Spoedjes via Facebook? Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Net gebeld of ik nog 1 van die spoedjes van Facebook kon doen aangezien ik toch om 1200 klaar ben. Kreeg in plaats daarvan een Roosendaal - Amsterdam. Ook prima.
Gewoon EW liken, als er een spoedje is posten ze wat en kan je bellen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Spoedjes via Facebook? Hoe werkt dat dan?
Ik ben net ook nog gebeld. Stukkie van een kilometer of 40. Al bij al toch goed voor een 3,5 uur ivm OV. Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium Business volgens mij.
Hmm da's nice.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon EW liken, als er een spoedje is posten ze wat en kan je bellen.
Je kan het proberen, of je de ritgegevens krijgt en daarna je loon is een 2equote:Op vrijdag 13 december 2013 09:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm da's nice.
Denk alleen niet dat het effect heeft als ik als AR hiker naar EW bel voor een opdracht
O ik heb wel een kopie gemaakt. Ach, kan in ieder geval geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Viezze, mocht je dit nog lezen: je moet de loods in rijden en dan de papieren en sleutel op de voorruit leggen. Kopie enzo is niet nodig.
Nu tot 9.52 wachten op de bus, via Gilze echt precies voor m'n neus zien wegrijden
Ah, ik heb het nog gevraagd aan die man die in de loods in dat hok zat, maar hij vond een kopie niet nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:20 schreef Viezze het volgende:
[..]
O ik heb wel een kopie gemaakt. Ach, kan in ieder geval geen kwaad.
Ik heb die van 10.08 op een paar minuten na gemist, dus moet na aardig lang wachten. Goed voor de uurtjes, dat wel
Bekend probleem! Bij EW zit er een mooi 'pennenlusje' in je map, sinds ik ze daarin doe verdwijnen er een stuk minder. Weet niet of AR eenzelfde soort map heeft?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga maar eens een grootverpakking pennen aanschaffen denk ik. Laat die ondingen altijd in de auto's liggennu alweer de laatste kwijt geraakt.
Ja ik sta hier behoorlijk te blauwbekkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, ik heb het nog gevraagd aan die man die in de loods in dat hok zat, maar hij vond een kopie niet nodig.
En ik heb daarnet die tijd moeten wachten, ik kan je melden dat het erg koud was, dus succes ermee
Gepost vanuit een heerlijk verwarmde trein.
AR heeft geen mapquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef qua111 het volgende:
[..]
Bekend probleem! Bij EW zit er een mooi 'pennenlusje' in je map, sinds ik ze daarin doe verdwijnen er een stuk minder. Weet niet of AR eenzelfde soort map heeft?
Toen ik er stond waren landden er parachutisten in het weiland tegenover de halte en kwam er een hele colonne politiemotoren voorbij racen met zwaailicht en sirene, dus bij mij was er wel spanning en sensatie!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja ik sta hier behoorlijk te blauwbekken
Hadden ze je een auto met het kenteken van een grote drugsbaron meegegeven?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toen ik er stond waren landden er parachutisten in het weiland tegenover de halte en kwam er een hele colonne politiemotoren voorbij, dus bij mij was er wel spanning en sensatie!
Denk niet dat een drugsbaron in een BMW 316i gaat zittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hadden ze je een auto met het kenteken van een grote drugsbaron meegegeven?
Foto?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Net een auto opgehaald bij een bedrijf dat voor buitenlanders die hier komen wonen hun auto importeert en dan alle dingen als bpm enzo voor ze regelt. Moet nu een Mercedes E uit 2005 naar een Amerikaan die nu in Amsterdam woont brengen.
De kentekens uit California liggen er nog in, er zitten veel te glimmende chromen velgen op, de snelheidsmeter en kilometerteller zijn in miles en de airco in Fahrenheit
Wel een 5.0 liter V8 erin en hoewel dat natuurlijk niet bedoeling van een E is, is het geluid als je vol op het gas gaat wel héél erg lekker
Sowieso mijn eerste 8-cilinder dit
Mooi werk man!quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Net een auto opgehaald bij een bedrijf dat voor buitenlanders die hier komen wonen hun auto importeert en dan alle dingen als bpm enzo voor ze regelt. Moet nu een Mercedes E uit 2005 naar een Amerikaan die nu in Amsterdam woont brengen.
De kentekens uit California liggen er nog in, er zitten veel te glimmende chromen velgen op, de snelheidsmeter en kilometerteller zijn in miles en de airco in Fahrenheit
Wel een 5.0 liter V8 erin en hoewel dat natuurlijk niet bedoeling van een E is, is het geluid als je vol op het gas gaat wel héél erg lekker
Hehe, die Amerikaan gaat schrikken van de benzineprijzen in Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook Amersfoort-Groningen, in een Golf, enige rit van die dag. Wordt m'n eerste ritje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:53 schreef Sarasi het volgende:
Maandag in een Astra van Amersfoort naar Groningen. Schraal weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |