abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134230443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Ik ook Amersfoort-Groningen, in een Golf, enige rit van die dag. Wordt m'n eerste ritje.
Veel plezier! Ook mijn enige ritje. Baal ik van, maar misschien is het wel beter want dan kan ik 's middags nog even drie peer reviews schrijven. En ik sta dinsdag, woensdag en vrijdag ook nog beschikbaar. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_134230708
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Veel plezier! Ook mijn enige ritje. Baal ik van, maar misschien is het wel beter want dan kan ik 's middags nog even drie peer reviews schrijven. En ik sta dinsdag, woensdag en vrijdag ook nog beschikbaar. :)
Thanks! Ja tikt niet echt lekker aan voor de uren maar voor een 1e werkdag is het ook wel fijn opzich dat ik gewoon rustig de tijd heb en niet meteen voor 3 ritten gepland ben.

Werkt trouwens dat 'Kaarten' van Apple fijn als navigatiesysteem of zijn er betere (liefst gratis) alternatieven?
pi_134230787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Ik ook Amersfoort-Groningen, in een Golf, enige rit van die dag. Wordt m'n eerste ritje.
Naar de Eemshaven toevallig?
(Mijn vader heeft net een stuk of 30 lease-auto's besteld voor zijn duitse collega's...)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134231176
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Thanks! Ja tikt niet echt lekker aan voor de uren maar voor een 1e werkdag is het ook wel fijn opzich dat ik gewoon rustig de tijd heb en niet meteen voor 3 ritten gepland ben.

Werkt trouwens dat 'Kaarten' van Apple fijn als navigatiesysteem of zijn er betere (liefst gratis) alternatieven?
Mijn telefoon gaat al hard genoeg leeg alleen al door Flitsmeister :+

Ik heb Android, gebruik meestal Google Maps voor navigatie dus. Dat gaat in ieder geval prima, zet hem vaak aan als ik de plaats van bestemming in rijd, want de meeste plaatsen kan ik zo wel vinden.

Vrij veel van die leasebakken hebben trouwens ook ingebouwde navigatie. Vaak helaas wel met vooroorlogse kaarten maar dan nog.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134231613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Viezze het volgende:
Ik moest met twee andere hikers gloednieuwe Peugeot's 208 ophalen, zes kilometer op de teller :P

Maar wat een drama dat dashboard. Had al ergens een review gelezen maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Je ziet meer dan de helft niet door het stuur :')

Daar hebben ze inderdaad niet over nagedacht bij peugeot. :')
pi_134232047
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Godverdomme zeg :') hoe krijg je dat voor elkaar?!

Er moet toch tijdens dat hele productie proces wel een iemand zijn die zegt van 'hé jongens, misschien is dit tóch niet zo praktisch'? :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134232052
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

AR heeft geen map :') krijg gewoon een stapel papier in je handen geduwd en veel plezier ermee.

Half uur wachten op de bus :') tandjes wat is het koud :')
Ik heb zelf maar een map geregeld. Echt te absurd voor woorden hoe skeer AR soms is. Geen tankpas, geen map, zelfs je fucking formulieren moet je zelf betalen. Bij EW krijg je die nog vergoed ook.

Vandaag geen brokken gemaakt. :) Busjesdag vanaf de legerplaats. Man wat waren die dingen smerig. :')

En in een Ford Ka met bloemetjesmotief mogen rijden. Een hiker wees me er even fijntjes op dat dat goed voor me was, een kleine auto. Parkeer je niet zo snel tegen een kast.
pi_134232126
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb zelf maar een map geregeld. Echt te absurd voor woorden hoe skeer AR soms is. Geen tankpas, geen map, zelfs je fucking formulieren moet je zelf betalen. Bij EW krijg je die nog vergoed ook.

Vandaag geen brokken gemaakt. :) Busjesdag vanaf de legerplaats. Man wat waren die dingen smerig. :')

En in een Ford Ka met bloemetjesmotief mogen rijden. Een hiker wees me er even fijntjes op dat dat goed voor me was, een kleine auto. Parkeer je niet zo snel tegen een kast.
Eens. Als men er zo op hamert dat het geheel er verzorgd uit moet zien, lever dan zelf een nette map, pen en tas om alle zooi mee op en neer te slepen. Op zijn minst.

En dat gedoe met die tankbonnetjes steeds vind ik ook geen succes. Lijkt me voor AR ook handiger om gewoon een tankpas te geven, is in administratie veel eenvoudiger.
pi_134232274
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Vandaag geen brokken gemaakt. :)
^O^ *O*
pi_134232340
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Eens. Als men er zo op hamert dat het geheel er verzorgd uit moet zien, lever dan zelf een nette map, pen en tas om alle zooi mee op en neer te slepen. Op zijn minst.

En dat gedoe met die tankbonnetjes steeds vind ik ook geen succes. Lijkt me voor AR ook handiger om gewoon een tankpas te geven, is in administratie veel eenvoudiger.
Ja precies. Stel dat je een weekje vrij hebt en je moet een paar keer aftanken ben je zo een paar honderd euro kwijt als je zo wat ritjes krijgt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef RTS91 het volgende:

[..]

^O^ *O*
:')
pi_134232504
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het navigatiesysteem werkt daarentegen wel fijn!

Wel jammer dat je echt naar het scherm moet kijken, de instructies in het display in het dashboard zijn onzichtbaar door het stuur :')
pi_134232636
Ik doe meestal op geluid, hoef je ook naar niet het beeld te kijken.
Overigens wat wel kut is, is al die kaarten geen Duitsland-/Belgļekaarten hebben of hartstikke oud zijn.
Zo reed ik een keer naar Echt toe, en lekkere muziek op radio en volgde de ingebouwde navigatie.
Lette toen niet op de boorden, en opeens was ik in Duitsland :')
Nee, toch niet
pi_134233433
Ik rij juist op beeld, dat irritante gezeik tussen mijn muziek door vind ik maar niks. Heeft wel tot gevolg dat ik soms een afslag mis.
pi_134233554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Viezze het volgende:
Ik rij juist op beeld, dat irritante gezeik tussen mijn muziek door vind ik maar niks. Heeft wel tot gevolg dat ik soms een afslag mis.
Dit. Maar ik ben ook te lui om het geluid uit te zetten, vaak geen zin om die knop te zoeken. Met het gevolg dat mijn CD middenin wordt onderbroken voor NU RECHTS AANHOUDEN
pi_134234247
Maandag een bandenwissel. Om 11:30 een Caddy ophalen in Bolsward, rijden naar Bedum (boven Groningen) voor de bandenwissel, duurt al met al een uurtje (betaald koffiedrinken :9 ) en vervolgens weer terug naar Bolsward.

Geen kanjer voor de uren, maar 't is toch weer iets!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134234989
Maandag ook weer twee ritten. Groningen - Waalwijk en Den Bosch - Amersfoort. Werd om half 11 vanmorgen al gebeld ^O^
pi_134235307
Maandag Groningen - Delft - Groningen. Clio 0.9TCE en Ibiza slowmotive.
pi_134235587
Pics van de E500 met veel te glimmende velgen:

pi_134236847
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef S-RS het volgende:
Maandag ook weer twee ritten. Groningen - Waalwijk en Den Bosch - Amersfoort. Werd om half 11 vanmorgen al gebeld ^O^
Hmm, dan kruisen wij elkaar twee keer maandag :+

Ik moet Den Bosch - Drachten en dan Drachten - Waalwijk
pi_134237106
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hmm, dan kruisen wij elkaar twee keer maandag :+

Ik moet Den Bosch - Drachten en dan Drachten - Waalwijk
Zal het groot licht opzetten, kun je me makkelijker herkennen vanaf de andere kant van de snelweg :9
pi_134237127
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Pics van de E500 met veel te glimmende velgen:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Geimporteerd uit USA?
Is ook lekker rijden als je niet weet hoeveel mph kmh is :P
Nee, toch niet
pi_134237207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef S-RS het volgende:

[..]

Zal het groot licht opzetten, kun je me makkelijker herkennen vanaf de andere kant van de snelweg :9
Top, dan ga ik rijden met groot licht, mistlicht en alarmlicht :7

Dus als je een Fiat Doblo ( ;( ) voorbij ziet komen die een kermisact aan het opvoeren is ben ik dat.
pi_134237838
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Geimporteerd uit USA?
Is ook lekker rijden als je niet weet hoeveel mph kmh is :P
Ja, lagen nog Californische platen in :P
En ik heb even eerst alle gangbare snelheden uitgerekend voordat ik ging rijden :D 65mph gereden waar je 100 mocht en 80mph gereden bij 120.

Heb trouwens ook maar op het transportformulier bij de kilometerstanden erbij gezet dat het om mijlen gaat _O-
pi_134237840
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Top, dan ga ik rijden met groot licht, mistlicht en alarmlicht :7

Dus als je een Fiat Doblo ( ;( ) voorbij ziet komen die een kermisact aan het opvoeren is ben ik dat.
Ik denk dat ik op de vangrail ga letten met daarin in busje op zijn dak. Gecondoleerd, niets waardelozer dan een Doblo! |:(
pi_134237884
Zou ie Facebookwaardig zijn trouwens, ondanks dat ie al dik 7 jaar oud is? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')