abonnement Unibet Coolblue
pi_92992904
Eeh, omdat dat ook zo is? Ik zie weinig mede-hikers die zich uitermate netjes kleden. Sterker nog, ik zie ze vaak verre van dat. En net wat ik al eerder zei, soms is het gewoon niet nodig om je netjes te kleden, en in de wintermaanden is het veelste koud. Als je dan van en naar ING vestigingen moet, ga ik niet in m'n pantalon.

Maar ondanks dat is het beter dat we het even aanpassen.
pi_92992939
Snap niet wat er zo moeilijk is om je netjes te kleden. Het lijkt me dat je toch nog wel een beetje serieus genomen wilt worden als je bij een bedrijf aankomt, het is toch een eerste indruk.
pi_92993025
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef RTS91 het volgende:
Snap niet wat er zo moeilijk is om je netjes te kleden. Het lijkt me dat je toch nog wel een beetje serieus genomen wilt worden als je bij een bedrijf aankomt, het is toch een eerste indruk.
Ja ik snap het probleem ook niet. Maar goed de OP geeft informatie over de werkzaamheden en voorschriften en wat mij betreft kunnen die gewoon zo "als het hoort".
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:25:50 #54
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92993636
Ik ben het ermee eens, zoveel moeite is het niet.

Maar het argument dat hier wordt gebruikt van dat je meer serieus wordt genomen is in 99,99% bullshit, zie meerkerk.
pi_92993763
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Obama het volgende:
Ik ben het ermee eens, zoveel moeite is het niet.

Maar het argument dat hier wordt gebruikt van dat je meer serieus wordt genomen is in 99,99% bullshit, zie meerkerk.
Meerkerk is wel een apart geval (geen ervaring), maar als er bij een groot accountantsbedrijf een een leuke auto wordt opgehaald dan sta je toch raar te kijken als er opeens zo'n jochie in z'n spijkerbroek en sneakers staat.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:31:58 #56
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92994006
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Meerkerk is wel een apart geval (geen ervaring), maar als er bij een groot accountantsbedrijf een een leuke auto wordt opgehaald dan sta je toch raar te kijken als er opeens zo'n jochie in z'n spijkerbroek en sneakers staat.
Ja, dat zijn factoren waar je rekening mee houdt.

Ik print nooit ritinfo uit, maar als ik weet dat ik op een prive adres kom of een dikke wagen op haal dan print ik die wel weer uit, voor de gemoedsrust vd klant.

&

Ik zeg niet dat ik nooit in spijkerbroek ga, maar als ik een spijkerbroek draag dan is dat een donkerblauwe jeans met geen lichte plekken of gaten en nette (dure :9~) schoenen.
pi_92997344
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:

Jongens, jongens, laat mij nou gewoon zo zitten zoals ik lekker zit. Dan rijdt ik ook het best. :')
"Zorg dat je recht voor het stuur zit"

Ik heb nog in geen enkele auto de knop gevonden om scheef voor het stuur te kunnen zitten :(
pi_92998817
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef Fleauris het volgende:

[..]

"Zorg dat je recht voor het stuur zit"

Ik heb nog in geen enkele auto de knop gevonden om scheef voor het stuur te kunnen zitten :(
*Probeert stoel een kwartslag te draaien* Klopt! :') Daarnaast rijd je het best en ben je meest alert als je comfortabel zit, tenminste dat lijk mij dan. Als je niet lekker zit kan je niet op je gemak rijden en zit je meer te kloten aan de stoel als dat je op de weg let.
pi_93003296
Whehe, zoals hij beschrijft dat het niet moet, rijdt ik wel de helft van de tijd in mijn privé auto :D

Voor EW niet, dan netjes en degelijk, geen zin in gezeik namelijk. En qua kleding. Ik heb een nette zwarte spijkerbroek en bruine leren Vans, ik vind het wel prima met -3° overdag.
#26 || Luciano da Silva
pi_93003569
Ik heb dan wel altijd een pantalon aan met nette schoenen, maar ik heb ook echt niet altijd een overhemd aan. Dat vind ik altijd zo kut zitten. Vaak gewoon een net vest ofzo en met m'n jas erover zie je het toch niet. En ik kijk ook altijd wel waar ik naartoe moet inderdaad.. Beetje op afstemmen.
pi_93008456
Wat die OP betreft, is het inderdaad wel beter om gewoon de richtlijn aan te houden. Ik zal hem wel veranderen voor de volgende keer.

Ik heb hem dan wel geschreven/gekopieerd maar als jullie toevoegingen hebben moet je dat natuurlijk wel zeggen. Het topic is voor en door iedereen. Oké dat klinkt gay. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93009178
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat die OP betreft, is het inderdaad wel beter om gewoon de richtlijn aan te houden. Ik zal hem wel veranderen voor de volgende keer.

Ik heb hem dan wel geschreven/gekopieerd maar als jullie toevoegingen hebben moet je dat natuurlijk wel zeggen. Het topic is voor en door iedereen. Oké dat klinkt gay. :')
:') _!

[ Bericht 6% gewijzigd door Mallet op 19-02-2011 18:12:13 ]
pi_93010829
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 09:12 schreef Mallet het volgende:
Ik heb dan wel altijd een pantalon aan met nette schoenen, maar ik heb ook echt niet altijd een overhemd aan. Dat vind ik altijd zo kut zitten. Vaak gewoon een net vest ofzo en met m'n jas erover zie je het toch niet. En ik kijk ook altijd wel waar ik naartoe moet inderdaad.. Beetje op afstemmen.
Ik heb eigenlijk altijd pantalon, nette schoenen en overhemd aan.
Als het koud is vaak een trui over mn overhemd.

In de koude maanden was het wel even minder in een dunne pantalon, en vooral door de sneeuw lopen met dunne leren stappers doet wel even pijn aan de tenen :P
pi_93011896
Zo, jaaropgaaf binnen. Had tot augustus 2010 mijn loonheffingskorting uit staan. Zorgt wel voor een paar honder euri extra in mei/juni. *O*
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93011940
Ik heb altijd een pantalon en overhemd aan, als het wat kouder is dan nog gewoon een t-shirt onder m'n overhemd. Ondertussen loop ik al weer weken met m'n zomerjas :).
pi_93012094
Pak met stropdas, anders kun je bij ons direct weer naar huis om die alsnog te halen :P

@Mallet, welke OV info van Athlon bedoel je? :P
pi_93012836
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef MuurStraat het volgende:
Pak met stropdas, anders kun je bij ons direct weer naar huis om die alsnog te halen :P

@Mallet, welke OV info van Athlon bedoel je? :P
Hij heeft bustijden en andere OV info over alle ING vestigingen opgesomd. Komen de volgende keer in de OP.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93014696
Ah duidelijk.

Athlon Nijmegen

Station Dukenburg Richting Den Bosch
xx:28
xx:58

Station Dukenburg Richting Nijmegen

xx:30
xx:00

En veel bussen die eigenlijk continue richting Nijmegen CS rijden.

:)
pi_93018328
@Obama
Ik belde gister EW op of ze nog rit hadden vanuit Haarlem/Amsterdam, zeiden ze heel droog: Maar jij hebt toch geen OV meer? :6 Ik zei nee, U verwart me met oba..eehhh ik bedoel iemand anders hahaha :P
pi_93018965
Over die kleding he. Als in de ritinformatie staat dat ik niet in spijkerbroek mag, dan draag ik ook geen spijkerbroek. Ritinfo moet je gewoon respecteren, en ik weet dat als ik naar plekken ga waar ze een bepaalde kledingstijl verwachten, dat ik mij dan ook zo kleed. Bij de sollicitatie is mij verteld dat de ritinformatie bindend is, en ik zie ook geen reden daar vanaf te wijken. Er werd wel bijgezegd dat je niet altijd in pantalon hoeft, maar ook in nette spijkerbroek, tenzij anders aangegeven.
#26 || Luciano da Silva
pi_93019104
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:03 schreef joppie_saus het volgende:
Over die kleding he. Als in de ritinformatie staat dat ik niet in spijkerbroek mag, dan draag ik ook geen spijkerbroek. Ritinfo moet je gewoon respecteren, en ik weet dat als ik naar plekken ga waar ze een bepaalde kledingstijl verwachten, dat ik mij dan ook zo kleed. Bij de sollicitatie is mij verteld dat de ritinformatie bindend is, en ik zie ook geen reden daar vanaf te wijken. Er werd wel bijgezegd dat je niet altijd in pantalon hoeft, maar ook in nette spijkerbroek, tenzij anders aangegeven.
Bij mij zeiden ze dat ze liever geen spijkerbroek zagen, omdat "een nette spijkerbroek" nogal verschillend kan worden geïnterpreteerd. Zo vind ik een lichte spijkerbroek niet netjes, maar misschien iemand anders wel.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:14:20 #72
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93019273
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef HaWk07 het volgende:
@Obama
Ik belde gister EW op of ze nog rit hadden vanuit Haarlem/Amsterdam, zeiden ze heel droog: Maar jij hebt toch geen OV meer? :6 Ik zei nee, U verwart me met oba..eehhh ik bedoel iemand anders hahaha :P
Haha, zodra verklap je mijn secret identity bro....
pi_93056054
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:14 schreef Obama het volgende:

[..]

Haha, zodra verklap je mijn secret identity bro....
Hahaha echt he :p vind het wel knap van ze dat ze dat allemaal onthouden
pi_93057150
Of ze hebben het gewoon bij de verkeerde persoon neergezet. :P
pi_93057467
haha :p hoop het niet voor ze.. heb vakantie dus dan wil werken ook hahaha
pi_93061053
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef MuurStraat het volgende:
Ah duidelijk.

Athlon Nijmegen

Station Dukenburg Richting Den Bosch
xx:28
xx:58

Station Dukenburg Richting Nijmegen

xx:30
xx:00

En veel bussen die eigenlijk continue richting Nijmegen CS rijden.

:)
Thanks!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93061576
Blankier Zwolle;

Halte Oldeneelallee (Lijn 161)
xx.47

Halte Marslanden
xx.18 (Lijn 166)
xx.26 (Lijn 167)

Beide haltes zijn ongeveer 15-20 minuten lopen.
De vertrektijden kunnen over de dag wel een paar minuten verschillen dus dat moet je wel nakijken. Mocht je net bij de Oldeneelallee staan en de bus is al geweest kan je nog naar de halte Troelstralaan lopen. Dit is wel weer een aardig stuk lopen maar beter dan een uur wachten of naar de halte Marslanden lopen.

Troelstralaan (lijn 4)
xx.11 xx.26 xx.41 xx.56

Meer tips voor Blankier? Is niet ideaal daar, sowieso beter om gebracht te worden maar dat deden ze toen bij mij helaas niet :P

En Arval / Schadenetwinkel in Houten

Halte Vleugelboot (lijn 47).
Richting Houten Station
xx.14 xx.44
Richting Utrecht Centraal
xx.02 xx.32 (tussen 4 en 6 rijdt deze vaker)

9292ov geeft volgens mij een andere halte aan, maar toen ik er was leek mij dit de dichtstbijzijnde.

[ Bericht 8% gewijzigd door Viezze op 20-02-2011 16:30:37 ]
  zondag 20 februari 2011 @ 16:35:56 #78
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_93062525
Halte Vleugelboot in Houten? Ik ga altijd naar halte De Staart. Elk kwartier een bus naar Station Houten en het is niet heel ver lopen.
Het is trouwens wel al een tijdje geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben dus ik weet niet of het eventueel veranderd is :P
pi_93063030
Die is inderdaad wel beter ja nu je het zegt, lijn 47 komt daar ook. Kan alleen de haltetijden daarvan niet vinden op de site van Connexxion
pi_93066696
Had vrijdag een A4 uit 2007, heerlijke auto. Helaas scheurde m'n pantalon onderweg dus moest hals over kop nog een nieuwe ergens vandaan toveren. Wel op tijd aangekomen. Daarna een Aygo, do I need to say more? Maargoed, ook die horen erbij !

Over de dresscode: Ik steek mezelf altijd in een pantalon en een colbert (bijpassend) met een overhemd, vind het lekker zitten en ziet er netjes uit.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  zondag 20 februari 2011 @ 18:26:22 #81
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93067413
Haha, ff een winkelcentrum bezocht ofzo ?
pi_93067441
Ja reed stomtoevallig in Nieuwegein precies de parkeergarage in waar in het bovengelegen winkelcentrum een C&A gehuisvest was xD
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_93078585
Beste collega's,

Mallet en ik hebben even e-mailcontact gehad over het feit dat we in dit topic soms toch gevaarlijk dicht tegen de grens van onze geheimhoudingsplicht zitten. We doen weliswaar veel om klantinformatie geheim te houden, maar er zijn genoeg dingen die toch wel informatie openbaren.

Mallet kwam hier eigenlijk op omdat ik met het idee kwam om alle OV info op te sommen. Zo erg is dat niet, ware het niet dat nu heel duidelijk naar voren komt met wie Easyway een contract heeft.

Omdat Easyway een duidelijke geheimhoudingsregel heeft in het arbeidscontract (zie punt 11.2) lijkt het ons dus verstandig om een paar regels op te stellen. Nu wil ik -zeker- niet doen of ik de baas ben in dit topic, integendeel. Dus als je het er niet mee eens ben of wat dan ook, laat het alsjeblieft horen. Maar de eerste regels die ik kon bedenken zijn als volgt:

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.
Klantnamen zijn in dit geval niet de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
Wij waren hier nogal duidelijk onaardig over een bepald bedrijf in midden Nederland.
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Ik hoop dat jullie het met Mallet en mij eens zijn dat we wat discreter om moeten gaan met klantinfo. Wie weet zijn er klanten die Googlen op 'Easyway', en gezien ons forum vrij bovenaan staat in de resultaten, kunnen klanten ook lezen hoe onze ervaringen zijn.

Bedankt voor jullie begrip en laat het horen als je ideeën of suggesties hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 20 februari 2011 @ 22:10:15 #84
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93079063
Prima post, Hojd. Bepaalde dingen die je noemt vielen mij inderdaad ook al op. Ik vind dat wat mij hier melden niet verder moet gaan dan; 'ik rij morgen een Opel Zafira op aardgas van Gasseltenijveenschemond naar 's Heer Hendrikskinderen' om maar eens wat te noemen. Ik vind dat sommigen hier losbandig omgaan met het noemen van klantinformatie en andere dingen. Gewoon niet doen. En wat betreft die tijden van de bus, noem dan gewoon de halte, dat staat één ieder vrij.
#26 || Luciano da Silva
pi_93080095
Goed punt. Zeker door die OV info kan je inderdaad wel erg snel zien met wie EW een contract heeft en dat moet je eigenlijk niet willen. Misschien moeten we in dat geval zoals joppie aangeeft alleen de halte aangeven. In principe weet je dan wel over welk bedrijf het gaat als je bij EW werkt en dat is precies wat nodig is.

Was er niet ooit een keer iemand die zei dat EW van dit topic op de hoogte is?
pi_93081221
Klopt inderdaad. :)

Ga er ook gewoon vanuit dat EW alles weet wat je hier post en dat ze precies weten wie je bent; als je met die instelling dingen post dan kom je nooit voor verrassingen te staan en blijf je altijd binnen de grens.
pi_93082649
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef joppie_saus het volgende:
Prima post, Hojd. Bepaalde dingen die je noemt vielen mij inderdaad ook al op. Ik vind dat wat mij hier melden niet verder moet gaan dan; 'ik rij morgen een Opel Zafira op aardgas van Gasseltenijveenschemond naar 's Heer Hendrikskinderen' om maar eens wat te noemen. Ik vind dat sommigen hier losbandig omgaan met het noemen van klantinformatie en andere dingen. Gewoon niet doen. En wat betreft die tijden van de bus, noem dan gewoon de halte, dat staat één ieder vrij.
Plus de ervaringen die we zo nu en dan opdoen moeten we vooral blijven delen, in dit werk is er niets leuker dan een keer een smerige bak of (in my case) een pikante wagen te rijden en dit verhaal hier te delen.. Goed, misschien is dit niet echt positief voor de desbetreffende maatschappij, maar misschien is het dan handiger om dan inderdaad de maatschappij niet te vermelden.
Dit forum moet wel leuk blijven, we werven zelfs mensen voor Easyway, afgaande op de vele mensen die naar aanleiding van ons forum gesolliciteerd hebben.

Over dat Easyway meeleest, ik denk dat als je hier iets wil posten, dat je eerst zelf moet nagaan wat Easyway zou doen/denken als ze het zouden lezen. :)
pi_93082718
Tof dat jullie het goed opvatten! Ik zal de OP voor de volgende keer aanpassen. Ik zelf ben ook niet de heiligste geweest met het discreet posten van informatie, maar ik zal me ook beteren haha.

En ga er inderdaad maar van uit dat EW op de hoogte is van dit topic. Bij het zoeken naar iets met studentchauffeurs of Easyway kom je bij Google al snel uit bij dit topic.

edit:
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Plus de ervaringen die we zo nu en dan opdoen moeten we vooral blijven delen, in dit werk is er niets leuker dan een keer een smerige bak of (in my case) een pikante wagen te rijden en dit verhaal hier te delen.. Goed, misschien is dit niet echt positief voor de desbetreffende maatschappij, maar misschien is het dan handiger om dan inderdaad de maatschappij niet te vermelden.
Dit forum moet wel leuk blijven, we werven zelfs mensen voor Easyway, afgaande op de vele mensen die naar aanleiding van ons forum gesolliciteerd hebben.
QFT!!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93083146
Zo, en dan nu maar snel douchen en het bed in, morgen extra vroeg eruit vanwege de spoorvernieuwing tussen Apeldoorn en Deventer :(
pi_93083346
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, en dan nu maar snel douchen en het bed in, morgen extra vroeg eruit vanwege de spoorvernieuwing tussen Apeldoorn en Deventer :(
Succesjes! Ik ga deze week vooral aan de studie. Wellicht twee halve dagjes werken.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93088456
Misschien een idee om er een soort van semi-verborgen forum van te maken, geen idee hoe. Of beter nog, Easyway een forum laten faciliteren!
  maandag 21 februari 2011 @ 09:26:00 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93091712
Tja, het is mogelijk een forum te maken op een externe site waarbij je je eerst moet aanmelden voordat je de inhoud kunt bekijken. De vraag is echter of je dat moet willen. Ik bedoel, iedereen zit hier lekker bij elkaar en de weg naar dit forum is makkelijk gevonden, maar voordat iedereen op het externe forum is gewezen..
#26 || Luciano da Silva
pi_93092030
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Thrasyllus het volgende:
Misschien een idee om er een soort van semi-verborgen forum van te maken, geen idee hoe. Of beter nog, Easyway een forum laten faciliteren!
Mwah voor dat laatste ben ik niet echt voor. Hier hebben we zelf alles in de hand en daarnaast zitten we onderhand ook al bij deeltje 24..
pi_93093794
@Hojdhopper: Je hebt gelijk. Ik heb in het vorige topic volgens mij ook een keer een bedrijfsnaam geroepen, ga ik proberen niet meer te doen. Je hebt ook niet voor niks zo'n verklaring moeten aanvragen... (ik lees dat je met klantnamen niet leasemaatschappijen bedoeld. Mag je die wel noemen?)

Verder hoop ik dat de hikers geen last hebben van de storing op Utrecht centraal. Ik heb er in ieder geval een extra dagje vrij door :)
pi_93095008
Ik ben er ook niet voor om het Easyway dit forum te laten 'overnemen', en evenmin voor een extern forum. Ik heb niet het idee dat dat loopt zoals hier, kijk maar naar het forum op de facebookpagina van EW.

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:54 schreef Panthera. het volgende:
@Hojdhopper: Je hebt gelijk. Ik heb in het vorige topic volgens mij ook een keer een bedrijfsnaam geroepen, ga ik proberen niet meer te doen. Je hebt ook niet voor niks zo'n verklaring moeten aanvragen... (ik lees dat je met klantnamen niet leasemaatschappijen bedoeld. Mag je die wel noemen?)

Verder hoop ik dat de hikers geen last hebben van de storing op Utrecht centraal. Ik heb er in ieder geval een extra dagje vrij door :)
Nou ja, noemen van leasemaatschappijen blijft twijfelachtig. Ik ben er niet echt uit.

Ik had vanochtend 40 minuten vertraging door de storing op Utrecht CS. Maar goed, ik was niet aan het werk.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93095037
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben er ook niet voor om het Easyway dit forum te laten 'overnemen', en evenmin voor een extern forum. Ik heb niet het idee dat dat loopt zoals hier, kijk maar naar het forum op de facebookpagina van EW.

[..]

Nou ja, noemen van leasemaatschappijen blijft twijfelachtig. Ik ben er niet echt uit.

Ik had vanochtend 40 minuten vertraging door de storing op Utrecht CS. Maar goed, ik was niet aan het werk.
Leasemaatschappijen horen wel degelijk bij de cliënten van de werkgever, niet noemen dus.
pi_93095125
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:36 schreef Mallet het volgende:

[..]

Leasemaatschappijen horen wel degelijk bij de cliënten van de werkgever, niet noemen dus.
Denk dat dat het beste is ja, helemaal geen namen meer
Extern forum zal geen succes worden, denk dat we door geen bedrijfsgevoelige informatie te noemen dit forum gewoon kunnen behouden. Als je zegt, ik ga van Groningen naar Almere dan weten "echte" hikers toch wel waar je waarschijnlijk heen gaat, meer informatie is dan niet nodig. Vragen kunnen altijd nog via PM
pi_93096183
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Viezze het volgende:

[..]

Denk dat dat het beste is ja, helemaal geen namen meer
Extern forum zal geen succes worden, denk dat we door geen bedrijfsgevoelige informatie te noemen dit forum gewoon kunnen behouden. Als je zegt, ik ga van Groningen naar Almere dan weten "echte" hikers toch wel waar je waarschijnlijk heen gaat, meer informatie is dan niet nodig. Vragen kunnen altijd nog via PM
Goeie. Laten we dat dan maar aanhouden en erop vertrouwen dat we te maken hebben met "echte" hikers. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93096575
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef Viezze het volgende:
Die is inderdaad wel beter ja nu je het zegt, lijn 47 komt daar ook. Kan alleen de haltetijden daarvan niet vinden op de site van Connexxion
De busroutes zijn veranderd, bus 47 naar Utrecht CS-Houten station rijdt nu via de halte Vleugelboot.
Bus 48 naar Nieuwegein Stadscentrum-Houten station komt langs halte de Staart.
pi_93097643
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:25 schreef d_sc1 het volgende:

[..]

De busroutes zijn veranderd, bus 47 naar Utrecht CS-Houten station rijdt nu via de halte Vleugelboot.
Bus 48 naar Nieuwegein Stadscentrum-Houten station komt langs halte de Staart.
Komt 47 helemaal niet meer langs de Staart dan?
Ik snapte er al vrij weinig van toen ik er was, op google maps was de halte Vleugelboot ook al nergens te vinden maar dat kwam dus doordat hij vrij nieuw is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')