit is alleen dat dit een stommiteit is waar ik zelfs achteraf niet om kan lachen, en dat maakt die geintjes dan ook weer direct een stuk minder leuk.
Echt, wat ben ik toch mager. Iedere keer als ik een foto zie wordt dat weer zo pijnlijk duidelijk. En ik kan er helemaal niets aan doen.
Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef BlackLining het volgende: Meh, gebeld voor een ritje. Blij want nog niks kunnen doen deze week, krijg ik een Opel Vivaro mee ik háát bestelbusjes.
Nou ja; uren schrijven
Een vivario rijdt nog redelijk in vergelijking met sommige andere busjes hoor
Ze moeten ook eens vliegtuigen gaan transporteren bij AR. Ik doe de laatste tijd niets anders dan op een neer rijden tussen Eindhoven Airport, Rotterdam-The Hague Airport en Schiphol dat kan veel sneller natuurlijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef BlackLining het volgende: Ze moeten ook eens vliegtuigen gaan transporteren bij AR. Ik doe de laatste tijd niets anders dan op een neer rijden tussen Eindhoven Airport, Rotterdam-The Hague Airport en Schiphol dat kan veel sneller natuurlijk.
Lekker dan hoewel, twee jaar terug heb ik van een andere werkgever ook zoiets gehad. Mailtje met eerst een paar zinnen over kerst, en daaronder een aankondiging van loonsverlaging met het verzoek om harder te gaan werken een zo nodig vaker over te werken dus het kan nog schraler.
Overigens geen Vivaro meegehad vandaag. Bleek bij het ophalen verwisseld te zijn met een Citroën C1. Lekker twee uitersten wel.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef Fiorano het volgende: Ik ben opzoek naar het linkje waar alle transportformulieren staan, dus eigenlijk een rijtje met klanten van EW. Ik kan niet meer inloggen
Op donderdag 12 december 2013 16:36 schreef Rubenr3 het volgende: Ik krijg laatste tijd ook steeds laat telefoon op donderdag, erg vervelend omdat ik om kwart voor 6 training heb..
Ja, ik ben ook al meermaals ritten misgelopen omdat ik aan het sporten was Daarna besloten om dan maar mijn telefoon mee te nemen de fitnesszaal in, maar ik ga op donderdagavond altijd zwemmen, dus dat wordt lastig
Wel een Xperia Z1 nu, dus voortaan ook maar telefoon mee tijdens het baantjes trekken
Ja, ik ben ook al meermaals ritten misgelopen omdat ik aan het sporten was Daarna besloten om dan maar mijn telefoon mee te nemen de fitnesszaal in, maar ik ga op donderdagavond altijd zwemmen, dus dat wordt lastig
Wel een Xperia Z1 nu, dus voortaan ook maar telefoon mee tijdens het baantjes trekken
De telefoon mee op de ijsbaan lijkt me geen goed plan dus ik mis de ritjes dan maar
Schaatsen. Ooit 1 keer geprobeerd, maar verder dan staan zonder te vallen kwam ik niet. Bewegen ging dus echt niet lukken zonder hulp Daarnaast hou ik ook helemáál niet van kou, sneeuw en aanverwante zaken. Doe mij maar de zomer
Morgen een Corsa en een Polo Slowmotion. Kon beter, maar ook gekker. Heb vorige week ook al 4 van de 5 dagen gewerkt, deze week al beide dagen dat ik beschikbaar was. Het is druk in mijn regio bij EW volgens mij
Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef BlackLining het volgende: Ik krijg opdrachten vrijwel altijd in de mail. Tussen 7 en 8 vaak. Wordt het nog later bellen ze vaak wel even.
Dit had ik niet moeten zeggen
Net een opdracht gemist.
Prima dat ze bellen hoor, maar ik sta gewoon op beschikbaar morgen. Dus plan maar in.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Had vandaag een lekker ritje. Den Haag - Waalre bij iemand thuis. Betrof een Skoda Octavia met 1.2, gek genoeg goed voor 105pk. Was een mooi ding, moet zeggen dat Skoda tegenwoordig hele degelijke auto's maakt met mooie prijzen.
Weet iemand wat van die Athlon meetings? Kreeg daar vanochtend een sms over. Dat ik daar nog niet op gereageerd zou hebben. Maar heb daar nooit wat over gehoord?
Op donderdag 12 december 2013 19:01 schreef Kiprollade het volgende: Had vandaag een lekker ritje. Den Haag - Waalre bij iemand thuis. Betrof een Skoda Octavia met 1.2, gek genoeg goed voor 105pk. Was een mooi ding, moet zeggen dat Skoda tegenwoordig hele degelijke auto's maakt met mooie prijzen.
Ik moet morgen een auto afleveren bij de grote in Breda, maar dan bij de verhuur afdeling. Nou is het me niet duidelijk wat je met het transportformulier moet doen, eerst zelf kopieren en vervolgens weer het terrein afrijden of hem direct in de loods zetten en het formulier ergens laten tekenen en kopieren?
Voor mij morgen wéér geen werk. Woon nu 2 maanden in Nijmegen, elke week beschikbaar op vrijdag en pas 2 keer ingepland, totaal goed voor een magere 7 uur. Gelukkig lopen de maandag en dinsdag iets beter, maar echt lekker gaat het nog allemaal niet helaas
Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Ordinateur het volgende: Voor mij morgen wéér geen werk. Woon nu 2 maanden in Nijmegen, elke week beschikbaar op vrijdag en pas 2 keer ingepland, totaal goed voor een magere 7 uur. Gelukkig lopen de maandag en dinsdag iets beter, maar echt lekker gaat het nog allemaal niet helaas
Ik hike liever een bak naar Groningen dan dat ik lokatiewerk moet doen. Mjah, het is of weigeren en hopen dat je mail krijgt of toch maar gewoon aan de bak en dan heb je zeker je uren...
Ik hike liever een bak naar Groningen dan dat ik lokatiewerk moet doen. Mjah, het is of weigeren en hopen dat je mail krijgt of toch maar gewoon aan de bak en dan heb je zeker je uren...
Tja, bekend dilemma inderdaad. Terug in Eindhoven deed ik het altijd wel, een garantie voor de uren plus dat het maar 10 minuten op de fiets was. Nu is het anders, ben wel is gebeld voor locatiewerk in Duiven, maar dat is meteen ruim een uur onbetaald met het OV(enkele reis). Dat is me iets te veel, plus dat ik vrijdag avond altijd weer naar huis ga, dan ga ik altijd liever redelijk op tijd.
Het leven van een studentchauffeur gaat niet over rozen
Denk gewoon wat jij zei, dus terrein oprijden-->kopie maken-->terrein afrijden-->loods in. Mijn reden transport morgen is "van rent naar rent" dus ik moet ook die loods in.
Hoewel er in de ritinfo staat "Huurauto's kunnen direct in de loods geparkeerd worden" dus dat is dan wel weer krom.
Auto afleveren bij DeGroteRent Breda Indien in de ritgegevens staat dat de auto bij DeGroteRent Breda afgeleverd moet worden, dan moet de auto links langs het pand de loods ingereden worden, raam open laten en de sleutel buiten op de ruitenwisser leggen.
Stomme is dat in mijn ritgegevens afleveren bij De Grote staat (dus niet DeGroteRent), maar ik heb wel "van rent naar rent" als reden van transport. Ach ja, ik zie het morgen wel. Ik rij gewoon die loods in en als ik daar weggestuurd word weet ik genoeg
Ja het is aardig verwarrend Ik heb ook van rent naar rent, vandaar. Misschien weet iemand het hier nog, en anders doe ik het gewoon op de hierboven genoemde manier
O bij mij staat trouwens wel afleveren bij DeGroteRent in de ritgegevens
Ik had er laatst ook een, maar had eroverheen gelezen dat ie in de loods moest, dus ik gokte eerst maar op overig. Ik reed gewoon het terrein op, en vroeg het aan die vent die binnen in dat hok zit, bij de scanner. Toen vertelde hij mij dat ik hem bij de andere auto's moest zetten (was een Berlingo met logo van de grote erop), ergens op het uiteinde van het terrein, richting de bushalte. Stond een hele serie van die dingen, ruim 3 volle rijen. Vragen kan nooit kwaad zullen we maar zeggen
edit: net even gezocht in het archief, bij mij stond ook afleveren bij (de grote), en niet bij (degrote)rent
[ Bericht 9% gewijzigd door qua111 op 12-12-2013 22:49:57 ]
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Met kerst op zich heb ik als atheïst niks, met gezelligheid en de hele dag vreten en zuipen echter wel En je moet betalen voor je OV, is toch niks man.
Daarbij ben ik de eerste week van de kerstvakantie niet aanwezig
Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Irritatie100 het volgende: Met kerst op zich heb ik als atheïst niks, met gezelligheid en de hele dag vreten en zuipen echter wel En je moet betalen voor je OV, is toch niks man.
Daarbij ben ik de eerste week van de kerstvakantie niet aanwezig
Nee, geforceerde gezelligheid
Ik mag heel graag met vrienden of familie een avond doorbrengen en hou enorm van het koken van een schitterend diner, maar die bedrukkende kerst-sfeer vind ik een regelrechte ramp.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op vrijdag 13 december 2013 00:26 schreef Solidberg het volgende: Denk niet dat er werk zal zijn met kerst Maarja, ik heb wel lekker 2 of 3 week vrij in januari , hopen dat er dan veel werk is
No shit, iedereen zet dan de beschikbaarheid nog eens vol open, dus reken op een dagje.
Oudjaarsdag is er trouwens wél altijd werk. Nieuwjaarsdag dan weer niet, maar dat zou ook niet verstandig zijn vrees ik
Zelf heb ik oudjaarsdag nog nooit gewerkt, omdat ik over het algemeen al rond 15.00 begin met oliebollen en bier dan, maar ik ta dit jaar vooralsnog wel beschikbaar de 31e.
Net gebeld of ik nog 1 van die spoedjes van Facebook kon doen aangezien ik toch om 1200 klaar ben. Kreeg in plaats daarvan een Roosendaal - Amsterdam. Ook prima.
Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef Irritatie100 het volgende: Net gebeld of ik nog 1 van die spoedjes van Facebook kon doen aangezien ik toch om 1200 klaar ben. Kreeg in plaats daarvan een Roosendaal - Amsterdam. Ook prima.
Spoedjes via Facebook? Hoe werkt dat dan?
Ik ben net ook nog gebeld. Stukkie van een kilometer of 40. Al bij al toch goed voor een 3,5 uur ivm OV. Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium Business volgens mij.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik ben net ook nog gebeld. Stukkie van een kilometer of 40. Al bij al toch goed voor een 3,5 uur ivm OV. Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium Business volgens mij.
Gewoon EW liken, als er een spoedje is posten ze wat en kan je bellen.
Op vrijdag 13 december 2013 09:13 schreef Irritatie100 het volgende: Viezze, mocht je dit nog lezen: je moet de loods in rijden en dan de papieren en sleutel op de voorruit leggen. Kopie enzo is niet nodig.
Nu tot 9.52 wachten op de bus, via Gilze echt precies voor m'n neus zien wegrijden
O ik heb wel een kopie gemaakt. Ach, kan in ieder geval geen kwaad.
Ik heb die van 10.08 op een paar minuten na gemist, dus moet na aardig lang wachten. Goed voor de uurtjes, dat wel
Op vrijdag 13 december 2013 10:21 schreef BlackLining het volgende: Ik ga maar eens een grootverpakking pennen aanschaffen denk ik. Laat die ondingen altijd in de auto's liggen nu alweer de laatste kwijt geraakt.
Bekend probleem! Bij EW zit er een mooi 'pennenlusje' in je map, sinds ik ze daarin doe verdwijnen er een stuk minder. Weet niet of AR eenzelfde soort map heeft?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Bekend probleem! Bij EW zit er een mooi 'pennenlusje' in je map, sinds ik ze daarin doe verdwijnen er een stuk minder. Weet niet of AR eenzelfde soort map heeft?
AR heeft geen map krijg gewoon een stapel papier in je handen geduwd en veel plezier ermee.
Half uur wachten op de bus tandjes wat is het koud
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Toen ik er stond waren landden er parachutisten in het weiland tegenover de halte en kwam er een hele colonne politiemotoren voorbij racen met zwaailicht en sirene, dus bij mij was er wel spanning en sensatie!
Toen ik er stond waren landden er parachutisten in het weiland tegenover de halte en kwam er een hele colonne politiemotoren voorbij, dus bij mij was er wel spanning en sensatie!
Hadden ze je een auto met het kenteken van een grote drugsbaron meegegeven?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Net een auto opgehaald bij een bedrijf dat voor buitenlanders die hier komen wonen hun auto importeert en dan alle dingen als bpm enzo voor ze regelt. Moet nu een Mercedes E uit 2005 naar een Amerikaan die nu in Amsterdam woont brengen.
De kentekens uit California liggen er nog in, er zitten veel te glimmende chromen velgen op, de snelheidsmeter en kilometerteller zijn in miles en de airco in Fahrenheit Wel een 5.0 liter V8 erin en hoewel dat natuurlijk niet bedoeling van een E is, is het geluid als je vol op het gas gaat wel héél erg lekker Sowieso mijn eerste 8-cilinder dit
Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef Irritatie100 het volgende: Net een auto opgehaald bij een bedrijf dat voor buitenlanders die hier komen wonen hun auto importeert en dan alle dingen als bpm enzo voor ze regelt. Moet nu een Mercedes E uit 2005 naar een Amerikaan die nu in Amsterdam woont brengen.
De kentekens uit California liggen er nog in, er zitten veel te glimmende chromen velgen op, de snelheidsmeter en kilometerteller zijn in miles en de airco in Fahrenheit Wel een 5.0 liter V8 erin en hoewel dat natuurlijk niet bedoeling van een E is, is het geluid als je vol op het gas gaat wel héél erg lekker Sowieso mijn eerste 8-cilinder dit
Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef Irritatie100 het volgende: Net een auto opgehaald bij een bedrijf dat voor buitenlanders die hier komen wonen hun auto importeert en dan alle dingen als bpm enzo voor ze regelt. Moet nu een Mercedes E uit 2005 naar een Amerikaan die nu in Amsterdam woont brengen.
De kentekens uit California liggen er nog in, er zitten veel te glimmende chromen velgen op, de snelheidsmeter en kilometerteller zijn in miles en de airco in Fahrenheit Wel een 5.0 liter V8 erin en hoewel dat natuurlijk niet bedoeling van een E is, is het geluid als je vol op het gas gaat wel héél erg lekker Sowieso mijn eerste 8-cilinder dit
Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef Irritatie100 het volgende: Net een auto opgehaald bij een bedrijf dat voor buitenlanders die hier komen wonen hun auto importeert en dan alle dingen als bpm enzo voor ze regelt. Moet nu een Mercedes E uit 2005 naar een Amerikaan die nu in Amsterdam woont brengen.
De kentekens uit California liggen er nog in, er zitten veel te glimmende chromen velgen op, de snelheidsmeter en kilometerteller zijn in miles en de airco in Fahrenheit Wel een 5.0 liter V8 erin en hoewel dat natuurlijk niet bedoeling van een E is, is het geluid als je vol op het gas gaat wel héél erg lekker Sowieso mijn eerste 8-cilinder dit
Hehe, die Amerikaan gaat schrikken van de benzineprijzen in Nederland.
Ik moest met twee andere hikers gloednieuwe Peugeot's 208 ophalen, zes kilometer op de teller
Maar wat een drama dat dashboard. Had al ergens een review gelezen maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Je ziet meer dan de helft niet door het stuur
Ik ook Amersfoort-Groningen, in een Golf, enige rit van die dag. Wordt m'n eerste ritje.
Veel plezier! Ook mijn enige ritje. Baal ik van, maar misschien is het wel beter want dan kan ik 's middags nog even drie peer reviews schrijven. En ik sta dinsdag, woensdag en vrijdag ook nog beschikbaar.
Veel plezier! Ook mijn enige ritje. Baal ik van, maar misschien is het wel beter want dan kan ik 's middags nog even drie peer reviews schrijven. En ik sta dinsdag, woensdag en vrijdag ook nog beschikbaar.
Thanks! Ja tikt niet echt lekker aan voor de uren maar voor een 1e werkdag is het ook wel fijn opzich dat ik gewoon rustig de tijd heb en niet meteen voor 3 ritten gepland ben.
Werkt trouwens dat 'Kaarten' van Apple fijn als navigatiesysteem of zijn er betere (liefst gratis) alternatieven?
Thanks! Ja tikt niet echt lekker aan voor de uren maar voor een 1e werkdag is het ook wel fijn opzich dat ik gewoon rustig de tijd heb en niet meteen voor 3 ritten gepland ben.
Werkt trouwens dat 'Kaarten' van Apple fijn als navigatiesysteem of zijn er betere (liefst gratis) alternatieven?
Mijn telefoon gaat al hard genoeg leeg alleen al door Flitsmeister
Ik heb Android, gebruik meestal Google Maps voor navigatie dus. Dat gaat in ieder geval prima, zet hem vaak aan als ik de plaats van bestemming in rijd, want de meeste plaatsen kan ik zo wel vinden.
Vrij veel van die leasebakken hebben trouwens ook ingebouwde navigatie. Vaak helaas wel met vooroorlogse kaarten maar dan nog.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Viezze het volgende: Ik moest met twee andere hikers gloednieuwe Peugeot's 208 ophalen, zes kilometer op de teller
Maar wat een drama dat dashboard. Had al ergens een review gelezen maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Je ziet meer dan de helft niet door het stuur
Daar hebben ze inderdaad niet over nagedacht bij peugeot.
AR heeft geen map krijg gewoon een stapel papier in je handen geduwd en veel plezier ermee.
Half uur wachten op de bus tandjes wat is het koud
Ik heb zelf maar een map geregeld. Echt te absurd voor woorden hoe skeer AR soms is. Geen tankpas, geen map, zelfs je fucking formulieren moet je zelf betalen. Bij EW krijg je die nog vergoed ook.
Vandaag geen brokken gemaakt. Busjesdag vanaf de legerplaats. Man wat waren die dingen smerig.
En in een Ford Ka met bloemetjesmotief mogen rijden. Een hiker wees me er even fijntjes op dat dat goed voor me was, een kleine auto. Parkeer je niet zo snel tegen een kast.
Ik heb zelf maar een map geregeld. Echt te absurd voor woorden hoe skeer AR soms is. Geen tankpas, geen map, zelfs je fucking formulieren moet je zelf betalen. Bij EW krijg je die nog vergoed ook.
Vandaag geen brokken gemaakt. Busjesdag vanaf de legerplaats. Man wat waren die dingen smerig.
En in een Ford Ka met bloemetjesmotief mogen rijden. Een hiker wees me er even fijntjes op dat dat goed voor me was, een kleine auto. Parkeer je niet zo snel tegen een kast.
Eens. Als men er zo op hamert dat het geheel er verzorgd uit moet zien, lever dan zelf een nette map, pen en tas om alle zooi mee op en neer te slepen. Op zijn minst.
En dat gedoe met die tankbonnetjes steeds vind ik ook geen succes. Lijkt me voor AR ook handiger om gewoon een tankpas te geven, is in administratie veel eenvoudiger.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Eens. Als men er zo op hamert dat het geheel er verzorgd uit moet zien, lever dan zelf een nette map, pen en tas om alle zooi mee op en neer te slepen. Op zijn minst.
En dat gedoe met die tankbonnetjes steeds vind ik ook geen succes. Lijkt me voor AR ook handiger om gewoon een tankpas te geven, is in administratie veel eenvoudiger.
Ja precies. Stel dat je een weekje vrij hebt en je moet een paar keer aftanken ben je zo een paar honderd euro kwijt als je zo wat ritjes krijgt.
Ik doe meestal op geluid, hoef je ook naar niet het beeld te kijken. Overigens wat wel kut is, is al die kaarten geen Duitsland-/Belgïekaarten hebben of hartstikke oud zijn. Zo reed ik een keer naar Echt toe, en lekkere muziek op radio en volgde de ingebouwde navigatie. Lette toen niet op de boorden, en opeens was ik in Duitsland
Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Viezze het volgende: Ik rij juist op beeld, dat irritante gezeik tussen mijn muziek door vind ik maar niks. Heeft wel tot gevolg dat ik soms een afslag mis.
Dit. Maar ik ben ook te lui om het geluid uit te zetten, vaak geen zin om die knop te zoeken. Met het gevolg dat mijn CD middenin wordt onderbroken voor NU RECHTS AANHOUDEN
Maandag een bandenwissel. Om 11:30 een Caddy ophalen in Bolsward, rijden naar Bedum (boven Groningen) voor de bandenwissel, duurt al met al een uurtje (betaald koffiedrinken ) en vervolgens weer terug naar Bolsward.
Geen kanjer voor de uren, maar 't is toch weer iets!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef S-RS het volgende: Maandag ook weer twee ritten. Groningen - Waalwijk en Den Bosch - Amersfoort. Werd om half 11 vanmorgen al gebeld
Hmm, dan kruisen wij elkaar twee keer maandag
Ik moet Den Bosch - Drachten en dan Drachten - Waalwijk
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Geimporteerd uit USA? Is ook lekker rijden als je niet weet hoeveel mph kmh is
Ja, lagen nog Californische platen in En ik heb even eerst alle gangbare snelheden uitgerekend voordat ik ging rijden 65mph gereden waar je 100 mocht en 80mph gereden bij 120.
Heb trouwens ook maar op het transportformulier bij de kilometerstanden erbij gezet dat het om mijlen gaat