Staat in jouw EW-contract ook niet iets van dat je geen bijbaantjes mag aannemen waar je ook beroepschauffeur bent?quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vul snoepautomaten bij bedrijven.
Niets met autotransport of privé chauffeurquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Staat in jouw EW-contract ook niet iets van dat je geen bijbaantjes mag aannemen waar je ook beroepschauffeur bent?
Ik werk niet bij Easyway.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Staat in jouw EW-contract ook niet iets van dat je geen bijbaantjes mag aannemen waar je ook beroepschauffeur bent?
Is dat de importeur? Ik vind het wel mooie dingen, maar dat scherm in de auto is toch echt iets te groot. (waarschijnlijk wel de standaard over een aantal jaar)quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:18 schreef Jorian29 het volgende:
Las ik Tesla?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest gisteren in Tilburg zijn, bij Tesla. Om er een Peugeot 508 op te halen.
M.a.w. je mag niet tegelijkertijd voor AR en EW werken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niets met autotransport of privé chauffeur
Nop, ik weet niet of dat in het contract van AR staat maar in het contract van EW staat het duidelijk vermeld. Volgens mij mag je na je dienstverband binnen een half jaar niet bij een andere chauffeursdienst aan de gang.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
M.a.w. je mag niet tegelijkertijd voor AR en EW werken?
Stel dat ik ontslag neem bij AR (als ze zo'n zelfde clausule hebben) en ik ga morgen aan de gang bij EW (haha jongens, maak 'm maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nop, ik weet niet of dat in het contract van AR staat maar in het contract van EW staat het duidelijk vermeld. Volgens mij mag je na je dienstverband binnen een half jaar niet bij een andere chauffeursdienst aan de gang.
Ach 't valt gewoon onder concurrentiebeding, wat bij zoveel bedrijven in het contract staat. Hoe ze er achter gaan komen? Bij een bedrijf dat zoveel medewerkers heeft als EW waar ook de belangen niet heel groot zijn acht ik die kans niet zo groot. Maarja, waarom zou je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel dat ik ontslag neem bij AR (als ze zo'n zelfde clausule hebben) en ik ga morgen aan de gang bij EW (haha jongens, maak 'm maar), wat heeft AR dan te vertellen?
Of andersom.. En hoe willen ze het achterhalen?
Die referentie geef je dan toch niet op slimmerdquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze daar achter komen, maar ik zou het risico niet willen nemen.
EW kan jouw referentie bij AR kunnen navragen en dan val je al meteen door de mand.
Niet weten dat de MIVD dat alsnog aan je werkgever doorgeeftquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die referentie geef je dan toch niet op slimmerd
Zucht, daar heb je wel een steekhoudend argument.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die referentie geef je dan toch niet op slimmerd
De MIVD?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Niet weten dat de MIVD dat alsnog aan je werkgever doorgeeft
Ja, aangezien wij belangrijke geheimen tot ons nemen die niet in verkeerde handen mogen landen!!quote:
MIVD bedoel ik zeker, AIVD is niet bevoegd om deze geheimen te verwerken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Viezze het volgende:
Je bedoelt de AIVD
En ze kunnen het natuurlijk ook altijd bij de NSA opvragen, die weten het ook vast wel.
Ongekend goede software op de websitequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef bokkepoot het volgende:
En wat dacht je van alle geheime technieken die Easyway gebruikt, dat is echt iets wat de concurrentie niet mag weten
Vergeet niet de zeer verfijnde planningstechnieken waardoor alle ritten naadloos op elkaar aansluiten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ongekend goede software op de website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |