abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134129492
Mooie is dat ze ook je wachtwoord ook als plaintext opslaan :')
Nee, toch niet
pi_134129583
Dat meen je niet :') Hoe ben je daar achter gekomen?

De transportformulieren zijn ook niet beveiligd opgeslagen, daar kan je ook bij zonder te zijn ingelogd. Denk dat het met chauffeurshandleiding e.d. niet anders is.
pi_134129675
In dat emailtje wat ze jou toesturen nadat jij je aangemeld hebt, staat je wachtwoord in.
Dat betekent dat de server gewoon jouw wachtwoord als plaintext opslaat, of misschien wel gecodeerd, maar de sleutel staat er dan ook vrolijk bij, aangezien ze anders niet jouw wachtwoord je per email toe kunnen sturen.
Nee, toch niet
pi_134129836
Ook zoiets. Ik was de pincode van mijn tankpas vergeten. Heb ooit een nieuwe gekregen en die wist ik niet meer, dus ik een mail sturen of ze me de pincode konden opsturen.

Nou, ze werden bijna kwaad toen ik dat vroeg :') Ja dat doen we niet, ook nooit gedaan. Nou heb ik toen ik in dienst kwam (drie jaar geleden deze maand trouwens :+) de pincode per mail gehad maar daar ging ze niet op in :P
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:14:58 #105
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134130008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
En het unieke gebruik van hoofdletters en leestekens.
:D _O-
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_134131444
Bij AR is het net zo erg: wachtwoord ook plaintext per mail ontvangen na sollicitaite, studenten handboek is via Google te downloaden (had ik al doorgelezen voordat ik op sollicitatie ging een jaar geleden :D ) en ook het overmatig hoofdletter en uitroeptekengebruik.

Edit: inmiddels is het handboek niet meer te vinden via Google, had er ook een opmerking over gemaakt destijds.

[ Bericht 16% gewijzigd door Babananana op 10-12-2013 21:51:50 ]
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_134132346
Ik heb komende vrijdag wellicht mijn eerste rit maar zit nog met één vraagje mbt het innameformulier. Ik controleer dan dus van tevoren op schade, loop daarna weer naar binnen en laat het daar door iemand ondertekenen en onderteken het zelf. Dan neem ik dat formulier met 2 handtekening mee en laat ik hem bij het afleveradres door de laatste partij ondertekenen en laat ik het formulier daar achter.

Klopt dat zo of niet? :p
pi_134132523
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb komende vrijdag wellicht mijn eerste rit maar zit nog met één vraagje mbt het innameformulier. Ik controleer dan dus van tevoren op schade, loop daarna weer naar binnen en laat het daar door iemand ondertekenen en onderteken het zelf. Dan neem ik dat formulier met 2 handtekening mee en laat ik hem bij het afleveradres door de laatste partij ondertekenen en laat ik het formulier daar achter.

Klopt dat zo of niet? :p
Formulier moet je altijd weer meenemen. Ze mogen wel een kopie maken, maar jij moet het orginele document houden.
Nee, toch niet
pi_134132624
Wat moet je er vervolgens mee doen? Opsturen? Foto maken en via internet opsturen? Kon het in de handleiding niet echt vinden, zit bij AR trouwens.
pi_134132665
Bij sommige bedrijven moet je hem achterlaten, dus dat zou in de omschrijving moeten staan.
pi_134132674
Dan weet ik het niet precies :) ik zit namelijk bij EW.
Nee, toch niet
pi_134133143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef Viezze het volgende:
Ook zoiets. Ik was de pincode van mijn tankpas vergeten. Heb ooit een nieuwe gekregen en die wist ik niet meer, dus ik een mail sturen of ze me de pincode konden opsturen.

Nou, ze werden bijna kwaad toen ik dat vroeg :') Ja dat doen we niet, ook nooit gedaan. Nou heb ik toen ik in dienst kwam (drie jaar geleden deze maand trouwens :+) de pincode per mail gehad maar daar ging ze niet op in :P
Hier idem. Eerste keer ook per e-mail gekregen. Toen ik 6 maanden uit dienst ging in verband met studie buitenland heb ik mijn Tankcard in moeten leveren. Toen ik vervolgens terug mocht komen als Hiker heb ik wederom per post mijn card gekregen en per e-mail de pincode van de Tankcard. Daarnaast ben ik een keer de pincode van mijn card vergeten onderweg. Toen heeft een van de vaste medewerkers die pincode gewoon door de telefoon gezegd :P. Misschien op basis van stemherkenning.. Ik werkte veel, maar toch..
pi_134133934
Ik moest wel de laatste paar cijfers doorgeven via de telefoon, maar kreeg hem inderdaad ook vrij makkelijk via de telefoon.
pi_134138488
Kartlijstje overigens hier:

Vrijdag 20 december:
- S-RS
- QuiCk01
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3

Zaterdag 21 december:
- S-RS
- QuiCk01
- Kiprollade
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Solidberg

Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Kiprollade
- Fiorano
- Gehaktstaaf123
- Solidberg
- Panthera.

Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Solidberg
- Panthera.

Zaterdag 4 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Marco001
- Kiprollade
- Fiorano
- Gehaktstaaf123
- Panthera.

Zaterdag 11 januari:
- S-RS
- QuiCk01
- Marco001
- Babananana
pi_134138844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Solidberg het volgende:
In dat emailtje wat ze jou toesturen nadat jij je aangemeld hebt, staat je wachtwoord in.
Dat betekent dat de server gewoon jouw wachtwoord als plaintext opslaat, of misschien wel gecodeerd, maar de sleutel staat er dan ook vrolijk bij, aangezien ze anders niet jouw wachtwoord je per email toe kunnen sturen.
Hoeft echt niet hoor :')

Random wachtwoord genereren, dat per mail opsturen, dan hashen, dán pas opslaan in de database en klaar.

Wachtwoorden worden daarnaast praktisch nooit gecodeerd, maar gehashed. Een wezenlijk verschil.

Ik neem formulieren trouwens altijd mee terug. Men mag gerust een kopie maken maar ik wil het origineel hebben.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134142533
Gaan jullie op 3 januari lekker karten, dan neem ik al jullie ritjes wel over!

Ik heb trouwens de indruk dat bij AR het wachtwoord dat je toegewezen krijgt altijd een combinatie van woonplaats, geboortejaar en naam is(2 van de 3). Bij mijzelf en 2 anderen die ik ken is dat in ieder geval het geval.
  woensdag 11 december 2013 @ 10:25:39 #117
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134142573
Waar gingen we ook alweer karten? Of hebben we nog keuze uit verschillende opties? Met zoveel man kunnen we misschien wel erg zo'n race arrangement boeken voor weeeinig?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 11 december 2013 @ 10:29:21 #118
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134142635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Fiorano het volgende:
Waar gingen we ook alweer karten? Of hebben we nog keuze uit verschillende opties? Met zoveel man kunnen we misschien wel erg zo'n race arrangement boeken voor weeeinig?
Dat stond nog open, alleen was de voorkeur in Utrecht omdat het zo lekker centraal ligt
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_134144872
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hoeft echt niet hoor :')

Random wachtwoord genereren, dat per mail opsturen, dan hashen, dán pas opslaan in de database en klaar.

Wachtwoorden worden daarnaast praktisch nooit gecodeerd, maar gehashed. Een wezenlijk verschil.

Ik neem formulieren trouwens altijd mee terug. Men mag gerust een kopie maken maar ik wil het origineel hebben.
Bij EW stel je zelf een wachtwoord in, die je dan wat later nog per email toegestuurd krijgt
Nee, toch niet
pi_134145399
Morgen toch maar mijn beschikbaarheid aan gezet en meteen gebeld. Dan maar niet naar de les Financieel, ik heb de hoop op een voldoende voor dat vak toch al opgegeven. :D :{ :'(

Karten lijkt mij wel weer leuk, wanneer is de deadline om te beslissen?
pi_134145565
Moest vanochtend een auto ophalen in Emmen. Op de heenweg in de qliner moesten we opeens stoppen langs de snelweg... Iets met een kapotte vsnaar :'). Gelukkig kon een bus erachter ons overnemen. Was wel ff mijn wtf-momentje van de dag! :D
pi_134148466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Ordinateur het volgende:
Gaan jullie op 3 januari lekker karten, dan neem ik al jullie ritjes wel over!

Ik heb trouwens de indruk dat bij AR het wachtwoord dat je toegewezen krijgt altijd een combinatie van woonplaats, geboortejaar en naam is(2 van de 3). Bij mijzelf en 2 anderen die ik ken is dat in ieder geval het geval.
Pleur dit ook lekker op het forum. :')
pi_134149524
Vrijdag weer op locatie werken op de Europalaan waar ik die schade had gemaakt. Ze zien me al aankomen. _O- ;(
pi_134149951
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pleur dit ook lekker op het forum. :')
Bij mij niet zo btw.
Your opinion of me is none of my business.
pi_134150111
quote:
15s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef Amoeba het volgende:
Vrijdag weer op locatie werken op de Europalaan waar ik die schade had gemaakt. Ze zien me al aankomen. _O- ;(
Dan krijg je waarschijnlijk deze auto mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')