abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92960246
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:03 schreef joppie_saus het volgende:
Als je twijfelt over het kenteken even terug bellen. Je kunt het beter van te voren goed geregeld hebben dan dat je het daar ter plekke nog weer moet fixen. Maar goed, twee leuke ritjes om mee te beginnen.

Ik zit weer in de trein terug naar Groningen. Zo'n Honda Hybride rijdt toch best lekker, automaat versie in ieder geval. Maar ik had al de verhalen gelezen over een 'power'knop in de Prius, dus ik die zoeken in de Civic. Afijn, ik vind na lang zoeken een knop met 'PWR' erop, blijkt het de knop van de radio te zijn :')
Net EW gebeld, volgens hen heeft Alcredis 90% aan Toyota's. Ze waren dus ook benieuwd naar maandag :')

Maar je hebt iig wel een PWR knop gevonden haha.
pi_92965551
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Mallet het volgende:
Ik had vandaag toch nog onverwacht werk. Onderweg naar Amstelveen in mijn eerste auto werd ik nog gebeld of ik er nog een achteraan wilde doen. Uiteindelijk mag ik toch nog 8 uur schrijven voor vandaag. Morgen helaas (weer) niet gebeld. Volgens mij is het echt rustig in mijn regio. Maandag nog maar een poging. Panthera jij wel gebeld?

@ Roel_S.. Ik denk dat de ritten vanuit Enschede tegenvallen. Ikzelf word eigenlijk altijd richting het westen of noorden gestuurd voor mijn eerste rit. Ik heb een enkele keer een auto op moeten halen vanuit Enschede en dat is voor mij ongeveer een uur met de bus. Oh en mocht je het niet in de OP hebben gezien, ik werk vanuit Doetinchem.
Nee, maar was ook niet beschikbaar ;) Volgende week woensdag pas weer. Benieuwd of ze dan wel wat hebben :) Al zou het ook geen wereldramp zijn, de week daarna examens.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef Windrush het volgende:
Als je jezelf een beetje goed voor de dag brengt dan had je al een grote kans om te worden aangenomen toch? Dat begreep ik tenminste uit de OP.
Toen ik daar moest komen (paar weken geleden) zaten we er met vier tegelijk, werd even gevraagd hoe je bij Easyway terecht was gekomen en daarna begonnen ze meteen met introductie. Zou niet teveel rekenen op vragen als wat je sterke en zwakke punten zijn etc (al is het altijd handig om op wat vragen voorbereid te zijn natuurlijk, je weet nooit). Naar kleding kijken ze ook niet echt.

En je moet een beetje kunnen rijden :o niet heel goed, ik had nog een vrij harde stop omdat ik een auto uit een zijstraat bijna over het hoofd zag, maar ze hadden geen klachten over mijn rijstijl.
pi_92966833
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Nee, maar was ook niet beschikbaar ;) Volgende week woensdag pas weer. Benieuwd of ze dan wel wat hebben :) Al zou het ook geen wereldramp zijn, de week daarna examens.

[..]

Toen ik daar moest komen (paar weken geleden) zaten we er met vier tegelijk, werd even gevraagd hoe je bij Easyway terecht was gekomen en daarna begonnen ze meteen met introductie. Zou niet teveel rekenen op vragen als wat je sterke en zwakke punten zijn etc (al is het altijd handig om op wat vragen voorbereid te zijn natuurlijk, je weet nooit). Naar kleding kijken ze ook niet echt.

En je moet een beetje kunnen rijden :o niet heel goed, ik had nog een vrij harde stop omdat ik een auto uit een zijstraat bijna over het hoofd zag, maar ze hadden geen klachten over mijn rijstijl.
Wat je ook niet moet doen, is lang haar hebben en zeggen dat je het niet wil afknippen. Werd tijdens mijn ronde iemand voor weggestuurd nog voor hij in de auto stapte haha.

Overigens: Wolvega is zo een kutplek. 1 trein per uur. Kom ik net aanlopen in de veronderstelling dat ik m had gemist, zie ik hem achter me vandaan komen. Dus ik rennen, zie de trein stilstaan, dus nog harder rennen, rijdt ie weg. Lekker uurtje wachten.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:45:50 #29
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92970281
Kleding letten ze volgens mij wel degelijk op, jongen met wie ik rijtest had kreeg op zijn flikker omdat hij op Vans liep en een vest over zijn overhemd had.
#26 || Luciano da Silva
pi_92970444
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef joppie_saus het volgende:
Kleding letten ze volgens mij wel degelijk op, jongen met wie ik rijtest had kreeg op zijn flikker omdat hij op Vans liep en een vest over zijn overhemd had.
Maar het is niet zo dat je dan niet aangenomen wordt. Jongen bij mij liep ook in spijkerbroek, zeiden ze wel wat van, maar was voor sollicitatie geen probleem. Maar mag je geen vest over overhemd aan, ook niet als het koud is?

Nu heb ik een dikke jas, dus is het op zich ook niet nodig, maar ik zie zoveel mensen zo lopen, ook bij die bedrijven zelf.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:53:04 #31
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92970665
Ach, ik liep vandaag op leren Vans en een spijkerbroek. Met -2 ga ik echt niet in pantalon.
#26 || Luciano da Silva
pi_92970978
Maandag Schiedam - Vianen in een Toyota Corolla en Bodegraven - Rotterdam in een Audi A4 automaat. Niet slecht op zich
pi_92972234
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag Schiedam - Vianen in een Toyota Corolla en Bodegraven - Rotterdam in een Audi A4 automaat. Niet slecht op zich
idd, beter als een gele fiat panda :')
pi_92972396
Ik ben bijna weer thuis. Had wederom een spoedje vandaag. Ben nog niet gebeld voor maandag, maar had ik wel verwacht eigenlijk. Heb niet te klagen met toch 2 dagen werk deze week. Ook al maak je met spoedjes vaak niet zoveel uur als een hele dag gepland werk.
pi_92973238
@Hojdhopper
Wat bedoel je met die OP?

Ik ben overigens alweer gebeld voor maandag. Moet beginnen in Deventer, en ik kreeg net een leuk bericht te horen op Amersfoort CS: Van 19 t/m 21 februari geen treinen tussen Apd en Deventer. Dat wordt dus flink omreizen.
Daarna moet ik zo'n Crafter ophalen in Den Haag, en afleveren in Veenendaal, onder de naam Vallei Autogroep. Ik heb die naam nog nooit gehoord, mensen die ooit voor deze maatschappij gereden hebben? En of dit dus één van de beruchte TNT-busjes is?

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, ik liep vandaag op leren Vans en een spijkerbroek. Met -2 ga ik echt niet in pantalon.
Precies, ik moet vaak van ING naar ING oid, dan ga ik echt niet mijn goeie kleren aandoen. Nette spijkerbroek en normale schoenen (Le Coq's) volstaan prima, nog nooit wat over gehoord, het staat gewoon casual-student.
pi_92973397
@Jorian

Aan het kenteken kan je zien of het een nieuwe of gebruikte is. Als hij nieuw is hebt je niets te vrezen dat heeft dat TNT tuig er nog niet aangezeten. Anders als hij wel van TNT is, heb je kans dat ze m flink hebben afgeragd :P

Ik heb maandag geen werk.. op mn enige vrije dag wordt een tentamen gepland..
pi_92973660
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Jorian29 het volgende:
Daarna moet ik zo'n Crafter ophalen in Den Haag, en afleveren in Veenendaal, onder de naam Vallei Autogroep. Ik heb die naam nog nooit gehoord, mensen die ooit voor deze maatschappij gereden hebben? En of dit dus één van de beruchte TNT-busjes is?
Heb één keer voor Vallei gereden en toen moest ik ook in een Crafter naar Veenendaal, was geen TNT-busje in ieder geval.
pi_92974093
Is gewoon een VW dealer. Hebben dus zowel personenautos als bestel. Heb zelf nooit een TNT auto gereden voor ze.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mallet op 19-02-2011 17:51:39 ]
pi_92983101
Ik mag maandag ook weer aan de bak :)

Ik zal eens even vragen hoe het zit met die kastjes die ritgegevens vastleggen bij Athlon, nog niks over gehoord dus denk dat het wel meevalt.

Misschien eerder GPS zenders ivm diefstal ofzo. Want er worden er de laatste tijd weer een hoop weggehaald..
pi_92983123
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Jorian29 het volgende:
@Hojdhopper
Wat bedoel je met die OP?

Ik ben overigens alweer gebeld voor maandag. Moet beginnen in Deventer, en ik kreeg net een leuk bericht te horen op Amersfoort CS: Van 19 t/m 21 februari geen treinen tussen Apd en Deventer. Dat wordt dus flink omreizen.

[..]

Precies, ik moet vaak van ING naar ING oid, dan ga ik echt niet mijn goeie kleren aandoen. Nette spijkerbroek en normale schoenen (Le Coq's) volstaan prima, nog nooit wat over gehoord, het staat gewoon casual-student.
Haha sorry, staat wat rommelig beschreven. Maar ik heb de OP in de wiki vernieuwd, en mijn vraag is of je de OP nog kunt aanpassen en of je dan de nieuwe wiki erin wilt zetten.

Overigens ben ik al twee keer gecontroleerd bij ING Breda, dus ik draag nu wel altijd een pantalon.

Ben vandaag gebeld door EW, dat mijn jaaropgaaf teruggestuurd was omdat ik 'verhuisd' zou zijn. Lutsers bij TNT. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_92985375

Jongens, jongens, laat mij nou gewoon zo zitten zoals ik lekker zit. Dan rijdt ik ook het best. :')
pi_92987191
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha sorry, staat wat rommelig beschreven. Maar ik heb de OP in de wiki vernieuwd, en mijn vraag is of je de OP nog kunt aanpassen en of je dan de nieuwe wiki erin wilt zetten.

Overigens ben ik al twee keer gecontroleerd bij ING Breda, dus ik draag nu wel altijd een pantalon.

Ben vandaag gebeld door EW, dat mijn jaaropgaaf teruggestuurd was omdat ik 'verhuisd' zou zijn. Lutsers bij TNT. :')
Done.

En zo vaak kom ik niet in Breda. Voor zover ik weet is dat ook echt de enige plek waar ze soms controleren, ze gaan echt niet naar Apeldoorn om daar te controleren ofzo, die paar hikertjes die daar komen..
pi_92987503
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:

Jongens, jongens, laat mij nou gewoon zo zitten zoals ik lekker zit. Dan rijdt ik ook het best. :')
Ach hij heeft wel gelijk, maar je merkt echt wel als je niet goed zit en dan verstel ik de stoel wel
pi_92988999
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:

Haha, ze laten ook direct even de doorsnee hike-auto zien :')
pi_92989564
Thanks Jorian! ;)
pi_92990534
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:

HAHAHA dat taalgebruik af en toe ook :P. "Dat show ik nu ook even" en "je handen staan naast elkaar".
pi_92990954
Echt he, als het zo doorgaat mogen ze die filmpjes ook weer gelijk afschaffen. Je zoekt toch zelf je ideale rijstijl/stand uit? Tuurlijk, het zal best wel veiliger zijn, maar om nou telkens bij elke auto de optimale stoelstand uit te gaan vogelen, nou, nee.
pi_92991362
Idd, en als je vervolgens een kwartier langer over je rit doet omdat je eerst je stoel moet afstellen dan is het ook weer niet goed. :')

Ik ga altijd gewoon zitten en rijd weg (tenzij de stoel echt heel brak staat), en onderweg schuif ik m wel wat naar voren/achteren en stel ik de spiegels goed.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:07:24 #49
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92992468
Ik ben langer dan de gemiddelde NL'er dus ik doe ook vaak naar achteren, naar beneden en spiegels goed zetten.

Ps: we gaan er van uit dat EW meekijkt.......waarom the fuck staat er in de OP dat de meeste EWers zich niet netjes kleden 8)7 .
pi_92992804
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Obama het volgende:
Ik ben langer dan de gemiddelde NL'er dus ik doe ook vaak naar achteren, naar beneden en spiegels goed zetten.

Ps: we gaan er van uit dat EW meekijkt.......waarom the fuck staat er in de OP dat de meeste EWers zich niet netjes kleden 8)7 .
Ja je hebt wel gelijk inderdaad. Nu zetten we zelf de toon al dat je ermee kan sjoemelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')