Veel plezier! Ook mijn enige ritje. Baal ik van, maar misschien is het wel beter want dan kan ik 's middags nog even drie peer reviews schrijven. En ik sta dinsdag, woensdag en vrijdag ook nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik ook Amersfoort-Groningen, in een Golf, enige rit van die dag. Wordt m'n eerste ritje.
Thanks! Ja tikt niet echt lekker aan voor de uren maar voor een 1e werkdag is het ook wel fijn opzich dat ik gewoon rustig de tijd heb en niet meteen voor 3 ritten gepland ben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Veel plezier! Ook mijn enige ritje. Baal ik van, maar misschien is het wel beter want dan kan ik 's middags nog even drie peer reviews schrijven. En ik sta dinsdag, woensdag en vrijdag ook nog beschikbaar.
Naar de Eemshaven toevallig?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik ook Amersfoort-Groningen, in een Golf, enige rit van die dag. Wordt m'n eerste ritje.
Mijn telefoon gaat al hard genoeg leeg alleen al door Flitsmeisterquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Thanks! Ja tikt niet echt lekker aan voor de uren maar voor een 1e werkdag is het ook wel fijn opzich dat ik gewoon rustig de tijd heb en niet meteen voor 3 ritten gepland ben.
Werkt trouwens dat 'Kaarten' van Apple fijn als navigatiesysteem of zijn er betere (liefst gratis) alternatieven?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Viezze het volgende:
Ik moest met twee andere hikers gloednieuwe Peugeot's 208 ophalen, zes kilometer op de teller
Maar wat een drama dat dashboard. Had al ergens een review gelezen maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Je ziet meer dan de helft niet door het stuur
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar hebben ze inderdaad niet over nagedacht bij peugeot.
Ik heb zelf maar een map geregeld. Echt te absurd voor woorden hoe skeer AR soms is. Geen tankpas, geen map, zelfs je fucking formulieren moet je zelf betalen. Bij EW krijg je die nog vergoed ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
AR heeft geen mapkrijg gewoon een stapel papier in je handen geduwd en veel plezier ermee.
Half uur wachten op de bustandjes wat is het koud
![]()
Eens. Als men er zo op hamert dat het geheel er verzorgd uit moet zien, lever dan zelf een nette map, pen en tas om alle zooi mee op en neer te slepen. Op zijn minst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar een map geregeld. Echt te absurd voor woorden hoe skeer AR soms is. Geen tankpas, geen map, zelfs je fucking formulieren moet je zelf betalen. Bij EW krijg je die nog vergoed ook.
Vandaag geen brokken gemaakt.Busjesdag vanaf de legerplaats. Man wat waren die dingen smerig.
En in een Ford Ka met bloemetjesmotief mogen rijden. Een hiker wees me er even fijntjes op dat dat goed voor me was, een kleine auto. Parkeer je niet zo snel tegen een kast.
Ja precies. Stel dat je een weekje vrij hebt en je moet een paar keer aftanken ben je zo een paar honderd euro kwijt als je zo wat ritjes krijgt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eens. Als men er zo op hamert dat het geheel er verzorgd uit moet zien, lever dan zelf een nette map, pen en tas om alle zooi mee op en neer te slepen. Op zijn minst.
En dat gedoe met die tankbonnetjes steeds vind ik ook geen succes. Lijkt me voor AR ook handiger om gewoon een tankpas te geven, is in administratie veel eenvoudiger.
quote:
Het navigatiesysteem werkt daarentegen wel fijn!quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar hebben ze inderdaad niet over nagedacht bij peugeot.
Dit. Maar ik ben ook te lui om het geluid uit te zetten, vaak geen zin om die knop te zoeken. Met het gevolg dat mijn CD middenin wordt onderbroken voor NU RECHTS AANHOUDENquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Viezze het volgende:
Ik rij juist op beeld, dat irritante gezeik tussen mijn muziek door vind ik maar niks. Heeft wel tot gevolg dat ik soms een afslag mis.
Hmm, dan kruisen wij elkaar twee keer maandagquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef S-RS het volgende:
Maandag ook weer twee ritten. Groningen - Waalwijk en Den Bosch - Amersfoort. Werd om half 11 vanmorgen al gebeld
Zal het groot licht opzetten, kun je me makkelijker herkennen vanaf de andere kant van de snelwegquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, dan kruisen wij elkaar twee keer maandag
Ik moet Den Bosch - Drachten en dan Drachten - Waalwijk
Geimporteerd uit USA?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Pics van de E500 met veel te glimmende velgen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Top, dan ga ik rijden met groot licht, mistlicht en alarmlichtquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zal het groot licht opzetten, kun je me makkelijker herkennen vanaf de andere kant van de snelweg
Ja, lagen nog Californische platen inquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Geimporteerd uit USA?
Is ook lekker rijden als je niet weet hoeveel mph kmh is
Ik denk dat ik op de vangrail ga letten met daarin in busje op zijn dak. Gecondoleerd, niets waardelozer dan een Doblo!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Top, dan ga ik rijden met groot licht, mistlicht en alarmlicht
Dus als je een Fiat Doblo () voorbij ziet komen die een kermisact aan het opvoeren is ben ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |