Flikker op man, ik vraag helemaal nergens om. Ik had ook gewoon mijn mond dicht kunnen houden => niets aan het handje.quote:
Hap hap hap hap Schenk er niet zo veel aandacht aanquote:Op woensdag 11 december 2013 18:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flikker op man, ik vraag helemaal nergens om. Ik had ook gewoon mijn mond dicht kunnen houden => niets aan het handje.
Zit nu eenmaal in mijn natuur. Een keer moet het genoeg geweest zijn, en dat punt was voor mij vorige week al ergens.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:25 schreef zazzel het volgende:
[..]
Hap hap hap hap Schenk er niet zo veel aandacht aan
Ja daar kon ik op wachten ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:32 schreef Kiprollade het volgende:
Zie hier... the one and only... Amoeba!
[ afbeelding ]
Nee zo ben ik nu ook weer niet. Feit is alleen dat dit een stommiteit is waar ik zelfs achteraf niet om kan lachen, en dat maakt die geintjes dan ook weer direct een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef Fiorano het volgende:
Tering jongens, die plaatjes en onderschriften kunnen echt niet.
Althans, ze kunnen wel maar nu komt ie waarschijnlijk niet meer karten... Doe het dan er na stelletje knuppels.
Dit dus, internet is nep, wij zijn allemaal dikke nerds die niks beters te doen hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Neem het allemaal maar niet zo serieus. Wij maken ook wel eens een foutje. Je gehap werkt averechts.
Niet alleen op dit moment.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Viezze het volgende:
Beter dan dat je voor PSV bent op dit moment
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:24 schreef Amoeba het volgende:
Ik had ook gewoon mijn mond dicht kunnen houden => niets aan het handje.
Dery, kom er maar in ouwe modderhappert!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En waag het niet schade te rijden met karts, dan ben je écht niet goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |