Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.quote:
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn goede posts werden verwijdert in FB
dat zekerquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt er ook aan wanneer en.waar je gaat
ohjaquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.
Ik had er ook 1 weggehaald, weet niet meer wat eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.
dat wel.maar is lekker makkelijk.niet reserveren en dicht bij pathéquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon een duurdere snackbar. Ga er ook niet graag heen.
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel.maar is lekker makkelijk.niet reserveren en dicht bij pathé
Ophouden is niet goed Tyron.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
ik moet poepen maar ik heb helemaal geen zin
de eerste reeks was wel lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.
quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.
wat een topmods zijn julliequote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 weggehaald, weet niet meer wat eigenlijk
Ik heb echt EXACT hetzelfde probleem. Ik vind poepen altijd maar vervelend.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
Je kunt beter naar Happy Italy oid gaan dan.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.
JA TOEN WAS IK ER TOCH NIET VERDOMME!quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste reeks was wel lekker.
een van de hoogtepunten van mijn dagquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
saté is lekker. Ik ben benieuwd naar de kip in pittige sausquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.
In de hitte van de strijd gaat er weleens iets te snel joh.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
wat een topmods zijn jullie
bravo
Jij bent altijd met een minuut terug.quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt EXACT hetzelfde probleem. Ik vind poepen altijd maar vervelend.
DOE JE TOCH ZELF JOH:6quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JA TOEN WAS IK ER TOCH NIET VERDOMME!
Kinderachtig ja. Ze pesten je gewoon weer weg.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn goede posts werden verwijdert in FB
Jij komt te laat en da ga je schreeuwen tegen C_A.quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JA TOEN WAS IK ER TOCH NIET VERDOMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |