abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134206275
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, zojuist gebeld. 2 monsterritten, Capelle aan den IJssel - Breda en Roosendaal - Breda :')
Let je wel op dat je voldoende rust neemt tussen de ritten?
pi_134206365
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, zojuist gebeld. 2 monsterritten, Capelle aan den IJssel - Breda en Roosendaal - Breda :')
Hoe laat ben je in Breda?
pi_134206412
Voor mij morgen wéér geen werk. Woon nu 2 maanden in Nijmegen, elke week beschikbaar op vrijdag en pas 2 keer ingepland, totaal goed voor een magere 7 uur. Gelukkig lopen de maandag en dinsdag iets beter, maar echt lekker gaat het nog allemaal niet helaas :'(
pi_134206509
Hier gaat het wel lekker. Wel twee waardeloze ritten morgen. Eindhoven - Breda en Nieuw-Vennep - Eindhoven. Hoe ze het verzinnen.... :P

Zie net dat het maar een 5 - 6 uur wordt morgen ;(
pi_134206534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Ordinateur het volgende:
Voor mij morgen wéér geen werk. Woon nu 2 maanden in Nijmegen, elke week beschikbaar op vrijdag en pas 2 keer ingepland, totaal goed voor een magere 7 uur. Gelukkig lopen de maandag en dinsdag iets beter, maar echt lekker gaat het nog allemaal niet helaas :'(
Ik hike liever een bak naar Groningen dan dat ik lokatiewerk moet doen. Mjah, het is of weigeren en hopen dat je mail krijgt of toch maar gewoon aan de bak en dan heb je zeker je uren...
pi_134206870
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik hike liever een bak naar Groningen dan dat ik lokatiewerk moet doen. Mjah, het is of weigeren en hopen dat je mail krijgt of toch maar gewoon aan de bak en dan heb je zeker je uren...
Tja, bekend dilemma inderdaad. Terug in Eindhoven deed ik het altijd wel, een garantie voor de uren plus dat het maar 10 minuten op de fiets was. Nu is het anders, ben wel is gebeld voor locatiewerk in Duiven, maar dat is meteen ruim een uur onbetaald met het OV(enkele reis). Dat is me iets te veel, plus dat ik vrijdag avond altijd weer naar huis ga, dan ga ik altijd liever redelijk op tijd.

Het leven van een studentchauffeur gaat niet over rozen
pi_134207065
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoe laat ben je in Breda?
Eerste keer ongeveer 9.15, tweede keer ongeveer 12.00 maar dat is niet bij de grote.
pi_134207190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Let je wel op dat je voldoende rust neemt tussen de ritten?
Tijdens de ritten natuurlijk, alsof ik deze enorme afstanden non-stop ga rijden :{w
pi_134207208
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Eerste keer ongeveer 9.15, tweede keer ongeveer 12.00 maar dat is niet bij de grote.
Ah de bus van 09.52. Die red ik waarschijnlijk net niet.
pi_134207855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ah de bus van 09.52. Die red ik waarschijnlijk net niet.
Die zal het wel worden idd, als het verkeer een beetje mee zit heb ik 9.08 en ga ik via Gilze.
pi_134207893
Weet jij toevallig hoe het werkt dan als je een auto bij de verhuur moet afleveren?
pi_134208412
Denk gewoon wat jij zei, dus terrein oprijden-->kopie maken-->terrein afrijden-->loods in. Mijn reden transport morgen is "van rent naar rent" dus ik moet ook die loods in.

Hoewel er in de ritinfo staat "Huurauto's kunnen direct in de loods geparkeerd worden" dus dat is dan wel weer krom.
pi_134208578
Dit staat trouwens ook in de ritinfo:

quote:
Auto afleveren bij DeGroteRent Breda
Indien in de ritgegevens staat dat de auto bij DeGroteRent Breda afgeleverd moet worden, dan moet de auto links langs het pand de loods ingereden worden, raam open laten en de sleutel buiten op de ruitenwisser leggen.
Stomme is dat in mijn ritgegevens afleveren bij De Grote staat (dus niet DeGroteRent), maar ik heb wel "van rent naar rent" als reden van transport. Ach ja, ik zie het morgen wel. Ik rij gewoon die loods in en als ik daar weggestuurd word weet ik genoeg :7
pi_134208667
Ja het is aardig verwarrend :') Ik heb ook van rent naar rent, vandaar. Misschien weet iemand het hier nog, en anders doe ik het gewoon op de hierboven genoemde manier :P

O bij mij staat trouwens wel afleveren bij DeGroteRent in de ritgegevens :+
pi_134209227
Ik had er laatst ook een, maar had eroverheen gelezen dat ie in de loods moest, dus ik gokte eerst maar op overig. Ik reed gewoon het terrein op, en vroeg het aan die vent die binnen in dat hok zit, bij de scanner. Toen vertelde hij mij dat ik hem bij de andere auto's moest zetten (was een Berlingo met logo van de grote erop), ergens op het uiteinde van het terrein, richting de bushalte. Stond een hele serie van die dingen, ruim 3 volle rijen.
Vragen kan nooit kwaad zullen we maar zeggen :P

edit: net even gezocht in het archief, bij mij stond ook afleveren bij (de grote), en niet bij (degrote)rent

[ Bericht 9% gewijzigd door qua111 op 12-12-2013 22:49:57 ]
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_134209811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat interieur is echt superstrak, zelden zo'n mooi dashboard gezien ^O^

[ afbeelding ]
Ditte, maar dan zonder leer en met handbak
Strak ja. Nog nooit een Skoda meegekregen. Maar ik ken ze wel.

Zo vind ik de laatste generatie Seats ook superstrak van binnen. Exact hetzelfde als de nieuwere luxe Volkswagens trouwens.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 12 december 2013 @ 23:02:21 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134210300
Zo, hok in. Morgen route Arnhem. Google Maps geeft mij 470km. Ik blij.
#26 || Luciano da Silva
pi_134211687
Verwachten jullie nog werk op de 23e of zal dan alles al dicht zijn?
Nee, toch niet
pi_134211793
Wat mij betreft werkt ik heel de kerst. Heb er toch niks mee. Stuur mij maar met een arreslee de A2 op, maar wel minstens een 1.6 met automaat graag.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134212040
Met kerst op zich heb ik als atheïst niks, met gezelligheid en de hele dag vreten en zuipen echter wel :9 En je moet betalen voor je OV, is toch niks man.

Daarbij ben ik de eerste week van de kerstvakantie niet aanwezig :9
pi_134212469
Heb zelf ook niet zoveel met kerst. De eerste dag vindt ik het meestal wel gezellig, maar daarna ben ik er ook wel weer klaar mee :P
pi_134212641
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Met kerst op zich heb ik als atheïst niks, met gezelligheid en de hele dag vreten en zuipen echter wel :9 En je moet betalen voor je OV, is toch niks man.

Daarbij ben ik de eerste week van de kerstvakantie niet aanwezig :9
Nee, geforceerde gezelligheid :r

Ik mag heel graag met vrienden of familie een avond doorbrengen en hou enorm van het koken van een schitterend diner, maar die bedrukkende kerst-sfeer vind ik een regelrechte ramp.
pi_134213335
Denk niet dat er werk zal zijn met kerst ;)
Maarja, ik heb wel lekker 2 of 3 week vrij in januari , hopen dat er dan veel werk is *O*
Nee, toch niet
pi_134215088
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:26 schreef Solidberg het volgende:
Denk niet dat er werk zal zijn met kerst ;)
Maarja, ik heb wel lekker 2 of 3 week vrij in januari , hopen dat er dan veel werk is *O*
No shit, iedereen zet dan de beschikbaarheid nog eens vol open, dus reken op een dagje. :')
pi_134215268
Oudjaarsdag is er trouwens wél altijd werk. Nieuwjaarsdag dan weer niet, maar dat zou ook niet verstandig zijn vrees ik :')

Zelf heb ik oudjaarsdag nog nooit gewerkt, omdat ik over het algemeen al rond 15.00 begin met oliebollen en bier dan, maar ik ta dit jaar vooralsnog wel beschikbaar de 31e.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')