Heej dat is gemeen Kapi.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo met je domheid te koop.
Ik was ook niet serieus. Maar geld uitgeven aan een maatpak is gewoon een goede investering. Niks zo vreselijk als van die slobberige C&A pakken.quote:
Van darten word je dik.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn die dartsers eigenlijk altijd zo lelijk?
Weet ik toch joh. Als ik een man was zou ik ook een fatsoenlijk pak kopen, is ook niet zo aan mode onderhavig dus je kunt er jaren mee doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Maar geld uitgeven aan een maatpak is gewoon een goede investering. Niks zo vreselijk als van die slobberige C&A pakken.
Stijn vindt deze reactie niet leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
heb jij een pak?quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Maar geld uitgeven aan een maatpak is gewoon een goede investering. Niks zo vreselijk als van die slobberige C&A pakken.
Ze trekken zichzelf niet voor niks terug achter het dartbord in een café.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Geen maatpak, om de simpele reden dat ik nooit een pak draag en het sowieso nu niet zou kunnen betalen.quote:
hmmmmm ok.quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen maatpak, om de simpele reden dat ik nooit een pak draag en het sowieso nu niet zou kunnen betalen.
Toen ze geboren werden.quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen en die Van der Voort waren ooit slank.
Friet waterfiets.quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
Callie, nog patatje catamaran op vandaag?
Komt omdat ze veel vreten en zuipen, niet omdat ze pijltjes gooienquote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen en die Van der Voort waren ooit slank.
Wat is een friet waterfiets?quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Friet waterfiets.
En nee.
Wel een broodje unox. En 40-45 bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |