Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel dat ik er niets van op het forum gezegd had. Ik stel prijs op een schoon geweten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amoeba rijdt schade en houdt zijn bek in de hoop dat niemand er achter komt
Een vivario rijdt nog redelijk in vergelijking met sommige andere busjes hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef BlackLining het volgende:
Meh, gebeld voor een ritje. Blij want nog niks kunnen doen deze week, krijg ik een Opel Vivaro meeik háát bestelbusjes.
Nou ja; uren schrijven
Eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef BlackLining het volgende:
Ze moeten ook eens vliegtuigen gaan transporteren bij AR. Ik doe de laatste tijd niets anders dan op een neer rijden tussen Eindhoven Airport, Rotterdam-The Hague Airport en Schipholdat kan veel sneller natuurlijk.
En ze krijgen het voor elkaar om zelfs met een kerstgroet te zeikenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef DrSnuggle het volgende:
En wat een aardige kerstmailtje van Easyway!!
Dit inderdaad! Niet heel gepast als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
En ze krijgen het voor elkaar om zelfs met een kerstgroet te zeiken
Wat was er dan te klagen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
En ze krijgen het voor elkaar om zelfs met een kerstgroet te zeiken
Haha precies dit, dat plaatje met die kerstboom maakt dan weer een hoop goed...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef Schaafkaas het volgende:
2 zinnetjes over kerst, 2 alinea's over beschikbaarheid. De kerstgedachte straalt er vanaf.
Waarom moet je dat hebben dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef Fiorano het volgende:
Ik ben opzoek naar het linkje waar alle transportformulieren staan, dus eigenlijk een rijtje met klanten van EW. Ik kan niet meer inloggen
DM je welquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:46 schreef S-RS het volgende:
Afstudeeropdacht bij AR aan het uitvoeren mbt marktonderzoek?
Ghe Ghe bijna goed.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:46 schreef S-RS het volgende:
Afstudeeropdacht bij AR aan het uitvoeren mbt marktonderzoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |