Denk dat ik Autoreset maar eens ga mailen dat ze een functie maken zodat je je wachtwoord kunt wijzigen.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:39 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk deze auto meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk deze auto meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij werd Utrecht genoemd, maar dat stond nog niet vast. Heb jij een idee dan waar en of dat kan?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Fiorano het volgende:
Waar gingen we ook alweer karten? Of hebben we nog keuze uit verschillende opties? Met zoveel man kunnen we misschien wel erg zo'n race arrangement boeken voor weeeinig?
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk deze auto meeBij Care schadeservice kun je voor zo'n fiets kiezen, ik denk dat die wel klaarstaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat karten duur trouwens, voor 1 race? o_O
Doe mij maar gewoon 2-3 heats, das net zo duur en net zo leuk..quote:Op woensdag 11 december 2013 15:31 schreef Fiorano het volgende:
Coronel Huizen:
"Kart programma 2"
- Ontvangst
- Rijdersbriefing
- Training/ Kwalificatie
- Race 1
- Finale – beste 15 deelnemers
¤ 45.50
(Prijs per persoon. Excl. 6% BTW)
Christus. Ik ben niet rijk ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:31 schreef Fiorano het volgende:
Coronel Huizen:
"Kart programma 2"
- Ontvangst
- Rijdersbriefing
- Training/ Kwalificatie
- Race 1
- Finale – beste 15 deelnemers
¤ 45.50
(Prijs per persoon. Excl. 6% BTW)
quote:Dan krijg je waarschijnlijk deze auto meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:49 schreef Fiorano het volgende:
Ik vind het allemaal prima. Gaat mij er ook het meeste om om al die debielen hier eens in real-life te ontmoeten
Leuk dat jij het er mee eens bent, want volgens mij ben jij degene die iedereen het liefst wil zienquote:
Niet weten dat ik op 2 januari afzeg omdat ik moet werken.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Leuk dat jij het er mee eens bent, want volgens mij ben jij degene die iedereen het liefst wil zien
Niet weten dat wij met AR hebben afgesproken dat jij een rit naar de kartbaan krijgtquote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet weten dat ik op 2 januari afzeg omdat ik moet werken.
Betaald vervoer.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Niet weten dat wij met AR hebben afgesproken dat jij een rit naar de kartbaan krijgt
Ja houd nu maar op allemaal, ik weet het wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En waag het niet schade te rijden met karts, dan ben je écht niet goed bezig
Hoeveel heb je de examinator betaald dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja houd nu maar op allemaal, ik weet het wel.![]()
Ik heb wel mijn rijbewijs in één keer gehaald. Puh.
Zelfde verhaal gaat daar ook gewoon op hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bij EW stel je zelf een wachtwoord in, die je dan wat later nog per email toegestuurd krijgt
Matig.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we maar niet dat voorstel van Fiorano doen dan, ik denk dat Amoeba na die genoemde training de kartbaan niet meer op mag.
Ik heb zijn vrouw een keer geleerd wat genieten is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Hoeveel heb je de examinator betaald dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |