Maargoed dat er plaat tussen zit..quote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ebiele.html#comments
TeringOok echt geen doordringen meer aan bij die gozer.
Ach... Ik kan me drukker maker om de schrijver van dat stukje, dan iemand die, onder invloed van drank, op zo een plaat staat te rammen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon niet serieus nemen en de comments al helemaal vermijden.quote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach... Ik kan me drukker maker om de schrijver van dat stukje, dan iemand die, onder invloed van drank, op zo een plaat staat te rammen.
Dat hele Geenstijl komt me overigens de strot uit.
Die is niet onder invloed hoor. Komt gewoon uit Brabant.quote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach... Ik kan me drukker maker om de schrijver van dat stukje, dan iemand die, onder invloed van drank, op zo een plaat staat te rammen.
Dat hele Geenstijl komt me overigens de strot uit.
Ah, undercover Feyenoordsupporter?quote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is niet onder invloed hoor. Komt gewoon uit Brabant.
Dat probeer ik ook, ware het niet dat jij zo nodig die link moest plaatsen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet serieus nemen en de comments al helemaal vermijden.
Jomanda?quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
Als je grootste wapenfeit van de laatste maanden als medium is dat je wildparkerende ambassadeurs geprovoceerd krijgt, dan weet je dat er ergens een bocht gemist is.
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
Als je grootste wapenfeit van de laatste maanden als medium is dat je wildparkerende ambassadeurs geprovoceerd krijgt, dan weet je dat er ergens een bocht gemist is.
Die schrijverquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Heej dat is gemeen Kapi.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo met je domheid te koop.
Ik was ook niet serieus. Maar geld uitgeven aan een maatpak is gewoon een goede investering. Niks zo vreselijk als van die slobberige C&A pakken.quote:
Van darten word je dik.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn die dartsers eigenlijk altijd zo lelijk?
Weet ik toch joh. Als ik een man was zou ik ook een fatsoenlijk pak kopen, is ook niet zo aan mode onderhavig dus je kunt er jaren mee doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Maar geld uitgeven aan een maatpak is gewoon een goede investering. Niks zo vreselijk als van die slobberige C&A pakken.
Stijn vindt deze reactie niet leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
heb jij een pak?quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Maar geld uitgeven aan een maatpak is gewoon een goede investering. Niks zo vreselijk als van die slobberige C&A pakken.
Ze trekken zichzelf niet voor niks terug achter het dartbord in een café.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Geen maatpak, om de simpele reden dat ik nooit een pak draag en het sowieso nu niet zou kunnen betalen.quote:
hmmmmm ok.quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen maatpak, om de simpele reden dat ik nooit een pak draag en het sowieso nu niet zou kunnen betalen.
Toen ze geboren werden.quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen en die Van der Voort waren ooit slank.
Friet waterfiets.quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
Callie, nog patatje catamaran op vandaag?
Komt omdat ze veel vreten en zuipen, niet omdat ze pijltjes gooienquote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen en die Van der Voort waren ooit slank.
Wat is een friet waterfiets?quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Friet waterfiets.
En nee.
Wel een broodje unox. En 40-45 bier.
Dit valt me van je tegen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Friet waterfiets.
En nee.
Wel een broodje unox. En 40-45 bier.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken dat hij boven op je ligt te hijgen
Jij bent wel redelijk visueel ingesteld heb ik het idee. Eerst die paarse kloppende aders en nu dit.quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken dat hij boven op je ligt te hijgen
nou enquote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zo'n nietszeggende reactie.
Oh echt?quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat ze veel vreten en zuipen, niet omdat ze pijltjes gooien
hmmm ok.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou enik weet wat ik wilde weten.
Ok ok. Ook een jagermeistertje of 4 en wat miniflesjes vodka voor op de tribune.quote:
Goedzo. Hoeveel zit daar in? zo'n 40-45cl?quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok ok. Ook een jagermeistertje of 4 en wat miniflesjes vodka voor op de tribune.
Ja, ik ben beelddenkend, enorm visueel ingesteld.quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent wel redelijk visueel ingesteld heb ik het idee. Eerst die paarse kloppende aders en nu dit.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent wel redelijk visueel ingesteld heb ik het idee. Eerst die paarse kloppende aders en nu dit.
Bedankt dat je nog even in andere woorden herhaalt wat ik zei.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik ben beelddenkend, enorm visueel ingesteld.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt dat je nog even in andere woorden herhaalt wat ik zei.Ik juich diversiteit toe.
Weet niet. Waren een soort shotjes.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedzo. Hoeveel zit daar in? zo'n 40-45cl?
Als het op huidskleur aankomt wel ja.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Is wel leuk. Al kan het soms ook nadelig zijn.
Sitostick.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je plotsklaps een bijzondere trek in een snack van een bepaald soort ontwikkelt?
Sommige snackbars noemen het een kikastick. Daar hoef je je geen zorgen te maken dat er een haar op zit.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige snackbars noemen het een kikastick. Daar hoef je je geen zorgen te maken dat er een haar op zit.
Beetje een chemosch smaakje.quote:Op zondag 1 december 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige snackbars noemen het een kikastick. Daar hoef je je geen zorgen te maken dat er een haar op zit.
Knap!quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-6 voor Taylor bij tweede sessie
EINDRESULTAAT FUCKING 11-7MVG
quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het op huidskleur aankomt wel ja.
nee hoorquote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
ik vind kijken naar mensen die games spelen soms leuker dan het gamen zelf
is dat raar
Een beetje maar niet heel ergquote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
ik vind kijken naar mensen die games spelen soms leuker dan het gamen zelf
is dat raar
I knowquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik bedoel dan een streamer of youtuber
dat is wel raarquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
En welk spel kies je dan uit mijn beste Tyron?quote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik lig al op bed. Ik ga de serie opsparenquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
dankje charmed
en nu de nieuwste originals gaan kijken
klaus baas
mwah twitch.tv/lirik is wel grappig altijdquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En welk spel kies je dan uit mijn beste Tyron?
Er is niks saaiers dan dat. Al kan ik er ondertussen wel tegen. Vooral als maten Fifa tegen elkaar spelen. De interactie is dan heerlijk om te zien.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger wel een vriend op de basisschool die altijd liever keek bij het gamen, dus echt langs je op de bank zitten en kijken.. niet zelf spelendat snapte ik niet.
Ik stop met posten op VBL maar open mijn topic op VBL zodat ik kan posten op VBL.quote:
Soms best rustgevend op de achtergrond.quote:Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah twitch.tv/lirik is wel grappig altijd
nu kijk ik soms skyrim op youtube omdat ik die pas gekocht, of andere random games die ik even leuk vind maar begon met dayz eigenlijk
Oh dat vind ik zelf ook wel eens leuk, ligt een beetje aan de game natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger wel een vriend op de basisschool die altijd liever keek bij het gamen, dus echt langs je op de bank zitten en kijken.. niet zelf spelendat snapte ik niet.
Ik vind zijn act wel grappig. Alleen een beetje sneu voor die man dat het geen act is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en jij je er meteen mee bemoeien ook he
langs je op de bank? Langs je?quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik gaf het zowaar een poging maar hij ging weer over op zijn standaard riedeltje. Gun hem zijn pleziertje als hij graag in de slachtofferrol wil duiken.quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en jij je er meteen mee bemoeien ook he
Ik ben dan ook een reserve Belgquote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
langs je op de bank? Langs je?
Wtf is dat voor belgentaal
Iedereen heeft wel wat Caland. Ik heb het je al eerder gezegd, jou vond ik ook eerst een lul vanwege sommige opmerkingen die je weleens maakt. Maar ja. Je hebt ook een andere kant heb ik gemerkt.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind zijn act wel grappig. Alleen een beetje sneu voor die man dat het geen act is.
Omdat het hier makkelijk kan. Zo kan ik jouw mening over Vampire diaries nog altijd niet plaatsen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Tyron het volgende:
waarom kunnen mensen zo moeilijk doen om iemand anders mening op een forum
quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het wel geil als je zo dominant doet
nou er werd hier vanmiddag gezegd dat series het lastig vinden om een goed en nieuw verhaallijn te verzinnen elk seizoen, bij vampire diaries doen ze dat iig goedquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het hier makkelijk kan. Zo kan ik jouw mening over Vampire diaries nog altijd niet plaatsen.
Is dit dan het moment dat ik hem uit mijn broek haal?quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat Caland. Ik heb het je al eerder gezegd, jou vond ik ook eerst een lul vanwege sommige opmerkingen die je weleens maakt. Maar ja. Je hebt ook een andere kant heb ik gemerkt.
Het is dan ook een soap. Het maakt niet uit hoe gek/slecht het is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou er werd hier vanmiddag gezegd dat series het lastig vinden om een goed en nieuw verhaallijn te verzinnen elk seizoen, bij vampire diaries doen ze dat iig goed
het is geen soapquote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook een soap. Het maakt niet uit hoe gek/slecht het is.
Als dat je goede kantisquote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit dan het moment dat ik hem uit mijn broek haal?
okquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pegging moet je over je heen laten komen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar geen voorbinddildo dat gaat me te ver
quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar geen voorbinddildo dat gaat me te ver
of je moet een masker van eriksen opzetten en je tieten verbergenquote:
Uh....quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
of je moet een masker van eriksen opzetten en je tieten verbergen
dan kunnen we erover praten maar niet te groot dan
quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
of je moet een masker van eriksen opzetten en je tieten verbergen
dan kunnen we erover praten maar niet te groot dan
Dat is vast Caland nietquote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
http://forum.fok.nl/topic/1990337
Lekker.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
Dat is waarschijnlijk de enige reeks waarin mensen bedankjes per DM versturen als je een compliment geeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
Ah, tvp'tje gemachtquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat was een.oproepje om daar de pics te plaatsen.
Hier mag dat niet natuurlijk
quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]Je kunt ook gewoon volg topic doen he?
Niet iedereen heeft een kleintje Kapi.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een foto van je lul posten in zo'n topic?
Snap ik ook geen moer van. Maar ja ieder zijn ding.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
geld is niet belangrijkquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wou je 3 miljoen euro geven maar oke dat hoeft niet meer nee is goed ik weet genoeg
geen idee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom niet? De sfeer is ook geweldig in het topic, iedereen geeft zich bloot en is daarom volledig vrij in hun doen en laten.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kan jij voor mij het goede vlees uitzoeken dan kan ik dat in de OP plaatsen.quote:
Ja, zeker aangezien de laatste 2 plaatjes offline gehaald zijn. Succes met het maken van de OPquote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik ook zeker het goede gereedschap uit gaan kiezen.
ik val op kontjes. Er zitten er wel een paar goede bijquote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan jij voor mij het goede vlees uitzoeken dan kan ik dat in de OP plaatsen.
Doe je best. Dan maak jij de nieuwe OP.quote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik val op kontjes. Er zitten er wel een paar goede bij
Ik plaats wel wat foto's van gisteren als je het niet erg vind.quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, zeker aangezien de laatste 2 plaatjes offline gehaald zijn. Succes met het maken van de OP
Ijskoud dit, maar je kunt ook beter een twinkboy worden, die zijn gewilder.quote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
vergeet dan alles wat ik gezegd heb
aan jou heb ik ook helemaal niks
kontje van pielzorquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe je best. Dan maak jij de nieuwe OP.
kontje van kapiteintjequote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kontje van pielzor
Kontje van.rival
quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kontje van pielzor
Kontje van.rival
1 uur is primaquote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook.
Is je vriend morgen weer weg? Uurtje of 1 doen?
post 243quote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik zou eerder voor andere kontjes gaan maar goed.
Dat moet dan vast een reality check voor je geweest zijn in de kleedkamer.quote:Op zondag 1 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een kleintje Kapi.
zijn toch alleen maar praatjesquote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
30 cm schrikt jou niet meer af?
Een echte bikkel ben je ook
Ze kan wel wat hebben hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
30 cm schrikt jou niet meer af?
Een echte bikkel ben je ook
naar welke film ga jequote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
slapen, sporten, uiteten, bios
Die eerste was echt heeeeeeeel slecht met die Guidetti lookalikequote:Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
naar welke film ga je
zeker nieuwe hunger games
geen idee nog. Vriendin heeft de eerste niet gezien helaasquote:Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
naar welke film ga je
zeker nieuwe hunger games
Ik ga zo mijn best doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
post 243
Gooi gewoon alle kontjes in de OP
ja sorry, dat komt door Kapiquote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kan wel wat hebben hoor.
Alsof je alleen in de zee zwemt. Beetje jammer wel.
tweede schijnt goed te zijnquote:Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die eerste was echt heeeeeeeel slecht met die Guidetti lookalike
Hij zal mij wel altijd blijven achtervolgen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is je niet vergeten na je vunzigheden op het FoBo
Ik respecteer de relatie van CA met Villa.quote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Get a room.. or better yet, a relationship
ben je nou al klaar met de Op?quote:Op zondag 1 december 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij zal mij wel altijd blijven achtervolgen.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef tong80 het volgende:
Laatste woord van Tong.
Ik nam het serieus omdat ze mij serieus namen. Letterlijk. Ik wilde dat ze dat niet meer zouden doen. Ging bijna door het stof en heeft niet geholpen.
Trusten Karina![]()
DonRaja terug als heldenmod
quote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Daarnaast eet ik graag een gebakken eitje voor twaalven, dus dat zou op een gegeven moment toch spaak lopen.
Je zou mij eventueel ook een goede reden kunnen geven om tot 12 in bed te blijven liggen natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik stel het dan gewoon uit tot 1 over 12
Ik heb oprecht wel een beetje medelijden.quote:Op zondag 1 december 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
WTF man. Melodramatisch post much.
[..]
dat bedoel ik tochquote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou mij eventueel ook een goede reden kunnen geven om tot 12 in bed te blijven liggen natuurlijk.
Als je het in procenten zou moeten uitdrukken?quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb oprecht wel een beetje medelijden.
Beetje.
quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou mij eventueel ook een goede reden kunnen geven om tot 12 in bed te blijven liggen natuurlijk.
Als dat echt zo is vind ik wel lief van je.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb oprecht wel een beetje medelijden.
Beetje.
40-45%quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het in procenten zou moeten uitdrukken?
Dat valt redelijk mee kan ik je vertellen. Zeker de laatste tijd weer wat teveel aan 't zuipen en dat zie je direct.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Kapi schijnt wel een goddelijk lichaam te hebben.
maakt niet uit!quote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt redelijk mee kan ik je vertellen. Zeker de laatste tijd weer wat teveel aan 't zuipen en dat zie je direct.
Heb niet echt gegeten. Broodje unox in de Kuip en 2 kommen erwtensoep toen ik thuis kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef tong80 het volgende:
Wat heb je gegeten vanavond Caland ?
Bietjes met gehakt ?
hij zat dan ook 6 keer per week in de sportschool, zoals te lezen is in oudere delen van deze reeksquote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Kapi schijnt wel een goddelijk lichaam te hebben.
Van de slager?quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb niet echt gegeten. Broodje unox in de Kuip en 2 kommen erwtensoep toen ik thuis kwam.
nu heb ik trek in snert gvd gvdquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb niet echt gegeten. Broodje unox in de Kuip en 2 kommen erwtensoep toen ik thuis kwam.
Tegenwoordig niet meer. Heb nogal weinig tijd, dus het blijft bij 3x in de week. Na de tentamens weer genoeg tijd dus dan ga ik vaker.quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij zat dan ook 6 keer per week in de sportschool, zoals te lezen is in oudere delen van deze reeks
Krijg je een buikje he? Week niet drinken en het is weer wegquote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt redelijk mee kan ik je vertellen. Zeker de laatste tijd weer wat teveel aan 't zuipen en dat zie je direct.
Kappen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei dan ook 'zat'quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Heb nogal weinig tijd, dus het blijft bij 3x in de week. Na de tentamens weer genoeg tijd dus dan ga ik vaker.
Ik hou het altijd maar 5 dagen vol voor ik weer natgierig wordt.quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je een buikje he? Week niet drinken en het is weer weg
Waar kan ik dat leren die discipline?quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Heb nogal weinig tijd, dus het blijft bij 3x in de week. Na de tentamens weer genoeg tijd dus dan ga ik vaker.
ik denk ik ook, uiteten geweest maar nu weer hongerquote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zo nog ff een pita broodje erin gooien.
Mjah dan maar inderdaad flink sporten.quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou het altijd maar 5 dagen vol voor ik weer natgierig wordt.
vreetzakquote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk ik ook, uiteten geweest maar nu weer honger
Van jongs af aan sportief bezig zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar kan ik dat leren die discipline?
Ik gister. Viel redelijk tegen. Beetje crappy restaurant, maargoed. Je bent er mee weg.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk ik ook, uiteten geweest maar nu weer honger
Hmmja matig.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die werkt ook met grote stukken vlees.
Ik lag dubbel.quote:
Klonk allemaal goed tot je dat zei..quote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik binnenkort eens ga eten is een frikandel met mayo, ketchup en gefrituurde uitjes op 2 donkere boterhammen.
Is dat lekker?quote:Op maandag 2 december 2013 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de beren eten
Wilde het net hier doen. Zie je eens een grote eikel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kijk dat zijn pas essentiele posts in VBLquote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik binnenkort eens ga eten is een frikandel met mayo, ketchup en gefrituurde uitjes op 2 donkere boterhammen.
Ik heb bij Allure gegeten. Prima tentje wel.quote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gister. Viel redelijk tegen. Beetje crappy restaurant, maargoed. Je bent er mee weg.
Karina is weer knopgevoelig.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn goede posts werden verwijdert in FB
dat is dus geen frikandel speciaal godverdommequote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag een frikandel speciaal op ( met ketchup uiteraard) en wat aparte garnalendingen.
ik heb een kanjerhete kroket op in de kuipquote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag een frikandel speciaal op ( met ketchup uiteraard) en wat aparte garnalendingen.
ik heb het niet zo op de beren, best vaak wezen eten en regelmatig is er minstens één iemand die iets krijgt waar je niet vrolijk van wordtquote:Op maandag 2 december 2013 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de beren eten
Okquote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas essentiele posts in VBL
oh godquote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is dus geen frikandel speciaal godverdomme
Gordon zou er een Chineze grap over maken.quote:
ik welquote:Op maandag 2 december 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me eigenlijk de laatste keer niet meer herinneren dat ik vrat tot ik echt niks meer op kon.
ligt er ook aan wanneer en.waar je gaatquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de beren, best vaak wezen eten en regelmatig is er minstens één iemand die iets krijgt waar je niet vrolijk van wordt
Minder hoor.quote:
Uh jawel hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is dus geen frikandel speciaal godverdomme
Kroketquote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een kanjerhete kroket op in de kuip
Is gewoon een duurdere snackbar. Ga er ook niet graag heen.quote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de beren, best vaak wezen eten en regelmatig is er minstens één iemand die iets krijgt waar je niet vrolijk van wordt
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.quote:
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat zekerquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt er ook aan wanneer en.waar je gaat
ohjaquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.
Ik had er ook 1 weggehaald, weet niet meer wat eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.
dat wel.maar is lekker makkelijk.niet reserveren en dicht bij pathéquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon een duurdere snackbar. Ga er ook niet graag heen.
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel.maar is lekker makkelijk.niet reserveren en dicht bij pathé
Ophouden is niet goed Tyron.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
ik moet poepen maar ik heb helemaal geen zin
de eerste reeks was wel lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.
quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.
wat een topmods zijn julliequote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 weggehaald, weet niet meer wat eigenlijk
Ik heb echt EXACT hetzelfde probleem. Ik vind poepen altijd maar vervelend.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
Je kunt beter naar Happy Italy oid gaan dan.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.
JA TOEN WAS IK ER TOCH NIET VERDOMME!quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste reeks was wel lekker.
een van de hoogtepunten van mijn dagquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
saté is lekker. Ik ben benieuwd naar de kip in pittige sausquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.
In de hitte van de strijd gaat er weleens iets te snel joh.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
wat een topmods zijn jullie
bravo
Jij bent altijd met een minuut terug.quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt EXACT hetzelfde probleem. Ik vind poepen altijd maar vervelend.
DOE JE TOCH ZELF JOH:6quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JA TOEN WAS IK ER TOCH NIET VERDOMME!
Kinderachtig ja. Ze pesten je gewoon weer weg.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij komt te laat en da ga je schreeuwen tegen C_A.quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JA TOEN WAS IK ER TOCH NIET VERDOMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |