Dat valt redelijk mee kan ik je vertellen. Zeker de laatste tijd weer wat teveel aan 't zuipen en dat zie je direct.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Kapi schijnt wel een goddelijk lichaam te hebben.
maakt niet uit!quote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt redelijk mee kan ik je vertellen. Zeker de laatste tijd weer wat teveel aan 't zuipen en dat zie je direct.
Heb niet echt gegeten. Broodje unox in de Kuip en 2 kommen erwtensoep toen ik thuis kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef tong80 het volgende:
Wat heb je gegeten vanavond Caland ?
Bietjes met gehakt ?
hij zat dan ook 6 keer per week in de sportschool, zoals te lezen is in oudere delen van deze reeksquote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Kapi schijnt wel een goddelijk lichaam te hebben.
Van de slager?quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb niet echt gegeten. Broodje unox in de Kuip en 2 kommen erwtensoep toen ik thuis kwam.
nu heb ik trek in snert gvd gvdquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb niet echt gegeten. Broodje unox in de Kuip en 2 kommen erwtensoep toen ik thuis kwam.
Tegenwoordig niet meer. Heb nogal weinig tijd, dus het blijft bij 3x in de week. Na de tentamens weer genoeg tijd dus dan ga ik vaker.quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij zat dan ook 6 keer per week in de sportschool, zoals te lezen is in oudere delen van deze reeks
Krijg je een buikje he? Week niet drinken en het is weer wegquote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt redelijk mee kan ik je vertellen. Zeker de laatste tijd weer wat teveel aan 't zuipen en dat zie je direct.
Kappen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei dan ook 'zat'quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Heb nogal weinig tijd, dus het blijft bij 3x in de week. Na de tentamens weer genoeg tijd dus dan ga ik vaker.
Ik hou het altijd maar 5 dagen vol voor ik weer natgierig wordt.quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg je een buikje he? Week niet drinken en het is weer weg
Waar kan ik dat leren die discipline?quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Heb nogal weinig tijd, dus het blijft bij 3x in de week. Na de tentamens weer genoeg tijd dus dan ga ik vaker.
ik denk ik ook, uiteten geweest maar nu weer hongerquote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zo nog ff een pita broodje erin gooien.
Mjah dan maar inderdaad flink sporten.quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou het altijd maar 5 dagen vol voor ik weer natgierig wordt.
vreetzakquote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk ik ook, uiteten geweest maar nu weer honger
Van jongs af aan sportief bezig zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar kan ik dat leren die discipline?
Ik gister. Viel redelijk tegen. Beetje crappy restaurant, maargoed. Je bent er mee weg.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk ik ook, uiteten geweest maar nu weer honger
Hmmja matig.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die werkt ook met grote stukken vlees.
Ik lag dubbel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |