Hij zal mij wel altijd blijven achtervolgen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is je niet vergeten na je vunzigheden op het FoBo
Ik respecteer de relatie van CA met Villa.quote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Get a room.. or better yet, a relationship
ben je nou al klaar met de Op?quote:Op zondag 1 december 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij zal mij wel altijd blijven achtervolgen.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef tong80 het volgende:
Laatste woord van Tong.
Ik nam het serieus omdat ze mij serieus namen. Letterlijk. Ik wilde dat ze dat niet meer zouden doen. Ging bijna door het stof en heeft niet geholpen.
Trusten Karina![]()
DonRaja terug als heldenmod
quote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Daarnaast eet ik graag een gebakken eitje voor twaalven, dus dat zou op een gegeven moment toch spaak lopen.
Je zou mij eventueel ook een goede reden kunnen geven om tot 12 in bed te blijven liggen natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik stel het dan gewoon uit tot 1 over 12
Ik heb oprecht wel een beetje medelijden.quote:Op zondag 1 december 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
WTF man. Melodramatisch post much.
[..]
dat bedoel ik tochquote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou mij eventueel ook een goede reden kunnen geven om tot 12 in bed te blijven liggen natuurlijk.
Als je het in procenten zou moeten uitdrukken?quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb oprecht wel een beetje medelijden.
Beetje.
quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou mij eventueel ook een goede reden kunnen geven om tot 12 in bed te blijven liggen natuurlijk.
Als dat echt zo is vind ik wel lief van je.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb oprecht wel een beetje medelijden.
Beetje.
40-45%quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het in procenten zou moeten uitdrukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |