quote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef RTS91 het volgende:
Net een stukje meegereden in de Tesla Model S, ben erg onder de indruk, vooral door die acceleratie. Wat is dat ding snel zeg, erg makkelijk om in die auto ziek te worden door de G-krachten
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scherm vind ik juist fantastisch! Helemaal de navigatie dmv google maps!
Wilde zo'n 190D kopen toen ik net m'n rijbewijs had, maar het was al duidelijk dat heel die regeling naar de klote ging, dus uiteindelijk toch maar m'n oranje Tigra gekocht.quote:Op zondag 8 december 2013 15:05 schreef zazzel het volgende:
Ben zeker nu met die MRB wijzigingen wel van plan mn MB de deur uit te doen. Wel klote dat die slagschepen nu geen hol meer waard zijn. Heb hier wel eens een rode Ibiza voorbij zien komen. Zoiets zou ik wel willen ipv mn huidige Mercedes. Alleen vaak zijn ze of heel duur, of afgereept.
Eerste reactie: Wat een fucking lelijke display.quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Lucky bastard![]()
Vind het overigens echt een veel te groot display in het midden, groot is mooi, maar dit is echt huge. Bijna een TV joh
Ja klopt hij heeft internettoegang.quote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef Solidberg het volgende:
Neem toch aan dat die voor de navigatie wel internet nodig heeft. "Moet je dan met via je mobiel doen of heeft ie zelf iets?
Dat Amerikaanse mens op de achtergrond is echt zo irritant!Je hebt van Athlon zo'n soort portal met allemaal filmpjes van o.a. jort kelder.quote:Op zondag 8 december 2013 16:42 schreef Pizzabodem het volgende:
Stukje bij 2 minuut 28. Dat ding heeft power
Zo dan, mis alleen wel het geluid bij zulke acceleraties. Heb laatst de laatste nieuwe M3 coupé gereden en een klein maandje daarvoor de M135i. Die zitten qua acceleratie op ongeveer hetzelfde niveau. Lijkt me wel raar, nu ik weet hoe het met die V6 en V8 geluiden klinkt, om in zo'n wagen die volle acceleratie mee te maken.quote:Op zondag 8 december 2013 16:42 schreef Pizzabodem het volgende:
Stukje bij 2 minuut 28. Dat ding heeft power
Hij is erg groot, maar je bedient er eigenlijk de hele auto mee. Voor de rest zit er ook weinig in, bijvoorbeeld ook geen middenconsole.quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Lucky bastard![]()
Vind het overigens echt een veel te groot display in het midden, groot is mooi, maar dit is echt huge. Bijna een TV joh
Zeg ook niet dat het niet functioneel is, vind het er alleen niet uitzien. Zal wel de 'nieuwe generatie' van auto's o.i.d. zijn, maar ik vind een mooi afgewerkt dashboard met knoppen en een breed display zoals in BMW's toch een heel stuk mooierquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Hij is erg groot, maar je bedient er eigenlijk de hele auto mee. Voor de rest zit er ook weinig in, bijvoorbeeld ook geen middenconsole.
Overigens ook nog stukje in de 428i gezeten, hele fijne auto, geluid door de speakers is dan weer een beetje apart, al klinkt het goed.
net geen 2 ton, en het is een uit 2003.quote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef zazzel het volgende:
Staat er zo veel km op dan? Als je op marktplaats een beetje rondkijkt zijn ze zo al 4000,-
Vaste aflevertijd van de 2e rit ja.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je vaste tijden? Dat wil zeggen: een OM xx uur ophalen/afleveren? Zo ja; dan naar huis gaan.
Lekker is dat.. Wat nou als er wel schade op de auto zit? Ik ga dan geen formulier tekenen waar op staat dat er geen schade op de auto zit.quote:Hierbij verklaart _____________________* dat bovengenoemd voertuig volgens het schadeprotocol
van BEDRIJFSNAAM schadevrij is ingeleverd.
(*bedrijfsnaam invullen)
Ik zou dan dat formulier ook niet tekenen. Doen ze daar moeilijk over, dan moet je hen wijzen op die schade, en dat je daardoor niet kan ondertekenen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen voor het eerst voor een bepaalde klant rijden, die op hun formulier het volgende hebben staan:
[..]
Lekker is dat.. Wat nou als er wel schade op de auto zit? Ik ga dan geen formulier tekenen waar op staat dat er geen schade op de auto zit.
Of begrijp ik het verkeerd?
Het zou ook kunnen dat ik bij ophalen niks hoef in te vullen, maar juist bij het afleveren. Maar dan nog, wat nou als de auto helemaal niet schadevrij is..quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik zou dan dat formulier ook niet tekenen. Doen ze daar moeilijk over, dan moet je hen wijzen op die schade, en dat je daardoor niet kan ondertekenen.
Voor wat voor een koeriersdienst werk jij als ik vragen mag? Zat er ook nog aan te denken om voor in het weekend voor een koerierdienst te werken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef joppie_saus het volgende:
Woensdag helaas net als elke andere woensdag werken voor de koeriersdienst. Anders had ik een PC-rit naar Brussel en weer terug gehad, in een BMW 740 van twee maanden oud
Staat in jouw EW-contract ook niet iets van dat je geen bijbaantjes mag aannemen waar je ook beroepschauffeur bent?quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vul snoepautomaten bij bedrijven.
Niets met autotransport of privé chauffeurquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Staat in jouw EW-contract ook niet iets van dat je geen bijbaantjes mag aannemen waar je ook beroepschauffeur bent?
Ik werk niet bij Easyway.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Staat in jouw EW-contract ook niet iets van dat je geen bijbaantjes mag aannemen waar je ook beroepschauffeur bent?
Is dat de importeur? Ik vind het wel mooie dingen, maar dat scherm in de auto is toch echt iets te groot. (waarschijnlijk wel de standaard over een aantal jaar)quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:18 schreef Jorian29 het volgende:
Las ik Tesla?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest gisteren in Tilburg zijn, bij Tesla. Om er een Peugeot 508 op te halen.
M.a.w. je mag niet tegelijkertijd voor AR en EW werken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niets met autotransport of privé chauffeur
Nop, ik weet niet of dat in het contract van AR staat maar in het contract van EW staat het duidelijk vermeld. Volgens mij mag je na je dienstverband binnen een half jaar niet bij een andere chauffeursdienst aan de gang.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
M.a.w. je mag niet tegelijkertijd voor AR en EW werken?
Stel dat ik ontslag neem bij AR (als ze zo'n zelfde clausule hebben) en ik ga morgen aan de gang bij EW (haha jongens, maak 'm maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nop, ik weet niet of dat in het contract van AR staat maar in het contract van EW staat het duidelijk vermeld. Volgens mij mag je na je dienstverband binnen een half jaar niet bij een andere chauffeursdienst aan de gang.
Ach 't valt gewoon onder concurrentiebeding, wat bij zoveel bedrijven in het contract staat. Hoe ze er achter gaan komen? Bij een bedrijf dat zoveel medewerkers heeft als EW waar ook de belangen niet heel groot zijn acht ik die kans niet zo groot. Maarja, waarom zou je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel dat ik ontslag neem bij AR (als ze zo'n zelfde clausule hebben) en ik ga morgen aan de gang bij EW (haha jongens, maak 'm maar), wat heeft AR dan te vertellen?
Of andersom.. En hoe willen ze het achterhalen?
Die referentie geef je dan toch niet op slimmerdquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze daar achter komen, maar ik zou het risico niet willen nemen.
EW kan jouw referentie bij AR kunnen navragen en dan val je al meteen door de mand.
Niet weten dat de MIVD dat alsnog aan je werkgever doorgeeftquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die referentie geef je dan toch niet op slimmerd
Zucht, daar heb je wel een steekhoudend argument.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die referentie geef je dan toch niet op slimmerd
De MIVD?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Niet weten dat de MIVD dat alsnog aan je werkgever doorgeeft
Ja, aangezien wij belangrijke geheimen tot ons nemen die niet in verkeerde handen mogen landen!!quote:
MIVD bedoel ik zeker, AIVD is niet bevoegd om deze geheimen te verwerken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Viezze het volgende:
Je bedoelt de AIVD
En ze kunnen het natuurlijk ook altijd bij de NSA opvragen, die weten het ook vast wel.
Ongekend goede software op de websitequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef bokkepoot het volgende:
En wat dacht je van alle geheime technieken die Easyway gebruikt, dat is echt iets wat de concurrentie niet mag weten
Vergeet niet de zeer verfijnde planningstechnieken waardoor alle ritten naadloos op elkaar aansluiten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ongekend goede software op de website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |