SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat Taylor over van gerwen heen walst gelijk een trein over een konijntje in de koplampenquote:
quote:
Ik ben er ook bang voor, maar je weet het maar nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vrees dat Taylor over van gerwen heen walst gelijk een trein over een konijntje in de koplampen
Is nog nooit gebeurd als in 11-1 ofzo, nu ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar je weet het maar nooit.
Helemaal gek toenquote:
Als je op Youtube naar de Engelse versie zoekt is dat van die 17 darts nog leuker, daar hoor je het publiek er ook bij wat totaal uit z'n plaat gingquote:
Ik stond echt te schreeuwen en springen in de woonkamer, ongelooflijk jammer dat die 18e niet viel.quote:
Maak jij het nieuwsbericht?quote:Op zondag 1 december 2013 22:16 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING NEWS ROLAND NEEMT EEN SABBATICAL
Ik zat wild heen en weer te klikken en kijken waar ik nou wat moest gaan typen enzo en toen kwam er nog een 180 en nog een 180 en nog 2 darts raak en alles helemaal wausquote:Op zondag 1 december 2013 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik stond echt te schreeuwen en springen in de woonkamer, ongelooflijk jammer dat die 18e niet viel.
Zijn wereldtitelquote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is jullie favoriete Roland moment?
quote:
Tijdens zulke wedstrijden ga je toch niet typen. Dan zit ik er echt helemaal in.quote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat wild heen en weer te klikken en kijken waar ik nou wat moest gaan typen enzo en toen kwam er nog een 180 en nog een 180 en nog 2 darts raak en alles helemaal waus
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij nog speelde dit jaar
Dat denk ik ook. Sowieso vind ik hem altijd wel goed nuchter analyseren. Beter dan Co die alleen in cliches praat en niets controversieels durft te zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef MolFan het volgende:
Ronald zou een goeie zijn om jonge gasten te begeleiden tijdens toernooien.
Vos haalde o.a. kwartfinale Winmau die kan wel dartenquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Vos en Michels zijn 1 ronde voer al overleefde Hendriks de 1e ronde vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |