Ja, ik ben ook al meermaals ritten misgelopen omdat ik aan het sporten wasquote:Op donderdag 12 december 2013 16:36 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik krijg laatste tijd ook steeds laat telefoon op donderdag, erg vervelend omdat ik om kwart voor 6 training heb..
De telefoon mee op de ijsbaan lijkt me geen goed plan dus ik mis de ritjes dan maarquote:Op donderdag 12 december 2013 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook al meermaals ritten misgelopen omdat ik aan het sporten wasDaarna besloten om dan maar mijn telefoon mee te nemen de fitnesszaal in, maar ik ga op donderdagavond altijd zwemmen, dus dat wordt lastig
Wel een Xperia Z1 nu, dus voortaan ook maar telefoon mee tijdens het baantjes trekken
Ben jij een schaatser of hoe je dat ook maar noemt?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
De telefoon mee op de ijsbaan lijkt me geen goed plan dus ik mis de ritjes dan maar
Dat is wat men meestal doet op de ijsbaan hèquote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ben jij een schaatser of hoe je dat ook maar noemt?
Nou. Ik kluun meestal achter een stoel aan. Schaatsen is aan mij niet besteedquote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Dat is wat men meestal doet op de ijsbaan hè
Chill! Is weer eens wat anders dan dat afgezaagde voetbalquote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Dat is wat men meestal doet op de ijsbaan hè
Kssst. Niks mis met je voetbal.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Chill! Is weer eens wat anders dan dat afgezaagde voetbal
Dit had ik niet moeten zeggenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg opdrachten vrijwel altijd in de mail. Tussen 7 en 8 vaak. Wordt het nog later bellen ze vaak wel even.
Jaajaa op zoek naar de limiet! Soms ga je daar gewoon overheen (ernaastquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dery, kom er maar in ouwe modderhappert!
Hap hap, ieder z'n dingquote:Op donderdag 12 december 2013 18:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kssst. Niks mis met je voetbal.
Skodaquote:Op donderdag 12 december 2013 19:01 schreef Kiprollade het volgende:
Had vandaag een lekker ritje. Den Haag - Waalre bij iemand thuis. Betrof een Skoda Octavia met 1.2, gek genoeg goed voor 105pk.
Was een mooi ding, moet zeggen dat Skoda tegenwoordig hele degelijke auto's maakt met mooie prijzen.
Dat interieur is echt superstrak, zelden zo'n mooi dashboard gezienquote:
Stuur ziet er ook goed uit. Vind dat van de oudere echt lelijk..quote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat interieur is echt superstrak, zelden zo'n mooi dashboard gezien
[ afbeelding ]
Ditte, maar dan zonder leer en met handbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |