Net EW gebeld, volgens hen heeft Alcredis 90% aan Toyota's. Ze waren dus ook benieuwd naar maandagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:03 schreef joppie_saus het volgende:
Als je twijfelt over het kenteken even terug bellen. Je kunt het beter van te voren goed geregeld hebben dan dat je het daar ter plekke nog weer moet fixen. Maar goed, twee leuke ritjes om mee te beginnen.
Ik zit weer in de trein terug naar Groningen. Zo'n Honda Hybride rijdt toch best lekker, automaat versie in ieder geval. Maar ik had al de verhalen gelezen over een 'power'knop in de Prius, dus ik die zoeken in de Civic. Afijn, ik vind na lang zoeken een knop met 'PWR' erop, blijkt het de knop van de radio te zijn
Nee, maar was ook niet beschikbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Mallet het volgende:
Ik had vandaag toch nog onverwacht werk. Onderweg naar Amstelveen in mijn eerste auto werd ik nog gebeld of ik er nog een achteraan wilde doen. Uiteindelijk mag ik toch nog 8 uur schrijven voor vandaag. Morgen helaas (weer) niet gebeld. Volgens mij is het echt rustig in mijn regio. Maandag nog maar een poging. Panthera jij wel gebeld?
@ Roel_S.. Ik denk dat de ritten vanuit Enschede tegenvallen. Ikzelf word eigenlijk altijd richting het westen of noorden gestuurd voor mijn eerste rit. Ik heb een enkele keer een auto op moeten halen vanuit Enschede en dat is voor mij ongeveer een uur met de bus. Oh en mocht je het niet in de OP hebben gezien, ik werk vanuit Doetinchem.
Toen ik daar moest komen (paar weken geleden) zaten we er met vier tegelijk, werd even gevraagd hoe je bij Easyway terecht was gekomen en daarna begonnen ze meteen met introductie. Zou niet teveel rekenen op vragen als wat je sterke en zwakke punten zijn etc (al is het altijd handig om op wat vragen voorbereid te zijn natuurlijk, je weet nooit). Naar kleding kijken ze ook niet echt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef Windrush het volgende:
Als je jezelf een beetje goed voor de dag brengt dan had je al een grote kans om te worden aangenomen toch? Dat begreep ik tenminste uit de OP.
Wat je ook niet moet doen, is lang haar hebben en zeggen dat je het niet wil afknippen. Werd tijdens mijn ronde iemand voor weggestuurd nog voor hij in de auto stapte haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee, maar was ook niet beschikbaarVolgende week woensdag pas weer. Benieuwd of ze dan wel wat hebben
Al zou het ook geen wereldramp zijn, de week daarna examens.
[..]
Toen ik daar moest komen (paar weken geleden) zaten we er met vier tegelijk, werd even gevraagd hoe je bij Easyway terecht was gekomen en daarna begonnen ze meteen met introductie. Zou niet teveel rekenen op vragen als wat je sterke en zwakke punten zijn etc (al is het altijd handig om op wat vragen voorbereid te zijn natuurlijk, je weet nooit). Naar kleding kijken ze ook niet echt.
En je moet een beetje kunnen rijdenniet heel goed, ik had nog een vrij harde stop omdat ik een auto uit een zijstraat bijna over het hoofd zag, maar ze hadden geen klachten over mijn rijstijl.
Maar het is niet zo dat je dan niet aangenomen wordt. Jongen bij mij liep ook in spijkerbroek, zeiden ze wel wat van, maar was voor sollicitatie geen probleem. Maar mag je geen vest over overhemd aan, ook niet als het koud is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef joppie_saus het volgende:
Kleding letten ze volgens mij wel degelijk op, jongen met wie ik rijtest had kreeg op zijn flikker omdat hij op Vans liep en een vest over zijn overhemd had.
idd, beter als een gele fiat pandaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag Schiedam - Vianen in een Toyota Corolla en Bodegraven - Rotterdam in een Audi A4 automaat. Niet slecht op zich
Precies, ik moet vaak van ING naar ING oid, dan ga ik echt niet mijn goeie kleren aandoen. Nette spijkerbroek en normale schoenen (Le Coq's) volstaan prima, nog nooit wat over gehoord, het staat gewoon casual-student.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, ik liep vandaag op leren Vans en een spijkerbroek. Met -2 ga ik echt niet in pantalon.
Heb één keer voor Vallei gereden en toen moest ik ook in een Crafter naar Veenendaal, was geen TNT-busje in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Jorian29 het volgende:
Daarna moet ik zo'n Crafter ophalen in Den Haag, en afleveren in Veenendaal, onder de naam Vallei Autogroep. Ik heb die naam nog nooit gehoord, mensen die ooit voor deze maatschappij gereden hebben? En of dit dus één van de beruchte TNT-busjes is?
Haha sorry, staat wat rommelig beschreven. Maar ik heb de OP in de wiki vernieuwd, en mijn vraag is of je de OP nog kunt aanpassen en of je dan de nieuwe wiki erin wilt zetten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Jorian29 het volgende:
@Hojdhopper
Wat bedoel je met die OP?
Ik ben overigens alweer gebeld voor maandag. Moet beginnen in Deventer, en ik kreeg net een leuk bericht te horen op Amersfoort CS: Van 19 t/m 21 februari geen treinen tussen Apd en Deventer. Dat wordt dus flink omreizen.
Daarna moet ik zo'n Crafter ophalen in Den Haag, en afleveren in Veenendaal, onder de naam Vallei Autogroep. Ik heb die naam nog nooit gehoord, mensen die ooit voor deze maatschappij gereden hebben? En of dit dus één van de beruchte TNT-busjes is?
[..]
Precies, ik moet vaak van ING naar ING oid, dan ga ik echt niet mijn goeie kleren aandoen. Nette spijkerbroek en normale schoenen (Le Coq's) volstaan prima, nog nooit wat over gehoord, het staat gewoon casual-student.
Done.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha sorry, staat wat rommelig beschreven. Maar ik heb de OP in de wiki vernieuwd, en mijn vraag is of je de OP nog kunt aanpassen en of je dan de nieuwe wiki erin wilt zetten.
Overigens ben ik al twee keer gecontroleerd bij ING Breda, dus ik draag nu wel altijd een pantalon.
Ben vandaag gebeld door EW, dat mijn jaaropgaaf teruggestuurd was omdat ik 'verhuisd' zou zijn. Lutsers bij TNT.
Ach hij heeft wel gelijk, maar je merkt echt wel als je niet goed zit en dan verstel ik de stoel welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, jongens, laat mij nou gewoon zo zitten zoals ik lekker zit. Dan rijdt ik ook het best.
Haha, ze laten ook direct even de doorsnee hike-auto zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, jongens, laat mij nou gewoon zo zitten zoals ik lekker zit. Dan rijdt ik ook het best.
HAHAHA dat taalgebruik af en toe ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja je hebt wel gelijk inderdaad. Nu zetten we zelf de toon al dat je ermee kan sjoemelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Obama het volgende:
Ik ben langer dan de gemiddelde NL'er dus ik doe ook vaak naar achteren, naar beneden en spiegels goed zetten.
Ps: we gaan er van uit dat EW meekijkt.......waarom the fuck staat er in de OP dat de meeste EWers zich niet netjes kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |