Ik stond echt te schreeuwen en springen in de woonkamer, ongelooflijk jammer dat die 18e niet viel.quote:
Maak jij het nieuwsbericht?quote:Op zondag 1 december 2013 22:16 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING NEWS ROLAND NEEMT EEN SABBATICAL
Ik zat wild heen en weer te klikken en kijken waar ik nou wat moest gaan typen enzo en toen kwam er nog een 180 en nog een 180 en nog 2 darts raak en alles helemaal wausquote:Op zondag 1 december 2013 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik stond echt te schreeuwen en springen in de woonkamer, ongelooflijk jammer dat die 18e niet viel.
Zijn wereldtitelquote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is jullie favoriete Roland moment?
quote:
Tijdens zulke wedstrijden ga je toch niet typen. Dan zit ik er echt helemaal in.quote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat wild heen en weer te klikken en kijken waar ik nou wat moest gaan typen enzo en toen kwam er nog een 180 en nog een 180 en nog 2 darts raak en alles helemaal waus
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij nog speelde dit jaar
Dat denk ik ook. Sowieso vind ik hem altijd wel goed nuchter analyseren. Beter dan Co die alleen in cliches praat en niets controversieels durft te zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef MolFan het volgende:
Ronald zou een goeie zijn om jonge gasten te begeleiden tijdens toernooien.
Vos haalde o.a. kwartfinale Winmau die kan wel dartenquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Vos en Michels zijn 1 ronde voer al overleefde Hendriks de 1e ronde vorig jaar.
Vos moet eerst Lam verslaan zelfs.quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Vos en Michels zijn 1 ronde voer al overleefde Hendriks de 1e ronde vorig jaar.
Bij de PDC nog niks gepresteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vos haalde o.a. kwartfinale Winmau die kan wel dartenVersloeg Taylor al paar keer, is beter dan Hendriks. Veel rustiger, constanter.
Alleen te weinig verrassingen. Vond over het hele jaar de GSOD het mooiste toernooi.quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / PDC World Darts Championship #37 Van Gerwen - Wade
Ik geniet weerWat een WK
WK 2013 was echt een van de moisten
Versloeg Taylor al meerdere malen (is bij de PDC). Doet het goed op de vloertoernooien, maar jij hangt prestaties alleen aan de tv toernooien zo te zien en volgt het daarbuiten totaal nietquote:
Ook zonder verrassingen was het echt leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen te weinig verrassingen. Vond over het hele jaar de GSOD het mooiste toernooi.Dit jaar staat de Matchplay tot nu toe bovenaan bij mij.
Painter Taylor WK Finale was veel zieker man. Kijk die pot aub helemaal terugquote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zonder verrassingen was het echt leuk.
mvg - lewis op het wk blijft voor mij de mooiste pot ooit
Kijk GGMM eens los gaan, wat een darts hooligan is het ook.quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / PDC World Darts Championship #37 Van Gerwen - Wade
Ik geniet weerWat een WK
WK 2013 was echt een van de moisten
Heel VBL zat in het dartstopic.quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kijk GGMM eens los gaan, wat een darts hooligan is het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |