quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
En het unieke gebruik van hoofdletters en leestekens.
Formulier moet je altijd weer meenemen. Ze mogen wel een kopie maken, maar jij moet het orginele document houden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb komende vrijdag wellicht mijn eerste rit maar zit nog met één vraagje mbt het innameformulier. Ik controleer dan dus van tevoren op schade, loop daarna weer naar binnen en laat het daar door iemand ondertekenen en onderteken het zelf. Dan neem ik dat formulier met 2 handtekening mee en laat ik hem bij het afleveradres door de laatste partij ondertekenen en laat ik het formulier daar achter.
Klopt dat zo of niet? :p
Hier idem. Eerste keer ook per e-mail gekregen. Toen ik 6 maanden uit dienst ging in verband met studie buitenland heb ik mijn Tankcard in moeten leveren. Toen ik vervolgens terug mocht komen als Hiker heb ik wederom per post mijn card gekregen en per e-mail de pincode van de Tankcard. Daarnaast ben ik een keer de pincode van mijn card vergeten onderweg. Toen heeft een van de vaste medewerkers die pincode gewoon door de telefoon gezegdquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef Viezze het volgende:
Ook zoiets. Ik was de pincode van mijn tankpas vergeten. Heb ooit een nieuwe gekregen en die wist ik niet meer, dus ik een mail sturen of ze me de pincode konden opsturen.
Nou, ze werden bijna kwaad toen ik dat vroegJa dat doen we niet, ook nooit gedaan. Nou heb ik toen ik in dienst kwam (drie jaar geleden deze maand trouwens
) de pincode per mail gehad maar daar ging ze niet op in
Hoeft echt niet hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Solidberg het volgende:
In dat emailtje wat ze jou toesturen nadat jij je aangemeld hebt, staat je wachtwoord in.
Dat betekent dat de server gewoon jouw wachtwoord als plaintext opslaat, of misschien wel gecodeerd, maar de sleutel staat er dan ook vrolijk bij, aangezien ze anders niet jouw wachtwoord je per email toe kunnen sturen.
Dat stond nog open, alleen was de voorkeur in Utrecht omdat het zo lekker centraal ligtquote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Fiorano het volgende:
Waar gingen we ook alweer karten? Of hebben we nog keuze uit verschillende opties? Met zoveel man kunnen we misschien wel erg zo'n race arrangement boeken voor weeeinig?
Bij EW stel je zelf een wachtwoord in, die je dan wat later nog per email toegestuurd krijgtquote:Op woensdag 11 december 2013 00:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoeft echt niet hoor
Random wachtwoord genereren, dat per mail opsturen, dan hashen, dán pas opslaan in de database en klaar.
Wachtwoorden worden daarnaast praktisch nooit gecodeerd, maar gehashed. Een wezenlijk verschil.
Ik neem formulieren trouwens altijd mee terug. Men mag gerust een kopie maken maar ik wil het origineel hebben.
Pleur dit ook lekker op het forum.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Ordinateur het volgende:
Gaan jullie op 3 januari lekker karten, dan neem ik al jullie ritjes wel over!
Ik heb trouwens de indruk dat bij AR het wachtwoord dat je toegewezen krijgt altijd een combinatie van woonplaats, geboortejaar en naam is(2 van de 3). Bij mijzelf en 2 anderen die ik ken is dat in ieder geval het geval.
Bij mij niet zo btw.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pleur dit ook lekker op het forum.
Dan krijg je waarschijnlijk deze auto meequote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef Amoeba het volgende:
Vrijdag weer op locatie werken op de Europalaan waar ik die schade had gemaakt. Ze zien me al aankomen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |