Dit valt me van je tegen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Friet waterfiets.
En nee.
Wel een broodje unox. En 40-45 bier.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken dat hij boven op je ligt te hijgen
Jij bent wel redelijk visueel ingesteld heb ik het idee. Eerst die paarse kloppende aders en nu dit.quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken dat hij boven op je ligt te hijgen
nou enquote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zo'n nietszeggende reactie.
Oh echt?quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat ze veel vreten en zuipen, niet omdat ze pijltjes gooien
hmmm ok.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou enik weet wat ik wilde weten.
Ok ok. Ook een jagermeistertje of 4 en wat miniflesjes vodka voor op de tribune.quote:
Goedzo. Hoeveel zit daar in? zo'n 40-45cl?quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok ok. Ook een jagermeistertje of 4 en wat miniflesjes vodka voor op de tribune.
Ja, ik ben beelddenkend, enorm visueel ingesteld.quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent wel redelijk visueel ingesteld heb ik het idee. Eerst die paarse kloppende aders en nu dit.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent wel redelijk visueel ingesteld heb ik het idee. Eerst die paarse kloppende aders en nu dit.
Bedankt dat je nog even in andere woorden herhaalt wat ik zei.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik ben beelddenkend, enorm visueel ingesteld.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt dat je nog even in andere woorden herhaalt wat ik zei.Ik juich diversiteit toe.
Weet niet. Waren een soort shotjes.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedzo. Hoeveel zit daar in? zo'n 40-45cl?
Als het op huidskleur aankomt wel ja.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Is wel leuk. Al kan het soms ook nadelig zijn.
Sitostick.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je plotsklaps een bijzondere trek in een snack van een bepaald soort ontwikkelt?
Sommige snackbars noemen het een kikastick. Daar hoef je je geen zorgen te maken dat er een haar op zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |